8.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماهنگ | رژیم غاصب نسل کش
👈🏻 اشاره اخیر رهبر انقلاب به جنایت نسلکشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزّه و اجتماعات مردمی از کشورهای اسلامی تا لسآنجلس، هلند، فرانسه و کشورهای اروپایی و غربی به نشانه عصبانیت از این جنایت
🔹 رهبر انقلاب: البتّه رژیم صهیونیستی هر کار هم بکند، جبران شکست مفتضحانهای را که در این قضیّه خورد نخواهد توانست بکند.
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
📄✏️نقاشی کودکانه
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌺🌿سفیر امین•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
20.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش وضو بهمراه طنز1
#کلیپ
#ابتدایی
#وضو
#نماز
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
14.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش وضو بهمراه طنز2
#کلیپ
#ابتدایی
#وضو
#نماز
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
8.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥دربارهی افسانهی #هولوکاست چه میدانید؟
افسانهای که بزرگترین عامل #مظلوم_نمایی و باجگیری اسرائیل از کشورهای غربی است!
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا حاج قاسم در #غزه حضور پیدا کرده بود؟!
#طوفان_الاقصی
#فلسطین
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
💚دنیای بدون اسرائیل ...
#طوفان_الاقصی
#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
👹توصیه شیطان به نوح(علیه السلام)(1)
پس از پایان گرفتن طوفان و هلاکت تمام مشرکان و بت پرستان، روزى شیطان خدمت حضرت نوح(علیه السلام) رسید و عرض کرد: تو به من خدمت کرده اى، من نیز مى خواهم به پاس آن کار، به تو خدمتى کنم!
حضرت نوح(علیه السلام) با تعجّب پرسید: چه خدمتى؟ گفت: این جمعیّتى که نفرین کردى و نابود شدند و همچنین نسل آنها را، شب و روز مى بایست وسوسه مى کردم و زحمت مى کشیدم تا هدایت نشوند. اکنون که هلاک شدند تا مدّتى آسوده ام!
حضرت نوح(علیه السلام) (گویا اطمینان نداشت غذاى معنوى که شیطان مى خواهد به او بدهد غذاى مناسبى باشد و لذا آماده شنیدن سخنان او نبود. لذا، خطاب آمد نصایحش را بشنو!،(2)) فرمود: چه خدمتى مى خواهى به من بکنى؟ شیطان گفت: در سه جا به یاد من باش که در آن سه حالت خیلى به بندگان خدا نزدیکم:
1. «اُذْکُرْنى اِذا غَضِبْتَ; به هنگام خشم و غضب به یاد من باش (که بسیار به تو نزدیکم)».
بسیارى از قهرها، نزاع ها، طلاق ها، گناهان و مانند آن، به هنگام خشم و عصبانیّت پایه ریزى مى شود.(3) و لذا، توصیه شده که به هنگام عصبانیّت و غضب هیچ تصمیمى نگیرید و سخن نگویید، و از آن مکان خارج شوید و حالتتان را تغییر دهید. یعنى مثلا اگر نشسته اید بایستید و اگر ایستاده اید بنشینید، تا عصبانیّت فروکش کند.(4)
خشم و غضب آنقدر نکوهیده است که نوعى جنون محسوب مى شود. حضرت على(علیه السلام) در این زمینه مى فرماید:
«اَلْحِدَّةُ ضَرْبٌ مِنَ الْجُنُونِ لِاَنَّ صاحِبَها یَنْدُمُ، فَاِنْ لَمْ یَنْدُمْ فَجُنُونُهُ مُسْتَحْکَمُ;(5) تندخویى و عصبانیّت نوعى جنون است; چرا که صاحبش پشیمان مى شود و اگر پشیمان نشود دلیل بر آن است که جنونش مستحکم و دائمى است!».
بنابراین، به هنگام غضب باید مراقب وسوسه هاى شیطان بود.
2. «وَاذْکُرْنى إِذا حَکَمْتَ بَیْنَ اثْنَیْنِ; به هنگام قضاوت بین دو نفر (نیز) به یاد من باش».
هر چند قضاوت در عصر و زمان ما واجب کفایى است و کسانى که واجد شرایط لازم هستند باید متصدّى این امر شوند; امّا باید مراقب خطرات آن از جمله وسوسه هاى شیطان باشند. که در چنین حالتى به انسان بسیار نزدیک است و ممکن است وى را از مرز عدالت خارج کند. امورى همچون خویشاوندى و رفاقت و همکار بودن و هم حزب بودن و مانند آن، یا خداى ناکرده رشوه و امتیازات ویژه و شبیه آن، باعث نشود که قاضى به ناحق قضاوت کند.
3. «وَاذْکُرْنى إِذا کُنْتَ مَعَ امْرَأَة خالیاً لَیْسَ مَعَکُما اَحَدٌ;(6) و به هنگامى که با زن تنهایى خلوت کرده اى و هیچ کس غیر از شما دو نفر در آن جا نیست (نیز) به یاد من باش».
ارتباطات تلفنى با جنس مخالف، چت کردن با نامحرم و خلاصه هرگونه خلوت با نامحرم، مشمول این روایت مى شود.
(1). روایات در مورد مطالب و مضامینى که ابلیس لعین به عنوان نصیحت به حضرت نوح(علیه السلام) گفت، مختلف است. و آنچه ذکر شد یک نمونه از آن روایات است. سایر روایات را مى توانید در بحار الانوار، ج11، صفحات 288 و 293 و مختصر تاریخ (مشق،ج26 ص210 مطالعه فرمایید.
(2). مختصر تاریخ دمشق، ج26، ص210.
(3). میزان الحکمة، ج 7، ص 3002، باب 3070، ح 14983.
(4). به میزان الحکمة، ج7، ص3009، باب 3079 (دواء الغضب) مراجعه فرمایید.
(5). نهج البلاغه، کلمات قصار، شماره 255.
(6). بحارلانوار، ج 11، ص 318، ح 20.
#متوسطه
#سخنرانی_کوتاه
#گناه_گریزی
#کرامت_نفس
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
#انواع دانش اموزان از نظر #یادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش اموز وجود دارد
1- کلامی
2 - تصویری
3- دست ورز
#کلامی :یادگیری در این گروه از دانش آموزان, از راه شنیداری است .یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس ؛ آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع #تکلیف در این گروه ؛ از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است .
بچه های کلامی ؛ از کلام به مرحله مجرد می رسند.
#دسته_دوم : دانش آموزان #تصویری :
یادگیری در این گروه از دانش آموزان؛ ازراه دیدار است .یادگیری از کل به جزء است.
این گروه از دانش آموزان باید در کلاس آموزش را از طریق عکس های داخل کتاب و یا چارت تصویری و فیلم یا ماکت ؛ببینند.
نوع #تکلیف در آنان ؛ کشیدن نقاشی مربوط به موضوع است.
علامت ظاهری این دانش آموزان ؛ شصت دست خود را در بین 4 انگشت پنهان می کند.
این دسته از دانش آموزان در یادگیری درس دایره بسیار موفق هستند.
#دسته_سوم : دانش آموزان #دست_ورز
یادگیری در این دسته از طریق لمس کردن است . مثل انجام آزمایش یادگیری در این گروه هم از کل به جزء است و هم از جزء به کل.
نوع #تکلیف برای آین دانش آموزان : ساختن ماکت و مدل است .بریدن تصویر و چسباندن آن برای پوشه کار است . دانش آموزان دست ورز ؛ دروس سه بعدی را بهتر می آموزند . نشانه ظاهری این گروه ؛ داشتن انگشتان بلند هستند. دانش آموزان دست ورز از ملموس به مجرد می رسند.
باتشکر
📎#ماه_ربیع
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin