eitaa logo
🌹صدرا🌹
510 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
من حتی در تشییع حاج قاسم هم خودم را به آب و آتش نزدم که به نماز برسم. تنها حضور برایم مهم بود. آن هم نه تهران. بُهت زده نبودم. بغض خفه‌ام می‌کرد اما گریه‌هایم برای طلب عفو نبود. پرده اشک، چشمانم را تار کرده بود و حال میزانی نداشتم ولی به هر حال در اعماق وجودم حسی آمیخته از غرور و افتخار موج می‌زد. اما می‌دانی این بار همه چیز فرق می‌کرد. من آمده بودم برای عذرخواهی. از وقتی به زور سلام و صلوات و بعد از چند ساعت پیاده‌روی خود را به دانشگاه رساندم؛ در میان موج جمیعت پرتاب شدم تا وسط صفوف نماز؛ سعی کردم به سفارش آقا تکبیرها را تکرار کنم و تا آن لحظه‌ای که ماشین بزرگ پیکرت را از دانشگاه بیرون آورد و افتاد در خیابان انقلاب که تا چشم کار می‌کرد پر بود و تمامی نداشت دقیقا در تک تک لحظات دوست داشتم فریاد بزنم که پشیمانم. آمده بودم تا از تو بخواهم همه چیز را بگذاری پای نادانی و سبک‌سری جوانی‌ما. اینکه بگویم آنقدر پشت تو در نیامدیم که هر کس به خود اجازه داد زخم زبانی به تو بزند و استهزاء کند. پای کارَت نبودیم چون شب و روزهای یکی شده‌ات، آوارگی مدامت و تن خسته‌ات را کسی ندید و اوصافش را نشنید. برایت کم گذاشتیم چون به خودشان اجازه دادند تو را با هر کسی مقایسه کنند و با گستاخی بگویند اولین رئیس جمهور تک دوره‌ای است. ما را ببخش آقای رئیس جمهور. ما به تو بدهکاریم. حسابمان را چگونه صاف کنیم؟ نمی‌شود باز هم همانقدر ساده و بی تکلف بخندی و برایمان حرف بزنی؟ دلتنگت می‌شویم. بیشتر از قبل. زود برگرد پیش‌مان. چشم‌ به راه می‌مانیم. |مظلوم مثل بهشتی| -بی‌نام- "Perdu SeyedAli"
💢 برآورد حضور چهار میلیونی تهرانی‌ها آمارهای اولین از حضور چهار میلیون نفری تهرانی‌ها در مراسم وداع با شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران خبر می‌دهند.
سلام صبحگاهی سلام امام زمانمان🖤
شهید رئیسی ! باخونت ایران عاشورائی شده و اشکبار!😭 وخروشی درمردم ایجاد کرده و حیران و سرگردان پی تو میگردند باورشان نمی شوداین جمعه دیگر سفر استانی نداری؟ بی سرو سامانیت و سَر ازپا نشناختن در خدمت آخرسَرجدایت کردوباپیکری سوخته واربا اربا به دیدار اربابت رفتی 😭 و مادرت زهرا "س" گفت پسرم بیابه آغوشم! سلام مارا هم به ایشان برسان!
و در این روز شادمان هستند دودمان زیاد و دودمان مروان پس از شهادت خادم الجمهور و همراهان ایشان در جریان افتتاح طرح های خدمات رسانی به مردم؛برخی جریان ها و رسانه های معاند همانند دودمان زیاد و مروان دست به شادی پایکوبی زدند.با این کار اثبات کردند هم خودشان و همراهانشان پیرو همان مکتب یزیدیان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️خیلی از دوستان پیام‌میدن میگن یه عده معاند تو گروهها راجع به موضوعات مختلف حتی شهدای خدمت، شبهه ایجاد میکنن و فلان دروغ رو میگن حتی اظهار خوشحالی میکنن! چطور باید جواب بدیم؟ قبلا هم تاکید کردم سفارش رهبری معظم هست که با این افراد (که خدا به قلبشون مُهر زده) نباید وارد مجادله شد چون فایده نداره و فقط انرژیتون تحلیل میره! بجاش تلاش کنید تا پایه های فکری و اعتقادی خودتون و خانواده و اطرافیانتون رو محکم و قوی کنید! هدایت کار من و شما نیست کار خداست. بگذریم... از این به بعد بجای بحث کردن با هر کدومشون که مطمئن به عناد ورزیشون هستید، این فیلم رو بفرستید براشون کافیه...
کودکان غزه به استقبالش می‌روند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویر هوایی از حضور بی‌سابقه مردم بیرجند برای تشییع پیکر شهید رئیسی
🔴 نتیجه یک بررسی درباره سانحه بالگرد رئیس‌جمهور ۱. سه بالگرد در ساعت ۱۳:۰۰ عازم تبریز می‌شوند. بالگرد بل ۲۱۲ رئیس جمهور در وسط دو بالگرد دیگر قرار داشته که سومی، بالگرد میل ۱۷ حامل آقایان بذرپاش، اسماعیلی و محرابیان بوده است. آرایش بالگردی نیز از راست به چپ از پایین به بالا(پلکانی) بوده است. در خصوص پیاده شدن لحظه آخری آقای بذرپاش از بالگرد نیز گفته می‌شود به درخواست شهید رئیسی برای جناب استاندار و یا شهید امیرعبداللهیان برای کار مهم با رئیس جمهور بوده است. مطابق گزارش هواشناسی، هوا نسبتا صاف بوده و دید نیز مشکلی نداشته و به همین خاطر تصمیم به پرواز گرفته می‌شود. هر چند یک ابهام در این خصوص وجود دارد و آن تفاوت وضعیت مسیر پروازی کریدوری و مسیری است که کاروان بالگردی قرار بوده از آن عبور کنند. همچنین در گزارشات هواشناسی نکته‌ای در خصوص دید و ابرها دیده می‌شود که جای بررسی دارد. ۲. پس از حدود نیم ساعت، بالگردها به یک توده ابر کومولینمبوس برخورد می‌کنند. دستور شهید مصطفوی ارتفاع گرفتن بالگردها برای عبور از توده است که این دو به سختی موفق به عبور می‌شوند اما بالگرد رئیس جمهور به دلیلی که تاکنون مشخص نیست از زیر توده عبور می‌کند. برخی دلیل را فنی و برخی دیگر آن را تصمیم خلبان برای عدم ریسک پرواز بالای توده با توجه نوع بالگرد و عبور از توده از زیر ابر با رصد چشمی می‌دانند. ۳. اما در حالی بالگرد رئیس جمهور در ارتفاع پایین پرواز کرده که هوا نیز کاملا مه و بارانی شده و عملا دید به صفر رسیده است. بنابراین پس از گذشت زمانی، ناگهان خلبانان خود را در نزدیکی سینه‌کش کوه در بالاترین ارتفاع نزدیک به خط‌الراس می‌بینند و از این رو اقدام به اوج‌گیری شدید و سریع می‌کنند. ۴. اما به دلیل نزدیکی بیش از حد به سطح و ارتفاع‌گیری ناگهانی، دم بالگرد به زمین اصابت کرده و از آن جدا می‌شود. از این لحظه به بعد و با توجه به نبودِ دم، کابین هلی‌کوپتر به سرعت و به اندازه تعداد حرکت پره‌ها به دور خود می‌چرخد و به دلیل نزدیکی به زمین به سطح نیز اصابت می‌کند بطوریکه درب بالگرد نیز از جا کنده شده و آیت‌الله آل هاشم و دکتر رحمتی به بیرون پرتاب می‌شوند که به نظر شهید آل هاشم به سمت دره پرتاب شده (بطوریکه بر پیکر ایشان جای کبودی‌های زیادی بود و در اثر خونریزی عروج می‌کنند) و دکتر رحمتی نیز به وضوح دارای شکستگی‌های شدید و متعدد بودند. ۵‌. کابین نیز بعد از چند دور منفجر شده که خلبانان با سوختگی شدید و دکتر امیرعبداللهیان و آیت‌الله رئیسی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سوختگی داشتند بطوریکه پیکر شهید رئیسی از روی انگشتر ایشان قابل تشخیص بوده است. موارد بالا بر اساس شواهد موجود است. تا کنون شواهد خاصی مبنی بر ترور با وسیله انفجاری، پرتابه یا حتی جمینگ دیده نشده است. جناب مهرابی زنده هستند. همچنین تصویر یک سوراخ روی دم نیز مربوط به زیر دم بوده و احتمالا در اثر برخورد دم به زمین است. ابهاماتی هنوز وجود دارد که با گذشت زمان و انتشار گزارش‌های رسمی حادثه روشن خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه ی جمع کردن بدن اِرباً اِربای شهدا توسط جوانان ایرانی 💔 این بدن های اِرباً اِربا ، پاره های جگر ماست که جوانان ایرانی روی دستان خود می آورند کاش آنجا که روضه خوان فریاد میزند: جوانان بنی هاشم بیایید علی را بر در خیمه رسانید راهی از وسط هیئت باز میشد به کربلا و این جوانان ایرانی میرفتند تا پاره های جگر آقا امام حسین(ع) را از روی زمین جمع کنند و به خیمه برسانند یا حسین یا حسین یا حسین 💔💔💔
۱۳۹۶: کاسبان تحریم! شما زبان دنیا را بلدید؟ (پرزیدنت حسن روحانی) ۱۴۰۳: سران و نمایندگان ۶۵ کشور برای تشییع رییسی وارد تهران شدند.
🔻رئیس جمهور تراز ایران آقای شهید رئیسی بود. هرکس در این پست در آینده نزدیک قرار گرفت باید مثل ایشان وقت کم بیارد و سر ازپا در خدمت رسانی به مردم نشناسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر هوایی از استقبال بیرجندی‌ها از رئیس‌جمهور شهید
تصویری که اشکم رو درآورد😭
هنوزداغ شهادت حاج قاسم سلیمانی سردنشده که داغی دیگربرآن افزوده شد. ای انقلاب که درآتش سوختید و اربا اربا شده اید منتظریم که بزودی باسپاهی ازشهیدان برگردید سلام برشهید سلیمانی! سلام برشهید رئیسی! سلام برابراهیم! سلام ای فقیه مجاهد! سلام ای آیت خدا ! که سیل ملائکه وانبیاء به پیشوازتان آمده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿﷽🌿 در راه خدا با کسانی که با شما می‌جنگند،‌ نبرد کنید. 📖 (بقره/۱۹۰)
مراسم سوگواره شهدای خدمت سخنران :حجت الاسلام محمود ترابی ( امام جمعه) مداح : سید مهدی میرداماد زمان : جمعه ۴ خرداد ساعت ۲۰ مکان : مصلی امام جعفر صادق ع
عکس دیدار این دختر بیرجندی با آقای رئیسی خیلی بازتاب داشت امروز همان عکس را قاب کرده ، آمده مراسم وداع با شهید رئیسی 💔💔💔 🇮🇷❤️🇵🇸
❗️ مشخص شد اتهام شش کلاس سوادی که برخی رقبا به ابراهیم رییسی زده بودند درست بود 🔘اما شش سوادی که شهید رئیسی خونده بود اینها بود: 🔸کلاس اول، کلاس و پرهیزکاری 🔹کلاس دوم، کلاس علم و 🔸کلاس سوم، کلاس در کار 🔹کلاس چهارم، کلاس و تلاش خستگی ناپذیر 🔸کلاس پنجم، کلاس ولایتمداری و و حسن خلق 🔹و در نهایت فارغ التحصیلی در کلاس ششم، کلاس ایثار و 🔵بله ایشون شش کلاس داشت اماشما ده ها ساله در همون کلاس اول مردود میشید و درجا میزنید..
هرکسی یه جور مزد میده ‏یکی مدال به سینه ات میزنه و تو جیبت سکه میریزه ‏یکی دستت رو میگیره با خودش میبره بهشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وفتی مهرعلیزاده شهید رئیسی را تمسخر کرد و اینگونه خوار شد حتما ببینید 👆
۲ قاب متفاوت از آخرین سفرهای شهید رئیسی به بیرجند😔🖤
🔴 فقط یک روز کاری رهبر 🔹نماز در دانشگاه و حضور در منزل رئيس جمهور فقید و چندین جلسه دیگر 🔹آنهم در سن ۸۵ سالگی