eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.7هزار عکس
24.4هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔘نعمت دختران... امام صادق(ع) فرمودند: الْبَناتُ حَسَناتٌ وَالْبَنُونَ نِعْمَهٌ، وَالْحَسَناتُ یُثابُ عَلَیْها وَالنِّعْمَهُ یُسْأَلُ عَنْها؛ دختران حسناتند و پسران نعمت، بر حسنات بهره می دهند و از نعمت بازپرسی می کنند.. 📚ثواب الاعمال ج ۱ص ۲۰۱
‏موقع امتحان رانندگی افسر ازم پرسید این جفت راهنما برا چی استفاده میشه؟ گفتم فقط تو عروسیا ازش استفاده میکنن گفت قبولی برو "سمانه فریدونی"
‏توییت جنجالی فعال رسانه‌ای آمریکایی 200 میلیارد دلار به اوکراین، 0 دلار به جانبازان بی‌خانمان! ولی اونها اصلاح طلب ندارن وگرنه کشورشون در کسری از ثانیه آشوب میشد... ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقایسه ای که حزب اصلاحات از انتخابات ترکیه و انتخابات سال 88 در ایران داشتند...
عمل جراحی وسط اقیانوس! 🔹در سفر ۸ ماههٔ ناوگروه ۸۶ نداجا برای نخستین‌بار در یک ناوگروه یک بیمارستان تخصصی با تمام تجهیزات با اتاق‌های عمل، آی‌سی‌یو، رادیوگرافی و آزمایشگاه به‌همراه تیم کامل تخصصی پزشکی فراهم شده بود. انجام ۳ عمل جراحی موفق وسط اقیانوس از دستاوردهای این بیمارستان دریایی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معلم آملی که برای دانش آموزان آهنگ مبتذل گنگستر شهر آمل رو پخش کرده بود و حالا درآمدش از بلاگری خوب شده ؛ معلمی رو بوسید گذاشت کنار و کلا زد تو کار بلاگری :)
👈 از شکایت حسن فریدون از آقای رحیم‌پور ازغدی در دادگاه ویژه روحانیت استقبال می‌کنیم، بشرطها و شروطها، 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلمان برایت تنگ شده . حاج مهدی سلحشور . الّلهُمَّ صَلِّ عَلَے مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم اَجمَعِینَ
امسال باتشویق بچه ها درکلاسهای دبیرستان، دوره دوم، کتابهای۳دقیقه درقیامت و۲جلد کتاب ابراهیم هادی و ستاره ها چیدنی نیستند،خوانده و خلاصه آن به عنوان فعالیت تحویل و در نمرات مستمر آنان تاثیرداده شده ودرکلاس قسمتهایی ازآنها بازخوانی گردید. جالب است بدانیدبچه ها ازکتاب هااستقبال خوبی کردند. "سادات حسینی"
این خوب یا بد؟
سوال امتحانی و پاسخ دانش آموز: چرا خداوند همه دعاهای ما را مستجاب نمی‌کند؟ پ.ن‌ برای اینکه پررو می‌شویم 😂😂😂
4_5868536673511410567.mp3
34.12M
اگر کل دعای کمیل را فرصت ندارید گوش کنید حداقل پنج دقیقه بهره مند شوید
🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🍃🌺🍃 🌺 : تلاوت سوره واقعه در شب جمعه سفارش شده است. امام صادق (ع) فرمودند: هر كس در هر شب جمعه سوره واقعه را بخواند، خداوند وی را دوست بدارد و نیز دوستی او را در دل همه مردم اندازد و در طول عمرش در این دنیا بدبختی و تنگدستی نبیند و آسیبی از آسیب‌های دنیا به او نرسد و از همدمان امیرالمؤمنین (ع) باشد و این سوره خصوصیتی نسبت به امیرالمؤمنین(ع) دارد كه دیگران با وی در آن شریك نیستند. آثار و بركات سوره مبارکه واقعه: ۱) رفع فقر و تنگدستی💚 ۲) ایجاد بركت🌺 ۳) محبوبیت💕  ۴) آسانی مرگ و بخشش اموات🍃 هنگام تلاوت من رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید. 🌹🌹 التماس دعای شهادت🌹🌹
از روی فرش قرمز رد نشد چون بدنبال حل مشکل آب مردم است‌ نه این تجملات اول مشکل آب خوزستان را حل کرد و حالا نوبت سیستان و بلوچستان است حالا کفتار صفتان می گردن ببینن تو سخنرانی هاش کدام کلمه رو پس و پیش گفته که تمسخر کنن😒 🇮🇷 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست.
🔴طالبان: 🔻اظهارات تهدید امیز تهران به نفع ایران نیست و باید تکرار نشود/آبی برای انتقال به رود هیرمند وجود ندارد! 🔻این سخنان طالبان در موقعی گفته شده که ماهواره خیام نشان میدهد که طالبان اب رود هیرمند را منحرف کرده تا آبی به ایران نرسد..
🔴 دیروز پوتین و افتتاح کریدور شمال به جنوب امروز نخست وزیر پاکستان و تبادل انرژی و به زودی هم مصر و انواع قراردادهای تجاری! 🔹‌ از دوران زخم بستری و چشم گدایی داشتن به اروپا و برجام،رسیدیم به ترافیک دیپلماسی در منطقه!
🔺 عکسی که این روزها مدام دارد دست به دست میشود عکسی جالب از دیدار اردوغان و احمدی‌نژاد در سال ۲۰۰۹ در تصویر عکس یکی از محافظان احمدی‌نژاد به نام عبدالله باقری را میبینید . اردوغان فکرش را هم نمی‌کرد همین شهید مدافع حرم رویای سقوط سوریه را به زباله‌دان تاریخ بفرستد... پرچم بالاست🇮🇷✌️
طالبان زیاد حرف بزنه سد کجکی رو راستکی می کنیم به سمت ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
   ✘ بعضیا وقت ظهور به امام می‌پیوندند، بعضیا هم بعد از ظهور، اما اینا خیلی فرق دارند با کسانی که قبل از ظهور خودشون رو به امام رسوندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 💠 زیارت امام زمان (عج) در روز جمعه (با نوای استاد فرهمند) سلام بر مهدی فاطمه (س)
4_5870683641763334766.mp3
32.35M
دعای ندبه یا صاحب الزمان! امروز روز جمعه است. و روز شماست. پس با قرائت دعای ندبه یاد شما را در دل هایمان زنده می کنیم. چه خوب است که هر جمعه صبح دعای ندبه را بخوانیم، یا حداقل گوش بدهیم.