eitaa logo
⏰ساعت آخرالزمان⏰ بزنید روی پیوستن تاگممنون نکنید
28هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
11.7هزار ویدیو
81 فایل
🕛⌛ساعت آخرالزمان کانالی درمورد اتفاقات آینده دنیا میباشد کپی فقط با ذکر صلوات برای ظهور آقامون✌️ خادم @God_love 🔖تعرفه تبلیغات 👇 https://eitaa.com/joinchat/1386807637C8ccffc7c01
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ ‌ 🔴آیا این هیبت شوم و منحوس شاخ شیطان بر فراز خانه خدا نیست؟ از پیوند آل سعود و استعمار ماسونی بریتانیا، شجره ملعونه ای به نام تکفیری سربرآورد که به اسم کمر به نابودی اسلام بسته است و از زمانی که در سرزمین پیامبر ریشه دواند و رشد کرد، جز نحوست و نکبت و تیره روزی برای مسلمین به جای نگذاشته است. هلال ماه یا «قرن الشیطان»؟ از همان روزی که به بهانه مبارزه با اتحاد شوروی در افغانستان، تخم شیطانی تروریزم تکفیری با پول و آموزش سازمان سیا و MI۶به واسطه یک سعودی مشکوک و مرموز به نام «اسامه » در جهان اسلام کاشته شد، تا به امروز که تازه کابوس چندساله وحشی ترین و جهنمی ترین گروه تاریخ یعنی «»(به نصرت الهی و ایثار و خون لشکر سربازان امام عصر(عج)) به پایان خود رسید) در هیچ برهه ای از تاریخ این اندازه مسلمان کشته نشده بود. قابل تامل است که سازنده اصلی برج شیطان در هم کسی نیست جز: مجموعه سعودی. و همین بن لادن (که در نمایشی دروغین عملیات کشته شدن او را به دست نیروهای ویژه آمریکایی از طریق رسانه‌های و به جهانیان فروختند) کسی بود که سناریوی برنامه‌ریزی شده‌ی «۱۱ سپتامبر» را اجرا کرد تا به بهانه آن، جرج دابلیو بوش ماسون و برای اجرای طرح «نظم نوین جهانی» به افغانستان و عراق لشکر بکشد و صدها هزار افغان و نزدیک ۱ میلیون عراقی مسلمان کشته شوند. شاید ندانید که شعاری که به زبان لاتین روی اسکناس‌های دلار نقش بسته این است: Novous Ordo Seclorum که ترجمه آن می شود شعار جرج دابلیو بوش: . بیش از دو سال است که هر روز دولت اهریمنی با بمب‌ها و موشک‌های اهدایی غرب، هر روز دهها کودک را جزغاله می کند. این عینا همان جنایتی است که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و گلوله باران لبنان (به ویژه روستای قانا) مرتکب شد و بی جهت نیست که هم سعودی و هم صهیونیست‌ها به رژیم‌های «کودک‌کش» معروف شده اند. به هر حال سرسپردگی به قربانی می خواهد و تجسّمات قرن بیست و یکمی شیطان از همان کهن‌الگوهای باستانی استفاده می کنند منتهی با ابزارهای مدرن آدم کشی. باز رجوع به حدیث رسول الله(ص) در ابتدا که حضرتش با بصیرت الهی از برآمدن «»(شاخ شیطان) از شرق عربستان یا همان نجد خبر دادند. و در مراجعه به تاریخ چند سده قبل‌تر درخواهیم یافت که «»، بنیانگذار شجره خبیثه از اهالی شهر عُیینه از توابع نجد بود که در قرن ۱۸ میلادی می زیست و از اتحاد شوم او با حاکم شهر «درعیه»(باز هم از توابع نجد) که کسی نبود جز «محمد ابن سعود»(نیای بزرگ آل سعود)، داستان سیاه حکومت آل سعود کلید خورد. و باز اندکی جستجو در احوالات نیای آل سعود نشان می دهد که هم او بود که بنای مسلمان کشی و کشی را اول بار در این خاندان گذاشت.
🔴 دوستداران امام زمان علیه‌السلام، محبوب خداوند هستند... 🌕 رسول خدا صلی‌الله علیه و آله فرمودند: «وقتی در شب معراج خداوند متعال امامان را به من نشان داد، عرض کردم: ای پروردگار! اینان کیانند؟ خداوند فرمودند: «هَؤُلاَءِ اَلْأَئِمَّةُ وَ هَذَا اَلْقَائِمُ مُحَلِّلٌ حَلاَلِي وَ مُحَرِّمٌ حَرَامِي وَ يَنْتَقِمُ مِنْ أَعْدَائِي يَا مُحَمَّدُ أَحْبِبْهُ فَإِنِّي أُحِبُّهُ وَ أُحِبُّ مَنْ يُحِبُّهُ» «اینان امامان هستند، و این یک نیز قائم عجل‌الله فرجه است که حلال کنندهٔ حلال من و حرام دارندهٔ حرام من است، و از دشمنان من انتقام خواهد گرفت؛ ای محمد! صلی‌الله علیه و آله، او را دوست بدار! که من او را دوست دارم؛ و هرکس را که او را دوست دارد نیز دوست دارم.» 🌹خدا را شکر که تو را دوست دارم امام زمانم! 📗کمال‌الدين، ج ۱، ص ۲۵۲ 📗بحارالأنوار، ج ۳۶، ص ۲۴۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرا نیاز است امام معصوم دوران غیبت داشته باشد؟ سخنران حامد کاشانی
🔴 راهپیمایی اربعین؛ از علائم ظهور 🌕 حضرت عیسی علیه السلام: آن گاه علامت پسر انسان در آسمان پدید گردد؛ و در آن وقت جمیع طوایف زمین سینه زنی کنند؛ و پسر انسان را ببینند که بر اَبرهای آسمان با قوت و جلال عظیم می‌آید..! 📗انجیل متی، ص۴۱،ب۲۴،آیات۲۸-۲۹ ✅ آیا امروز جز برای حسین بن علی علیهماالسلام هر ساله در کربلا و در روز اربعین جمیع امّت‌های عالم سینه زنی(عزاداری) می‌کنند؟! پسر انسان، مهدی عجل الله فرجه، از فرزندان امام حسین صلوات الله علیه است. 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ «تاحالا امام زمان (عج) بهت پیام مخفی داده؟!» سخنران استاد رائفی‌پور 🎤 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افتتاحیه موکب شبیه سازی حماسه اربعین حسینی در محوطه وزارت نفت 🔹روز گذشته به مناسبت افتتاحیه‌ی نمایشگاه شبیه سازی حماسه اربعین مهندس شاهمیرزایی فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت و مدیرعامل شركت ملی صنایع پتروشیمی به همراه مهندس طالبی فرمانده حوزه شرکت ملی نفت ایران در محل افتتاحیه حضور یافتند 🔹این نمایشگاه از چهارم تا چهاردهم شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۶در محوطه ی وزارت نفت میزبان کلیه‌ی کارکنان صنعت نفت می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وظیفه ما در قبال اصلاح تصویر سیّدالشّهداء علیه السلام به عالم، بویژه مردم فلسطین سخنران استاد کاشانی
🔴 روز ظهور، روز افشاگری و رسوایی... «يَوْمَ تُبْلَى السَّرائِرُ» در آن روز اسرار نهان آشكار می‌شود. (طارق/۹) 🌕 امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند: «مَا مِنْ عِلْمٍ إِلاَّ وَ أَنَا أَفْتَحُهُ وَ مَا مِنْ سِرٍّ إِلاَّ وَ اَلْقَائِمُ عَلَيْهِ‌السَّلاَمُ يَخْتِمُهُ» هیچ علمی نیست مگر آنکه من آن را افتتاح نمودم؛ و هیچ سرّی نیست، مگر اینکه قائم علیه‌السلام آن را پایان می‌بخشد. 📗بحارالأنوار، ج ۷۴، ص ۲۶۶ 📗إثبات الهداة، ج ۵، ص ۱۵۰ ✅ با ظهور حضرت مهدی علیه السلام و برپا شدن دولت الهی، تمام حقایق روشن میشود؛ و دیگر هیچ چیز بر مردم پوشیده نخواهد بود؛ تمام اسرار خلقت آشکار میشود و هیچ نقطه ابهامی برای کسی باقی نمیماند. دروغ دانشمندان، رهبران سیاسی و مذهبی دنیا، برملا میشود؛ آن روز برای ستمگران، دروغگویان، شبهه‌اندازان، بدعتگزاران، مدعیان، پیروان باطل و... روز بسیار سختی‌ خواهد بود! فقط خدا مى‌داند بر اثر پيشرفت علم و دانش و تكامل عقل، چه تحولات عظيم و گسترده‌اى در جهان رخ خواهد داد! و چه اسرار و رازهايى از جهان آفرينش و عالم خلقت آشكار خواهد شد!
🔴 دولت موعود... 🌕 امام صادق علیه‌السلام فرمودند: فَإِنَّ لَنَا أَیَّاماً وَ دَوْلَةً یَأْتِی بِهَا اللَّهُ إِذَا شَاءَ ما را ايّام و دولتى است كه هر زمان خداوند بخواهد، آن را خواهد آورد. 📗الأمالي (للمفید)، ج ۱، ص ۲۶ 📗بحار الأنوار، ج ۴۷، ص ۴۰۱ 🌕 امیرالمومنین علی صلوات الله علیه، در پایان خطبه طاووس پس از بیان و وصف زیبایی های بهشت آخرتی فرمودند: «اگر میدانستی خداوند چه چیزهایی را در بهشت برایت آماده کرده، هر آينه به جهت شوق رسيدن به آنها جان از تنت بيرون رود، و به جهت شتاب به رسيدن به آن منظره ‏ها، مجالست با من در این مجلس را رهاکرده، به گورستان خواهى رفت و از دنيا و آنچه در آن است چشم پوشيده منتظر رسيدن مرگ مى‌‏گردى»؛ با فرا رسیدن دولت موعود الهی، چنان بهشتی بروی زمین برپا شود که بهشتیان درخواست هبوط به زمین را دارند و آن همه لذات، خوشی و نعمات بهشتی را رها کرده و آرزوی حضور در دنیای ظهور را دارند؛ فقط خدا مى‌داند بر اثر پيشرفت علم و دانش، تكامل عقل و خرد، چه تحوّلات عظيم و گسترده‌اى در جهان رخ خواهد داد! و چه اسرار و رازهايى از جهان آفرينش و عالم خلقت آشكار خواهد شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با هر نفسے سلام ڪردن عشق است آقا بہ تو احترام ڪردن عشق است اسم قشنگت بہ میان چون آید از روے ادب قیام ڪردن عشق است سلام بر قطب عالم امڪان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💞﷽ 💞 ✨ثواب قرائت و تدبّر در آیات قرآن کریم امروز را هدیه میکنیم به حضرت صاحب الزمان(عج) وان شاء الله برای تعجیل درفرج وعاقبت بخیرشدنمان در تمام لحظات زندگی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ توطئه برای نابودی خانواده حلال‌زاده ایرانی 💬 استاد حسن عباسی 🗓 ۲۵ فروردین ۱۳۹۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیا سزاوار هست روزها بگذره و ما یادی از امام زمان نکنیم؟... سخنران استاد عالی
🔴 در آخرالزمان به قرآن روی آورید! و پيامبر عرضه داشت: «پروردگارا! قوم من قرآن را متروك ساختند.» (فرقان/۳۰) 🌕 رسول خدا صلی الله علیه و آله: هنگامی که فتنه ها چون پاره های شب تار شما را فرا گرفت به قرآن رو آوريد! قرآن بهترين رهنماست كه به بهترين راه هدايت مى‌كند؛ در قرآن چراغ‌هاى هدايت و نشانه های حكمت و راهنمای معرفت هست برای کسی که ویژگی‌اش را شناخت. 📗الکافي، ج ۲، ص ۵۹۸ قرآن علاوه بر اینکه یک کتاب هدایت و شفاست، یک کتاب راهبردی نیز هست؛ یعنی اگر فرج و رهایی و خلاصی میخواهید، اگر ریشه کن شدن فقر و گرانی را میخواهید، اگر از شرّ و فتنه های شیطان پرستان به ستوه آمده اید، اگر از وضع موجود خسته شده اید، اگر خواهان یک زندگی آرام به همراه رفاه و امنیت و آرامش هستید.. شماهم به تقلید از قوم بنی اسراییل به طلب منجی به بیابان بروید و دست بر دعا بردارید تا خداوند گشایش قرار دهد!