eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آخرین آمار استقبال کاربران از پیام رسانه‌های بومی اعلام شد 🔺 پس از اعمال محدودیت بر روی ۲ پلتفرم‌ خارجی به دنبال اتفاقات اخیر در کشور، کوچ کاربران به سمت پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی افزایش یافته است. 🔺 این وزارتخانه در آخرین به روزرسانی آمار استقبال کاربران از پیام رسانهای بومی را اعلام کرده که به شرح زیر آمده است: فعالیت ماهانه کاربران در روز منتهی به سوم دی (میلیون) بله: ۱۰.۴۲ ایتا: ۱۶.۴۵ روبیکا: ۳۲.۶ فعالیت روزانه کاربران در روز سوم دی (میلیون) بله: حدود ۴ ایتا: ۱۰,۳ روبیکا: ۱۷,۷ آخرین آمار کاربر فعال ماهانه تا ۱۵ آذر : روبیکا ۳۵ میلیون نفر ایتا ۱۵.۵ میلیون نفر بله ۱۰ میلیون نفر سروش پلاس ۸ میلیون نفر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 در کوچه‌پس‌کوچه‌های قنات‌مَلِک 🔹کمتر کسی می‌داند سردار سلیمانی، مردی که از او به عنوان یکی از بزرگترین متفکران نظامی دنیا یاد می‌شود؛ روستازاده‌ای از منطقه قنات ملک بود. 🔹به همان میزان که وی در میدان جنگ و در مواجهه با دشمنان فرماندهی شجاع و دلیر بود، در زندگی شخصی خود در مواجهه با مردم بسیار فروتن بود. 🔹 در این ویدئو کنار ما باشید تا با هم سفری کوتاه به زادگاه شهید سلیمانی داشته باشیم و شاهد بخش‌هایی کمتر دیده شده از زندگی این سردار رشید باشیم.
4_5954232274772823174.MP3
46.8M
🎵 💢با موضوع: نقش نفوذ در ترور حاج قاسم سلیمانی 🗓 ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ 📍دانشگاه آزاد اسلامی گرگان
هدایت شده از فصلنامه قرآنی کوثر
به سبز و سرخ و سپیدت گره زدم دل را که شعله‌وار بسوزم هرآنچه باطل را محمدرضا وحیدزاده
هدایت شده از فصلنامه قرآنی کوثر
قطره ی گمشده را نقطه ی پایان، حرم است مقصد آخر یک رود پریشان ،حرم است جان هر گنبد و گلدسته به جانش بسته است خود جمهوری اسلامی ایران، حرم است زهرا سپهکار
4_5798462512550643084.mp3
9.56M
ای کشته دور از وطن‌وااااای😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار حاجی‌زاده: شاهد اتفاقات بزرگی در سال‌های پیش رو خواهیم بود فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عشق مردم به حاج قاسم عمقی است و ما به مرور شاهد یک جریان هستیم که ان شاءالله شاهد اتفاقات بزرگی در سال‌های پیش رو خواهیم بود.
🅾 فعلا سگمون خوابه 🔺 یکی از همرزمان حاج قاسم عزیز ره نقل میکنه که حاج قاسم در دیداری که با نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق داشت، از مالکی شنید که: «یک روز بنای برگزاری جلسه کابینه در عراق رو داشتیم. چون مقر دولت عراق در منطقه سبز بغداد قرا داره و حفاظت این منطقه با آمریکایی هاست، دژبانی مقر یعنی همون سربازای آمریکایی جلوی یکی از ماشین های دولتی رو که شش نفر از وزرای کابینه توش بوده میگیرن و بهشون میگن باید ماشینتون رو با سگ تفتیش کنیم ولی الان سگمون خوابه و باید منتظر بمونید تا بیدار شه. به همین نشون جلسه کابینه عراق دو ساعت به تاخیر مییفته و شش وزیر عراقی چشم انتظاری میکشن که کی جناب سگ آمریکایی از خواب بیدار بشه!!» 🔖 به نقل از سردار امامقلی همرزم ____________ 📌 پ.ن: ولی همین آمریکاییها تو جای جای عراق و سوریه وقتی اسم حاج قاسم رو میشندیدن که میخواد از جایی عبور کنه کیلومترها از مسیر حاجی فاصله می‌گرفتند.
🔴آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان 🔹 سید نصرالله که با صدایی تقریبا گرفته صحبت می‌کند از همه مخاطبان خود بابت تعویق سخنرانی خود به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا عذرخواهی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کولاک جانشین حاج قاسم ، سردار قاآنی: 🔹 قریب ۱۴۰۰ سال از شهادت سالارشهیدان میگذرد، تمام بنی امیه از بین رفتند.مختار همه قتله‌ی صحنه کربلا را به درک واصل کرد. دشمنان چه فکری کردند؟ فکر میکنند که حاج قاسم را زدند و فرار کردند؟
🚨 مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار: 🔹در بُعد نظامی و امنیتی ابرقدرت شده‌ایم و در حوزه اقتصادی آغاز شده؛ سال آینده خواهید دید از چه معبری عبور کرده اید 🔹جمهوری اسلامی ماموریتش ایجاد قدرت برای امام زمان و ظهور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاتمی‌کیا: وقتی درباره فعالیت‌های حاج قاسم تحقیق کردم فهمیدم او چقدر درد می‌کشیده/ در شرایطی که هیچ نشانه مثبتی دریافت نمی‌کرد، تنها چیزی که حاج قاسم را پیش می‌برد ارتباطی بود که با آقا داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌چرا حاج قاسم می‌توانست در دل خطر حضور پیدا کند و به سلامت برگردد؟ 🔹اخلاص چه اثری در مقدرات انسان‌ها می‌گذارد؟
‏وزیر فدرال آلمان گفته کسانی که در شب سال نو اغتشاش و به پلیس حمله کردن و ماشینها رو آتیش زدن باید بالاترین مجازات براشون درنظر گرفته بشه. آلمان اعدام نداره وگرنه بالاترین مجازات اعدام می‌بود اغتشاش رو برای ایران حلال میدونن و برای خودشون حرام! "خورشید خانوم"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدون تعارف با حاجی ایرانی آزاد شده از زندان سعودی‌ها 🔹فردی که عکس حاج‌قاسم را نشان داد و ۸۰ روز زندانی شد.
🔴سید حسن نصرالله: ترامپ غافل‌گیر شد چون فکر می‌کرد تشییع حاج قاسم کوچک باشد 🔹یکی از اهداف ترور شهید سلیمانی، شکستن کمر محور مقاومت بود و هدف دیگر، شکستن ایران و مهار آن و تحمیل شروط بر آن بود. 🔹3 سال از ترور و شهادت فرماندهان گذشت. نتیجه چه شد؟ ایران به هیچ یک از شروط و فشارهای آمریکا تن نداد. 🔹ایران هر گونه مذاکره و در هر موضوعی با ترامپ را مطلقا رد کرد. کاملاً وضعیت، عکس چیزی شد که آمریکا دنبال آن از پی ترور شهید سلیمانی بود. 🔹تشییع میلیونی و بی‌نظیر در تاریخ بشریت رخ داد. گزارش‌ها می‌گوید ترامپ منتظر یک تشییع جنازه کوچک و محدود در ایران بود اما غافل‌گیر شد. 🔹هیچ یک از اهداف ترامپ و آمریکا از ترور شهید سلیمانی محقق نشد. به مردم اعلام می‌کنم که مکتب حاج قاسم سلیمانی به لطف جانشین او با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.
👌 باور کنیم زن مربی است و حاصل کارش تربیت نیروی انسانی متعهد ومتخصص است... ✔️زنان خانه دار هم میتوانند معادلات جهانی را تغییر دهند...
🔰«امام جعفرصادق (علیه‌السلام)»: من قُتِلَ فی ‌سَبیلِ اللهِ لَم یُعَرّفْهُ اللهُ شَیئاً مِن سَیِّئاتِه. کسی که در راه خدا به شهادت برسد خداوند او را بر هیچ یک از گناهانش مطلّع نخواهد ساخت. (دیگر گناهی ندارد).  (وسائل، ج ١١، ص ٩) 🇮🇷🕊🇮🇷🕊🇮🇷🕊🇮🇷🕊 عشقت یادگاری شد روی قلب این میهن کاری کردی میترسه از اسم تو هم دشمن تو رفتی ولی هستی زنده س یاد و نام تو پرواز پر از شورت شد حسن ختام تو جانفدا بودی🥀واسه ایران 🥀و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حدیثی ناب از حضرت علی علیه السلام نشانه‌های ایمان . غررالحکم باب الیمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز که روز زیارتی امام رضاست...از دور و نزدیک...چشمان‌مان را ببندیم...دستی روی سینه بگذاریم و...با سلامی...زائر امام هشتم شویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف صهیونیست ها به مغزشویی ایرانیان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای.
🔰 چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه؛ موعد دیدار جمعی از بانوان با رهبر انقلاب 🔺در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. 🔹رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا(س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آنها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانمها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.» 🔸 پیش از این نیز اقشار مختلف بانوان کشور دیدارهای اختصاصی با رهبر انقلاب داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اجتماع صدهزار نفری در ورزشگاه آزادی و دیدارهای بانوان در جریان سفرهای استانی رهبر انقلاب اشاره کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره‌ای ماندگار از سردار سلیمانی و یاران وفادارش در بین ملت روسیه: راوی: ژنرال یوگنی گولیکوف: در جریان کمک به ارتش سوریه ؛ یکی از هواپیماهای ما سقوط کرد و خلبانش اسیر داعشی ها شد ؛ ما بارها تلاش کردیم تاخلبان روسی را از دست داعش نجات دهیم ولی با دادنِ‌کشته در عملیاتهای نجات؛ ناموفق برگشتیم. این موضوع را به سردار سلیمانی در میان کذاشتیم و ایشان تنها با ۱۸ نفر از اعضای سپاه قدس؛ خلبان روسی گرفتار در چنگ داعش را نجات داد، کاری که ما در آن شکست خورده بودیم. پس از این حادثه بود که مردم روسیه ژنرال سلیمانی را شناختند و قدردان او شدند.