eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 این عکس نماد شرافت است
👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت یکی از نیروهای اورژانس از دلیل بستری و وضعیت دانش‌آموزان
🔺 🔴 🔹فاکس نیوز :روسیه و ایران به توافقی محرمانه دست یافتند که بر اساس آن مسکو ممکن است به زودی ذخایر اورانیوم غنی شده ای را که ایران پس از امضای توافق هسته ای در سال 2015 به این کشور انتقال داده بود، به تهران بازگرداند. ــــــــــــــــــــــ. ┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄
این گیاه سريش نام دارد و چسبندگى بالايي دارد كه در قدیم نيز از آن برای تهیه نوعی چسب قوی به همین نام استفاده می شده است! ميگن سيريش نشو همينه :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر معظم انقلاب: بچّه‌دار بشوید. اینهایی که اوّل زندگی، همین‌طور مدام [بچه‌دار شدن را] عقب می‌اندازند و میگویند «حالا زود است، فلان است»، این ناشکری است؛ این ناشکری موجب می‌شود که خدای متعال، بعد یک جواب سختی به آدم بدهد. "المستغیث‌ بالله⚘️🇮🇷"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر قبلا به شما میگفتن هرمزگان این همه زیبایی داره باور میکردین؟
‏ظرفیت کارخانه های مهمات سازی در روسیه ۴۰برابر ظرفيت کل کارخانه های مهمات سازی در اروپا است و اگر اروپایی ها تصمیم بگيرند ظرفیت تولید کارخانه های خود برای پوشش نیاز جنگ اوکراین گسترش دهند بین ۳تا۴سال زمان نیاز دارند ... " قیس قریشی Gheis ghoreishi "
🅾⏺ کار اسرائیل به جاهای باریک رسید 🔸️۳۷ نفر از ۴۰ خلبان یک اسکادران ذخیره ارتش اسرائیل به علت آنچه که آنان کودتای قضایی نتانیاهو می نامند، در تمرین هوایی روزهای آینده شرکت نخواهند کرد . 🔸️این یک تحول خطرناک برای اسرائیل است زیرا در ۷۵ سال گذشته، همواره عامل بقای این رژیم ارتش آن بوده و هر گونه تزلزلی در این نهاد، به سست شدن اساس رژیم صهیونیستی می انجامد . 🔸️خطرناک تر اینجاست که نتانیاهو و راست گرایان افراطی، به رغم تظاهرات و نافرمانی های مدنی ، حاضر نشدند از طرح اصلاحات خود دست بردارند اما ظاهرا نافرمانی به بدنه ارتش نیز رسیده است . 🔸️با توجه به این که ۷۰ درصد جمعیت صهیونیست ها را سکولارها تشکیل می دهند، تصمیمات و اقدامات گروه اقلیت (اما به شدت فعال) راست گرای مذهبی که اخیرا در انتخابات پیروز گشته ، می تواند شکافی جدی را در این رژیم پدید آورد و از آنجا که برخی از وزرا همچون گولدنکوف، اسموتریچ و بن غفیر دیدگاه های ذات گرایانه دارند، بعید است که بین آنها و معترضان مصالحه ای شکل بگیرد. 🔸️در این شرایط احتمالا محور مقاومت تا جای ممکن در برابر این تحولات سکوت کند تا درگیری های داخلی اسرائیل شدت گیرد. 🔸️بی تردید هرگونه تهدید خارجی در شرایط کنونی می تواند به نفع نتانیاهو و موجب انسجام در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی گردد. 🔸️از عبرت های روزگار این که اسرائیل تمام تلاش خود را برای گسترش نافرمانی مدنی در ایران نمود اما از شواهد و قرائن اینگونه بر می آید که نافرمانی های مدنی ، بوروکراتیک و نظامی، روز به روز این رژیم را وارد بحران های شدیدتری خواهد کرد . 📌حال سوال مهم اینجاست که نتانیاهو که قصد کوتاه آمدن از اصلاحات قضایی خود را ندارد ، چگونه با این بحران بی سابقه در خیابان های شهرهای اشغالی مقابله می کند ؟ ✍ علیرضا تقوی نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ فعال رسانه‌ای آمریکایی: اگر می‌خواهید ایالات متحده‌ی واقعی را بشناسید، به سخنان معروف مادلین آلبرایت، اولین وزیر خارجه زن ما، فکر کنید. "کشتن ۵۰۰.۰۰۰ عراقی ارزشش را داشت."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽اغراق نکردیم، اگه بگیم از مهمترین مناسبتهای شیعیانه واقعا اغراق نیست چرا...؟؟ به چه دلیل....؟؟ 💥ببینید و انتشار دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌کاش این بهار ... همان ناگهان ؛حلولِ تو باشد بر قلب‌ها و دیده‌ها و نرگسِ چشمانت ... همان محرابِ آسمان ؛ که بگرداند زمین را به احسن الحال !
روش صحیح تقابل با مسولین فاسد و فعال سازی جبهه انقلاب_1.mp3
3.29M
🎙🔴 روش صحیح مطالبه گری از مسولینی که نسبت به حجاب کوتاهی می کنند. ▪️روش صحیح تقابل با مسولین فاسد و فعال سازی جبهه انقلاب ▪️روش غلط سیاه نمایی علیه مسولین و دولت انقلابی ▪️چطور برخی افراد به ظاهر انقلابی در جبهه دشمن بازی می کنند و سیاه نمایی می کنند! ▪️چطور بدون سیاه نمایی به مسولین فشار بیاوریم تا نسبت به مساله حجاب فعال شوند؟ 📍راه کار عملیاتی حل مساله بی حجابی📍 ➖قبل از رسیدن به تابستان برهنگی و به صورت کاملا قانونی و عملی 🟢نشر حداکثری🟢
شرح کوتاه زیارت جامعه کبیره ۱۶ با تفسیر حضرت حجت الاسلام والمسلمین رنجبر 👇👇👇👇👇👇👇
30.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهیدی که معروف به باب الحوائج هست خیلی ها به ایشان در منزل اش متوسل شده و حاجت گرفتن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ✘ بعضیا تا آخر عمر، یه خدای اشتباهی رو می‌پرستند، اما خودشون نمی‌دونند! 💥ما از کجا بفهمیم، خدایی که ما عبادتش می‌کنیم خدای واقعیه یا اشتباهی؟
SABA3409.lite.mp3
5.92M
تفسیر ایات ۴۰ به بعد سوره سبا استاد انصاریان
eitaa-6.2(2440).apk
41.25M
نسخه جدید ایتا منتشر شد🔥 ✅ نصب کنید و لذت ببرید از کلی ویژگی های جدید ایتا😍
31.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍀 لحظاتی از طبیعت خدادادی لذت ببرید 🌸 صدای ۲۴ پرنده ی خوش آواز باغ
🔺 آقای عبدی و دیگر دوستان اصلاح طلب که امروز می‌گویید: چرا حکومت نمیتواند عوامل مسمومیت ها را بگیرد! اگر فردا دو تا بچه ی دبیرستانی را گرفتند و گفتند اینها عوامل بوده اند، هشتگِ اعدام نکنید نزنید ! اگر هم خواستید هشتگ بزنید اول این عکس را ببینید. طرف دانشجوی شریف بوده ! عقلش زیاد بوده ظاهرا ! اما برای اینها کوکتل مولوتوف پرت میکرده! طرف در دهه 60 دانش آموز بوده، برای اینها عملیات انتحاری انجام میداده ! دانشجو و معلم و دانش آموز مصونیت نمی‌آورد. در این بخش ها هم ممکن است برخی با "حماقت" همراه شوند. اگر امروز میگویید "چرا حکومت پیدایشان نمیکند" پس انتظار می‌رود اینها را به ذهن داشته باشید، برای فردا که زنگ حساب میرسد لازمتان میشود. پرچم بالاست🇮🇷✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا