eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
17.5هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
1.5هزار ویدیو
105 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
نبض جهان به شماره افتاده برای آمدنت ای ذخیره خدا برای روزهای عدالت گستری ... #دفتر_اشعار_عطش_عشق #سیداحمدرضوی @s_a_razavi
🔸️ رسانه مهمترین و پیچیده ترین ابزار تهاجم و نفوذ غرب بر علیه ملتها و مذاهب است. 🔸️ رسانه را باید جدی گرفت... #نهضت_سواد_رسانه_ای #بصیرت_رسانه_ای #سیداحمدرضوی @s_a_razavi
سید احمد رضوی | صراط
🔸️ رسانه مهمترین و پیچیده ترین ابزار تهاجم و نفوذ غرب بر علیه ملتها و مذاهب است. 🔸️ رسانه را باید ج
🔸️رسانه به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای سیاست گذاران جهان سلطه برای نفوذ و سپس پیشبرد اهداف آن در جوامع بشری می باشد . 🔸️کارکرد رسانه در دو حوزه امیال ( نفس ) و افکار ( عقل ) برنامه ریزی و عملیاتی میشود که در حوزه امیال به تقویت و هدایت هوشمند امیال جنسی ، شکم پرستی ، مصرف گرایی و خیالپردازی می پردازد و در نتیجه آن به ترویج لذت گرایی در جوامع هدف ختم میشود و در حوزه افکار با تقویت و ترویج انسان محوری ، جهل و انحراف ، خفقان و رعب به مهندسی افکار عمومی می پردازد که در نتیجه ترویج و بسط لذت گرایی و مهندسی افکار عمومی میتواند به پیاده سازی اهدافش در جوامع هدف نیل پیدا کند . . 🔸️ آیا نباید نسبت به قدرت نفوذ و تاثیرگذاری رسانه حساس بود؟؟ ‌‎‌ ‌‌‌‌‌‌ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌@s_a_razavi
4.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️تفاوت نسل ها در فهم و آموزش فناوری های نوین 🔸️در جنگ رسانه ای تغییر را جدی بگیریم... @s_a_razavi
185.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔲شما را به یک سفر 15 ساله فشرده شده در 30 ثانیه دعوت می کنم دنیا در حال تغییر است، آن هم با سرعت، آیا ما آماده تغییرات بعدی هستیم؟ @s_a_razavi
عِطر گل پیچیده در سراپرده یک عصر بلند شاخه ها در رقصند باغ و بستان سرخوش کوه در اندیشه یک طرح سترگ ابرها می بالند به ظهور خورشید از پس ابر سیاه ظلمت باغبانی گفته خبری در راه است و چه زیبا خبریست خبر آمدن یک گل نرگس در باد... @s_a_razavi
🔸️ هدف اصلی سواد رسانه‌ای این است که به انسانها توانایی تمییز و قدرت کنترل و تسلط بیش‌تری نسبت به مفاهیم ، تعابیر پیام‌های تولیدات رسانه ای دهد. 🔸️ در حقیقت رسانه ها در فحوای تولیدات خود در جهت انتقال تفکرات،سلایق و پیامهای مد نظر خود به مخاطبانشان هدفگذاری می کنند؛در ثانی مفاهیم و پیامهای منتشر شده در رسانه ها دارای تعابیر و تفاسیر متفاوتی در فرهنگها و مکاتب و مذاهب مختلف است که اگر انسان نسبت به اهداف ، تاکتیکها و تکنیکهای رسانه ای آشنا نباشد دچار سردرگمی،انحراف و سوء استفاده صاحبان رسانه ها قرار میگیرد. 🔸️ مثلاً روزنامه نگاران به ما تعابیر خودشان را از این‌که چه چیزی و چه کسی مهم است، ارائه می‌دهند، برنامه‌سازان برنامه‌های سرگرمی نیز تعابیر خودر ا از مفاهیمی چون انسانیت، آشتی، جنگ و خوشبختی نشان می‌دهند، صاحبان آگهی نیز سعی می‌کنند ما را متقاعد سازند مشکلاتی داریم و کالای آن‌ها که می‌تواند ما را در غلبه بر این مشکل یاری کند. هم‌چنین ما نیز به عنوان مخاطب می‌توانیم تعابیر خودمان را از این پیام‌ها داشته باشیم. 🔸️ چه ما آگاهی لازم در برخورد با رسانه را کسب کنیم یا نه، فرایند تأثیر رسانه ادامه دارد. زمانی که ما شناخت بیش‌تری نسبت به رسانه‌ها و تعابیر آن‌ها داشته باشیم، می‌توانیم به تأثیرات مثبت ناشی از آن‌ها قوت بخشیده و از تأثیرات منفی آن‌ها هم بکاهیم. 🔸️ سوادرسانه‌ای به ما توانایی می‌بخشد تا ضمن این‌که متفکرانی تحلیلگر و منتقد باشیم، خود نیز به عنوان تولیدکنندگانی خلاق در ترویج پیام‌های رسانه ای در عرصه اجتماع فعال باشیم. @s_a_razavi
🔸️ #تفکر_انتقادی باعث میشود بر بسیاری از خطاهای دید و انحرافات ذهن در پیامهای رسانه ای اشراف پیدا کنیم و در دام طراحیهای رسانه ها قرار نگیریم. #نهضت_سواد_رسانه_ای #بصیرت_رسانه_ای #سیداحمدرضوی @s_a_razavi
آقاجان...برگرد.mp3
زمان: حجم: 3.51M
آقا جان برگرد که نبودنت تمام درد بشر است... @s_a_razavi
7.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩تبلیغی کاغذی، اما فوق العاده از شرکت هوندا 💡خلاقیت; حلقه ای گم شده در تولیدات رسانه ای ما! @s_a_razavi
🔸️ نداشتن بصیرت مثل نداشتن چشم است.... 🇮🇷 بدون بصیرت حتما در پازل دشمن بازی میکنیم و بر علیه اسلام و انقلاب شمشیر میکشیم... #بصیرت_رسانه_ای #سیداحمدرضوی @s_a_razavi