eitaa logo
#ثامن بنت الهدی 🇮🇷
142 دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
6.8هزار ویدیو
187 فایل
بالا بردن آگاهی و بصیرت آماده شدن جامعه برای ظهور سربازان جنگ نرم آتش به اختیار یا مولا علی ارتباط با ادمین @Yaalimadad59
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
46.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴۱۹ دقیقه کد آشوب و تهدید نظام و رهبری به بهانه رفراندوم 👈تحلیل این مطلب را در پست بعدی ببینید: https://eitaa.com/Dr_javidnia/3469 🆔 @Dr_Javidnia 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
🔴۱۹ دقیقه کد آشوب و تهدید نظام و رهبری به بهانه رفراندوم 👈قبل از مطالعه این پست فیلم اظهارات روحانی را ببینید: https://eitaa.com/Dr_javidnia/3470 🔹روحانی در جلسه هیئت دولت مطالبی به بهانه همه پرسی جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ عنوان کرد که سراسر تحریف واقعیت، زیرسوال بردن مبنای اسلامیت نظام، متهم کردن نظام و به ویژه رهبری به دیکتاتوری و از بین بردن ثمره تمام انقلابهای مردمی کشور (کاری که خودش در حال انجام آن است)، تقابل بین مردم و رهبر حکیم و فرزانه با القای اینکه مردم خواهان ارتباط با آمریکا هستند و مردم هستند که باید تعیین کنند با کدام کشور ارتباط داشته باشیم یا نداشته باشیم و نه رهبری و نه مجلس حق ورود در این مسائل را ندارند، تعیین تکلیف برای شورای نگهبان که باید از همه جناحها در انتخابات نماینده وجود داشته باشد (و باید افراد مدنظر ایشان تایید صلاحیت شوند همانطور که در ۹۶ با زور و تهدید به عدم برگزاری صلاحیت رد شده خود را تایید کرد)، در غیر اینصورت انتخابات با مشارکت پایین برگزار خواهد شد (تهدید تلویحی به اینکه کاری می کنند که اینطور بشود یا اصلا برگزار نشود) 🔸سوال از مجلس و قوه قضائیه و نیروهای مسلح انقلابی این است که آمریکا به رئیس جمهور دیوانه خود که چمدان بمب هسته‌ای را در اختیار داشت در موضوع امنیت ملی رحم نکرد و هم با قوت و قدرت اجازه نداد حرفهای او و اطرافیانش که به زعم حاکمیت برهم زننده امنیت ملی بود منتشر شود و رسما اکانتهای آنها در شبکه‌های اجتماعی محدود شد و حتی مصاحبه تلویزیونی اش قطع شد و هم بلافاصله استیضاح و محاکمه اش در دستور کار قرار گرفت، اما روحانی کلید تحریف به دست آزادانه هر اقدام خلاف امنیت ملی انجام می‌دهد و کوچکترین اقدام قانونی علیه او انجام نمی‌شود. 🔹معلوم نیست غیر از کلید تحریف و کلید هجمه رسانه‌ای کدام کلیدها یا کدام مسائل پشت پرده مانع انجام وظایفی است که امام جامعه هر روز انجام آنها را با تاکید مطالبه می کند اما پاسخی نمی‌بیند. 🆔 @Dr_Javidnia 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📘 اصول کافی | استغفار امام صادق (علیه‌السلام) فرمودند: هرگاه بنده فراوان استغفار كند، نامه عملش در حالی بالا رود که مى درخشد. 🇮🇷 @sh_Aviny 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
📖 کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند ✔️ کسی نمی‌‌توانسته از کار جوانی سر درآورد که سرش همیشه توی کار خودش بوده؛ پسری که سالیان سال، بسیجی بودنش را، آن هم بسیجی فعال بودنش را، حتی دوست و فامیل متوجه نشده بوده؛ پسری که خیلی از دوستانش، ‌بعد از شهادتش، متوجه سوریه رفتنش شده‌اند. این پسر اهل تظاهر و سوء استفاده نبوده. متواضع بوده و می‌گفته؛ من برای دل خودم و اعتقادِ خودم به بسیج رفته‌ام، و حالا هم برای وظیفه‌ای که روی شانه‌ام سنگینی می‌کند، راهیِ سوریه می‌شوم ... ♦️ روزهای آخر آبان ۹۶ خبر شهادت یک جوان در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و نگاه خیلی‌ها را به سمت خودش کشید، کسی از شخصیت و زندگی‌اش اطلاعی وجود نداشت ولی همین عکس‌های کمی متفاوت او را خیلی زود در بین مردم مشهور کرد… در بوکمال به شهادت رسید؛ در خط پایان گروهک تکفیری داعش… حالا کتاب زندگی‌اش توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده است. ، روایتی است از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس به قلم فاطمه رهبر از زبان خانواده، دوستان و هم‌رزمان شهید. 📍شهید نوری هریس _بسیجی که داوطلبانه به صفوف رزمندگان مدافع حرم در ملحق شد و در عملیات آزادسازی منطقه در سن ۲۵ سالگی، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید. ۲۱۶ صفحه| ۳۴۰۰۰ تومان قیمت با ۱۰ درصد تخفیف: ۳۰۶۰۰ تومان خرید از طریق سایت کتاب جان👇👇 https://ketabjan.com/product/بیست-و-هفت-روز-و-یک-لبخند خرید از طریق ایتا👇👇 @ketabjan30 @ketabjan_com 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑سیاست قاطع ایران در مقابل استعمارگران غرب 📛سیر تحولات اقدامات ایران و عهدشکنی های غربی‌ها و اروپایی ها 💯مذاکره بدون رفع تمام تحریم ها پ.ن :برخیها !! ذلت را تمام کنید و به ظرفیت‌های داخلی هم بیندیشید‼️ 📛اجازه فرصت سوزی دوباره فرصتهای ایران را به احدی نخواهیم داد @roshangari_samen 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
دولت میخواد تو چند روز آینده به هر قیمتی که شده یک دست‌آورد فیک و رسانه‌ای از توافق با آمریکا درست کنه که تو مناظرات انتخاباتی بگه اگه جریان انقلابی روی کار بیاد، این دست‌آورد عظیم از بین میره و دوباره باید بریم تو صف مرغ! @Gandos 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
🔰 تاملی درباره سریال گاندو ✍ وحید یامین پور 1.علاقه به داستانهای معمایی و پلیسی ماجرای چند لایه و متناقضی است. راستگراها، سوسیالیستها را متهم میکنند علاقه‌ی مفرط به این باور که همیشه «چیزی پشت پرده» وجود دارد، شگرد چپها برای مقابله با ایده‌ی لیبرالیسم است. لودویگ فون‌میزس علاقه‌ی مردم در قرن نوزدهم به داستان های جنایی و پلیسی را نوعی ذهنیت ضد سرمایه‌دارانه میداند. از طرفی منتقدین، ترویج داستانهای پلیسی را مقدمه‌ای برای توسعه‌ی اقتدار نظارتی دولت و در یک کلام مشروع شدن نظارت برای حفظ آزادی می‌دانند. به تعبیر چپگراهای جدید، دولت نئولیبرال که همواره شعار دولت کوچک سر داده است، به‌نام آزادی و برای تضمین آن، بیش از همه نظارت بر اعمال و رفتار مردم را حق خود میداند. آنها تاچر، بانوی آهنین، را متهم می کردند که برای توسعه امکانات و اقتدار پلیس، ایده‌ی «پیکار با جرم» را از طریق ترساندن مداوم مردم از جرایم خشن دنبال میکند. 2.شاید بتوان گفت ذهنیت مخاطب ایرانی از ذهنیت چپگرایانه، دور نیست. تجربه قرنها استبداد، این تصور را قوام بخشیده که همواره کسانی هستند که در پس پرده با هم نشسته‌اند و امور را اداره می‌کنند و عوام الناس بازیچه همیشگی زد و بندهاست. این ذهنیت در مبارزه با شاه معدوم و براندازی رژیم پهلوی به ویژه در شکل دادن به ذهنیت مبارزه با استعمار فریبکارانه‌ی انگلیسی بسیار موثر بوده است. 3. پیگیری این ایده در تلویزیون و سینما در سالهای پس از انقلاب تا زمانی که «آن چیز پس پرده» مربوط به دسیسه‌های «دشمن اجنبی» است، همان معنای سابق را افاده خواهد کرد و ذهنیت مخاطب ایرانی را در نفی‌گرایی انقلابی‌اش مستحکمتر خواهد کرد، اما ماجرا را تغییر داده و ذیل مفهوم برای نخستین بار ابهام در «حکمرانی فریبکارانه» را به داخل کشانده است. حالا بررسیهای مخاطب شناختی باید نشان دهد که این انتقال خطیر در کدگزاری‌های رسانه‌ای چه درکی در مخاطب ایرانی برجا میگذارد. آیا او آنرا در راستای اراده‌ی نظام برای حفظ خلوص خود کدگشایی خواهد کرد یا برعکس، آنرا نشانه‌ای دالّ بر ابتلای نظام به همان بیماری پیشاانقلابی و اعتراف نظام به آن؟ هم-نشین کردن «دشمن اجنبی» با مسوولان نظام در بالاترین سطوح حکمرانی، هرچند میتواند منافع جناحی و سیاسی کوتاه مدتی برای یک جریان سیاسی داشته باشد، اما باید بررسی کرد که آیا مآلاً ایده‌ی سنتی زدوبند درپس‌پرده و فساد سیستماتیک را تقویت نخواهد کرد؟ @yaminpour 📡 @Hasanabbasi_students 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖
✖️وجهه مذهبی ها در سینمای ایران!! «تیپ» تثبیت شده‌ی مردان مذهبی‌/انقلابی در سینمای ایران عموما نمایش‌دهنده «خشونت» یا «ریاکاری» است. مردانی خشن و بی‌منطق که عامل و تشدیدکننده بحران‌اند و تحت عنوان «غیرت» یا «ایدئولوژی» هر خشونتی را توجیه می‌کنند. کاراکتر مذهبی در سینمای ایران یا خانم‌باز است؛ مانند شریفی‌نیا در دوجین فیلم شبیه «دنیا» و ... یا تندرو و خشن؛ از گروه‌های فشار در سینمای دهه هشتاد؛ «مکس»، «نان، عشق، موتور هزار»، «آواز قو» تا «عصبانی نیستم» در دهه نود، تا خشونت خانوادگی در «خانه پدری» و... «تیپ‌سازی» و تثبیت یک تصویر ذهنی مشخص از یک طیف یکی از مهمترین تاثیرات بلندمدت فرهنگی-اجتماعی سینماست و یکی از موفق‌ترین تیپ‌سازی‌های سینمای بعد از انقلاب هم تثبیت شمایل مذهبی/انقلابی. مخاطب ایرانی از جوان انقلابی/حزب‌اللهی/بسیجی تصویری جز ایست‌بازرسی، گشت ارشاد یا چماق‌دار به یاد می‌آورد؟ . حالا مهمترین ویژگی «گاندو» همین ارائه «شمایل»ی واقعی و هم‌دلی‌برانگیز از تیپ «جوان انقلابی» است. تصویر «محمد»(وحید رهبانی) در گاندو خلاف جریان تصویری است که سال‌ها در سینما و تلویزیون ایران از کاراکتر مذهبی ارائه شده است. در اینجا «محمد» به جای اینکه خود عامل بحران/تنش باشد، قهرمان است و عامل حل مسئله. او منطقی است، شجاع است و متخصص. البته بخش زیادی از جذابیت کاراکتر از دل بازی بی‌تکلف، روان و بی‌اغراق «وحید رهبانی» می‌آید و نه از دل متن یا کارگردانی. «محمد» به دلیل گستره‌ی مخاطبان «گاندو» حالا تبدیل به «شمایل» و «تیپ» جوان مذهبی/انقلابی شده است که حاکمیت/سیستم را نمایندگی می‌کند و این دستاورد کمی نیست. و گمان می‌کنم انتخابش برای «شیشلیک» مهدویان هم دقیقا برای استفاده از این پیش‌زمینه ذهنی مخاطب بوده است. استفاده از او به عنوان نماینده سیستم؛ این‌بار اما برخلاف و مطابق کلیشه‌ی قدیمی به عنوان یک ریاکار. حالا اما سازندگان و حامیان «گاندو»، بدون در نظر گرفتن ابعاد فرهنگی و اجتماعی چنین محصولی، در فرامتن‌ها و حاشیه‌های رسانه‌ای نیز اثر خود را در حد محصولی تبلیغاتی برای استفاده روزمره سیاسی تقلیل می‌دهند و نمی‌دانند که چندسال بعد، مخاطب عام اساسا متوجه هیچکدام از دلالت‌های سیاسی روز «گاندو» نخواهد شد، اما اثر همچنان زنده است و کار خواهد کرد و موضوع با اهمیت همین بازنمایی است که از سیستم و قهرمان‌هایش ارائه می‌دهد، نه طعنه‌هایی که به دولت مستقر می‌زند. کار مهم «گاندو» همین تیپ‌سازی است، تقلیل آن به یک ابزار سیاسی روزمره ظلم به محصول است. ✍ امیر ابیلی 🆘 @Roshangari_ir 🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷            💖🌷💖