چرا تلویزیون از فیلم زندگی شهید بروجردی هم حمایت نکرد سعید خانی پخش‌کننده فیلم سینمایی «غریب» ‌ ضمن انتقاد از عدم همراهی مناسب تلویزیون و شهرداری برای تبلیغ این فیلم، ابراز امیدواری کرد که بعد از عید فطر شرایط استقبال از فیلم بهبود پیدا کند. به گزارش همشهری آنلاین، ‌ سعید خانی پخش‌کننده فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۲ درباره وضعیت استقبال از این فیلم در سینماها گفت: در شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه، فیلم‌های جدی و به‌خصوص دفاع‌مقدسی به سختی با استقبال مواجه می‌شوند اما درباره فیلم‌های دفاع‌مقدسی مشکل اصلی نبود هماهنگی میان ارگان‌های فرهنگی متولی حمایت است که بروکراسی پیچیده‌ای دارند. برای همین فیلم «غریب» زمان زیادی طول کشید که ما بتوانیم برای آن تیزر تلویزیونی داشته باشیم. زمانی تیزرهای فیلم تأیید شد که نزدیک به ۱۰ روز از آغاز اکران گذشته بود. وی ادامه داد: منطق درست برای تبلیغ یک محصول فرهنگی این است که قبل از عرضه درباره آن اطلاع‌رسانی شود. سازمان زیباسازی شهرداری هنوز برای اطلاع‌رسانی درباره اکران «غریب» پای کار نیامده است. برای فیلم‌هایی از این جنس اگر ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی همکاری نداشته باشند، کار ما هم سخت‌تر می‌شود. برای یک فیلم اجتماعی و یا یک فیلم کمدی می‌توانیم از طریق‌های دیگری تبلیغات را انجام دهیم اما در مواردی مانند فیلم «غریب» واقعاً شهرداری و تلویزیون باید پای کار بیایند.  نوشدارو بعد از مرگ سهراب  این پخش‌کننده گفت: مدیران فرهنگی ما باید این درک و دریافت را داشته باشند که یک محصول فرهنگی، زمان اندکی برای عرضه دارند و اگر زمان آن بگذرد، هزار بیلبورد هم بزنیم دیگر کارایی ندارد و نوشدارو بعد از مرگ سهراب است. خانی در عین حال تأکید کرد: به‌رغم تمام این موارد، از مجموع فروش ۶ میلیارد تومانی فیلم «غریب» تا به امروز راضی هستم. در عین اینکه فکر می‌کنم اکران اصلی فیلم از هفته آینده و بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود. با توجه به ماهیت فیلم که حرف روز دارد و خوش‌ساخت است می‌تواند مخاطب بیشتری هم به سمت خود جلب کند. وی ادامه داد: گاهی اختلاف سلیقه میان مدیران فرهنگی وجود دارد که باعث می‌شود درک درستی نسبت به فرآیند عرضه یک محصول فرهنگی وجود نداشته باشد. عرضه هر محصول فرهنگی نیاز به اطلاع‌رسانی دارد و معمولاً فیلم‌هایی از این دست به دلیل نبود اطلاع‌رسانی درست آسیب می‌بینند. این پخش‌کننده درباره زمان‌بندی اکران «غریب» هم گفت: معتقدم اکران نوروزی «غریب» تصمیم درستی بود. بالاخره فیلم در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفته بود. از طرف دیگر هم در ترکیب فیلم‌های نوروز باید یک فیلم دفاع‌مقدسی هم اکران می‌شد. تعداد فیلم‌ها هم امسال زیاد نبود و به همین دلایلی اکران نوروزی این فیلم را هنوز هم تصمیم درستی می‌دانم. احساسم این است که با توجه به اینکه طیف مخاطبان این فیلم در ماه رمضان بیشتر درگیر آئین‌های این ماه بوده‌اند، از بعد از عید فطر، فیلم با استقبال بهتری هم مواجه می‌شود