در روزگاری كه همهی نگاه ها اسير نگاه سطحی فرهنگ مدرنيته است و در چنين نگاهی حقيقت در حجاب است، چرا ما با نظر به مهدی(عج) در زمره پيروزمندان عالم وجود نباشيم؟ بايد راه برونرفت از اين ظلمات را با نور انتظارِ فرج به صحنهی زندگیها وارد كرد و پيروزی اين دوران را به نام خود رقم زد. در نگاه غربی به عالم، موجودات هر کدام مستقل و پراکندهاند، بدون آنکه مظاهر اسماء الهی باشند و لذا در ارتباط با چنين عالمی يک نوع خستگی روحی به انسان دست میدهد، چون عالَم را نه به عنوان آيات الهی بلکه حجاب حق میبيند و در نتيجه چيزی در عالم نمیماند که شايستهی توجه باشد. در حالی که در نگاه دينی به جهان، جهان پر از معنا و مقصود است و همهچيز آثار خدايی دارد، ...
{قسمتی از کتاب بصیرت و انتظار فرج - استاد طاهرزاده}
@sabbar_ir
مقام اسم جامع الهی یعنی «الله» و نیز ملائكه یعنی مظاهر اسماء الهی، بر پیامبر خدا(ص) درود میفرستند و نظر به آن حضرت دارند و در آینة وجود آن حضرت زیباییها و کمالات قابل ستایش را میبینند. حال اگر شما میخواهید نزدیك به خدا و همسنخ ملائكه شوید، «صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا»؛ به زیباییهای وجود نورانی آن حضرت بنگرید و نه فقط با شعور قلبی بر آن حضرت درود فرستید ، بلكه در مقام عمل تسلیم کامل او شوید. یعنی هم جنبه قلبی شما با درود بر پیامبر خدا(ص) قدسی گردد و چشمتان، چشم الهی شود، هم قوای تحریکی و عقل عملی شما پذیرای قول و فعل پیامبر(ص) گردد، تا آن هماهنگی كه لازمه وجود شما با خداوند است از طریق تسلیمشدن بر پیامبر(ص) كه مقامش مقام وحدت و هماهنگی صِرف با اَحدیت است، در شما نیز ایجاد شود. خوشا آن صلوات و تسلیمی كه موجب تقرب جان به عالم ملائکه و حضرت ربالعالمین میشود. ...
{قسمتی از کتابِ صلوات بر پیامبر (ص) عامل قدسی شدن روح - استاد طاهرزاده}
@sabbar_ir
پیامبر اکرم(ص) :
نزدیک ترین شما به من در قیامت: راستگوترین؛ امانتدارترین، و وفادارترین به عهد و پیمان، خوش اخلاق ترین و نزدیک ترین شما به مردم است.
@sabbar_ir
ما_و_آینده.pdf
608.3K
🔸 جزوه «ما و آینده»
🔹 استاد طاهرزاده
🔸 نسخه pdf
@sabbar_ir
🔸این تاریخ، تاریخ ظهور نور پیامبر اکرم(ص) است و احساس من این است که این تاریخ را باید با نور پیغمبر ظهور داد. نه اینکه اهل بیت(ع) مطرح نشوند؛ نه، متاسفانه یکی از ضعف های ما این است که اصلا پیامبر(ص) گم است و اهل سنت هم حق دارند که ایراداتی به ما بگیرند. می گویند شما دارید جوری اهل بیت (ع) را مطرح می کنید که انگار میخواهید پیامبر را کنار بگذارید. در صورتی که خود ما هم به این قائل هستیم که مساله نبوت پیغمبر، یک حقیقت خاص است که فقط مال پیامبر است. مال حضرت علی (ع) هم نیست.
🔹امام صادق (ع) دنبال این نبودند که کسی را شیعه کنند. بلکه می خواستند رجوع واقعی به پیامبر را زنده کنند. لذا در جلسه ی امام صادق(ع) هم شیعه می نشیند و هم سنی. آنهایی که فقط تعصبی نسبت به اهل بیت(ع) نگاه می کنند، اینها یک فرقه ای می شوند که خودشان با دست خودشان از تاریخشان جدا می شوند. آن نگاهی که جامع تر نسبت به مساله نگاه می کند، با رجوع به اهل بیت(ع) اما با یک وسعتی که نظر به پیامبر اکرم(ص) دارد، مورد توجه قرار می گیرد. مثل امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) که سنی و شیعه به آن ها رجوع می کنند. این جنس، از جنس تاریخ جدید است. آقای زکزاکی در نیجریه، شیعه و سنی پشت سرشان نماز می خواندند. یعنی دین به گونه ای مطرح شده است که شیعه و سنی احساس بدی نسبت به همدیگر ندارند. امام صادق (ع) به هیچ وجه زیر بار حرکت مسلحانه علیه حکومت نمی رفتند هر چند در واقع حرکتشان علیه حکومت بود. ...
{قسمتی از سخنرانی استاد موسویان - میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صاق(ع)}
@sabbar_ir
انقلاب اسلامی و وظیفهای که پیش روی ماست - تیزر- جلسه اول.mp3
6.44M
🔹 #تیزر_صوتی جلسه اول
🔸 مهم ترین فداکاری امروز ما
🔹 استاد طاهرزاده
🔸 سلسه جلسات: انقلاب اسلامی و وظیفهای که پیش روی ماست
@sar_nevesht
@sabbar_ir
آینده را چگونه میبینید؟.mp3
4.11M
🔸 #پادکست
🔹آینده را چگونه میبینید؟
🔸 استاد طاهرزاده
🔹 سلسه جلسات: انقلاب اسلامی و وظیفهای که پیش روی ماست
@sar_nevesht
@sabbar_ir