eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حزب‌الله لبنان تصاویری از دو پایگاهی که در مرحله دوم عملیات روز اربعین هدف قرار داده بود را منتشر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شگفت انگیزه این کار تیمی تلسکوپ و ‌ تصویری سه بُعدی از «ستون‌ های آفرینش»
🔶بخشی از زیارت اربعین: 🔷السَّلامُ عَلَىٰ وَلِیِّ اللّٰهِ وَحَبِیبِهِ، السَّلامُ عَلَىٰ خَلِیلِ اللّٰهِ وَنَجِیبِهِ، السَّلامُ عَلَىٰ صَفِیِّ اللّٰهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ، السَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ، السَّلامُ عَلَىٰ أَسِیرِ الْکُرُباتِ وَقَتِیلِ الْعَبَرَاتِ. اللّٰهُمَّ إِنِّى أَشْهَدُ أَنَّهُ وَ لِیُّکَ وَابْنُ وَلِیِّکَ، وَصَفِیُّکَ وَابْنُ صَفِیِّکَ، الْفَائِزُ بِکَرَامَتِکَ، أَکْرَمْتَهُ بِالشَّهَادَةِ، وَحَبَوْتَهُ بِالسَّعَادَةِ، وَاجْتَبَیْتَهُ بِطِیبِ الْوِلادَةِ،
حضور با شکوه ومعنادار بالغ بر ۲۳ میلیون نفر انسان مومن به صورت هدفمند در رزمایش راه پیمایی اربعین حسینی(ع) با اهداف علمی؛ معنوی؛ فرهنگی؛ اقتصادی واجتماعی ومکمل آن راه پیمایی میلیون ها انسان در روز اربعین حسینی(ع) در صدها شهر ایران حکایت از ایجاد آمادگی امت اسلام برای ظهور حضرت حجت سلام الله علیه دارد اللهم عجل لولیک الفرج
❇️ احیاگران پیاده روی اربعین 🔹️امام_موسی صدر، از شیفتگان مراسم پیاده روی از نجف به كربلا بود. مرحوم آیت الله سید محمدعلی موحد ابطحی می گوید: 🔹️ وقتی كه امام موسی صدر همراه ما با پای پیاده از نجف به كربلا می رفت، در این سفر، حضوری عاشقانه داشت. 🤲 در وقت دعا و زیارت عاشورا، از همه باحال تر بود و هنگام گریه، چشمانش از شدت گریه سرخ می شد و وقتی نوبت ذكر مصیبت و خواندن اشعار و نوحه سرایی به او می رسید، با حال جان كاهی در مصیبت اهل بیت(ع) اشعار فارسی و عربی فصیحی می خواند. 🔹️وی هنگام كار و حمل اثاثیه سفر، بیش از همه كار می كرد و هنگام شوخی و مزاح، مزاح هایی بیان می كرد كه بعد علمی و اخلاقی جالبی داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽چرا برای علیه السلام اربعین برگزار می‌کنیم؟ 📽 💥ببینید و انتشار دهید
1_12238464587.mp3
3.62M
💚💚💚 اللهم عجل لولیک الفرج 🤲💚🤲 🍀🥀🍀🥀🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سید حسن نصرالله : حزب الله هنوز از موشک‌های بالستیک نقطه زن استفاده نکرده است.
ان شاالله در سومین برنامه ، روز دوشنبه (۵ شهریور) ساعت ۲۰ با دعوت از اساتید و پژوهشگران اندیشه رهبر انقلاب، گفتگویی تحلیلی پیرامون بیانات در روز در بستر خواهیم داشت. از همه دوستان دعوت می‌کنیم با حضورشان ما را همراهی نمایند. https://virasty.com/Mohammad_Mofid/1724604129056633016 "محمدتقی نظریان‌مفید"
🔴 اعتراف دیر هنگام به یک خطای راهبردی ⏪خاندوزی وزیر سابق اقتصاد اعتراف کرده که سیاست حذف ارز ترجیحی اشتباه بود.
4_6051137998374831955.mp3
1.7M
روضه اربعین حاج آقا میرزا محمدی 🌹صدرا🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴نیویورک تایمز: پس از حمله هفت اکتبر، سرویس امان ارتش و سرویس شاباک یک واحد ویژه در مقر شاباک تأسیس کردند که تنها مأموریت آن یافتن مکان یحیی السنوار (حفظه الله) بود اما موفق نشدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ حیرت شرکت کننده برزیلی مسابقه قهرمان شبکه سه در مراسم عزاداری اربعین این دینی که اینجا دیدم با همه‌جای دنیا فرق میکنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫ملاقات با شیطان 🔴 دکترای مخابرات و آشنایی ناخواسته با عامل سرویس اطلاعاتی موساد در پیاده روی اربعین 🔹 برگرفته از پرونده واقعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گفت‌وگوی دو سال پیش زهره حمیدی بازیگر که امروز دعوت حق را لبیک گفتند: نذر کردم امام حسین (ع) به من پسر بدهد. از او خواستم مرا از شهر غریب نجات بدهد و خانه‌دار کند. یک سال نشده هم دو قلو پسردار شدم، هم به شهر خودم برگشتم هم خانه خریدم.
‌‌ ☫بِسْـــــمِ‌الـلَّـهِ‌الرَّحْـمَنِ‌الرَّحِیـــــمِ☫ ▫️فاسد شدن جان چنانچه جان از افعال و اقوال بد رنگ می گیرد و زنگ می زند، از نیّات بد نیز فاسد می گردد. 📔سدره المنتهی ع‍ـــــلامه ذوالفن‍ـــون ســــالک توحی‍ــــدی عــــــال‍ـــم رب‍ــــّـانی ن‍ــــــــــــادرۀ دوران حـضــرت آیــت‌الله حســـن زاده آمــلی رفـــع الله درجـاته 📚متن دروس و شرح دستورالعمل‌‌های عرفانی و اخلاقیِ سیر و سلوک علامه ذوالفنون 🖌
💢‌اولین پس‌لرزه پاسخ کوبنده حزب الله/ گالانت خواستار راه حل در شمال و آتش بس در منطقه شد 🔹‌رسانه‌های رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به پاسخ کوبنده امروز حزب الله به نقل از یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم اعلام کردند که باید به قرارداد مبادله اسیران که منجر به راه حل(پایان درگیری) در شمال(با مرز لبنان) و آرامش در منطقه شود، دست یابیم.