eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🎙 | بستهٔ صوتی برای پیاده‌روی اربعین -👆👆
‏علی کریمی که میگفت مشکی نپوشید رو پیدا کنید و این عکس پارکینگ مرز مهران رو فرو کنید تو چشمش کریمی‌ها میان و میرن، این حسینه که موندگاره..
🔴منطق اصلاح طلبا اینجوریه! 🔹مجریِ ورزشی با کارشناسی ارشد صنایع و دکترای مدیریت رسانه، تو دانشگاه «زبان» تدریس کنه خیلیم خوب و عالیه! 🔹اما مجریِ سیاسی با دکترای علوم سیاسی، تو دانشگاه«انقلاب اسلامی» تدریس کنه خیلیم بد و اشکال داره! «برهان مجد»
37.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️ابوذر روحی برای اربعین سرود «هیأت دهه نودی‌ها» را خواند ابوذر روحی مداح سرشناس کشورمان در آستانه اربعین حسینی، همراه با گروه سرود شمیم ولایت یزد و با همکاری هیأت دهه نودی‌های مرد میدان، نسخه دوم سرود هیأت دهه نودی‌ها را منتشر کرد.
دانشجویان و دانش‌آموزان برای سفر اربعین نیازی به تهیه وثیقه ندارند رئیس پلیس گذرنامه فراجا:
اگر در عراق گذرنامه خود را گم کردیم چه کنیم؟ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه: 🔹اگر در عراق گذرنامه خود را گم کردید یا اینکه گذرنامه‌هایتان مخدوش شد باید حتما به مراکز کنسولگری ایران در شهرهای مختلف عراق مراجعه کنید. 🔹ایران در کشور عراق در شهرهای بصره، بغداد، کربلا، نجف و سامرا دارای کنسولگری است و زائران در صورت نیاز می‌توانند برای مشکلاتی که در خصوص گذرنامه دارند، به این کنسولگری‌ها مراجعه کنند.
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ به نام خداوند محافظت کننده نظر به اینکه نزدیک به چند میلیون ایرانی برای اربعین عازم کربلای معلی هستند برآن شدیم تا به یاری خدا از وقوع پیشامدهای ناگوار جلوگیری کنیم از خواص سوره ی ضحی اینست که برای محافظت از مسافر قرائت میشود ختم چند میلیون سوره ی ضحی برای سلامتی میلیونها ایرانی عازم کربلا سهم شما یک مرتبه تلاوت و ارسال به تمامی گروه ها        🌼سورة الضحى🌼 بسم الله الرحمن الرحيم وَالضُّحَى (1) وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَى (2) مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى (3) وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَى (4) وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى (5) أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيماً فَآوَى (6) وَوَجَدَكَ ضَالّاً فَهَدَى (7) وَوَجَدَكَ عَائِلاً فَأَغْنَى (8) فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ (9) وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ (10) وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ (11) لطفا اول قرائت بشه بعد ارسال...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنجیره تولید از نهال انجیر تا صادرات - گزارش سید حسین حسینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 سخنان شگفت‌آور کشیش مسیحی تفلیس در پیاده‌روی اربعین 🖤
4_5818864702423305729.mp3
8.41M
خیلی زیباست گوش جان بسپارید سر زینب به سلامت السلام علیک یا اباعبدالله الحسین وعلی الارواح التی حلت بفنائک....!!!! 🏴 🏴 🏴 🏴 اللهم عجل لولیک الفرج بحق سیده زينب الکبری سلام الله علیها 🤲
میدونستیدزمانی که داشتن پهبادمُد نبود ما پهباد داشتیم!! فیلم مهاجر که در مورد جنگ تحمیلی ساخته شده بود یادتون هست؟ پرنده اون یک پهباد بود که در حد عکاسی کار می کرد و خیلی به کار شناسایی منطقه کمک می کرد. واما حالا رسیدیم به اینجا که یک قدرت برتر در ساخت پهباد در جهان شده ایم و صادر می کنیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای رئیسی اولین رئیس جمهور ایران است که شخصا در سکوی گازی دریایی حضور پیدا می‌کنه لازمه بدونید که این سکو بعد از ۲۰ سال رو هوا بودن افتتاح شد :))) درد و بلات بخوره توی سر روحانی و هر چی اصلاحاتچی هست "حلما 🚩🇮🇷"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحنه ای زیبا از در آغوش کشیدن کوه توسط بزرگراه در مسیر تورین ایتالیا به لیون فرانسه که ساعاتی قبل رخ داد بی بی سی تور "نویتسا بانج"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر رهبرانقلاب درمورد استفاده از برخی اساتیدِ غیرانقلابی: «از عناصر نامطمئن، مطلقا در دانشگاه‌ها استفاده نکنید!» ‌ "سِیّد امیرحسین هاشمی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا آقای احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است و دوست اسراییل و آمریکا است👆
تصویری از سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری کشورمان در اجلاس اخیر گروه بریکس در آفریقای جنوبی منتشر شده که او در آن نه تنها رئیس هیأت اعزامی ایران، بلکه پیش‌نماز نمایندگان ایرانی است و این امر با واکنش مثبت بسیاری در فضای مجازی مواجه شده است. به گزارش ایسنا، این اقدام رئیس‌جمهوری کشورمان مورد پسند بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) قرار گرفته و بسیاری آن را اقدامی «زیبا و جسورانه» توصیف کرده‌اند. یک کاربر این شبکه اجتماعی "غرور یک مسلمان" در برپایی نماز و ترویج اسلام را ستود و کاربر دیگری در واکنش به این تصویر نوشت: بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته‌ام که می‌بینم رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی فرهنگ ایرانی را در طلایه اجلاس بریکس به نمایش گذاشته است. این اقدامی جسورانه است. یکی دیگر از کاربران با اشاره به این تصویر، از آن برای نکوهش «تحمیل خواسته‌های غرب» بر دیگر کشورها از طریق «اعمال فشار نظامی یا قطع بودجه‌های حمایتی» استفاده کرد و نوشت: برعکس گروه هفت و ناتو، تاب‌آوری و پاسداشت تفاوت‌های مذهبی و فرهنگی از ستون‌های شکل‌دهنده بریکس هستند. حتی یک حساب هواداری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با تحت تاثیر قرار گرفتن از این تصویر، در پیامی نوشته است: ما هم باید نیایش را به آمریکا، کنگره و سنا بازگردانیم. کشوری که خدا نداشته باشد، کشور نیست. یکی دیگر از کاربران بر ضرورت عبادت و دعا پیش از هر تصمیم‌گیری مهمی تاکید کرد و دیگری با انتقاد از مادی‌گرایی جوامع غربی نوشت: اگر دست از پیروی از آمریکا بر داریم، می‌توانیم به چیزهایی بجز ماشین و خانه هم فکر کنیم.
اربعین مجلس جهانی حسین(ع) است وظیفۀ ماست که هرسال پررونق‌ترش کنیم ما الان دربارۀ اربعین، باید احساس مسئولیت کنیم؛ نه صرفاً احساس محبت!
وقتی می‌دانیم دشمنان اهلبیت(ع)حداکثر تلاششان را می‌کنندکه رونق اربعین کم شود، آیا درست است که ما برای اربعین کم بگذاریم؟!‌
وقتی می‌دانیم که دشمنان ما با دوربین‌ها و ماهواره‌های خودشان دارند وجب به وجب این مسیر را رصد می‌کنند تا بگویند: «امسال ما توانستیم، این‌قدر از جمعیت کاهش بدهیم و این‌قدر شعلۀ فروزان اربعین را کم کنیم...» آیا درست است که ما برای اربعین کم بگذاریم؟!