✅ چهره های نزدیک به قالیباف: ثابتی، رسایی و شهبازی مانع کناره گیری جلیلی اند/ #انتخاب
نکته:
مشاوران آقای قالیباف میدان و نظرسنجی ها را نادیده می انگارند.
7.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️تصاویر هوایی استقبال شیرازیها از جلیلی را ببینید/ استان فارس در حمایت از جلیلی گل کاشت
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
13.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پیام بسیار مهم حجتالاسلام نبویان برای افرادی که منتظر اجماع هستند
⛔️توقف ممنوع
✅تا می توانید منتشر کنید
4_6044281022957228610.mp3
5.07M
فوری/ صوت مهم درباره آخرین وضعیت نظرسنجی ها و وضعیت انتخابات
آیا کار به مرحله دوم میرسد؟ رقابت اصلی بین چه کسانی است؟
امیرحسین ثابتی پاسخ میدهد
#نشر_حداکثری
6.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️شدت گرفتن تخریب ها علیه دکتر جلیلی/ تقطیع سخنان شهید رئیسی درباره دکتر جلیلی / ریشه بی اخلاقی ها به کدام جریان بر می گردد؟
🔹در حالی که کمتر از دو روز دیگر به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده تخریب ها علیه دکتر جلیلی شدت گرفته است.
🔹در جدیدترین این اقدام ها جریان تخریب با تقطیع سخنان شهید رئیسی درباره دکتر جلیلی طوری وانمود کرده اند که گویی دکتر جلیلی حاضر به همکاری با دولت سیزدهم نبوده است.
🔹این در حالی است که در فایل اصلی و بدون تقطیع سخنان شهید رئیسی نه تنها او از اقدامات دکتر جلیلی در ارائه مشورت ها و برنامه ها تقدیر میکند بلکه تاکید میکند که دولت از اقدامات و برنامه های او نیز استفاده میکند.
🔹با این حال به نظر می رسد طی ساعات آینده اخبار دروغ و جعلی برای تخریب دکتر جلیلی به منظور جلوگیری از روند افزایشی آرا او گسترده تر شود از این رو شایسته است حامیان و طرفداران دکتر جلیلی با انتشار گسترده اخبار صحیح این تخریب ها را خنثی کنند.
🔶فیلم: تقدیر و تشکر شهید رئیسی از دکتر جلیلی برای کمک به دولت سیزدهم
#نشرحداکثری
🔰اکثر نظرسنجیها، نظر سازی است / جبهه انقلاب به نظرسازی های کاذب توجه نکند پیروز نزدیک است
✍ #علی_اکبر_شفیعی
🔹رسانه ها بر شناخت و نگرش مردم و تعیین اولویت های ذهنی آنان از طریق انتخاب وبرجسته سازی از طریق مراکز نظرسنجی بر تصمیم مردم در موضوعی مثل انتخابات بر آگاهی و اطلاعات مردم تأثیر می گذارند که مردم « درباره چی » بیندیشند.
🔸 منظور از برجسته سازی رسانه ها این است که رسانه ها، به ویژه در اخبار و گزارش های خبری و برنامه های مستند، این قدرت را دارند که توجه عموم را به مجموعه ای از مسائل و موضوعات معین معطوف سازند و تا از مسائل و موضوعات دیگر چشم پوشی کنند. حاصل کار این می شود که آن چیزی که رسانه ها برجسته کرده اند مردم به آن توجه کنندو در جامعه نظم فکری برای مردم ایجاد کنند.
🔹نمونه بارز تأثیر برجسته سازی بهمراه تخریب در رسانه ها بر اولویت های ذهنی مردم، پژوهش دونالد کیندر و شانتواینگردر 1980 در امریکا در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری و رقابت بین جیمی کارتر و رونالد ریگان است که طی آن مطبوعات توانستند چند روز قبل از انتخابات، با انتخاب و برجسته سازی موضوع گروگان های امریکایی در ایران، آن را به اولویت ذهنی مردم امریکا (و نمونه ای از عدم کفایت و ضعف مدیریت کارتر)تبدیل کنند و باعث شکست وی و پیروزی ریگان در انتخابات شوند.
🔸بنابراین، مفهوم برجسته سازی در ذهن مردم نیاز به سه رکن اصلی یعنی رسانه ، نظرسنجی و نقش اشخاص معروف و معتبر مورد تایید جناح رقیب دارد که به هنگام اظهارنظر درباره موضوعی مثلا انتخابات، مهم و تأثیرگذار است.
🔹حال هر کدام از این سه رکن کم رنگ شود برجسته سازی در ذهن مردم شکل نمی گیرد. در چنین شرایطی برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و منفعل کردن رقیب و طرفدارانش ، نفوذیها و لابی گرها در مراکز نظرسنجی ، نظرسازی می کنند در حالی که در کف میدان و استقبال بی نظیر مردم از نامزدهای جبهه انقلاب نظرسازیها را زیر سوال برده و میزان استقبال گسترده مردم از نامزدهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب در پایتخت ، استانها و شهرستانها نشانه مکمل حماسه پرشور و بی نظیر در بدرقه شهدای خدمت است که در روز جمعه مردم پای صندوقهای رای رقم خواهند زد.
📌اکثر نظر سنجی ها ، نظرسازی است ، زیرا اختلاف نظرسنجی های متفاوت ، ناشی از دستکاری است و برای اشتباه محاسبات نامزدها و طرفدارانش برجسته شده است تا دامنه اختلافات را در جبهه انقلاب زیاد کنند . اگر بصیرت نداشته باشیم آتش اختلاف شعله ور خواهد شد و رقیب با استفاده از جنگ شناختی و نظرسازی از طریق رسانه و اشخاص مهم خود بازی دو سرباخت خود را به برد شیرین تبدیل می کند.
❇️ در چنین شرایطی باید بین نامزدهای ریاست جمهوری اجماع صورت گیرد.اگر اجماع صورت نگرفت اصلا ناراحت نباشید
،به نظر سازیها توجه نکنید به جای تخریب و ضریب دادن جنگ ترکیبی نفوذیها علیه نامزدهای جبهه انقلاب، ضمن مشارکت حداکثری و دعوت از دیگران پای صندوق رای ، هرکس به تبیین و تبلیغ عملکرد نامزد خود بپردازد که " أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ " پیروزی نزدیک است.
تو کانالاتون به جای هشتگ "پزشکیان" از هشتگ
#پزشکیان_دولت_سوم_روحانی
استفاده کنید اسراف نشه😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورزشگاه تختی مشهد ساعتی قبل از حضور دکتر جلیلی
ظاهرا اقای دکتر بعدنماز میرسن ورزشگاه
وقت خیلی زیاده برای رفتن به ورزشگاه. حتما برید
همین الان هم جمعیت خیلی زیاده، هرچی بیشتر بهتر