eitaa logo
🌹صدرا🌹
510 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏جای خودروی شهادت ‎ و یارانش در عراق نیست بلکه دقیقا مقابل ورودی هیئت دولت در ایرانه! جانمایی آن نیز باید به گونه ای باشد که به اصطلاح دولت مردان وقتی از کنارش عبور می کنند هر از گاهی لباسشان به آن گیر کند! ‎ "خسرو باقرپور"
‏وقتی سردار قاآنی میگوید ممکن است کسانی باشند که از داخل خانه قاتلان،انتقام ‎ را بگیرند یعنی هیچ کجای این کره خاکی دیگر برای قاتلین سردار امنیت ندارد. "بانوی ایرانی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپو تا آخر ببینید آدم حس میکنه واقعیه 😭💔 "محسن بشتام"
بدون اغراق وبدون مبالغه وقتی انسان فکرمیکندکه درهمین یک سال بزرگانی مثل و ازاین دنیارفتند،اشتیاقش به مرگ بیشتر میشود... "امیرحسین ثابتی"
‏اگه میخواید ۱۰درصد آیت الله مصباح یزدی رو بشناسید شاگردایی که مصباح یزدی تربیت کرده رو سرچ کنید آدم معمولی تحویل می‌گرفته عمار تحویل می‌داده ‎ "حاج جومونگ"
▪️پدرش جوراب‌باف ساده‌ای بود. سابقه روحانیت در اقوامشان نداشتند. مادرش در بارداری خواب دید که وضع حمل کرده و قرآنی متولد شده. آن خواب، رویای صادقه بود، بعدها محمدتقی بیش از ۱۷۰ کتاب در تبیین قرآن و معارف دینی نوشت.دراولین شب ارتحال آیت الله مصباح یزدی،اورابه صلواتی مهمان کنید "دانيال معمار"
معاویه بعدازشهادت مالک این جمله را گفت: علی رادودست بودیکی درصفین بریده شدو آن بودودیگری امروز که باید به گونه ای عمل کنیم،که بعدازرحلت وشهادت دشمنان معاویه صفت انقلاب چنین حرفی حتی به ذهنشان خطورنکند. "سیدحسین آقامیری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پیشنهاد برای بازسازی 👈اکنون۹۶ سال از و تبدیل آن به قبرستانی متروک میگذرد، اگرچه در طول یک قرن گذشته، تلاش های مکرر از طرف فعالین جهان ، برای بازسازی این میراث ارزشمند تاریخی، انجام گردیده، اما تنها یک بار این مهم از طرف حاکمان عربستان پیشنهاد شد آن پیشنهاد چه بود و از کجا آمد؟ 💥ببینید و انتشار دهید
الهی بشکند دستت مغیره که...😭😭 وَ أَمَّا أَنْتَ يَا مُغِيرَةَ بْنَ شُعْبَةَ فَإِنَّكَ لِلَّهِ عَدُو … وَ أَنْتَ الَّذِي ضَرَبْتَ فَاطِمَةَ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّى‏ أَدْمَيْتَهَا. امام حسن مجتبی(علیه السلام) به مغیرة‌ بن‌ شعبه فرمود: اما تو ای مغیره! دشمن خدایی … تو فاطمه دختر رسول خدا را به گونه‌ای کتک زدی، که او را خونین ساختی…😭 📚احتجاج، طبرسی، (۵۶۰هـ ق) ص۴۱۴ - بحار الانوار، علامه مجلسی، ج۳۱، ص۶۴۵
🔴 داستان حضور آقای مصباح یزدی در دانشگاه بینگهمتون نیویورک و کف زدن های مکرر فیلسوفان و اندیشمندان برای ایشان👍🏻 حق توحش!! 🔻دکتر مرتضي آقا تهراني كه سال ها در آمريكا به تحصيل و فعاليت فرهنگی مشغول بوده است، يكي از خاطرات دوران تحصيل خود را چنين بيان مي كند: 🔹«دانشگاه بينگهمتون كه در ايالت نيويورك قرار دارد،سالانه يك سمينار فلسفي برگزار مي كند و از فيلسوفان بزرگ دنيا دعوت مي شود تا با شركت در اين مراسم، به ارائه ي مقاله و كنفرانس علمي بپردازند. ارائه ي مقاله و كنفرانس در اين سمينار، داراي ارزش علمي براي اساتيد خواهد بود. چه اينكه در مجلات علمي دانشگاه به چاپ مي رسد و جزو فعاليت هاي علمي به حساب مي آيد. 🔹حدود 14 يا 15 سال پيش، از حضرت يزدي-دامت بركاته- دعوت شد تا در اين سمينار حضور يافته و كنفرانس علمي داشته باشند. اين سمينار توسط چيرمن دپارتمان فلسفه ي دانشگاه ، جناب آقاي پرفسور آنتوني پرويس و پرفسور پرويز مروج اداره مي شد. 🔹حضرت آيت الله مصباح نيز دعوت اين دانشگاه را پذيرفته و در روز مقرر حدود 20 دقيقه به ارائه ي كنفرانسي راجع به فلسفه ي ملاصدرا پرداخت. اين كنفرانس بلافاصله توسط پروفسور مروج به زبان انگليسي ترجمه مي شد. كنفرانس آيت الله مصباح آن قدر براي شركت كنندگان جالب و اثرگذار بود كه به طور ممّتد و مفصل براي ايشان دست مي زدند. 🔹پروفسور آنتوني پرويس(چيرمن دانشگاه و رئيس سمينار) كه به شدت تحت تأثير كنفرانس آيت الله مصباح قرار گرفته بودند، از شركت كنندگان تقاضا كرد كه در صورت امكان يكي از آنها وقت خود را به آيت الله مصباح بدهد تا بحث ديگري از فلسفه ي اسلامي را ارائه دهند. 🔹يكي از حاضران در جلسه نيز با وجود ارزش علمي كنفرانس در اين سمينار، بلافاصله وقت خود را به آيت الله مصباح داد و ايشان نيز بحث خود را ادامه دادند. بحث استاد مجدداً بسيار مورد توجه شركت كنندگان واقع شد. 🔻اين ماجرا گذشت تا اينكه سالها بعد، در اوج حملاتي كه به آيت الله مصباح در روزنامه هاي دوم خردادي صورت مي گرفت، روزي آقاي پرويس كه استاد راهنماي بنده بود، به من گفت: 🔸مرتضي! من سابقاً فكر مي كردم كه اين حق توحّشي كه آمريكايي ها از برخي كشورها و به ويژه ايران مي گرفتند، اشتباه است. اما الان نظرم عوض شده است و معتقدم كه اين حق توحّش را بايد بگيرند! 🔸گفتم چرا چنين اعتقادي پيدا كرده ايد؟! گفت: مگر در كشور شما 👌🏻 چند نفر مثل آيت الله مصباح وجود دارد 👌🏻👌🏻👌🏻 كه مطبوعات داخلي خودتان اين همه به ايشان حمله و اهانت مي كنند❓❓❓ 🔸من متحير ماندم كه چه پاسخي به او بدهم. گفتم: نويسندگان اين نوع جرايد به واقع نماينده ي مردم ايران نيستند و از علم و دانش بهره اي ندارند؛ از همه گذشته، فكر مي كنم تعهدي به دين و وطن خود ندارند. ✔️برگرفته از كتاب گفتمان مصباح ص ۱۸۴ و ۱۸۵
🔴 آخرین وصیت های علامه مصباح‌یزدی در اواخر عمر پر برکتشان ♦️به جرأت می‌گویم، در طول تاریخ اسلام، بعد از ائمه اطهار علیهم السلام کسی به جامعیت رهبر معظم انقلاب سراغ ندارم، و امتیازات ایشان بسیار چشمگیر و اعجاب‌آور است. ♦️اگر فضائل ایشان را در یك کفه ترازو، و فضائل همه رهبران عالم را در کفه دیگر ترازو قرار دهیم، باز هم به پای رهبری نمی‌رسند. ♦️اخلاص رهبری موجب می‌شود که خداوند توفیقات ویژه‌ای را به ایشان عنایت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️قاتلان حضرت زهرا( س) درصدا وسیما‼️ برای خوشایند اهل سنت است یا مهر تایید زدن بر بی لیاقتی خود که وقیحانه در صداوسیمای تنها نظام شیعی جهان به اعتقادات شیعیان جسارت می کنید؟ 🔻ننگتان باد که جز به باد دادن ایمان و باورهای مردم و ترویج سبک زندگی غربی و حیف و میل بیت المال این ملت هنری ندارید... ♦️از تمام عاشقان اهل بیت ع خواهش می کنم انقدر این مطلب پخش شود تا هر چه سریعتر با مدیران صداوسیما برخورد شود. 🌹صدرا 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و Rodrigo از برزیل به جمع شما پیوست و با لهجه پرتغالی میگه : ژنرال قاسم سلیمانی مرد میدان . "Ali Rahimi"
🔵 سالگرد ترور «شهدای پیروزی» در بغداد و چند نکته 🔹تحلیل 🔹 ساعاتی پیش، مراسم بزرگداشت سالگرد ترور «شهدای پیروزی» در میدان التحریر بغداد و با حضور جمعیت انبوه مردمی برگزار شد. درباره این مراسم چند نکته وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود: 🔸 شطرنج سیاسی عراق پس از اعتراضات اکتبر 2019 که به تغییر دولت در این کشور منتهی شد، به نحوی بود که کنشگری گروه‌های مقاومت چه در عرصه سیاسی و چه در عرصه نظامی-امنیتی با محدودیت‌های مهمی روبه‌رو شد. رویداد ترور فرودگاه بغداد، نخست‌وزیری الکاظمی و تلاش وی برای انحصار سلاح در دست دولت و حملات گاه و بی‌گاه به نیروهای مقاومت در عراق را می‌توان ازجمله مهم‌ترین دلایل این محدودیت‌ها دانست. 🔸 با این وجود، جریان مقاومت با دو گام سیاسی یعنی تصمیم پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی و سپس حملات مکرر به کاروان‌های نظامی این کشور، تلاش کرده تا فضای اثرگذاری و کنشگری خود را بازسازی و بهبود بخشد. اما هر دوگام به‌ویژه خروج نظامیان آمریکایی با مخالفت‌های آشکار و پنهان برخی از گروه‌های سیاسی روبه‌روست. در این چارچوب به نظر می‌رسد راهپیمایی باشکوه امروز و شعارهای ضد آمریکایی آن بتواند هزینه ماندن آمریکا در عراق را افزایش دهد. 🔸 راهپیمایی میدان التحریر همچنین نشان داد که هواداران جریان مقاومت در عراق، نسبت به بدنه معترضان اکتبر چندان هم کم‌شمار نیستند و با توجه به دارا بودن برخی مؤلفه‌های قدرت، می‌توانند حتی از اثرگذاری بیشتری نسبت به انقلابیون برخوردار باشند. 🔸 در این میان اما مقتدی صدر بازهم بیرون از هر چارچوب و قاعده‌ای ایستاد و نشان داد به هیچ وجه نمی‌خواهد در کنار نام هیچ فرد و جریانی غیر از خودش بایستد. صدر شب گذشته بدون اشاره به سالگرد ترور فرودگاه بغداد، با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که برخی گروه‌ها و کشورها می‌خواهند عراق را وارد میدان تنش نظامی کنند. مقتدی هویت خود را در چنین مرزبندی‌های متصلبی دیده و بعید است که به آسانی در کنار محور مقاومت قرار گیرد.
‏حاج قاسم هنوز هم مشغول مبارزه با آمریکا است و این مبارزه تا اخراج تروریست‌های آمریکا از منطقه ادامه دارد... پی‌نوشت: آتش زدن پرچم آمریکا توسط مردم عراق در مراسم سالگرد شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس "علیرضا گرائی"
همزمان شدن درگذشت آیت الله مصباح و سالگرد سردار سلیمانی، یعنی هر سال قراره این دو اسم کنار همدیگه بیان و زوایای مختلف محور مقاومت رو تعریف کنند. آیت الله مصباح و سردار سلیمانی دو روی سکه مقاومتند. "خانم ایرانی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار نخستین بار؛ دیدار و گفتگوی شهید حاج قاسم سلیمانی با مرحوم علامه مصباح یزدی " عقیق"
‏یه روزی کارت عروسیش مزین به عکس امام و ولی فقیه بود ،امروز از حذف ولایت فقیه حرف می زند چه زیبا امام علی ( علیه سلام) فرمود : (لاَ تَرَى الْجَاهِلَ إِلاَّ مُفْرِطاً أَوْ مُفَرِّطاً) «همیشه جاهل را یا افراط گر مى بینى و یا تفریط کار» پس نظر جاهل ارزشی ندارد. "Ali Rahimi"