eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
جالب است خواسته آمریکا و کشورهای اروپایی از ایران به اینجا رسیده که سطح غنی سازی دیگر از ۶۰ درصد بالاتر نرود ، درصورتی که ۲۰ سال پیش به دولت وقت اجازه چرخش ۷ عدد سانتریفیوژ را هم نمی دادند ... .
🔷اما شرکت اکتوور مال کیست؟ این شرکت بالاترین سهم فروش داروهای وارداتی در سال ۹۷ را در اختیار داشته و بیشتر از تمامی ‌شرکت‌های دارویی ارز دولتی با نرخ مرجع (۴۲۰۰ تومان) برای واردات دارو دریافت کرده است.«اکتوورکو» یک شرکت خانوادگی و به ظاهر متعلق به خانواده نراقی است که از قضا یک خیریه هم به همین نام دارند. 🔹️خانواده نراقی با تابعیت اسپانیایی یک شرکت به نام نواکسادر سویس تاسیس کرده‌اند. حال شرکتی به نام «تروپیکال دراگ اینداستری کیش» خانواده نراقی را به سعید نمکی وزیر بهداشت روحانی، ‌وصل می‌کند. 🔹️این شرکت در سال ۱۳۸۱ در منطقه آزاد تجاری کیش به ثبت رسیده و حداقل تا یک سال قبل وزیر بهداشت عضو هیات مدیره و مدیرعاملش بوده است. 🔹️آخرین واگذاری سهام سعید نمکی هم در سال ۱۳۹۵ حاشیه‌ساز شد. او سهم‌الشرکه خود را به نازنین جوادی‌نیا از مدیران شرکت‌های خانواده نراقی واگذار کرد. خانواده نراقی که هلدینگ دارویی «اکتوورکو» و مالکیت «البرز زاگرس»، «آتی فارمد»، «اکتروو» و «گروه مواد غذایی لذیذ» را در اختیار دارند، خود را همکار ۱۰ شرکت داروسازی خارجی از جمله «مرک» آلمان و «کرکا» اسلوونی معرفی و اعلام کرده تولیداتش را تحت لیسانس این دو شرکت به بازار عرضه می‌کند.این هلدینگ در سال ۹۷ حدود یک سوم بازار داروی وارداتی را به لحاظ ارزش ریالی در اختیار داشت و آذر ۱۳۹۷ «بزرگ‌ترین کارخانه تولید داروهای ضدسرطان» در خاورمیانه را با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی راه‌اندازی کرد. 🔹️حالا نهاله نراقی، مدیرعامل فعلی شرکت اکتوور، نایب رییس هیات مدیره شرکت تراپیکال دراگ اینداستری کیش، همان شرکتی که نمکی عضو هیات مدیره آن بوده، نیز هست که با مجوز وزارت بهداشت روحانی،(بخوانید رانت) اقدام به تولید واکسن اسپوتنیک کرده بود. 🔹️حال چنین مجموعه ای که از ابتدا و تا انتها با استفاده از رانت ارزی در مجموعه مدیریت خود در وزارت بهداشت منافع کسب کرده باید اینگونه قانون رسمی کشور را به تمسخر بگیرد.
🚨اینجا نه اروپا است، نه آمریکا اینجا کیش است تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و این سفرکاری کارکنان شرکت دارویی اکتوور در جزیره‌ی کیش اسفند ۱۴۰۱ 🔺️دست به دست کنید برسه به دست وزیر بهداشت دولت انقلابی 🔺️اما شرکت اکتوور مربوط به کیست ؟ 🔹️نمکی وزیر بهداشت روحانی چه نقشی در آن داشته است؟ نازنین جوادی نیا متخلف ارزی در این شرکت چه کاره است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قابل توجه زنان کم حجاب و شل حجاب بایستی بدانند و آگاه باشند که .... ممکن است ادامه حرکت بی حجابی آنان درجامعه باعث چالشی بزرگ در برخورداری از حقوقی که قوانین اسلام عزیز مختص به آنان دارد را ایجاد کند چرا که ...... 🔴 زنی که حجاب رو قبول نداره 🔹 یعنی قوانین اسلام رو قبول نداره! 🔹زنی که قوانین اسلام رو قبول نداره! ⛔️نباید مهریه بهش تعلق بگیره 👈چون مهریه قانون اسلامه ⛔️نباید بهش نفقه تعلق بگیره 👈چون نفقه قانون اسلامه و در غرب، خرج زن و شوهر جداست! ⛔️نباید حضانت فرزند رو تا ۷ سالگی بدن بهش 👈چون حضانت قانون اسلامه، ⛔️نباید از سربازی معاف باشه 👈چون معافیت زنها از سربازی قانون اسلامه و در غرب، زنها نیز سربازند و باید در جنگها شرکت کنند! 📛 زن بی حجابی که مورد تعرض و خیانت و جسارت قرار گرفت، حق شکایت به هیچ ارگان اسلامی را ندارد چون خودش با بی حجابی، انتخاب کرده که اینگونه با او رفتار شود.. و و بالاخره باید سنگین ترین کارهایی که روی دوش مرد، در اجتماع هست را روی دوش او هم گذاشت، چون اسلامه که میگه المراه ریحانه . پس انتخاب با خود زن هاست !!!!!
🌱 راز شاد بودن در این است که در هر لحظه از عمر از صمیم قلب بابت آنچه در زندگی داری سپاسگزار باشی و از آن لذت ببری...! " به همین زیبایی👌 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌
. 🎥💥 آموزش بدون اسراف! رهبر معظم انقلاب: ❌‌ "کشاورزی ما بیشترین وابستگی را به واردات دارد!" ۱۴۰۱/۱/۱ 🔴۱_ همه ساله، صدها تُن بذرحبوبات جهت کاشت سبزه و بهره‌ و لذت چندروزه، و دروریخته می‌شود!! ➖ ۲_ سبزه‌ها را با پیروی از خُرافه‌ی "گره‌گشایی در امور" داخل آب رودخانه‌ها، جوی‌ و... می‌اندازند! ➖۳_ پاک‌بانان مظلوم و بیچاره باید تا کمر یا زانو، داخل آب‌های سرد و لجن، ساعت‌ها درگیر خارج‌کردن سبزه‌ها باشند!!! ➖ ۴_ بسته‌شدن مسیل آب‌‌‌ها، موجب وقوع سیل‌‌ می‌شود! ➖ ۵_ نزول بلاها و کاهش نعمت‌ها، در نتیجه‌ی اسراف و ظلم به بندگان و مخلوقات!! 🔴 اگر گره به کار دیگران بیاندازید، در کار و زندگی شما هم گره خواهد افتاد! علامه طباطبایی رحمت‌الله‌علیه 💥 و امــا سبزه‌های خوراکی... 🥇تا چند ماه‌ قابل نگهداری و محصول و سبزی آن‌ قابل برداشت است! 🥇وجود گلدان ریحان یا نعناع داخل منزل و... ، پشه‌ها را از محیط‌ فراری می‌دهد! 🥇 کاهش مصرف و دورریز انواع قوطی و بسته‌بندی‌ سم‌های شیمیایی، و پیشگیری از مرگ جانداران در طبیعت! 🔶نوع سبزه/ زمان‌‌لازم برای رشد ↡ 🌱 سبزه‌ی تخمه آفتابگردان/ ۱۵ روز 🌱 سبزه تخم کدو / ۱۵ روز 🌱 سبزه‌ی ذرت / ۷ روز 🌱 سبزه‌ سبزی تربچه / ۵_۷روز 🌱 سبزه ریحان، شاهی، شبدر 🌱 سبزه‌ی خُرفه /۱۰ روز 🌱 سبزه‌ی تربچه بنفش/ ۸ روز
🔰 توهین رئیس قطار تا پاسخ فوق‌العاده در ⭕️ خاطره ارسالی یکی از دانشجویان سال۹۷ ♨️ در حال بازگشت از بودیم توی رستوران قطار با چند تا از بچه‌ها داشتیم صحبت می کردیم رئیس قطار میز روبروی ما نشسته بود. بدون مقدمه سوال کرد از راهیان میاین؟ گفتیم: بله. یک نگاه عاقل اندر سفیهی کرد و گفت: حیف شما نیست که وقت خودتون رو برای یک مشت خاک حروم می کنید؟ "از غربی ها یاد بگیرید مرده پرست نیستند و پیشرفت کردن" 💢 صبح جریان رو به حاج آقای که همراهمون بود گفتیم . حاج آقا گفتن محل ندین. نزدیک مشهد دقیقا پشت سر حاج آقا داشتم از رستوران قطار رد می شدم که حاج آقا چشمشون به رئیس قطار افتاد و فرمودن : شنیدم گفتین غربی ها مرده پرست نیستن درسته؟ پس اینهمه مجسمه از بزرگانشون توی میادینه چیه؟ بنده خدا که هول شده بود گفت: اونها بزرگان بودن و حاج آقا فرمودن : اینا هم بزرگان ما هستند..و راهشون رو کشیدن و رفتن. هنوز چند قدمی نرفته بودن که برگشتن و گفتن در انگلیس جای نشستن خواننده هاشون رو به صورت مجسمه در آوردن یعنی رد نشیمن‌گاهشون رو.. هم ما مونده بودیم که حاج آقا چی میگن و هم بنده خدا. حاج آقا داشتن میرفتن که رئیس قطار به ما گفت: شما این حرفها رو باور میکنید؟!!! 🔘 عصر رسیدم خونه، یک راست رفتم سراغ کامپیوتر، هر چی گشتم نبود، به حاج آقا پیام دادم و اسم گروهشون رو گرفتم. با کلی جستجو بلاخره پیدا کردم. درست همون چیزی بود که حاج آقا گفته بودن. گروه انگلیسی راک " که محل نشستن‌شان در شهر پلیموث انگلستان موزه شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 سفارت اسرائیل در ۳۰ کیلومتری ایران افتتاح می‌شود! 🔸 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری "تحولات جهان اسلام" الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل به زودی سفارت رژیم صهیونیستی را در شهر عشق آباد، پایتخت ترکمنستان واقع در ۳۰ کیلومتری مرزهای شمال شرقی ایران افتتاح خواهد کرد. الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل طی بیانیه‌ای خبری در ۱۲ اسفند ماه، اعلام کرد که به منظور افتتاح سفارت دائمی این رژیم در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان، به زودی به این کشور سفر خواهد کرد. وی در این باره گفت: «روابط اسرائیل و ترکمنستان مهم و استراتژیک بوده و بخشی از فعالیتی است که هدف آن تقویت روابط اسرائیل با کل منطقه است. ما به تقویت همکاری‌های اقتصادی میان دو طرف، از جمله در زمینه‌های بهداشت و دفاع سایبری ادامه خواهیم داد.» وی در ادامه اظهاراتش افتتاح سفارتخانه دائمی در ترکمنستان را نشانه‌ای دیگری از تحکیم روابط استراتژیک سی ساله اسرائیل و ترکمنستان دانست. رژیم صهیونیستی برای این کار، شمی تزور، از پرکارترین دیپلمات‌های خود را برگزیده است. تزور، متولد سال ۱۹۴۶ میلادی در فلسطین اشغالی و خانواده‌ی او از یهودیان ساکن استان تبریز در شمال غرب ایران بوده‌اند. او در سال‌های گذشته به عنوان سفیر اسرائیل در کشورهای ترکیه و فرانسه انجام وظیفه کرده است. لازم به ذکر است که شمی تزور، پیش از این، ریاست بخش اورآسیا در وزارت خارجه اسرائیل را نیز به عهده داشته است و در طول دو سال اخیر، بیش از ۱۵ بار به کشور ترکمنستان سفر کرده و عملا به عنوان فرستاده منصوب رژیم صهیونیستی در ترکمنستان مشغول به کار بوده است. شهر عشق آباد، پایتخت ترکمنستان در ۳۰ کیلومتری مرز ایران واقع شده است. این کشور به دلیل همجواری با ایران و داشتن حدود ۱۰۰۰ کیلومتر مرز مشترک، اخیرا مورد توجه سیاست خارجی اسرائیل قرار گرفته است. افتتاح سفارتخانه دائمی اسرائیل در ترکمنستان، علاوه بر افزایش عمق نفوذ رژیم صهیونیستی در حاشیه‌ی امنیت ایران، به منزله‌ی ایجاد پایگاهی است که در آینده مشکلات امنیتی و اقتصادی مختلفی را برای مرزهای شمال شرقی ایران و روابط این کشور با کشورهای آسیای میانه ایجاد خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از هندوئیسم به اسلام، اسم من مریمه، ۲۷ سالمه و اهل هندوستانم☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم دفاع پایان نامه دکتری وحید سعادت طلب ، دانشجوی ایرانی دانشگاه استکهلم سوئد 🔹️ این دانشجو در اعتراض به جلوگیری دانشگاه در استفاده از تصاویر شهدا در پایان نامه خود ، تصویر حاج قاسم سلیمانی را در دست گرفته و پلیس سوئد و مخالفان به همین دلیل جلسه دفاع او را کنسل کردند. یه وقت ادعای آزادی بیان و اندیشه تون خش برنداره؟ از اسم و تصویر حاج قاسم هم بشدت هراس دارین؟ بایدم بترسید! چون نام و خاطره شهید، بلند آوازه تر و خطرناک تره برای قاتلینش vahid.saadattalab@mmk.su.se این ایمیل آقای وحید سعادت طلب هست، شایسته است به عنوان شهروندان ایران از مواضع ایشان نسبت به سردار سلیمانی سپاسگزاری کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«نقش ایران در ظهور» 💠 تنها نقطه زمین که لیاقت داشت، زمین را برای قیام حضرت مهدی (عج) آماده کند. 🔹کوفیان با نائب امام حسین علیه السلام چه کردند. 😢 🔹ایرانیان با نائب (عج) چگونه رفتار می‌کنند. 😊 . 🎙استاد شجاعی
هرگاه صحبت از دین و حجاب می شود ، می گوید : بہ شما مربوط نیست ! تو دل مردی را می ربایی کہ شاید تمام زندگی یک زن است... ؛ چگونہ این اتفاق بہ دیگران مربوط نیست ؟ می گوید : مردان نبینند ... من هرجور کہ می خواهم لباس می پوشم ! اما تو تغییر دهنده ذات بشر نیستی ... تنها میتوانی خودت را تغییر دهی ... می گوید : دلم پاک است و حجاب لازم نیست ! عزیزم همین حوالی دل پاک ات را هم باد برد ... مراقب باش خودت را نبرد ... قیمتی ها را باید از دید عموم پوشاند ...