eitaa logo
🌹صدرا🌹
510 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: "یواش یواش" ... انتظار اسرائیلی ها جزیی از تنبیه و پاسخ ماست. سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها: بکشید ما را، ما نیز می‌کُشیم شما را. 😂😂👌💪💪
‏از وقتی سید علی فرمان حمله صادر کرده ۶.۴ تریلیون دلار در سهام جهان تبدیل به کود شده :)))
اقتدار یعنی این این همه کشور بیان التماس توروخدا بی‌خیال بشید نزنید یا اگه میزنید یواش بزنید سایت مستدام آقا جان❤️
فوری: یحیی سنوار به عنوان رئیس جدید حماس جانشین شهید اسماعیل هنیه شد. چرا یحیی سنوار جایگزین شهید هنیه شد ؟ ۱. رابطه سنوار با اعضای محور مقاومت به ویژه ایران و حزب الله بسیار خوب است ۲. سنوار نقش بسیار مهمی در عملیات طوفان‌الاقصی داشت ۳. رابطه دفتر سیاسی و فرماندهی نظامی حماس محکمتر می شود ۴. سنوار فردی سرسخت است و اهل کوتاه آمدن از حق فلسطینیان نیست.
💢تا دیروز می‌گفتن: آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کنند رژیم عوض بشه. 💢امروز میگن: جنگ خوب نیست! چرا به اسرائیل حمله کنیم که اونها هم حمله کنند؟ پ.ن: آفتاب پرست هم اینقدر رنگ عوض نمی‌کنه:// ✏️محب امام خامنه ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا می داند جهان آبستن چه حوادثی هست. کمربندهارا محکم ببندید و عزم ها را راسخ کنید به ساعت موعود نزدیک می شویم جند الله در تقابل با جنود شیطان و طاغوت قرار می گیرد. "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"
⭕️نابودی اسرائیل توسط ایران در آخرالزمان ... وعده الهی است و خداوند خلف وعده نمی‌کند✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞تفاوت فاحش مغز مرد و زن... تفاوتی که اسلام ۱۴۰۰ سال پیش به آن اشاره کرده بود، تحقیقات علمی دنیا در سال ۲۰۲۴ به آن دست یافته است.
طعنه سنگین مجری آمریکایی به وضعیت بازارهای مالی جهان؛ ایران هنوز یک موشک هم شلیک نکرده، ولی جهان در حال فروپاشی است! فعال مجازی آمریکایی و ضد صهیونیست در واکنش به سقوط بازارهای مالی جهان در پی اقدام قطعی ایران در تنبیه «اسرائیل»نوشت: ایران هنوز یک موشک هم شلیک نکرده، ولی جهان در حال فروپاشی است. به گزارش خبرگزاری مهر، جکسون هینکل که در شبکه اجتماعی ایکس از حامیان فلسطین است به وضعیت سقوط آزاد بازارهای مالی جهان در پی حمله قطعی تلافی جویانه و قریب الوقوع ایران ضد «اسرائیل» در پی تجاوز تل آویو به خاک ایران و ترور فرماندهان مقاومت در لبنان و اسماعیل هنیه واکنش نشان داد. فعال مجازی آمریکایی و ضد صهیونیست در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به اقتدار موشکی ایران تعظیم کرد. هینکل اوضاع بازارهای مالی جهان طعنه سنگین مجری آمریکایی به وضعیت بازارهای مالی جهان؛ هینکل اوضاع بازارهای مالی جهان و سقوط وضعیت شاخص بازارهای مالی و بورس‌های جهان را قبل از واکنش نظامی ایران به تمسخر گرفت.
🔹رسانه عبری: اسرائیل اسماعیل هنیه اهل مذاکره را ترور کرد تا یحیی سنوار به وجود آورنده 7 اکتبر رهبر حماس شود. ِ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 یادمان نرود که مهمترین، بالاترین و باارزشترین عمل ،خواندن دعای فرج و توجه به حضرت بقیه الله الاعظم می باشد 🌺بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ☀️اِلـهي عَظُمَ الْبَلاءُ وَبَرِحَ الْخَفاءُ  وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاءُوَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيان وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ؛يا مَوْلاناياصاحِبَ الزَّمانِ ؛الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرينَ . ♦️اگرهمگی یڪدل و یڪصدا برای ظهوردعاڪنیم🌸🍃🌺🍃 قطعاً امرشریف ظهوربه زودی محقق خواهدشد . 🍃🍃🍃🍃🌹🍃🍃🍃🍃 کپی با ذکر صلوات به نیت سلامتی و تعجیل امر ظهور امام زمان (عج) ┄┅┅┅┅❁🖤❁┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ یحیی سنوار جانشین شهید هنیه: 🔹ما صدها کیلومتر تونل و هزاران موشک داریم اگر ایران نبود به اینجا نمی‌رسیدیم. برخلاف برادران عرب، ایران به ما پول و اسلحه و تخصص داده. دولت‌های عربی درهای‌شان را به روی ما بستند و گفتند اول با آمریکایی‌ها صحبت کنید.
فردا تهران ادارات و بانک‌ها تعطیل شد مشکوکه.. نکنه میخوایم اسرائیلو بزنیم😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام صبحگاهی سلام امام زمانمان🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین خلبان بسیجی، دختر۱۷ساله. قابل توجه خانمهای مذهبی که به بهانه دست و پاگیربودن، چادر را کنار گذاشته اند.
اکثر نانوایی های تهران،موقع کشیدن کارت بجای یک نان۳۰۰۰ تومانی دونان ۵۰۰۰ تومانی میکشند! یعنی دو برابر سهمیه آرد دولتی یک هفتم قیمت میگیرند! با این رانت ها همه رو حرامخوار کردید! حتی زحمت کش ترین قشر های جامعه رو! محمدحسین مصباح
ماجرای عکس یحیی السنوار که حرص مقامات رژیم صهیونیستی را در آورد ٢۶اردیبهشت سال١۴٠٠ رژیم صهیونیستی با هدف ترور یحیی السنوار خانه او در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را شناسایی و بمباران می‌کند. رسانه های عبری مطمئن بودند که این ترور موفقیت آمیز بوده و ارتش اسرائیل فرمانده میدانی حماس را خنثی کرده است. اما جالب اینجاست پس از چند روز یحیی السنوار در این محل حضور پیدا می‌کند و با ژست خاصی روی مبل خانه‌اش عکس می‌گیرد و این عکس رسانه‌ای می‌شود. این اقدام در آن زمان حرص محافل مختلف اسرائیل را درآورد و سنوار با این عکس ارتش و اطلاعات رژیم صهیونیستی را به چالش کشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیاده روی نجف_کربلا.... این شیرینی تمام شدنی نیست...😍😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌در بحث حجاب چگونه جهاد تبیین کنیم؟ ✖️حضرت آقا فرمودند اگر میخواهید مشکل حل بشه این کار را انجام دهید ... "برشی از سخنرانی "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😱خواب شیطانی اجانب برای شرف زنان ایرانی❗️ 🤐دشمنان بسیاری گفته اند که فقط باید را از سر زن ایرانی برداشت تا بعدا پیروز شویم!! حمله فقط باید به زنان پاکدامن باشد داشتن را باید کاری کنند که دیگر حسن تلقی نگردد؛ داشتن باید نشانه جهل تلقی گردد!! و....... 🔴 متاسفانه را از سر‌ بسیاری از خانم های محجبه ایرانی بردند نه پدران، نه برادران و نه همسرانشان متوجه نشدند😔❗️❌ ✔️مارتین ایندیک ✡مارتین ایندیک، از عناصر اصلی محقق آمریکایی درباره اسلام  و خاورمیانه در اظهاراتی آورده: دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم؛ بلکه باید را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد. ✔️میشل هوئلیک ✡میشل نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می گوید: جنگ بر ضد اسلام گرایی؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد؛ فقط با فاسد کردن آن ها می‌توان به پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن ها ی کوتاه فرو بریزیم. ✔️جیمز لادن ✡خبرنگار رادیو ملی آمریکایی طی گزارشی با خوشحالی اعلام کرد: مردم ایران برای آزادی بیشتر فشار آورده اند. اکنون انواعی از موسیقی که قبلاً با مخالفت شدید رو به رو بود؛ عمومیت یافته؛ و زن ها را تعدیل می کنند و کت های آنان کوتاه و کوتاه تر می شود. ✔️دیوید کیو ✡دیوید کیو مامور سابق سیا: مهم ترین حرکت در جهت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم. ✔️کنت دمارانش ✡کنت دمارانش رئیس سابق جاسوسی فرانسه در اظهاراتی به ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: شما نمی توانید با یک عقیده به وسیله تانک و هواپیما مبارزه کنید. شما باید با هر عقیده ای به وسیله عقیده بجنگید. این بار دشمن ما مذهب است. ✔️بنیامین نتانیاهو ✡به کمیته اصلاح دولتی آمریکا گفت: آمریکا می تواند با پخش سریال هایی که افراد زیبارویِ جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد. این[سریال ها] واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست. آن ها استخرها و زندگی های پرزرق و برق  راخواهند خواست. ✔️مستر همفر ✡جاسوس معروف انگلیسی: زنان مسلمان دارای محکم هستند و نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست. به هر وسیله ای شده باید آن ها را از اسلام خارج کرد. آنگاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می کند. ✔️مقامات آمریکا ✡یکی از جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود آورده است: ما موفق شدیم مشکی زن ایرانی را به توری و گل دار تبدیل کنیم چادر را هم به مانتو و مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه. اکنون از برخی زنان مسلمان فقط یک روسری مانده است. ✡یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران گفت: هر زن چادری در کوی و برزن ایران؛ به منزله پرچم اسلام است؛ لذا ما برای براندازی این اسلام؛ باید را سست نماییم. ✅ پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است. ⛔️مراقب سنگر عزیزانمان باشیم. 📛سنگرها را به دشمن خبیث تسلیم نکنیم. ✍جهاد تبیین