eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
ماندلا و قذافی هر دو آفریقایی بودند، هر دو آزادی‌خواه بودند، هر دو مبارز بودند، هر دو در مبارزه پیروز شدند، هر دو به محبوبیتِ فراوان رسیدند و هر دو موفق شدند که رهبری کشورهایشان را به دست بگیرند، ماندلا امّا بدون خون‌ریزی به پیروزی رسید و بدون خون ریزی ادامه داد و قدافی با خون بر مسند نشست و با خون ادامه داد، ماندلا گوشش را برای شنیدن صدای مردم باز کرد و قذافی دهانش را به نعره گشود تا گوش مردم از صدایش پر باشد، ماندلا کتابِ مردم را خواند و قذافی کتابی نوشت و مردم را وادار به خواندن آن کرد، ماندلا خودش را کشت تا مردمش زنده باشند و قذافی مردم را کشت تا خودش زنده باشد، ماندلا گفت: «ما» و قذافی گفت: «من»، ماندلا مردم را فرزندان خود خواند و قذافی مردم را سوسک و موش خطاب کرد، ماندلا پیش از این که از زندگی کناره بگیرد از قدرت کناره گرفت و قذافی تا آخرین لحظات به تخت و خیمه اش می‌اندیشید. و حالا نلسون ماندلا و معمّر قذافی، هر دو نفر در پیشگاهِ ابدیّت تاریخ ایستاده‌اند و ما تنها به احترام ماندلا می‌ایستیم ...
https://eitaa.com/joinchat/3248947211C7e89ab79ee دوستان خود را به گروه گام دوم انقلاب دعوت کنید👆👆👆
519.9K
روضه حضرت زهرا سلام الله علیها حرم رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام. نایب زیاره شما اعضای کانال صدرا بودیم.
🔻اعدام یک کارگر حافظ قرآن به اتهامِ واهیِ اقدام برای ترورر ! 🔹عبدالرحمن مرادی کارگر زحمت کش و حافظ قرآنی که اخیرا نیز در آستانه ازدواج بود و در دوران نامزدی به سر می‌برد، به بهانه تلاش برای ترور خلیفه وقت دستگیر و در آستانه اعدام است. 🔹نامزد وی نیز بخاطر حال روحی نامساعد و از ترس نیروهای امنیتی به مکان نامعلومی، گریخته است... ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شوخی جالب طائب با نماینده جامعه اسلامی دانشجویان خراسان رضوی/ علی مولایی: حاج آقا راحت باشیم دیگه؟ طائب: راحت راحت ولی عواقبش با خودته!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم ۵۷ سال پیش قبرستان بقیع ویدیوی بالا برای سال ۱۳۴۴ و روضه‌خوانی روی تصویر برای حج سال ۱۳۵۵ است.
🚨 فوری | احضار مولوی عبدالحمید به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران 🔹 دلیل این احضار، فعالیت های مشکوک وی و سفر های اخیرش به کشورهای حوزه خلیج فارس و ارتباط وی با سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل است.
👈 شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس 🔹بیانیه شورای تامین استان در خصوص شهادت مولوی ریگی در شهرستان خاش: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است. 🇮🇷 چو ایران نباشد تن من مباد
نمیذاشتن بیاد بخش زنان، میگفت شما نمیدونید اگه من حاج خانوم‌ رو نازش کنم خوب میشه ✍🏻 میدوایف‌ السلطنه 👳🏻‍♂💜🧕🏻
عالم سنی که طرفدار نظام و مواضعی مخالف داشت ربوده و به قتل رسید! در دیدار با نماینده رهبری گفته بود: رهبری دوست ما هستند؛ این مملکت بعد از نظام اسلامی به درد ما نمیخورد؛ از جانب گروهک‌ها تهدید شدم. پ‌ن: ظاهرا هرکه با آنها نیست باید حذف شود. ‌ ‌ 🔻 استاد حدیث حوزه علمیه خاش روز گذشته بعد از نماز ظهر از محل مسجد جامع امام حسین خاش توسط تروریست‌های تکفیری ربوده و امروز جمعه ١٨ آذر ماه پیکرش کشف شد. عبدالواحد ریگی ماه گذشته در دیدار با رئیس هیئت اعزامی رهبری به اظهار داشت: من در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضور داشتم و ما در طول همواره در صحنه بوده‌ایم. کسیکه از مرز خود دفاع نکند ناموس ندارد؛ از مسجد امام حسین که من پیش‌نماز آن هستم حتی یک نفر هم در آشوب اخیر خاش حضور نداشت. من حتی از جانب گروهک‌های معاند تهدید شده‌ام اما اینها تأثیری ندارد. ما این مملکت را دوست داریم، دوست ما هستند؛ این مملکت بعد از این به درد ما، به درد دین و اسلام و حتی به درد ناموس مسلمین نمیخورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸فیلمی از لحظه پیدا شدن پیکر مولوی شهید عبدالواحدریگی. که توسط تروریستهای تکفیری ربوده و به شهادت رسید.
💕💕 این دو کلمه را زیاد استفاده کن : لطفا متشکرم اگر کودک این عبارت ها را زیاد بشنود، دیگر لازم نیست همه جا به کودک یادآوری کنی: "تشکر کردی؟" ❌چقدر از این دو کلمه بجا و به موقع استفاده میکنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
راه کسب رضایت خداوند (رضایت خداوند در گرو رضایت فاطمه سلام الله علیهاست) در مقاله رضایت خدا بیان می کنیم که جلب رضایت خدا در گرو جلب رضایت حضرت فاطمه سلام الله علیها بانوی بزرگوارمان و جلب رضایت این بانوی گرانقدر یاد امام زمان علیه السلام و همراهی ایشان است.
⤴️ شرح در تصویر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آثار بی‌حجابی در جامعه چیست سخنرانی سال ۶۱ قرائتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره‌ای شنیده نشده از حضور پسر ارشد رهبر انقلاب حجت الاسلام مصطفی خامنه‌ای در گروهان موتوری ذوالجناح در دفاع مقدس 🎤 راوی خاطره: همرزم ایشان، علی قشقایی 🌷 ⏰ پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲:۰۰ 📺 شبکه نور، استان قم 🌏
💕 کوری عاطفی چیست؟ کوری عاطفی یعنی اینکه ؛ زن و مرد در زندگی زناشویی حرفی برای گفتن ندارند و هر کدام از آنها در عین اینکه در خانه هستند اما هر یک در اتاق خودشان و یا مشغول کار خودشان هستند. اما به محض رسیدن به دوست و قوم خویش زبان باز می‌کنند و کلی حرف نگفته دارند ؛ حتی درباره‌ همسرشان اگر به این مرحله رسیدید ؛ دچار کوری عاطفی شدید و خیلی زود باید به فکر چاره باشید وگرنه عمر رابطه زناشویی خود را پایان یافته متصور شوید. چرا که این‌گونه رفتار بعد از مدتی باعث تنش و دعواهایی خواهد شد که رابطه را از آن‌چه که هست خرابتر می‌کند.
🔰مقام معظم رهبری حفظه الله: شکّی نداریم که پیروزی از آنِ اسلام است؛ این جبهه‌ی کفر با همه‌ی وسعت، با همه‌ی زرق‌وبرق، با همه‌ی توپ‌وتشری که میزنند، بالاخره در مقابل امّت اسلامی و جبهه‌ی اسلامیِ مبارز و مجاهد وادار به عقب‌نشینی خواهد شد. وَ لَو قاتَلَکُمُ الَّذینَ کَفَروا لَوَلَّوُا الاَدبارَ ثُمَّ لا یَجِدونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیرًا؛ این سنّت الهی است و تردیدی در این وجود ندارد. شرطش فقط این است که ما تلاش کنیم، ما حرکت کنیم، ما راه بیفتیم، ما کار کنیم؛ اگر ما کار کردیم، این سنّت الهی است که دشمن باید عقب‌نشینی کند و عقب‌نشینی هم میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر یه هوادار انگلیس، در مورد فرق امنیت زنان در یک کشور اسلامی با اروپا!