eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شیعه‌ی گناه کرده مثل الماس در لجن است! ⭕️ گوهر وجودمان‌ را به راحتی آلوده نکنیم! 🔰
= اکنون که غبار فتنه فرو نشسته بهتر می توان دید که بی حجاب یعنی چه؟ این بی حجاب تنها قاتل فرد نیست قاتل عفت و حیا نیز هست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راستی چه کسی و چه نیرویی به این حشره اینرا آموزش داده؟؟. ازعجیبترین ونادرترین فیلمی که تابحال دیده ام.
📌 وضعیت NSA - 9 هکتار ابرکامپیوتر در عمق بیش از 200 متری زمین - مقاوم در برابر حملات هسته ای و تروریستی - ورود و خروج تمام اطلاعات اینترنت بین المللی در این مرکز توسط این ابر کامپیوتر ها بررسی می شود. - شنود دایم ارتباطات از راه دور، در سراسر جهان (موبایل، فکس، ای میل و ارتباطات انفورماتیک) دریافت و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و ... - بودجه سالانه‌ معادل بیش از شانزده میلیارد دلار - جان پیک، کارشناس آمریکایی مسائل اطلاعاتی: آژانس امنیت ملی ایالات متحده، حدود ۹۵ درصد ارتباطات از راه دور را در سراسر جهان، تحت کنترل دارد. البته رقم گفته شده از سوی این کارشناس آمریکایی، مورد قبول همة اهل فن نیست، اما می‌توان با اطمینان گفت که توانایی آژانس امنیت ملی آمریکا در ره‌گیری اطلاعاتی بیش از پنجاه درصد ترافیک جهانی را شامل می‌شود. - مدیر این آژانس، به هنگام یکی از معدود مصاحبه‌هایش با مطبوعات، اعلام کرده بود که او باید هر سه ساعت، اطلاعاتی معادل کل کتابخانه کنگره آمریکا را تحت اداره‌اش داشته باشد. - آژانس امنیت ملی آمریکا به مثابه مغز جهان در نظام سایبرنیتیکی دنیاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقااااا اینجارووو 😂😂😜😜 ‏گفته بودیم ننگ با رنگ پاک نمیشود!
طاغوت اردن، عبدالله دوم سال ۲۰۱۱ در ابتدای درگیری های سوریه: «اگر جای بشار اسد بودم کناره گیری می‌کردم» !!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دارو، شیرخشک و همه اقلام پزشکی از مالیات معاف شدند
پسر فاطمه «سلام الله علیها» از گرفتگی حال و هوای دنیا معلوم است که این روزها عجیب دلتان گرفته! این روزها اگر کسی توفیق سخن گفتن با شما را بیابد باید دست به دامان خدا شود تا از غصّۀ صدایتان نمیرد. صدای غم گرفته‌یتان قامت کوه را می‌شکند ما که جای خود داریم آقا! تنها زائر مزار پنهان مادری و مدینه این روزها بوی شما را می‌گیرد. وقتی به روز شهادت مادر بزرگوارتان نزدیک می‌شویم باید در مدینه کوچه به کوچه دنبال‌تان بگردیم. کاش فاطمیۀ امسالمان بهانۀ فاطمی شدن حالمان شود. چه قدر فاطمیه آمد و رفت ولی حال دلمان فاطمی نشد و فاطمیه رفت و شرمندگی ما در برابرتان به جا ماند. ما با مادر بزرگوار شما زندگی نکردیم که آب و هوای شب و روزمان پاییزی است. کاش فاطمیه‌ای که در زمستان برپا می‌شود دلمان را برای همیشه بهاری کند! آقای غریب! امسال بیا مددکارمان شو تا بر نفْس خویش پیروز شویم و بندۀ حلقه به گوش مادرتان شویم. دیگر از این همه آزادی خسته‌ایم ما را اسیر مادرتان کن!
Sadat🌸🌸: یه کتابی هست به نام فاطِمَةُ الزّهْراء بَهْجَةُ قَلْبِ المُصْطَفی به زبان عربی که استاد بزرگواری سال‌ها قبل تدریس میکردن تو فصل نام ها و کنیه و القاب حضرت زهرا میگفتن چرا این القاب زیبا رو نمی‌برید تو خونه هاتون ؟ ⚠️ چرا به بچه هاتون نمیگید ؟ 🤔 حتی آقایون به خانم هاشون بگن 😉 مثلا اگه شبی تو مهمونی خانم تون جلوی مردها رعایت میکرد و عفت زنتون زیاد بود، شب عفیفه من صدایش بزن 😍 و یا دخترتون اگه امروز راستگو بود، صدیقه من صداش بزن 😍 بگو تو کوثر مایی 😍 بعد که گفت یعنی چی بگو : ➖ یعنی خوبی‌هات زیاده 😎 و قراره خوبی های ما رو هم زیاد کنی و ... زیبا نیست ؟ 😍 واقعا این القاب اونقدد ملکوتی هستن که زندگیمون معنویت دیگه ای می‌گیره 👌 خیلی هم سخت نیست ما مامانا کم کم باید اینارو تو خونه ها راه بندازیم 😎💪🏻 مثلا یه روزهایی فرزند مون رو فهیمه صدا کنیم به جای عسلم و نفسم 😁 بعد علت رو هم بگیم که مثلا ➖ بهت میگم فهیمه چون فهمت داره زیاد میشه😍 و فهیمه یکی از اسمای حضرت زهرا سلام الله بود چند تا دیگه از نام ها و القاب شون رو هم یادآوری کنم 💐 مثلا فاطمه، به معنی بریده شده و جدا شده که یعنی پیروان فاطمه به خاطر ایشون از آتش دوزخ بریده، جدا شده و برکنارند 😍😎 زهرا به معنای درخشنده است و از امام صادق (علیه السلام) روایت شده که: "چون دخت پیامبر در محرابش می‌ایستاد (مشغول عبادت می‌شد)، نورش برای اهل آسمان می‌درخشید؛ همانطور که نور ستارگان برای اهل زمین می‌درخشد". به به زهرایی های نورانی ✨✨✨ صدّیقه به معنی کسی است که به جز راستی چیزی از او صادر نمی شود؛🍃 طاهره به معنای پاک و پاکیزه ، برای وقت های رعایت پاکی😍 مبارکه به معنای با خیر و برکت، 😍 یعنی اگر کسی هر روز به من بگه : مبارکه منی، من همه کاری براش میکنم‌😬😅 بتول به معنای بریده و دور از ناپاکی ❤️ راضیه به معنای راضی به قضا و قدر الهی، برای یادآوری خدا شناسی و کم شدن غر ها از روزگار 😈 و مرضیه یعنی مورد رضایت الهی 😍 خدا ازت راضیه پس منم راضی م 🍃 کنیه های حضرت زهرا هم مثلا ام الحسین، ام الحسن، ام الائمه، ام ابیها و... ام ابیها یعنی مادر پدر و پیامبر هم دخترشون رو با این وصف می‌ستود؛ چونکه حضرت فاطمه مثل مادری مهربان برای رسول خدا بودن 😍 خلاصه کلام اینکه اثر و انرژی این القاب رو تو صدا زدن بچه ها دست کم نگیرید یاحداقلش تو این ایام فاطمیه بیشتر به کار ببریم اونم از دل و جون 😍 حالا کوثر من کیه؟😁 بفرستید برای مامانا تا خوبی هاتون زیاد😉پخش و پلا بشه 😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️الآن اصلاً وقت بچه‌دار شدن نیست! لطفاً صرف نظر کنید ❌ نشر حداکثری یک فریضه است🌷
🌍 داغِ این عکس هیچوقت کهنه نمیشه ! تو نمایشگاه دفاع مقدس قُم پسربچه دویید تا باباشو بغل کنه... 🔹ولی وقتی دید ماکتِ باباشه، بغضش ترکید و کلی گریه کرد...💔 راستی این لحظه چند!؟ 🔹نازدانه شهید مدافع حرم ‎ ✍ کوچر ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 📮 انتشارحداکثری با شما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تو دهنی محکم حاج قاسم سلیمانی به کسانیکه با حرفهای کلیشه ای بدنبال برسمیت شناختن بدحجابی و بی‌حجابی هستند 🔹شهید حاج قاسم سلیمانی: بر محفوظ بودن دختر خودمان حریص باشیم اما بر ولنگاری جامعه بی‌تفاوت باشیم؟ که کسی جرات نکند در جامعه امر به معروف و نهی از منکر بکند! 👈 قابل توجه اونایی که مدام، یه تیکه ناقص از صحبت های سردار دلها درخصوص دختران بی حجاب نقل میکنند و از کلام آن شهید والامقام، سواستفاده میکنند. رحمت و رضوان پروردگار متعال بر روح مطهر حاج قاسم عزیز🌷 ═✧❁🌷یازهرا🌷❁✧┄
مهم هست. حتما گوش کنید👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 این قوانین وحشتناک پوشش و لباس که مخالف آزادی انسان‌هاست، مال حوزه علمیه و دانشگاه های مذهبی ایران هست یا، هاروارد آمریکا و آکسفورد انگلستان ؟؟؟
⭕️ تودهنی آرژانتینی ها به همجنسگرایان غربی: او قطعا شاه است ! اکانت تیم ملی آرژانتین پوشیدن ردای مخصوص توسط مسی را عالی میداند و در پستی که بهمین مناسبت منتشر کرده نوشت: او قطعا شاه است! آنچه باعث خشم غربی ها شد، پوشیدن ردای قطری وعدم برافراشتن پرچم منحرفین جنسی بود!!! آنچه غربی ها هماهنگ کرده بودند اینگونه بوده که پس از پیروزی فرانسه، آنها پرچمهای همجنسگرایان را برافراشته کنند و قطر را در عمل انجام گرفته قرار دهند. اروپایی ها انتظار این پایان دراماتیک را نداشتند ..
⭕️ فرهنگ سازی به سبک یک طلافروش با حجاب‌اسلامی خرید کنید تا شامل ۱۰درصد تخفیف شوید
🌹 در يكى از روزها، عدّه‌اى از دوستان امام رضا عليه‌السلام در منزل آن حضرت گرد يكديگر جمع شده بودند و يونس بن عبدالرّحمن نيز كه از افراد مورد اعتماد حضرت و از شخصيّت‌هاى ارزنده بود، در جمع آنان حضور داشت . هنگامى كه آنان مشغول صحبت و مذاكره بودند، ناگهان گروهى از اهالى بصره اجازه ورود خواستند. امام به يونس فرمود: داخل فلان اتاق برو و مواظب باش هيچگونه عكس‌العملى از خود نشان ندهى؛ مگر آن كه به تو اجازه داده شود. آن گاه اجازه فرمود و اهالى بصره وارد شدند و بر عليه يونس، به سخن چينى و ناسزاگویى آغاز كردند. و در اين بين امام رضا عليه‌السلام سر مبارک خود را پایين انداخته و هيچ سخنى نمى‌فرمودند؛ تا آنها بلند شدند و از نزد حضرت خداحافظی کردند و‌ رفتند. بعد از آن، حضرت اجازه فرمود تا يونس از اتاق بيرون آيد. يونس با حالتى غمگين و چشمى گريان وارد شد و حضرت را مخاطب قرار داد و اظهار داشت : ياابن رسول اللّه ! من فدايت گردم، با چنين افرادى من معاشرت دارم! در حالى كه نمیدانستم درباره من چنين خواهند گفت؛ و چنين نسبتهایی را به من مى‌دهند. امام رضا عليه السلام با ملاطفت، يونس بن عبدالرّحمان را مورد خطاب قرار داد و فرمود: اى يونس! غمگين مباش، مردم هر چه مى‌خواهند بگويند، اينگونه مسائل و صحبتها اهميّتى ندارد، زمانى كه امام تو، از تو راضى و خوشنود باشد هيچ جاى نگرانى و ناراحتى وجود ندارد. اى يونس! سعى كن، هميشه با مردم به مقدار كمال و معرفت آن ها سخن بگویى و معارف الهى را براى آنها بيان نمایی. و از طرح و بيان آن مطالب و مسائلى كه نمی‌فهمند و درك نمى‌كنند، خوددارى كنی. اى يونس! هنگامى كه تو دُرّ گرانبهایی را در دست خويش دارى و مردم بگويند كه سنگ يا كلوخى در دست تو است؛ و يا آن كه سنگى در دست تو باشد و مردم بگويند كه درّ گرانبهایی در دست دارى، چنين گفتارى چه تاثيرى در اعتقادات و افكار تو خواهد داشت ؟ ( آیا آن سنگ و دُر تغییر ماهیت می‌دهند؟) و آيا از چنين افكار و گفتار مردم ، سود و يا زيانى بر تو وارد مى شود؟! يونس با فرمايشات حضرت آرامش يافت و اظهار داشت : خير، سخنان ايشان هيچ اهميّتى برايم ندارد. امام رضا عليه السلام مجدّداً او را مخاطب قرار داد و فرمود: اى يونس، بنابراين چنانچه راه صحيح را شناخته ، همچنين حقيقت را درک كرده باشى و امامت از تو راضى باشد، نبايد افكار و گفتار مردم در روحيّه ، اعتقادات و افكار تو كمترين تاثيرى داشته باشد؛ مردم هر چه مى‌خواهند، بگويند. . 📚(بحارالا نوار: ج۲ص۶۵ح۵، به نقل از كتاب رجال كشّى شیخ طوسی). 🔻با منتشرڪردن پیامها ↯با لینک↯ درثواب آنها شریڪ شوید🔺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اعتراف عجیب مولوی اهل تسنن به نقش خلیفه دوم در شهادت حضرت زهرا (س) 👈 مولوی مدنی، خطاب به پیروانش: ما گیر کرده‌ایم و نمی‌توانیم حقایق را انکار کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وسط معرکه غوغاست، شکسته بالش آمده مادر سادات به استقبالش....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیات حمله افراد ناشناس به ۴ روحانی در قم 🔹تعداد ۴ نفر از روحانیون روز یکشنبه در ابتدای خیابان جمهوری قم مورد هدف افراد ناشناس با تفنگ ساچمه‌ای قرار گرفتند که حال عمومی آنان مساعد بوده و یکی از این روحانیون در بیمارستان بستری و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشورهایی که در آن‌ها تجاوز جنسی به زنان هر روز گزارش می‌شود، نگران آزادی زنان ایران هستند! گزارش میدانی از وضعیت اسفبار امنیت زنان در کشورهای غربی