eitaa logo
معارف اسلامی
24 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1هزار ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
#آیه‌_ولایت 🔅خاتم‌بخشی 💠۲۴ذی الحجه روز نازل شدن آيۀ ولايت 🔹روز ۲۴ ذی‌الحجه قبل از سال هفتم هجرت، عبدالله‌ بن سلام با تعدادی از اقوامش که همگی قبلاً يهودی بودند و به تازگی مسلمان شده بودند، خدمت پيامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم رسيدند. عبدالله‌ به پيامبر گفت: ای پيامبر، حضرت موسی علیه السلام وقتی می‌خواست از دنيا برود، يوشع بن نون را وصیّ خود قرار داد. شما نيز وصیّ و جانشين و امام بعد از خودتان رابرای ما معرفی فرماييد. 👈در اين هنگام جبرئيل علیه السلام نازل شد و اين آيه را خدمت رسول خدا عرضه داشت: 🕋إِنَّما وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ وَ يُؤتُونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ راكِعُونَ؛ 🔸 صاحب اختیار و سرپرست شما(مؤمنین) فقط خدا و رسول خدا و آن مؤمنانی هستند که نماز را به پا می‌دارند و در حال رکوع انفاق می‌کنند! 🌀پس از دریافت آیه پيامبر فرمودند: همه به پا خیزید تا به سمت مسجد حرکت کنيم. وقتی به مسجد رسیدند، ديدند فقيری از مسجد خارج می‌شود. پيامبر پرسيدند: آيا در مسجد کسی به تو چيزی داد؟ فقير گفت: بلی، اين انگشتر را یکی از مؤمنین به من داد! ❓حضرت سؤال کردند: چه کسی آن را به تو داد؟ در حالی که امیرالمومنین علیه السلام را نشان می داد عرض کرد: آن مردی که در حال نماز خواندن است. حضرت سؤال کردند: در چه حالتی بود که انگشتر را به تو داد؟ او جواب داد: در حالت رکوع بود. پيامبر اکرم تکبير گفتند و با تکبير ايشان اهل مسجد تکبيرگفتند. بعد فرمودند: 🔹«عَلیُّ بْنُ أبی‌طالبٍ وَلِيُّكُمْ بَعْدی» 🔸«علی بن ابی‌طالب پس از من سرپرست و صاحب اختیار شماست .» 💠چندنکته 🔸۱.بر طبق این آیه است که پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند: «عَلیّ مِنّي وَ أنَامِن عَلی وَ هُوَ وَلیّكُم بَعدي یعنی علی از من است و من از علی او بعد از من صاحب اختیار شماست . 🔸۲. در اين آيه خداوند با کلمۀ «إنّما» ولايت و سرپرستی خلق را در خودش و رسولش و اميرالمؤمنين علی علیه السلام منحصر کرده است. زیرا نشانه‌هایی که در آیۀ شریفه آمده تنها با علی علیه السلام سازگار است. 🔸۳.ولايت خدا و رسول خدا صلى الله عليه واله و امير مؤمنان علیه السلام در این آیه در یک ردیف قرار گرفته است. يعنی ولايت حضرت علی علیه السلام همان ولايت خدا و ولايت رسول خداست. 🔸۴. اين آيه نیز خود دليلی بر عصمت امير مؤمنان علیه السلام است؛ زيرا ولايتِ مطلقه و سرپرستی همۀ امّت را برای ايشان اثبات می‌کند؛ و تنها از کسی که معصوم است می‌توان به طور کامل مانندِ پیروی کردن از خدای متعال پیروی کرد. کلمۀ «انّما» می‌رساند که انتخاب و انتصاب سرپرست امت فقط از طرف خداست و بدون امر خدا هيچ‌کس بر ديگری ولايتی ندارد. چرا که می‌فرماید: این است و جز این نیست که سرپرست شما مؤمنین فقط خدا و رسول خدا و آن مؤمنانی هستند که در حال رکوع زکات داده‌اند و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مصداق آن را معرفی فرمودند که علی علیه السلام است! 💠شیعه و سنی شأن نزول این آیه را در مورد اميرالمؤمنين علیه السلام ذکر نموده‌ا‌ند. بنابراین، اين آيه شریفه نیز دليل دیگری بر افضليّت، عصمت و ولايت اميرالمؤمنين علیه السلام نسبت به ديگران است. @thaghlain 🌹
هدایت شده از فقه و معارف
10.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰مباهله؛ صحنه تمایز حق و باطل 💠رهبر انقلاب: روز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین عناصر انسانی خود را به صحنه میآورد. نکته‌ی مهم در باب مباهله این است: «و انفسنا و انفسکم» در آن هست؛ «و نسانا و نساکم»در آن هست؛ عزیزترین انسانها را پیغمبر اکرم انتخاب میکند و به صحنه میآورد برای محاجه‌ای که در آن باید تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگر در معرض دید همه قرار بگیرد. 🔹هیچ سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمومنین را - که برادر و جانشین خود هست - بگیرد و بیاورد وسط میدان؛ استثنائی بودن روز مباهله به این شکل است. یعنی نشان دهنده‌ی این است که بیان حقیقت، ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است؛ میآورد به میدان با این داعیه که میگوید بیائیم مباهله کنیم؛ هر کدام بر حق بودیم، بماند، هر کدام بر خلاف حق بودیم، ریشه‌کن بشود با عذاب الهی. ١٣٨٨/٠٩/٢٢ 💻 @khamenei_maaref
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
💠 حدیث روز 💠 ❇️ مژده‌ای از امام باقر (ع)برای ثابت قدمان زمان غیبت 🔻امام باقر عليه‏السلام: يَأْتى عَلَى النّاسِ زَمانٌ يَغيبُ عَنْهُمْ اِمامُهُمْ فَيا طُوبى لِلثّابِتينَ عَلى اَمْرِنا فى ذلِكَ الزَّمانِ؛ ◻️زمانى بر مردم مى‌آيد كه امام و پيشواى آنان غيبت مى‏كند؛ پس خوشا به حال كسانى كه در آن زمان بر فرمان ما استوار و ثابت قدم باشند. 📚 بحارالأنوار: ج ۵۲، ص ۱۴۵ ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈• @HawzahNews
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
مناسبت های ۲۴ ذی الحجه : 🔷 ۱ - روز اين روز از يك سو روز مباهله اهل بيت عليهم السّلام با نصارى نجران است و نزول آیه : «فَمَنْ حَاجَّكَ فيهِ مِنْ بَعْدِ ما جاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أبْناءَنا وَ أبْناءَكُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَكُمْ وَ أنْفُسَنا وَ أنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْكاذِبينَ» (سوره آل عمران، آيه ۶۱) (اگر كسى با تو مجادله كند بعد از علمى كه نزد تو آمده، بگو بيايد تا فرا خوانيم پسران خود و زنهاى خود و كسى كه به منزله جان ماست. آنگاه نفرين كنيم و لعنت خدا را بر دروغگويان قرار دهیم.) مراسم مباهله: روز دیگر بعد از نزول این آیه هنگام بالا آمدن آفتاب، پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله دست على بن ابى طالب عليه السّلام را گرفت و از حجره بيرون آمد. امام حسن و امام حسين عليهماالسّلام را پيش رو روانه فرمود و حضرت صديقه كبرى فاطمه زهرا سلام اللَّه عليها از پشت سر آمدند . . . . 🔷 ۲- روز نزول آيه تطهير در شأن اهل بيت عليهم السّلام در اين روز بوده است: إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا (سوره احزاب آیه ۳۳) (اى اهل بيت، خدا مى‌خواهد پليدى را از شما دور كند و شما را پاك دارد.) 📚 (مسار الشيعة: ص ۲۲ - ۲۳. العدد القوية: ص ۳۰۷ - ۳۰۸. مصباح كفعمى: ج ۲، ص ۶۰۱. بحار الانوار: ج ۹۷، ص ۱۶۸، ۳۸۴. ) هنگامى كه اين آيه نازل شد پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله على و فاطمه و حسن و حسين عليهم السّلام را فرا خواند و فرمود: «اللهم هؤلاء اهلى» «بار الها اينان اهل من هستند». 📚(تاريخ الخلفاء، ص ۱۶۹) 🔷 ۳ - روز خاتم بخشى در اين روز أميرالمؤمنين عليه السّلام در مسجد پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله انگشتر خود را در حالت ركوع به سائل بخشيد، و آيه مباركه «إنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ راكِعُونَ» (سوره مائده: آيه ۵۵) در شأن آن حضرت نازل شد. 📚 (قلائد النحور: ج ذى الحجه، ص ۴۲۶) اكابر اهل سنّت اتّفاق دارند كه آيه «انما وليكم اللَّه... » در شأن امير المؤمنين عليه السّلام نازل شده است. از عليه السّلام معناى اين آيه شريفه را سؤال كردند كه مى فرمايد: «يَعْرِفُونَ نِعْمَتَ اللَّهِ ثُمَّ يُنْكِرُونَها» (سوره نحل: آيه ۸۳) «نعمت خداوند را مى شناسند و سپس آن را انكار مى كنند». از اميرالمومنين عليه السّلام معناى اين آيه شريفه را سؤال كردند كه مى فرمايد: «يَعْرِفُونَ نِعْمَتَ اللَّهِ ثُمَّ يُنْكِرُونَها» (سوره نحل: آيه ۸۳) «نعمت خداوند را مى شناسند و سپس آن را انكار مى كنند». ✅ حضرت فرمودند: هنگامى كه آيه مباركه «انما وليكم اللَّه... » نازل شد عده اى از اصحاب پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله در مسجد مدينه جمع شدند. بعضى به بعض ديگر گفتند: در باره اين آيه چه مى گوئيد؟ بعضى گفتند: اگر منكر اين آيه بشويم ساير آيات را هم بايد منكر شويم و اگر ايمان به اين آيه بياوريم و قبول كنيم براى ما ذلّت است زيرا على بن ابى طالب عليه السّلام بر ما مسلّط مى شود. عده اى از منافقين گفتند: ما مى دانيم كه محمّد در آنچه مى گويد صادق است. او را به ظاهر دوست داريم، ولى از على در آنچه امر مى كند اطاعت نمى كنيم. حضرت فرمودند: در اين هنگام اين آيه نازل شد: «يعرفون نعمة اللَّه ثم ينكرونها... »، يعنى: ولايت على بن ابى طالب عليه السّلام را مى شناسند و حال اينكه اكثر آنها كه آن را مى شناسند نسبت به ولايت آن حضرت كافرند. 📚(تفسير برهان : ج ۱، ص ۴۷۹) 🕋 @sebghatallaah
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
🔴 نقل و ماجرای قسمت اول 🔽 🔻در سال دهم هجری پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله نامه ای به نصارای نجران فرستادند، به این مضمون که خداوند یکتا را عبادت کنند و مسلمان شوند، یا به مسلمین جزیه بدهند و به مذهب خود باشند وگرنه آماده جنگ باشند. بنی نجران در کلیسای بزرگ خود به مشورت پرداختند، عده ای مانند سیّد که از بزرگان قوم بود و عاقب که اسقف نجران بود مخالفت خود را با تسلیم در برابر خواسته پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله اعلام کردند. در مقابل عده ای مانند ابوحارثه اسقف اعظم نجران که 120 سال عمر داشت و در باطن مسلمان بود با امر پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله موافق بودند. بعد از دو روز مشورت قرار شد کتاب «جامعه» را که صفات پیامبر بعد از حضرت عیسی علیه السّلام را ذکر کرده بود، و صحیفه حضرت شئت علیه السّلام را بخوانند. در حضور جمع مسیحیان و فرستادگان پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله فصل های جامعه قرائت شد و با اذعان به آنچه در جامعه آمده بود تصمیم گرفتند هفتاد نفر از جمله سیّد و عاقب و ابوحارثه را برای تحقیق به مدینه بفرستند. آنان به مدینه آمدند و خدمت پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله شرفیاب شدند. هرچه آن حضرت دلیل و برهان آورد آنان قبول نکردند و امر به مباهله واگذار شد. جبرئیل علیه السّلام نازل شد و این آیه را آورد: «فَمَنْ حَاجَّکَ فیهِ مِنْ بَعْدِ ما جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أبْناءَنا وَ أبْناءَکُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَکُمْ وَ أنْفُسَنا وَ أنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَی الْکاذِبینَ» آل عمران / ۶۱ اگر کسی با تو مجادله کند بعد از علمی که نزد تو آمده، بگو بیاید تا فرا خوانیم پسران خود و زنهای خود و کسی که به منزله جان ماست. آنگاه نفرین کنیم و لعنت خدا را بر دروغگویان قرار دهیم». لذا قرار بر مباهله شد و سیّد و عاقب به محل خود در خارج مدینه رفتند. آنان با یکدیگر مشورت کردند و بعضی از علمای آنها گفتند: «اگر فردا محمّد با اصحاب و جمعی کثیر برای مباهله حاضر شود این روش پادشاهان است و ترسی به خود راه ندهید. ولی اگر خواص اهل بیت خود را آورد این کار انبیاء است». 📚 تفسیر برهان: ج 1، ص 287 - 288. 📚 قلائد النحور: ج ذی الحجه، ص 427، 438، 441) 🕋 @sebghatallaah
بسم الله الرحمن الرحیم 🦋 یک آیه 🦋 آیه ۲۸۵ سوره بقره @tafsir_ir1
بسم الله الرحمن الرحیم 🌸 تفسیر یک دقیقه ای قرآن 🌸 جلسه 305 🌸 آیه ۲۸۵ سوره بقره @tafsir_ir1
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸 بسم الله الرحمن الرحيم 🌷 🌷 آیه 285 سوره بقره 🌸 ءَامَنَ الرَّسُولُ بِمَآ أُنْزِلَ إِلَيْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ كُلٌّ ءَامَنَ بِاللَّهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ وَ قالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِير ُ 🍀 ترجمه: پیامبر به آنچه از سوى پروردگارش بر او نازل شده ایمان دارد و همه مؤمنان به خدا و فرشتگان و كتاب‏هاى آسمانى و فرستادگانش ایمان دارند (و مى‏ گویند:) ما میان هیچ یک از فرستادگان او فرق نمى‏ گذاریم (و به همگى ایمان داریم) و گفتند:ما (نداى حقّ را) شنیدیم و اطاعت كردیم،پروردگارا! آمرزش تو را (خواهانیم) و بازگشت به سوى توست. 🌷 : ایمان آورد 🌷 : بازگشت 🌸 در این آیه اصول توحید، نبوّت، معاد بیان شده و در آیه بعد، آمادگى انسان براى انجام تكالیف الهى و درخواست رحمت و مغفرت از خدا مطرح مى‏‌شود. لذا در حدیث آمده است كه این آیه و آیه بعد ارزش خاصّى دارند و تلاوت آن دو همانند است. تكریم پیامبر لازم است و حساب رسول اللّه صلى الله علیه وآله از دیگران جداست. لذا در این آیه ابتدا نام رسول خدا و ایمان او آمد و سپس نام مؤمنان و عقاید آنان. 🌸 هر کدام آثار و برکت خود را دارند. در این آیه می فرماید: ءامن الرسول بمآ أنزل من ربه منظور از الرسول، پیامبر اسلام می باشد که به آنچه از سوی پروردگارش نازل شده ایمان دارد. و المؤمنون كل ءامن بالله و ملائكته و كتبه و رسله همه مؤمنين هم به خدا و فرشتگان و کتاب های آسمانی و فرستادگان خداوند ایمان دارند. هدف از آمدن پیامبران یکی است و همگی برای هدایت انسان های آمدند و هیچ فرقی بین آنها نیست. و قالوا سمعنا و أطعنا غفرانك يا رب مؤمنان گفتند: ما ندای حق را شنیدیم و اطاعت کردیم. پروردگارا آمرزش تو را می خواهیم. در پایان آیه اشاره به و می کند زیرا در نهایت بازگشت همه به سوی خداوند است. و إليك المصير 🔹 پيام های آیه285سوره بقره 🔹 ✅ دینى باید به آنچه دعوت مى‏‌كنند، باور داشته باشند. «آمن‏الرسول...» ✅ نزول كتب آسمانى، براى پرورش وتربیت انسان‏هاست. «من ربّه» ✅ به همه انبیا لازم است، چون تمام انبیا یک هدف دارند. «كتبه ورسله» ✅ زمینه‏ ى دریافت مغفرت الهى، ایمان و عمل است. «سمعنا واطعنا غفرانك ربّنا» ✅ در كنار و ، باز هم باید چشم امید به رحمت و غفران الهى داشت. «سمعنا و اطعنا غفرانك ربّنا» ✅ ، از شئون ربوبیّت وزمینه ‏ى پرورش است. «غفرانك ربّنا» ‌ @tafsir_ir1 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
🥀🥀🥀🥀 🔥🔥🔥 🌹🌹 🔥 🥀خدایا🥀 🌹نعمت هایی راکه درسوره مبارکه غاشیه بازگوفرمودی:🌹 🌹بسیارپربها وشورانگیزاست🌹 🌹اگربااعمالمان مستحق ان نیستیم بافضلت نصیبمان بگردان🌹 🔥🥀🔥🥀🔥🥀🔥🥀🔥🥀🔥🥀 🔥خدایا🔥 🍃🌺مارادرحالی بمیران که مشتاق لقائ توباشیم وازمرگ نهراسیم🍃🌺 🍂آمین یارب العالمین🍂 🌴🎋🌴🎋🌴🎋🌴🎋🌴🎋🌴🎋 🥀خدایا🥀 🍃🌸آنچه ازخیربرمانازل می کنی به آن محتاجیم🍃🌸 🔥آمین یارب العالمین🔥 🎗🌹🎗🌹🎗🌹🎗🌹🎗🌹🎗🌹 💧خدایا💧 🍃🌺من برخودم ظلم کردم پس مراببخش🍃🌺 🍂آمین🍂 🍃🌸🍃🌸 🔥🔥🔥🔥 🥀🥀🥀 🌹🌹 🔥
@Saat_Tollab - Mehrabuni.mp3
692.4K
عزیز زهرا مهربونی کن... 💠 هر شب یک بفرست یه نفرو به یاد آقا بنداز🌹
📌 شماره شبهه : ۳۰۴۸ 🔆 متن شبهه : پویش همگانی این بار ما ملت فهیم ایران دست در دست هم نه در خیابان‌ها بلکه همگی در خانه هایمان بی آنکه حتی کسی سایه مان را ببیند در خانه هایمان میمانیم و فقط یکنفر بنا به ضرورت از خانه خارج خواهد شد حتی المقدور خریدمان را با پیک و تلفنی انجام خواهیم داد ما اجازه نخواهیم داد که کسی و یا کسانی که خود هیچ چیز مقدسی ندارند به اسم مقدسات بخواهند با احساسات ملت بازی کنند همه ما شعور حسینی داریم و شور حسینی را به بیشعوران واگذار میکنیم آقای مکارم شیرازی که می‌گوید تکایا تعطیل نخواهد شد ، خودش در کدام گوشه این تکیه ها خواهد بود روحانیون و بقیه دزدان در کدامین گوشه این تکیه ها خواهند بود؟ آری ملت فهیم ایران به هیچ عنوان گول تبلیغات پر طمطراقشان را نخواهد خورد ملت عزیز بدانید که پرسنل زحمت کش بیمارستانها خسته اند و قادر به ادامه کار با چنین شرایطی نخواهند بود، بیمارستانها هیچ تخت خالی ندارند و هر کدام از این مردم عزیز اگر مبتلا شود هیچ امکاناتی در اختیارشان گذاشته نخواهد شد ودر نتیجه عزیزانمان جلوی چشممان باید پرپر شوند. پس خوردن یک لیوان شربت نذری = با کرونا خوردن غذای نذری = با کرونا تماشای دسته های بظاهر عزاداری = با کرونا رفتن به تکایا و مساجد = با کرونا و قتل عام عزیزانتان آری همه با هم متحد شویم ودر خانه بمانیم وهزینه های مربوط به اطعام درهر شب مساجد وتکایا را جهت تامین دارو وتجهیزات بیمارستانها برای بیماران کرونایی اختصاص دهیم یقینا این پویش خداپسندانه تر است پاسخ شبهه : 1️⃣ عناد و ترس این شبهه افکنان از نهضت جهانی حضرت اباعیدالله الحسین (ع) بعد از بیش از 1400 سال در شبهاتی که در آستانه محرم ارسال میکنند بخوبی مشهود است و نشان دهنده پویایی و زنده بودن قیام کربلاست، وگرنه اینهمه تلاش و دست و پا زدن مذبوحانه چه توجیهی دارد؟ 2️⃣ پویش همگانی رو موقعی که نیاز بود و داد وزارت بهداشت از عروسی ها وعزاها وگردش ها بلند بود ، چرا راه نینداختید؟ چه چیز محرم وصفر انقدر باعث وحشت وترس شما بزدلان شده که بخاطرش شب وروز خودرا به اب و آتش میزنید؟ وقلم فرسایی میکنید؟ و در حال حاضر در مورد این همه سفر به شمال چرا چیزی نمی نویسید؟ 3️⃣ وقتی کرونا شروع شد وعده ای نانجیب بی دین به احتکار اجناس روی اوردند ومردم آسیب دیده را در تنگنا گذاشتند همین مذهبی ها بودند که بسیجی وار دل به خطر زدند .از ضدعفونی کننده ی خیابانها،منازل،اماکن وغیره بگیر تا تهیه وتولید ماسک ومواد ضدعفونی مورد نیاز کادر درمان وغیره 4️⃣ مقام معظم رهبری که فرمایش ایشان فصل الخطاب همه ی مومنان میباشد مواضع خود را در این زمینه اعلام کردند که: طبق نظر وزارت بهداشت عمل خواهند کرد و تمام مراسم طبق شرایط خاص وبا رعایت پروتکل بهداشتی خواهد بود. 5️⃣ مذهبی ها بخاطر اعتقادات دینی، بهتراز هرکسی موازین بهداشتی را رعایت میکنند وبرای جان همنوع خود احساس مسئولیت دارند و به این شبهه افکنان که در استخدام یگان 8200 اسرائیل و مزدوران منافق آلبانی نشین هستند توصیه میکنیم از نقابی که زیر پوسش دلسوز گرفته اید بیرون بیایید وکمتر عوام فریبی کنید.مردم هوشیار وآگاهند وفریب سخنان ظاهری شمارو نخواهند خورد. و بخوبی واقفند که سرتان در کدام آخور است. 6️⃣ در آخر توجه شما را به این حدیث جلب میکنیم که: پیامبر اکرم (ص) : همانا شهادت حسین حرارتی در دلها ایجاد میکند که هرگز خاموش نخواهد شد. إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَة فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَدا مستدرک ج10ص318 ✅ پس بدانید با توجه به فرمایش پیامبر (ص ) هرچه تلاش کنید نمیتوانید این حرارت را در دل مومنین خاموش کنید. 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 👈قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات👉 در تلگرام 👇 https://telegram.me/joinchat/A9RIwjvuaKGX3QS979_J_w در ایتا 👇 http://eitaa.com/joinchat/2775384064Ccbdd7dd634
💢منابع : شان نزول آیه مباهله اهل بیت هستند و جان و نفس پیامبر، علی(ع) است 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 📡 @GhararGahShayeat