eitaa logo
🌹صدرا🌹
510 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
‏جهانگیری در کلاب هاوس: همه مشکلات تقصیر احمدی نژاد بوده رای بدید که شهر دست شهروندان باشه نه دست مافیا شهر الان دست شهروندهاست که ۷۰ درصد دارایی مردم تو بورس به یغما رفت؟ دلار شد ۳۳ هزار تومان ؟ چند میلیون سکه ثبت نامی کو؟ ۵۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ به جیب شهروندها رفت یا مافیا؟ "آقا کمال"
طرف خودش پدر خوانده است بعد میاد میگه مردم مواظب باشید مافیا رای نیاره جمع کن اسحاق.... ۱۴۰۰ "غلامرضا خلیلی نیا"
مشروب بدست اومد سمت ما همینکه مارو دید راهشو کج کرد یه گوشه نشست، نمیدونم، شاید از حجاب خانواده ما شرم کرد ! من هم بعد از دوسال مشغول کوبیده درست کردن برا بچه ها م بودم. خانمم گفت: گرچه مشغول گناهست ولی بوی کباب که بهش رسیده! یه کم از گوشت رو دادم پسرم براش بردغذا رو گرفت و صدای لذت بردن از غذاش تا پیش ما میومد دیدم خیلی خوشش اومده ایندفعه خودم براش بردم. غذاش رو که خورداومد در مقابل ما به عنوان تشکر سرخم کرد. بهش گفتم بیا پیش ما بشین، پرسید: یعنی میشه؟.. خانمم که از اون کردای غیرتیه بهش گفت: نوشیدن مشروب حرامه؛ پرسید: چرا؟ گفتم : اسلام برای عقل ارزش قائله و...خلاصه بعدش به زبان ساده بحث معرفت نفس و اینکه انسان تا کجاها میتونه برسه براش تعریف کردم فقط گوش می داد انگار تو عمرش کسی نبوده دو کلمه حرف حساب براش بزنه. حرفام که تموم شد، بلند شد گفت: من هم می تونم وارد دین شما بشم! خدایا مارو بخاطر کم کاریا ببخش "Ali Rahimi"
طرف خودش پدر خوانده است بعد میاد میگه مردم مواظب باشید مافیا رای نیاره جمع کن اسحاق.... ۱۴۰۰ "غلامرضا خلیلی نیا"
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ⭕♾اعمال مشترك شب هاي قدر:⭕  ❌ عمل بسیار مهم 👇👇 قبل از هر عملی صدقه دادن در امشب فراموش نشود،هر مقدارکه باشد،می توانیم به سلامتی آقا امام زمان صدقه پرداخت کنیم. 1️⃣👈 غسل. 2️⃣ 👈دو ركعت نماز به نیت نماز شب قدر بخواند در هر ركعت بعد از حمد، هفت مرتبه توحيد و بعد از تمام شدن نماز هفتاد مرتبه اَستَغفُرِاللهَ وَ اَتوبُ اِلَيهِ بگویید در روايت است كه از جاي خود برنخيزد تا خداونداو و پدر و مادرش را بيامرزد. 3️⃣ 👈مراسم قرآن به سر 4️⃣ 👈زيارت امام حسين عليه السلام 5️⃣ 👈احيا داشتن اين شب‌ها. ✳ اعمال مخصوص شب بيست و سوم ماه رمضان ✳   1️⃣ 👈سوره عنكبوت و سوره روم را بخواند كه امام صادق(ع) فرمود: " هركس در شب بيست و سوم، سوره‌هاي عنكبوت و روم را بخواند، به خدا سوگند! اهل بهشت است". 2️⃣ 👈هزار مرتبه سوره "انا انزلناه" (سوره قدر) را بخواند. 3️⃣ 👈سوره " حم دخان" (سوره دخان) را بخواند. 👈مرحوم "علامه مجلسي"، در "زادالمعاد" فرموده است: در اين شب هر مقدار كه ممكن باشد، قرآن بخواند و از دعاهاي "صحيفه كامله سجاديه" نيز استفاده كند؛ مخصوصا دعاي «مكارم الاخلاق» و دعاي «توبه». ✴✴✴ روزهاي شب قدر را نيز بايد حرمت داشت و به عبادت و دعا به سر برد؛ در احاديث فراواني آمده است كه روز قدر نيز در فضيلت مثل شب قدر است. 🔆🔆🔆🔆🔆 خدا به همه ما توفیق داده که باز هم شب قدررا درک کنیم لذا این شب قدر را قدردان باشیم. 🌺🌺🌺التماس دعا 🌺🌺🌺
📷اعمال مشترک شب های قدر
🏴 فرا رسیدن لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی علیه السلام تسلیت باد
4_5908755816718010037.mp3
899.4K
🎵برای پیمودن راه صدساله در یک شب آماده‌ای؟
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 برای معلمان از اردیبهشت تا بهشت راهی نیست، بهشت ارزانیتان باد. این روز بزرگ را به سفیران تعلیم و تربیت و اساتید و معلمان فرهیخته تبریک عرض می نماییم. 🌹صدرا🌹 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 داروی قطعي کرونا وجود دارد ولی چرا اصرار دارند مردم از واکسن استفاده نمايند؟! ⭕️ تحليل ويژه از مهندس شکوهيان راد، استاد دانشگاه تهران: 📌 چين کرونا را با داروی گياهی درمان کرد نه واکسن. 📌 کرونا که با دارو قابل درمان است چرا واکسن براي آن تزريق می‌کنند؟ 📌 ستاد کرونا برخلاف امر ولي‌فقيه، از داروهای آمريکایی و واکسن آکسفورد-آسترازنکا انگليسی استفاده می‌کند!
🌹 دعای روز نوزدهم ماه رمضان 🤲 ای خدا در این روز بهره مرا از برکاتش وافر گردان! و به سوی خیراتش راهم را سهل و آسان ساز! و از حسنات مقبول آن مرا محروم مساز! ای راهنمای به سوی حق آشکار!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سؤالات صریح نبویان از ظریف ⭕️ حجت الاسلام نبویان در این کلیپ با طرح واقعیات شکست برجام، سؤالاتی صریح از وزیر امور خارجه مطرح می‌کند و به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا ظریف از حاج قاسم خوشش نمی‌آید؟
1_335992872.mp3
8.63M
🎙 جزء نوزدهم 🔰 قاری: احمد دباغ
🕊🌹سید از قبل از انقلاب هم اهتمام ویژه ای به اذان و نماز اول وقت داشت. وقتی اذان می شد. در هر جا که بود فرقی نمی کرد؛ خانه، مغازه اداره. شروع می کرد به اذان گفتن. 🌷در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: به آنهایی که می گویند روحانیون در جنگ حضور ندارند می گویم که دو گروهان از نیروهای ما را طلاب قم تشکیل می دهند. در طول شش ماه که از جنگ می گذرد، حتی یک بار هم نماز جماعت را ترک نکرده ایم. چون اعتقاد داریم که نماز ما را حفظ می کند. 📚کتاب آقا مجتبی "شهید سید مجتبی هاشمی"
در فرونشاندن افتضاح پروژه تاریخی شفاهی، ظاهرا می خواهد فقط آشنا را مقصر و دیگران مثل را منزه جلوه دهد وبگوید: که با من هرچه کرد آن آشنا کرد والبته دست را در انتخابات باز بگذارد تا فرماندهی جنگ روانی و تخریب رقیب را بعهده بگیرد و دولت هم پاسخگو نباشد! "seyed mohammad hosseini"
انفجارهای مهیب جده را لرزاند... ترتیب اینطور شده که؛ شب سیلی اول رو اسرائیل میخوره؛ صبح سیلی بعد رو عربستان نوش جان می کنه! امان از موشک ها و پهبادهای سرگردان:))))) "علیرضا گرائی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕋 محل ضربت خوردن امام علی علیه السلام در برج ولا مهر جهان تاب علیست در شهر علوم نبوی، باب علیست از اول خلقت بشر تا امروز مظلوم ترین علیست . . .
🔴صفحه اینستاگرام برای اولین بار تایمر گذاشته! گویا سخنرانی بیش از چیزی که فکر میکردیم مهم باشه. امروز ساعت ۱۸ تکلیف خیلیها روشن خواهد شد.
4_5868592198848610596.mp3
4.24M
🔊سلام ما به علی و نمازآخر او به حال راز و نیاز و به دیده تر او... 🔹روضه ضربت حضرت علی علیه السلام - شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 🎤حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی
|بسم الله الرحمن الرحیم| حرف هایی خورده بر گوشم شبیه مهملات.. مانده در حیرت از او هفت آسمان و کائنات! راز ها را آشنا بر اهل ایران هم نگفت.. در عجب هستم چرا داند سمرقند و هرات! گفت میدان، مانعی شد گفتگو های مرا.. گفت میدان بسته بر برجام ها راهِ نجات! گر تو چشمت را نبندی؛این‌حقیقت‌روشن‌است: مرد میدان چاره شد بر چاله های دیپلمات! درد دیگر، شادی دشمن بود از ماجرا.. می‌کند تشویق مردم را به ترک واجبات.. واجبات اکنون یقینا انتخابات است و بس.. خواهد او غفلت کنی..سرگرمِ خیلِ جزئیات.. یا که از بدبینی اش ملّت کند تحریم رای.. صحنه را خالی نکن..غافل مشو از این نکات.. عده ای گویند تقطیع است این یا افتراست.. کاش پس افسانه باشد؛ کاش باشد شایعات! (ر.نیکبخت)
ارسالی از یکی از اعضای محترم کانال . ازشون متشکریم🌹🌹🌹
علامه طباطبایی بیشتر بر کدامیک از ادعیه ماه مبارک سفارش می‌فرمود؟ دعاهای ماه رمضان فراوان است که در موسوعه‌های دعایی مانند «اقبال الاعمال» و «مصباح المتهجد» ذکر شده. اما در میان ادعیه‏ این ماه، مشایخ قوم به چند دعا عنایت ویژه داشته‏ اند؛ از جمله: دعای افتتاح در شب‏ها دعای امام سجاد(ع) معروف به دعای ابوحمزه‏ ثمالی در سحرها. همچنین مرحوم استاد سعادت‌پرور به نقل از مرحوم علامه، بر دعای مباهله (دعای سحر) تأکید می‌نمودند و می‌فرمودند که مناسب است این دعا در همه‏ سحرهای ماه مبارک خوانده شود، و اگر در قنوت نماز وتر و قبل از سایر دعاها خوانده شود بهتر است، زیرا در آن قسم به اسمائی است که قرین استجابت است. امام باقر(ع) در ارزش این دعا می‌فرمایند که اگر قسم بخورم که اسم اعظم الهی در آن پیچیده است، کلام حقی است و اگر مردم به ارزش این دعا آگاه بودند، برای یادگیری آن با شمشیر از هم سبقت می‏گرفتند: «اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ مِنْ بَهَائِكَ بِأَبْهَاهُ...‏» و البته استاد می‌فرمود که در این دعا از دو جهت می‌توان به درگاه الهی مسئلت برد: اول آن‏که خداوند را به این اسماء قسم بدهیم و سپس دعاهای خود را بیان نماییم؛ چنان‏که از ظاهر دعا نیز این مطلب برمی‏ آید، و دوم آن‏که از درگاه الهی تلبس در تحت همین اسماء را درخواست نماییم. به نقل از: ادب حضور (دفتر سوم: اسرار ماه رمضان).