eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️مارک دوبوویتز کارشناس آمریکایی: با یک شطرنج باز حرفه ای در ایران مواجه ایم…. لذا از نگاه من او یکی از باهوش ترین، اندیشمندترین و راهبردی ترین رهبران غرب آسیاست، البته اگر نگویم از رهبران جهان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 ای بدن سوختۀ فاطمی ♦️روضه‌خوانی حاج منصور ارضی در مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت در مصلی تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️پزشکیان با جت اختصاصی سفر می‌کند؟ 🔹 مسعود پزشکیان با جت اختصاصی سفرهای استانی خود برای تبلیغات را انجام داده است. قیمت اجاره این جت هر ساعت ۱۲ هزار دلار معادل ۷۰۰ میلیون تومن است. 🔹 این در حالی است که سعید جلیلی با خرید بلیط سفرهای عادی، به سفر استانی می‌رود. 🇮🇷❤️🇮🇷
این بخش از بیانات سید حسن نصرالله، دل‌م را آتش زد و نشان می‌دهد چقدر بار مسئولیت ما برای سنگین است: نظام جمهوری اسلامی ایران فقط مسیر و آینده ملت ایران نیست؛ بلکه آینده و مسیر همه ملت های منطقه و دژ مستحکم در مقابل طاغوتیان، ظالمان، غارتگران، استعمارگران و سلطه‌جویان است که سرزمین و منطقه ما را از ظلم، ستم و فساد پر کرده‌اند. ما پس از خداوند به این کشور اسلامی مبارک، رهبری، ملت، مسئولان، مراجع، دانشمندان و حوزه‌های علمیه امیدواری بزرگی داریم و از خداوند متعال مسئلت داریم که همه آن‌ها را حفظ کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اظهارات شنیدنی نجاح محمدعلی، تحلیلگر سرشناس جهان عرب راجع به انتخابات ایران و ادامه دادن راه شهید آیت‌الله رئیسی: 🔻ایرانی‌ها رئیس‌جمهوری مثل شهید رئیسی می‌خواهند که بتواند رئیس‌جمهور بعدی آمریکا و رژیم صهیونیستی را مهار کند و آنان را سر جایشان بنشانند. 🔻شهید رئیسی توانست معادلات و توازن را در منطقه و دنیا به نفع ایران تغییر دهد؛ رئیس‌جمهور، ابراهیم رئیسی توانست با اجرای برنامه مقاومت عقلانی و تأثیر بر واقعیت ژئواستراتژیک، رژیم صهیونیستی و آمریکا را محاصره کند!
امشب لیلة القدر انقلاب هست ✍️ گره‌های های کور عملیات‌ها در دفاع مقدس با نام فاطمه زهرا(س)باز می شد. امشب نماز استغاثه به خانم صدیقه طاهره را بخوانید و به دیگران هم سفارش کنید که بخوانند. 🇮🇷❤️🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢سید حسن نصرالله: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت‌ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت ایران بسته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به امام گفتن از کجا میدونستی بنی صدر منافقه و ریگی به کفششه؟ امام فرمود زیادی آیه روایت و نهج البلاغه میخوند😂😂😂 مدیونید اگه فکر کنید منظورم کیه.
📸 توصیه آیت الله جاودان به مردم جهت پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات 🔹 تا قبل از انتخابات سه خط حرز بقیة الله الاعظم(عج) را دائم بخوانید و به امام زمان(عج) توسل کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای انتخاب ۵ بار بخونیم 👇👇👇 ⚜ اللّهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ اَهْلِکْ اعْدائَهُم اجمع أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء(🙏) أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء(🙏) أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء(🙏) أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء(🙏) أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء(🙏)🙏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شبکه خبری المیادین: پزشکیان و جلیلی با ۲۴ درصد در رقابت هستند. و قالیباف نامزد سوم ۱۴ درصد رای دارد
💥پیام از داخل زندان به فعالین اصلاح طلب: حالا که مصمم شدیم علی رغم میل به نظام در انتخابات شرکت کنیم، همه ظرفیت خود را بکار بگیرم تا پیروز صحنه باشیم این را بدانید رقیب اصلی ما است و شکست او بسیار سخت، اما شکست براحتی صورت می‌گیرد نباید بگذاریم قالیباف اجرای کشور را به دست بگیرد که اگر این بشود مشکل حل کن است و دیگر راهی برای بازگشت ما با وجود عملکرد روحانی نخواهد ماند 👈 چرا اصلاح طلبان از رقابت با قالیباف هراس دارن؟!!
⭕️یه کم دیگه تبلیغات انتخابات طول میکشید ظریف از مرحله عموقناد میرسید به غول برره 🤣
📸 به یاد شهید جمهور 🔹شال و عمامه شهید رئیسی در کنار تصویر شهدای خدمت در مصلی تهران پیش از آغاز مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت
خواستند یوسف را بکشند. فقط یک نفر رأی به نکشتنش داد، حرف او اثر گذاشت؛ یوسف زنده ماند و عزیز مصر شد. پس رأی دادن تأثیر دارد؛ حتی یک رأی شاید همان یک رأی؛ رأی تو باشه✌️ پس به این فکر کنیم که رأی من می‌تونه سرنوشت مملکت رو کاملاً تغییر بده...
استوری آقای عالی☝️🏻☝️🏻 خواهش میکنم فکر کنید و تردید رو کنار بگذارید بخاطر امت اسلامی و خون شهدای خدمت... اگر پزشکیان پیروز بشه همه شما مسئولین و مدیون ملت ایران... همه به آقای رای بدیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷حاج مهدی سلحشور: میخواهم آرزوی حاج قاسم را با رای به قالیباف برآورده کنم -----------------
موساد با کمک ایستگاه های عربی و اروپایی در تهران از نقش پشتیبانی در سوریه اطلاع یافته بود.بعد از پیروزی او در انتخابات ۹۸ ، در چارچوب سند پاریس( تغییر از طریق صندوق آرای انتخابات) با چند لایه نرم و با هدف حذف آن از معادلات سیاسی جمهوری اسلامی در لیست قرار گرفت.
سلام صبحگاهی سلام امام زمانمان❤️
سلام امام زمانم 💚 عاقبت نور تو پهنای جهان میگیرد جسم بی جان زمین از تو توان میگیرد🌱 سالها قلب من از دوریتان مرده ولی خبری از تو بیاید باز ضربان میگیرد🌱 السلام علیک یااباصالح‌المهدی‌ 🍃🌸 🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿
آیت الله مهدوی اصفهانی ،فرمودنددرصورتی که اجماع نشدبفردی که رأی آوری بیشتری داردرأی دهید.آخرین نظرسنجی راببینید.👇👇
آخرین نظرسنجی👆👆