eitaa logo
🇮🇷 ثاقبین 🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
176 فایل
🏵️ﺳﻮﮔﻨﺪ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﻲ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﻣﻰﺷﻮﺩ، ﭼﻴﺴت؟ النَّجْمُ الثَّاقِبُ🌠 ﻫﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﺭﺧﺸﺎنیﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﻇﻠمت را می شکافد ناشناس: https://gkite.ir/es/nashenas1401 @Sarbaze_Fadaei_Seyed_Ali ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جناب ظریف واقعا چطور شما با این سطح از فریبکاری وزیر خارجه ی این‌کشور بودید!؟ @SAGHEBIN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻نیروهای مسلح یمن تهدید کردند که در صورت ادامه بمباران جنگنده‌های آمریکا و بریتانیا، کابل اینترنت دریای سرخ را قطع خواهند کرد. 🇮🇷@SAGHEBIN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📽 🔹 بالاخره در انتخابات شرکت بکنیم یا نکنیم؟ 🔹چرا برخی رسانه‌ها به دنبال دور کردن ما از صندوقهای رای هستند؟ 🔻 🔻 🗳| 🎞| 💢💢فرهنگی ورسانه سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان
🇮🇷 ثاقبین 🇮🇷
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸 ✨ تکنیک های پوشش رویدادهای خبری ✨ 🔵 ادامه مباحث قبلی، مهمترین تکنیک های ک
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸 ✨ تکنیک های پوشش رویدادهای خبری ✨ 🔵 ادامه مباحث قبلی، مهمترین تکنیک های که رسانه ها در پوشش رویدادهای خبری ۴-برجسته سازی 🔶شیوه های برجسته سازی اخبار در رسانه ها؛ 🔹مکان پخش خبر و میزان زمان اختصاص داده به آن؛ همانگونه که در مطبوعات با انتشار خبرها در صفحه اول و با حجم بیشتر می توان خبرها را بزرگنمایی کرد، در رادیو و تلویزیون هم با پخش اخبار در اولویت های بالا (خبرهای اول، دوم و سوم) و دادن زمان بیشتر، می توان آنها را برجسته و احتمالاً خاکریز توجه مخاطبان را فتح کرد. چینش اخبار، اولویت بندی و تاخیر پخش اخبار از رادیو و تلویزیون را در بر می گیرد. این اقدامات از جمله کارهای معمول سردبیران اخبار رادیو و تلویزیون است که بعد از انتخاب و تنظیم اخبار صورت می گیرد؛ به عبارت دیگر سردبیران پس از انتخاب و تنظیم اخبار باید جایگاه هر خبر را در میان خبرهای هر بخش خبری مشخص و برای هر خبر «جایابی» کنند. آنها ناگزیرند با توجه به محدودیت عملی، (یعنی اینکه نمی توانند همه خبرهای یک بخش را همزمان پخش کنند)، نیاز مخاطبان و همچنین وزن و اهمیت نامساوی اخبار، خبرهای هر بخش خبری را اولویت بندی و مشخص کنند هر خبر دقیقاً در کدام قسمت کنداکتور قرار گیرد. نکته دیگر اینکه سردبیران با چینش و اولویت بندی اخبار، دیدگاه و برخی مواقع جهت گیری خود را به مخاطبان اعلام می کنند. در واقع به مخاطبان می گویند از نظر آنان و رسانه کدام خبر اهمیت بیشتری دارد و مخاطبان به چه چیزی فکر کنند. بنابراین گزارش های خبری مهم در ابتدای برنامه خبری و خبرهای با اهمیت کمتر به دنبال آن آورده می شود. بدین ترتیب، محل ذکر یک گزارش خبری، بر تشخیص اهمیت خبر توسط خوانندگان یا بینندگان بسیار موثر است. 🔸 ساعت پخش؛ همه ساعت های شبانه روز به لحاظ دسترسی به مخاطبان رادیویی و تلویزیونی اهمیت یکسانی ندارند. مثلاً بیشتر مردم معمولاً در ساعت های بین ۹ تا ۱۹ در شش ماه اول سال و ۹ تا ۱۷، در شش ماه دوم سال درگیر کارهای اداری و شغلی خود هستند و به جز برخی از اقشار (رانندگان تاکسی برای رادیو و افراد خانه دار برای تلویزیون) و برخی مواقع بحرانی، مخاطبان اخبار نیستند؛ بنابراین غیر از اخبار مهم مشترک همه رسانه ها و خارج از کنترل مدیران خبری، با پخش اخبار اختصاصی در بخش های خبری ابتدای شب در تلویزیون و ۷ تا ۸:۳۰ صبح در رادیو می توان توجه بیشتری را جلب کرد تا اینکه همان خبر در نیمه های شب پخش شود. 🔹قالب های انتشار (ارتباط زنده، دعوت به استودیو و...) علاوه بر قالب های مصاحبه، گزارش و خبر برای برجسته سازی در همه رسانه ها، ارتباط زنده و دعوت از کارشناسان و یا مسئولان در استودیو از ظرفیت های مهم بزرگنمایی اخبار رادیو و تلویزیون است. 🔸 نحوه اجرای گوینده ؛ گویندگان می توانند با لحن و فراز و فرود صدای خود و همچنین نوع استفاده از ارتباطات غیر کلامی، خبرها را برجسته سازی و یا کوچک نمایی کنند. 🔹خبر فوری ؛ خبرهای فوری یکی از ظرفیت های استثنایی برای جلب توجه مخاطبان و بزرگنمایی اخبار در تلویزیون است. وقتی که پخش عادی تلویزیون قطع و خبری پخش می‌شود، توجه مخاطبان به آن جلب می شود. 🔸هدلاین و چینش آن ؛ همانگونه که در خبرهای مطبوعاتی، تیترها از یک نوع و اندازه نیستند و در صفحه نخست منتشر نمی شوند؛ در رادیو و تلویزیون نیز، همه خبرها شانس پخش در هدلاین را ندارند و فقط برخی از آنها(معمولاً بین ۳تا ۵ عنوان) در هدلاین قرار می گیرند. بدیهی است پخش برخی از خبرها در هدلاین توجه های بیشتری را می تواند به خود جلب کند و در واقع نوعی اولویت گذاری و برجسته سازی در رادیو و تلویزیون است. ادامه دارد.... ✍️ برگرفته از کتاب رسانه های خبری در ناآرامی‌های اجتماعی (محمد جوانی) 🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷 @SAGHEBIN | ثاقبین🤍
🇮🇷﷽🇮🇷 📌عنوان کنفرانس : انتخابات 🎙مفتخر به حضور استاد : جناب آقای دکتر ادریس محمّدی 🔹عضو کمیته سیاسی ستاد آیةالله دکتررئیسی 🔸جانشین معاونت سیاسی سپاه قزوین 🔹معاونت فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و فرهنگیان 🔸هادی سیاسی و سخنران منتخب کشور 🔹مسئول کمیته فضای مجازی و محتواسازی ستاد دکتر رئیسی 🔸نویسنده ، هادی سیاسی و سخنران منتخب کشوری 🔹عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی 🔸دارای دو مقاله‌ی علمی و پژوهشی 🗓 زمان : جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ساعت ۲۱:۳۰ 🔹مکان: ابرگروه‌فدائیان‌امام‌خامنه‌ای‌عزیز ⬅️لطفا سوالات و ابهامات مربوط به موضوع کنفرانس را به آیدی مدیر گروه @HASAN_5026 ارسال فرمائید➡️ 🆔آرشیو کنفرانس @Fedayeen ❇️ ارتباط با مدیریت: @HASAN_5026
هدایت شده از .کانال مطالبه گری از مسئولان کشور
وصییت نامه انتخاباتی شهدا🌷🌷✅️
9.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح تا الآن ۱۰ بار نگاه کردم... حقیقت بسیاری از جوانان لبنانی.... @SAGHEBIN
✍ارسالی مخاطب کانال محله محور از تو پنهان نیست بدجوری به دنیا باختم کاخ خود را روی کاهِ آرزوها ساختم من به سمت معصیت آهسته و آرام نه! من به سمت معصیت با اسب غفلت تاختم خنده‌های من دلیل اشک‌هایت شد، ببخش تو به من مشغول بودی، من به خود پرداختم آه روزی چند بار از پیش من رد می‌شوی من ولی یک‌بار هم حتی تو را نشناختم معذرت می‌خواهم آقا جان حلالم کن ببخش با گناهانم ظهورت را عقب انداختم سلامتی وتعجل در امر فرجش صلوات یابی بی رقیه(س) 🆔 @SAGHEBIN
❌مُهر پایان دولت بر عملیات ۲۰ ساله ساخت راه‌آهن سنندج همدان 🔹ساخت پروژه راه‌آهن همدان سنندج از اوایل دهه ٨٠ کلید خورد، اما نیمه‌کاره رها شد؛ دولت‌ سیزدهم این پروژه را با پیشرفت ٦٣ درصدی تحویل گرفت و مثل بسیاری از طرح‌های دیگر به سرانجام رساند. @SAGHEBIN
سایه روشن.mp3
9.39M
🔊 این قسمت: ❌ نقش‌آفرینی در انحراف مقابله قاطع با انحراف _____________________ 🔸 به مناسبت ایام هر شب یک برش صوتی از داستان‌های کتاب "سایه روشن" اثر تقدیم می‌شود. 📚 جهت دریافت کتاب به فروشگاه اینترنتی سعداء مراجعه فرمایید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء @SAGHEBIN