eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴ویژه حسینی ♨️قیام اربعین 🎙حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
🔴 اقدام بی‌سابقه ژاپن علیه شهرک‌نشینان تندروی رژیم صهیونیستی 🔹در اقدامی بی‌سابقه و برای نخستین‌بار، سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ژاپن اعلام کرد که دولت ژاپن تحریم‌هایی را علیه شهرک‌نشینان تندور صهیونیستی ساکن در کرانه باختری وضع خواهد کرد. 🔹تلویزیون دولتی ژاپن شمار افرادی که به فهرست تحریم‌های این کشور افزوده خواهند شد، اشاره‌ای نکرد.
⭕️ کاملا هریس الان اگر ایران بود ٢٠ امتیاز مثبت داشت، چون هم مسلمون نیست و هم زن هست! ✍ زیبا نیست؟
⭕️‏ترامپ تو سخنرانی بین هوادارانش گفته: ایران ورشکسته شده بود، ولی تو دوسال و نیم گذشته ۲۵۰میلیارد دلار پول پس‌انداز کرده! اعتراف به توانمندی دولت از این روشنتر؟
🔅 علیه السلام: ✍️ أيُّما إثْنَيْنِ جَرى بَيْنَهُما كَلامٌ، فَطَلِبَ أَحَدُهُما رِضَى الاّْخَرِ،كانَ سابِقَهُ إلىَ الْجَنّةِ 💠 چنانچه دو نفر با هم نزاع کنند آنکه برای آشتی پیش قدم شود زودتر از دیگری وارد بهشت می‌شود. 📚 محجة البيضاء، جلد ۴، صفحه ۲۲۸ ❣اللهم ع‌جل‌لولیک‌الفرج❣ 🌸
زنگنه از اسفند 1400 تا الان ممنوع الخروجه، هر 6ماه یکبار هم این حکم تمدید میشه که آقای متهم از کشور فرار نکنه :) الان بیشتر دلیل جیغ کشیدن‌ها رو میفهمیم.. "جنلی"
🗨️عباس عبدی در آبان ۱۳۸۱ به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود، نهایتاً در دادگاه به اتهام فروش اطلاعات به خارج و تبلیغ علیه نظام به ۸ سال زندان محکوم شد. عباس عبدی در کارنامه خودش جاسوسی و همکاری با باری روزن، جاسوس آمریکایی (آن‌هم در اوج درگیری ایران و آمریکا) و سرویس‌های بیگانه و مؤسسه گالوپ، وی ام و زاگبی رو هم داره. البته زندان ایشون از ۸ سال به ۵/۵سال تقلیل پیدا کرد و بعد از تحمل ۲ سال بنا به دلایلی که هم سن های ما یادشونه از این اتهام تبرئه شد. گفته میشه یکی از افرادی که اطلاعات فعالیت هسته ای ایران رو به غرب فروخت ایشون بود اما اثبات نشد.
🔆اهمیت فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری ┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄
روضه آخر😭 شهید جمهور 🔴پاپی‌زاده، عضو هیئت‌رئیسۀ مجلس: مراسم تحلیف رئیس‌جمهورِ منتخب بعدازظهر سه‌شنبه ۹ مرداد برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟠🔴🔵فرض کنید همین الان درست شد! همه تحریم ها هم لغو شد ! مشروب خوری هم آزاد شد مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد بعد چی ؟...... خودتان ببینید ♻️ استدلالش قشنگ بود ، احسنت.
♨️ مدرک ندارن.... امضا جمع میکنن.. ‏با شهردارِ قاتل مشکلی ندارن؛ با اون شهردار که تنها هُنرش، برداشتنِ اسم شُهدا بود و خانواده‌ش از اعضای منا_فقین بودن، مشکلی ندارن؛ ولی با ‎ مشکل دارن. چرا؟! چون فسادشون رو آشکار میکنه؛ و چون نمیتونن مدرک علیه‌ش جمع کنن ‎ جمع میکنن! ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تجمع شبانه مردم ترکیه در حمایت از فلسطين با شعار لبیك یا أقصی
🔴حزب‌الله لبنان برای اولین بار منطقه تسوریال را با موشک های خود هدف قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مدیرعامل راه‌آهن: هم‌اکنون به شبکه‌ ریلی و وصل شده است    خدمات ادامه دارد
🔻ترامپ اعتراف کرد ایران در ۲٫۵ سال گذشته ۲۵۰ میلیارد دلار به دست آورده! سال ۱۴۰۲ هم کمترین شکاف طبقاتی تاریخ ایران محقق شد! چقدر از شهید رئیسی بد گفتن اما اسب زین شده تحویل گرفتن. 👤 محمدمهدی‌مصلحی
عرصه علمی🏅🏆 ⭐️خانم فاطمه حقیرالسادات اولین بانوی رشته دکترای نانوبیوتکنولوژی در ایران است. او در کودکی پدرش را به دلیل سرطان از دست داده بود. پروژه درمان سرطان هزینه های بسیار بالایی داشت لذا طلا هایش را فروخت و مهریه اش را خرج این پروژه کرد. پایان‌نامه‌اش یکی از پایان‌نامه‌های برتر اروپا شناخته شد، چرا که ده مقاله isi از آن استخراج شد که خروجی آن تولید یک دارو برای درمان سرطان شد. برخی دیگر از افتخارات: ✅ثبت چندین اختراع در داخل و خارج از کشور در زمینه محصولات دانش بنیان، تجاری سازی دو محصول دانش بنیان، ✅فناور برتر سال ۱۳۹۶، ✅دانشجوی نمونه دکترا در سال ۱۳۹۲، ✅بانوی نمونه بسیجی کشور در سال ۱۳۹۲، ✅داور مجلات داخلی و بین المللی در زمینه نانو و گیاهان دارویی، ✅محقق پسادکتری (مشترک ایران و هلند) و ... ✅موسس 5 شرکت دانش بنیان و یک آزمایشگاه فناوری های نوین ✅کارافرینی و بکارگیری شاگردانش در شرکت های دانش بنیانش وی میگوید: در تمام مدت زمان حضورم در کشورهای خارجی، در سخنرانی ها و کارهای علمی، به چادرم افتخار کردم. چرا که وجودش نه تنها باعث خجالت یا تمسخر من نشد بلکه همواره برای من احترام و آرامش را به همراه داشت. وی با اشاره به همه افتخارات علمی و نقش‌آفرینی های اجتماعی اش می گوید: اما مهم ترین افتخارم این است که یک زن یک همسر و از همه مهم تر یک مادر هستم. زنی که رهبر کشورش او را برای دیگر زنان مثال می‌زند و می‌گوید: زنی را می‌شناسم که با وجود همسر و چهار فرزند، دوره لیسانس و فوق لیسانس و دکترا را گذرانده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ خیانت عبدالناصر همتی/ جزئیات چگونگی لو دادن اطلاعات محرمانه ارزی کشورمان توسط همتی به صندوق بین المللی پول بسیااااار مهمههههههههم مشاهده بفرمائید خیانت‌های چند ساله اصلاح طلبها😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آغاز عملیات بازآماد ناوشکن سهند در بندرعباس 🔹‌ناوشکن سهند که روزهای گذشته برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام و دچار سانحه شده بود به‌منظور اجرای عملیات بازآماد به یکی از مراکز تعمیراتی دریایی انتقال یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴‌سرانجام دیوان بین المللی دادگستری رسما اسرائیل را یک کشور آپارتاید معرفی کرد! 🇮🇷❤️🇮🇷