eitaa logo
صدف
464 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
6هزار ویدیو
39 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هوالبصیر 🎥 حجت‌الاسلام طائب: دشمن به‌دنبال گسست اجتماعی است. 🔹 دشمن می‌خواهد بعد از گسست نسلی، قومی و مذهبی گسست اجتماعی را ایجاد کند. می‌خواهد ۲ طرف گسست با یکدیگر دعوا کنند و از هم متنفر بشوند. در مرحله بعد هم دنبال گسست بین اجتماع و حاکمیت است کلیپ رو ببینید بعد متوجه جریانات کشف حجاب و جریانات تحصن های حجاب و....می شوید نقشه دشمن را نشناسیم بسیار ساده در دام دشمن می افتیم @sadaf145
29.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣 توضیحی مختصر درباره لایحه عفاف و حجاب که تا هفته آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت 🔹 زهره سادات لاجوردی، نماینده مجلس @sadaf145
8.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 الان دعوا سر نیست❗️ دعوا سر اینه ڪه حجـاب اجبـاری باشد یا اختیـاری⁉️ @sadaf145 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
2_144189955749676003.mp3
10.05M
🎤حامد کاشانی 👈واکنش پیامبر به بی حجابی ▪️فرض کنید شخص با غیرتی در همین حین کتک زدن این خانم مومن پیدا میشد و ان مرد نامرد را به قتل میرساند چه میشد؟؟ جوابش را در تاریخ اسلام بجوییم جایی که یک مسلمان فرد هتک حرمت کننده به یک بانو مسلمان را در بازار کشت و پیامبر از حرکت او @sadaf145
2_144189955753023552.mp3
11.96M
حال خوب، نماز خوب ۴۳ @sadaf145
🔴نیمتاج سلماسی اولین زنی که سیاست رابه شعر در آورد.دیوانش آینه اجتماع و سیاست‌است. درجریان یورش ترکها به سلماس و رشت باسرودن شعر کاوه توانست روحیه حماسی مردان را احیا کندو آنهاریشه اغتشاش را بخشکانند اما در عجبم چرا جریان غرب گرایی زن ایرانی رابرابر زن ملول غربی گذاشت وبرای او نسخه فمنیست را پیچید 🔴نیمتاج سلماسی اولین زن وطن پرستی که سیاست را با شعرسرود ایرانیان چو فر کیان آرزو کنند باید نخست کاوه خود جستجو کنند مردی بزرگ باید و عزمی بزرگتر تا حل مشکلات به نیروی او کنند شد پاره پرده عجم از غیرت شما اینک بیاورید که زنها رفو کنند ایوان پی شکسته مرمت نمی شود صد بار اگر به ظاهر آن رنگ و رو کنند نسوان رشت زلف پریشان کشیده صف تشریح عیبهای شما مو به مو کنند دوشیزگان شهر ارومی گشاده رو دریوزگی به برزن و بازار و کو کنند بس خواهران به خطه سلماس خون جگر خون برادران همه سرخاب رو کنند نوحی دگر بباید و طوفان وی زنو تا لکه های ننگ شما شستشو کنند آزادگی به قبضه شمشیر بسته است مردان همیشه تکیه خود را بدو کنند قانون خلقت است که باید شود ذلیل هر ملتی به راحتی و عیش خو کنند 📌واما شاعر این شعر غنی کیست که ملک الشعرای بهار بعد خواندن آن از هیجان از زمین برخاست : نیمتاج سلماسی یک‌بانوی شاعر میهن دوست میباشد. اهل لکستان، یکی از آبادی های سلماس است.سلماس اواخر عصر قاجاریه، ناحیه ای ناامن بوده و بارها مورد هجوم قرار گرفته است. دینشاه ایرانی در «سخنوران دوران » در باره شعر«کاوه» سروده نیمتاج می نویسد: «هنگام کشتار و چپاول اموال عمومی ارومیه، در یورش ترک ها به سلماس و رشت یعنی در طول جنگ جهانی اول که پدر و خویشاوندان نیمتاج به قتل رسیدند، سروده شده است.» نیمتاج اشعارش آینه آرمان های اجتماعی است‌.او با شعر کاوه توانست روحیه سلحشوری مردان را احیا کند آنها را دعوت به جنگ و سرکوب اغتشاشگران کند‌.و این اوج هنر شعری ملی گرا بوده است که با لطافت های زنانه عجین شده بود. نیمتاج سلماسی توانست مسائل انتقادی و مضامین سیاسی را به زبان شعر عرضه کرد. ◀️به گمان بنده تمدن ایرانی اسلامی ما گهری کمیاب و ناشناخته است که در طول تاریخ زنان ومردان بزرگ توانسته اند روحیه آزادگی و مردانگی مقاومت را به جهان عرضه کنند.ما در هیچ یک از کشورهای غربی سابقه لبیک حماسی گفتن مردان به اشعار ملی مذهبی زنان کشورشان را نداریم‌. ✍عالیه سادات ___ شکوه_زن_وزنانگی @sadaf145
🔴غربی ها هم میدانند حجاب، زن را قدرتمند می‌کند اما جنبش زن زندگی همچنان به دنبال فساد اجتماعی زن است. باور میکنید این شرح زندگی زنان محجبه ایرانی توسط غربی هاست👇👇 📌پروفسور پیتر آوری، از بزرگترین ایران شناسان ،در کتاب تاریخ معاصر ایران درباره آثار اجتماعی حجاب زنان ایران می‌نویسد: "در گذشته اگر چه زنان حجاب داشتند ودر برابر مردهای نامحرم _به جز اقوام نزدیک خود_ظاهرنمیشدند،اما از نفوذ چشمگیری در امور داخلی خانه ونیز امور دولتی برخوردار بودند. آزادانه ،رفت وآمد می‌کردند ،به بازار وخانه دوستان خود می‌رفتند ‌.معمولا زن ها به زیارت عتبات می‌رفتند، که دورترین آنها مشهد(در استان خراسان )ونجف وسایر عتبات در عراق بود. تعداد سفرهایی که زنان ثروتمند ایرانی می رفتند ،بیش‌از یک زن انگلیسی بود با این که حجاب با محدودیت های همراه بود ،اما مزایایی نیز داشت. وقتی زن حجاب داشت کسی او را نمیشناخت،که این موضوع مطلوب می‌نمود. نه تنها زیبایی زن، بلکه زشتی اورا هم می‌پوشاند. زنان از پشت روبنده ،قادر به اعمال قدرت زیادی بودند" ⏪غرب اگر امروز به دنبال بی حجابی زن است چون میداند زنِ باحجاب، قدرت سیاسی وفرهنگی زیادی در مقابله با استعمار وتمدن غربی دارد. منابع : ۱_پروفسور پیتر آوری ،تاریخ معاصر ایران ،ترجمه محمد رفیعی مهر آبادی، تهران،چاپخانه حیدری ،ص ۷۴ ۲_کافه تاریخ ✍عالیه سادات غرب میداندحجاب،زن راقدرتمند می‌کنداماجنبش ژینابه دنبال فساد زن است.پروفسورآوری می‌نویسد:اگر چه زنان ایران حجاب داشتند ودر برابر مردهای نامحرم ظاهرنمیشدند،اما از نفوذ چشمگیری در امور داخلی خانه ونیز امور دولتی برخوردار بودند.آزادانه رفت وآمد می‌کردند زنان از پشت روبندقادر به اعمال قدرت زیادی بودند ___ @sadaf145
🔴کلاه خیلی گشاد به اسم آزادی برسر زن غربی گمان کنیدتمدنی با وعده برابری زن ومرد،مبارزه باسنت وظلم به زن شکل بگیرد،زن را مجاب به کنار گذاشتن زندگی ارزشی ،خانه داری ،فرهنگ و عفاف و حجاب کندو به وی وعده برابری دهد. زن غربی هم به امید برابری کامل با مرد غربی جایگاه خود درخانه و خانواده کنار بگذارد، مسئولیت های سنگین اشتغال و درآمد بر گردنش بیفتد ،مسیولیت سنگین فرزندان حاصل از روابط خارج از ازدواج هم از طرفی بر دوش او باشد، وبعد۲۰۰ سال جمعی اززنان قانونگذار،روزنامه نگار و دانشمنددور هم جمع شوند و خبرنگار از آنها بپرسد چالش های زن غربی را نام ببرید ؟ 🔺سر تیتر چالش های زن غربی از نگاه زنان فرهیخته غربی 📌فقدان زنان در مناصب قدرت 📌پدرسالاری 📌تعداد زنان روی میز کافی نیست 📌جنسیت گرایی، نژادپرستی و نابرابری اقتصادی 📌فمینیسم تروما محور 📌عدم دسترسی به فرصت‌های برابر 📌عدم احترام به مراقب 📌مزاحمت زندگی حرفه ای به نقش مادری 📌 نرخ رو به افزایش مرگ و میر مادران بالاخص در زنان رنگین پوست 📌عادی سازی زن ستیزی ⏪خوب شما خود به این سوال پاسخ دهید ❗️ چرا باید در غرب بعد دویست سال هنوز هیچ یک از این اهداف محقق نشود ؟ ❗️سوال دوم چرا فقط صنعت مدلینگ و پورن ،کارگری زنان با رشد صد در صدی مواجه شود؟ @sadaf145
کانال صدف را به خانوادهای خودتان معرفی کنید. لینک کانال صدف در پیام رسان سروش پلاس👇 https://splus.ir/sadaf145 لینک کانال صدف در پیام رسان ایتا 👇 https://eitaa.com/sadaf145