فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: قوه قضائیه با دروغ و شایعات در فضای مجازی برخورد کند
🔹یکی از حقوق عمومی مردم این است که امنیت روانی داشته باشند. یعنی هر روز یک شایعه و یا دروغی در ذهنها پخش نشود.
🔹قبلا تنها روزنامهها بودند امروز فضای مجازی نیز به آن اضافه شده است. یکی از وظایف قوه قضائیه برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مردم است.
پ.ن: امیدواریم هر چه سریعتر این فرمایش رهبری، عملیاتی بشه تا دیگه شاهد این نباشیم هر روز یک عده، ادعاهای بی اساس خودشون را به نام واقعیت منتشر کنند و موجب تشویش و نگرانی و بدبینی مردم از نظام را فراهم کنند.
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ مقام معظم رهبری امروز فرمودند: "امنیت روانی از جمله حقوق عمومی است و دستگاه قضایی باید از نگران کردن و تخریب ذهن مردم بهوسیله شایعات و اظهارات دروغ و هراسافکنِ افراد مشخص یا نامشخص در رسانهها و فضای مجازی جلوگیری کند."
🔸 به نظر شما، چه کانالهایی و افرادی با مطالبشان موجبات نگران کردن و تخریب ذهن مردم بهوسیله شایعات و اظهارات دروغ و هراسافکن را موجب شدند؟!
🔸در طول یکسال اخیر، چه سخنانی موجب نگرانی و تخریب ذهن شما شده است؟!
▪️ در قضایای کرونا، واکسن، مذاکرات احیاء برجام، جراحی اقتصادی، اقدامات دولت سیزدهم و ... مطالب کدام افراد و کانالها، شما را نگران کرد؟ ذهنتان را تخریب کرد؟
◀️ این فراز بیانات امروز، خط بطلانی بر رویه های رسانه ای برخی افراد مدعی انقلابیگری و ولایتمداری است که نیاز است من و شما، نسبت به آنها و خط فکری و رسانه ای آنها، آگاه شویم.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ راهکارهای مردمی در حوزه ترویج حجاب
1️⃣ الگوسازی
🔰 قبل از ارائه راهکارهای عملیاتی، نخست اهمیت الگوسازی در کلام امام جامعه را مطالعه کنیم.
🔹الگوسازی، یکی از اساسیترین کارهاست.۱۳۹۱/۰۲/۱۳
🔹ما نیاز داریم برای جوان خودمان، برای نسل نونهال خودمان، الگوهائی را از بخشهای مختلف مشخص کنیم؛ آن کس که علاقهی به علم دارد، آن کس که علاقهی به هنر دارد، آن کس که علاقهی به ادبیات دارد، آن کس که علاقهی به تاریخ دارد، آن کس که علاقهی به کارهای عملی دارد، آن کس که علاقهی به کشاورزی یا صنعت یا فناوری دارد، هر کدام بتوانند الگوهای شایستهی خودشان را پیدا کنند. این یکی از کارهای لازم ماست. ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
🔹 انسانها با شناخت الگوها، با یاری گرفتن از پیروی الگوهاست که میتوانند به درجات عالی و مقامات برتر دست پیدا کنند.۱۳۹۱/۰۲/۲۳
◀️ یکی از برنامه های عملیاتی ما در ترویج حجاب، میبایست الگوسازی باشد، خواه الگوی مستقیم یا غیرمستقیم؛ خواه توسط قرارگاه های متولی امر حجاب، خواه فعالین مردمی
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
3.04M
🔰 حال؛ سوال این است که ما چگونه میتوانیم در حوزه حجاب الگوسازی کنیم؟!
🔹 طرح ریزی نقشه جامع راه در جهت شناسائی، الگوسازی و حفظ الگوهای زنان موفق محجبه
🔹 یکپارچه سازی مجموعه های فعال مردمی در ضریب دادن به الگوهای انتخاب شده
🔹 استفاده از ظرفیتهای مساجد،حوزه، بسیج،مدارس، گروههای جهادی
🔹 استفاده از ظرفیتهای خالی دستگاههای متولی امر حجاب
🔹 معرفی بهنگام، اصولی و هدفمند زنان محجبه موفق
🎙 سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ الگوسازی چگونه باید انجام شود
🔰طرح ریزی نقشه جامع راه در جهت شناسائی، الگوسازی و حفظ الگوهای زنان موفق محجبه باید در چند مرحله انجام گردد:
1️⃣ تعریف زن موفق محجبه
🔸 قدم اول برای الگوسازی، ما نیاز به یک تعریف جامع و کامل از یک زن موفق و محجبه داریم، زنی که دارای مشخصه هایی مانند:
▪️ موفقیت در تربیت فرزندان
▪️ موفقیت در همسرداری
▪️ موفقیت در تحصیل علم و دانش
▪️ موفقیت در فعالیتهای اجتماعی
▪️ گستره فعالیتهای اجتماعی
▪️ بصیرت و آگاهی سیاسی
🔸مبتنی بر مبانی اسلام و انقلاب باشد.
2️⃣ تعدد حوزه های انتخاب زنان موفق
🔸 در کنار مشخصه های فوق، میبایست تکثر حوزه های پایش نیز در انتخاب الگوهای زنِ موفق بر مبنای سلایق مختلف جامعه مد نظر قرار گیرد، مانند:
▪️ حوزه و دانشگاه
▪️ اقتصاد و صنعت
▪️ هنر
▪️ کارآفرینی و اشتغال
▪️ سیاست
▪️ امور فرهنگی اجتماعی
▪️جهاد و شهادت
▪️ خانواده و تربیت فرزند
🔸 اقناع سلایق مختلف یکی از مهمترین گزاره های موفق در الگوسازی است.
3️⃣ طرح ریزی عملیاتی معرفی الگوها
🔸برای معرفی الگوها ما میتوانیم از ظرفیتهای موجود مردمی و دولتی استفاده کنیم، مانند:
▪️فراهم کردن بستر حضور زنان موفق در مدارس، مساجد، حوزه ها، دانشگاهها، جلسات مذهبی و ...
▪️ پوشش رسانه ای متناسب با ظرفیتهای در دسترس مانند صفحاتِ فضای مجازی، صدا وسیمای استانی، نشریات شهرستانی و استانی و کشور، بیلبوردها و مجلات و...
▪️ برگزاری همایشها و کنفرانسها بصورت حضوری و مجازی جهت معرفی زنان موفق محجبه
▪️تهیه محصولات رسانه ای مانند فیلم مستند، زندگی نامه، خاطره نویسی، کتاب، موشن گرافی، پادکست، اینفوگرافی و ... جهت معرفی زنان موفق محجبه
4️⃣ ارتقاء کیفی و کمی زنان موفق
🔸 در مسیر رسیدن به راهبردهای کلان، یکی از الزامات ما میبایست توجه به نکات ذیل باشد:
▪️ ارتقاء کیفی موفقیت الگوهای انتخابی
▪️ محافظت و مراقبت از الگوهای انتخابی
▪️ افزایش کمی الگوهای انتخابی
◀️ یکی از الزامات ما در بحث الگوسازی زنان موفق محجبه، تعدد آنان است تا در ذهن مخاطبین، تداعی کننده یک استثناء نشود.
◀️ استثناء شدن یک الگو، سَم الگوسازیِ اجتماعی است، چرا که در ذهن افراد جامعه، آن الگو دست نیافتی جلوه میکند و همین عاملی میشود برای عدم پیروی از الگو
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
🔴 #تأمل
شهید مطهری:
🔹 اگر در صدر اسلام تا کسی میآمد در مدینه میگفت من خدا را قبول ندارم، میگفتند بزنید، بکشید، امروز اسلامی وجود نداشت. اسلام به این دلیل باقی مانده که با شجاعت و صراحت با افکار مختلف مواجه شده.
📕آینده انقلاب اسلامی ایران، ص۴۷
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
36.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ طراح و ایده پرداز طرح باغشهر به برنامه ثریا دعوت شده و توضیحاتی پیرامون این طرح داده است که این ویدئو ضبط شده آن برنامه است.
🔰 برنامه را ملاحظه کنید تا خودتان به اوج فانتزی بودن و غیرعملیاتی بودن این طرح در کشور در شرایط فعلی پی ببرید.
🔹 در خصوص این توضیحات چند نکته ضروری هست که عرض شود:
1️⃣ این طرح قابلیت عملیاتی شدن در استانهای کویری کشور مانند یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و همچنین بخش های اعظم استانهای مرکزی ایران را به دلیل کم آبی شدید ندارد.
2️⃣ این طرح قابلیت عملیاتی شدن در استانهای شمالی کشور به دلیل نابود شدن جنگلهای شمال را ندارد.
3️⃣ این طرح قابلیت عملیاتی شدن کامل در کلانشهرهایی مانند تهران و اصفهان و مشهد و ... را ندارد
4️⃣ اکثریت افراد جامعه، توان تامین هزینه های پیاده سازی این طرح را ندارند.
5️⃣ نگاه طراح به ظرفیتهای مردمی در ساخت این طرح، فانتزی و غیر واقعی است.
6️⃣ نگاه طراح به تغییر سبک زندگی بسیار آرمانی و دور از ذهن است.
7️⃣ نگاه طراح به زیرساختها و ملزومات شهری، غیرواقعی و غیر عملیاتی است.
8️⃣ تامین هزینه های مالی و زمانبندی اجرایی شدن طرح، غیرکارشناسی و غیرواقع بینانه هست.
❇️ با این حال، برخی تمایل دارند در خیال خود، باغ ویلائی هزار متری داشته باشند، منعی نیست، هر کس تمایل دارد در ذهنش چنین طرحی را اجرایی بداند، آزاد هست، اما این را بداند، این طرح قابلیت عملیاتی شدن را ندارد.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
◀️ طراح و ایده پرداز طرح باغشهر به برنامه ثریا دعوت شده و توضیحاتی پیرامون این طرح داده است که این و
✅ پیشنهاد به طراح و طرفداران طرح باغشهر
🔹 قبل از هر ادعایی، تشریف ببرند مشکل آب استانهای کویری کشور را حل کنند، بعد داعیه دار منطقی بودن و عملیاتی شدن این طرح باشند.
🔸 نیازی هم نیست مشکل کل استانها را حل کنند؛ یک بخش آن را هم حل کنند، کفایت میکند. مثلا مشکل آب بخش هامون سیستان و بلوچستان را حل کنند.
🔸 آنجا زمین رایگان هم هر مقدار خواستن بهشون داده میشه، به شرطی که چنین باغ ویلاهایی رو بسازن😉
سید احمد رضوی | صراط
◀️ طراح و ایده پرداز طرح باغشهر به برنامه ثریا دعوت شده و توضیحاتی پیرامون این طرح داده است که این و
🔹 در این مستند طراح میگوید برای ساخت هر خانه در این طرح:
🔸 ساخت خانه 384 میلیون تومان
🔸 تاسیسات 140 میلیون تومان
🔸 زیرساختها 231 میلیون تومان
🔸 باغ 60 میلیون تومان
🔹 جمعا برای هر خانه 815 میلیون تومان هزینه نیاز است.
🔹 815 میلیون تومان را ضربدر 26.250.000 خانوار کنیم عددش میشود: 21.393.750.000.000.000 تومان.
🔸 خب؛ حالا کاری به 231 میلیون تومان زیرساختها نداریم که دولت موظف میشود هزینه کند ( کاری هم نداریم دولت دارد یا ندارد)
🔹هر خانوار باید 584 میلیون تومان برای باغ ویلایش هزینه کند!!
▪️ چند درصد خانوارهای ایرانی توانایی تامین چنین مبلغی را دارد؟!
▪️ بخش قابل توجهی از خانوارها، مستاجر هستند و در شرایط فعلی در افزایش مبلغ رهن منزلشان نا توان هستند! چگونه این قشر میتواند این مبلغ را تهیه کند؟!!!
▪️ اگر قرار است دولت وام دهد!! از کدام منبع باید تامین مالی این وامها را انجام دهد؟!!!
🔹 در شرایط فعلی، دولت که بنا دارد سالی یک میلیون مسکن بسازد( که عمده منابع آن نیز با وام هست) دچار مشکلات عدیده ای هست، حال چگونه میتواند بیش از 26 میلیون باغ ویلا را تامین مالی کند؟!!!!
◀️ امان از فانتزی های ذهنی رویاپردازان!!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
✅ الگوسازی چگونه باید انجام شود 🔰طرح ریزی نقشه جامع راه در جهت شناسائی، الگوسازی و حفظ الگوهای زنان
✅ الگوی سوم زن
🔹زن، در تعریف غالباً شرقی، همچون عنصری در حاشیه و بینقش در تاریخسازی؛ و در تعریف غالباً غربی، بمثابهی موجودی که جنسیت او بر انسانیتش میچربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایهداری جدید است، معرفی میشد.
🔸 شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که #الگوی_سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که میتوان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود. میتوان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصهی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازیهای جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.
🔹پیام مقام معظم رهبری به کنگرهی «هفت هزار زن شهید کشور» ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
◀️ در واقع نگاه رهبری در حوزه الگوسازی، ورای سرزمین ایران و جهان اسلام است. افق نگاه معظم له، الگوسازی برای تمام زنان جهان را در برمیگیرد.
◀️ سومین الگو، یعنی در کنار دو الگوی زنِ شرقی و غربی، الگوی سومی به نام زنِ مسلمان نیز وجود دارد که تمام زنان جهان باید او را ببینند.
✅ افق نگاه ما نیز باید بر مدار افق نگاه ولایت باشد و در حوزه الگوسازی، راهبرد کلان مان به معرفی جهانی الگوهای زن موفق محجبه باشد.
▪️نیست بر لوحِ دلم جز الفِ قامتِ دوست
▪️چه کُنَم؟ حرفِ دِگَر یاد نداد استادم
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ مردمی سازی
🔰 مقام معظم رهبری میفرمایند: "وظیفهی امر به معروف؛ این یک #وظیفهی_عمومی است که یکی از مهمترین معروفها حکومت حق و عدل است. در جامعه بایستی حکومتِ عادلانه باشد، حکومتِ حق باشد؛ باید مردم امر کنند به این [معروف]؛ #مسئولیّت_مردم را نشان میدهد."
🔹 یکی از موضوعات بسیار کلیدی در موفقیت پیاده سازی امر به معروف مِن جمله در بحث عفاف و حجاب، مردمی سازی کردن برنامه های عملیاتی آن است.
🔸 در بسیاری از مواقع ما مشاهده میکنیم، طرح ریزی های عفاف و حجاب، به شکلی تدوین شده است که صرفا توسط حاکمیت قابلیت اجرایی شدن را دارد و یا در ذهن چنین متبادر میشود. در حالی که برای موفقیت یک طرح، نیاز است که عملیاتی کردن آن توسط مردم انجام گردد و مدیریت و پشتیبانی آن توسط حاکمیت.
🔹 در واقع میبایست راهبردهای کلان، ترسیم نقشه راه با حاکمیت باشد و عملیاتی کردن برنامه ها در کف جامعه توسط ظرفیتهای فعال مردم با نظارت و پشتیبانی دستگاههای حاکمیتی.
🔸در طول 40 سال گذشته، هر زمان از ظرفیتهای مردمی در عملیاتی کردن برنامه ها استفاده کردیم، موفق بودیم و هر زمان با تحکم حاکمیتی خواستیم برنامه ای را در سطح ملی، بخصوص در حوزه های فرهنگی - اجتماعی عملیاتی کنیم با شکست و یا هزینه های گزاف مواجه شدیم.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سلام من خیلی آدم باسوادی نیستم اما نکته ای که باعث شد صحبتهای شمارو ادامه بدم این بود که در بحث واکسن اونقدر حرفها شنیدم که وافعا داشتم حس ناامنی وناامیدی میکردم وهمش باخودم میگفتم سرنوشت بچه من تو این کشور چی میخاد بشه ولی با صحبتهای شما فهمیدم که واقعا این قدر ناامیدی وسیاه نمایی هم خوب نیست ودوباره امیدوار شدم انشالله عاقبت بخیر بشید
✅ مخاطب شناسی
🔰 آنچه در بحث عفاف و حجاب از مقوله مخاطب شناسی مهم است مورد توجه قرار گیرد:
1️⃣ چه رده سنی مخاطب ما است؟
🔸 مهدکودک، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه، طلبه و ...
2️⃣ چه قشری از حیث تمکن مالی مخاطب ماست؟
🔸 ثروتمند، محروم یا متوسط
3️⃣ چه تفکری مخاطب ماست؟
🔸 مذهبی، غیرمذهبی، مسلمان، غیر مسلمان، شیعه، اهل سنت و ...
4️⃣ چه فرهنگ و قومی مخاطب ماست؟
🔸 فارس، ترک، لر، بلوچ و ...
5️⃣ در چه سرزمینی سکونت دارند؟
🔸 کوهستانی، کویری، معتدل، سرسبز، خشک و ...
6️⃣ چه نیازهایی دارند؟
🔸 تبیینی، احکام، فلسفی، آماری، استنباطی، توصیفی، خاطرات و ...
7️⃣ نوع جلسه؟
🔸 عمومیِ بسیط، عمومی کوچک، خصوصی چند نفره، خصوصی تک نفره
◀️ و ...
◀️ برای اثرگذاری بهتر، ما میبایست به گزاره های مختلف مخاطب شناسی توجه کنیم و بر اساس این گزاره در حوزه #الگوسازی اقدام کنیم.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
فعلا از موضوع الگوسازی بگذریم تا بتونیم به موضوعات دیگه هم بپردازیم
▪️شرح این هجران و این خون جگر
▪️این زمان بگذار تا وقت دگر
▪️خوشتر آن باشد که سر دلبران
▪️ گفته آید در حدیث دیگران
سید احمد رضوی | صراط
✅ راهکارهای مردمی در حوزه ترویج حجاب 1️⃣ الگوسازی 🔰 قبل از ارائه راهکارهای عملیاتی، نخست اهمیت الگو
✅ راهکارهای مردمی در حوزه ترویج حجاب
2️⃣ رسانه
🔰 یکی از مهمترین ابزارهای ترویج عفاف و حجاب، رسانه است که شِقِّ مردمی آن در فضای مجازی تعریف و تحلیل میگردد. ابتدا چند فراز از رهبر معظم انقلاب در باب رسانه و فضای مجازی بشنویم:
🔹فضای مجازی رابه نفع ارزشهای ملت مدیریت کنید
🔹میتوانید در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید
🔹فضای عمومی مجازی در کنار مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاورد، برکات بزرگی هم دارد؛ میتوانید افکار صحیح را منتشر کنید
🔹در مورد ابزار بایستی بهروز باشید و مسئلهی فضای مجازی، امروز جزو ابزارها است
🔹بایستی حقایق را با منطق قوی، سخن متین و عقلانیّت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی، و بهکارگیری اخلاق در فضای مجازی، مطبوعات و... منتشر کرد
🔹پاسخ به اشکالات و ابهامآفرینیها را در فضای مجازی با استفادهی از این امکان منتشر کنید
🔹امروز همهی ما بایستی در میدان فضای مجازی حرکت بکنیم؛ هر کدام به نحوی و با سهمی که در این راه داریم
◀️ بدون کوچکترین تردیدی، فضای مجازی به عنوان یکی از اثرگذارترین ابزارهای رسانه ای در جهت مدیریت افکار عمومی و نیز مدیریت اراده های مردمی بشمار میرود.
◀️ به همین دلیل است که حضرت آقا، مکررا در استفاده بهینه از این ابزار اثرگذار تاکید فرموده اند که فعالان عرصه ترویج عفاف و حجاب نیز میتوانند از این ابزار در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های خود استفاده حداکثری را داشته باشند.
❇️ اما؛ سوال مبنایی اینجاست که چگونه و با چه شیوه هایی میتوانیم از ابزار رسانه، بخصوص فضای مجازی، بهترین اسفاده را در جهت ترویج عفاف و حجاب داشته باشیم؟
🔸 ان شاالله در پست های آتی مختصر توضیحاتی عرض خواهم نمود
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ تکلیف بر گردن
🔹خلاصهی مطلب اینکه آقایان! نسل جوان در حال #تباه_شدن تدریجی به وسیلهی دشمن است؛ ما باید نگذاریم.
🔸روی این نسل جوان که مایهی تکیه و امید است، دارد بتدریج با شکلها و شیوههای گوناگون، کار و تلاش میشود؛ این تلاش هم عمدتاً فرهنگی است.
🔹بیشترین چیزی که روی ذهن جوان اثر میکند، دو عامل است: یکی #تبلیغات گوناگون دشمن است؛ تبلیغاتی که جوان را نسبت به حقایق مقدس اسلامی و حقایقی که در انقلاب به عنوان مسلّمات و پایهها و ستونهای اصلی اعتقاد شناخته شده، سست و بی تفاوت کند. و عامل دوم، #عدم_تبیین و دفاع صحیح از این حقایق و اصول است.
🔸من گمان میکنم که تأثیر #عامل_دوم، کمتر از عامل اول نباشد؛ چون در نظام جمهوری اسلامی، به طور صریح و علنی، علیه اسلام و اصول اسلامی و مبانی اسلامی و معارف اسلامی، کمتر تبلیغ میشود و میدان برای تبلیغ وسیع باز نیست؛ بنابراین تبلیغ دشمن فقط سطح معینی را میپوشاند؛ در حالی که عامل دوم، دیگر حد و اندازهیی ندارد.
🔹البته آنچه ممکن است در ذهن بعضی از آقایان بگذرد، در ذهن من هم هست. ممکن است بعضی بگویند که ما هرچه تبلیغ بکنیم، از آن طرف مثلاً رادیو و تلویزیون یا بعضی از مراکز، ضد تبلیغ انجام میدهند. البته من این را تا حدودی قبول دارم؛ طبعاً ما که به طور صددرصد این را قبول نداریم. بله، تبلیغات بد و نادرست در آنجا هست؛ ولی من قایل به #تفکیک_بین_مسائل هستم.
🔸من میگویم دو مسأله هست: یک مسأله این است که ببینیم #ضد_تبلیغ هایی که از ناحیهی غیر ماست، چیست؛ آنها را باید #علاج کنیم؛ در این شکی نیست. مسألهی دیگر این است که حالا با توجه به همین وضعیت، و با توجه به اینکه رادیو و تلویزیون ما، رادیو و تلویزیونِ مطلوبِ حد اعلای لازمِ برای محیط اسلامی نیست، چه کار باید کرد؟ آیا این، تکلیف را از گردن ما برمیدارد؟
۱۳۷۰/۰۶/۲۵
🔹 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار ائمهی جمعهی سراسر کشور
◀️ نکات ویژه
👈 در حال تباه شدن تدریجی
👈 به وسیلهی دشمن
👈 عامل اول تبلیغات گوناگون دشمن
👈 عامل دوم عدم تبیین و دفاع صحیح ما
👈 تأثیر عامل دوم، کمتر از عامل اول نیست
👈 علاج ضد تبلیغ هایی که از ناحیهی غیر ماست
👈 تکلیف بر گردن ما
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e