#جوابیه
🔹اخیرا با توجه به تغییر و به روز رسانی سامانه نوبت دهی، متاسفانه مراحل نوبت گیری تا حدودی با سختی مواجه شده و بابت این امر از شما و همشهریان عزیز عذر خواهی می کنیم.
اما تا قبل و همچنین بعد از به روزرسانی سامانه هیچگونه مشکلی در نوبت گیری وجود نداشته و ندارد.
نوبت ها راس ساعت ۷ صبح باز شده و میتوان از طریق تلفن و سایت اینترنتی مراحل نوبت گیری را انجام داد.
غالبا علت عدم توانایی گرفتن نوبت توسط همشهریان ، مراجعه کننده بسیار زیاد است که منشأ آن از جمعیت بسیار بالای شهر و تقاضای بالا و ظرفیت محدود برخی متخصصان یا پزشکان نسبت به تقاضا میباشد ، که مطمعنا توجه و رسیدگی بیشتر مسئولین شهرستان و استان را می طلبد.
ضمن اینکه منشی طبق قوانین سیستم و نظر پزشک دارای محدودیت میباشد و ادعای عدم پاسخگویی مناسب به دور از انصاف و واقعیت است.
امید و انتظار است که در جهت مدیریت این امر و خدمت به همشهریان عزیز ، صبوری و همکاری متقابل و مراجعه به موقع مراجعان را شاهد باشیم
باآرزوی سلامتی برای کلیه بیماران عزیز
مسئول روابط عمومی بیمارستان ضیایی
@zarrhbin🕊