eitaa logo
🇮🇷 ثاقبین 🇮🇷
1.7هزار دنبال‌کننده
9.3هزار عکس
5.6هزار ویدیو
169 فایل
🏵️ﺳﻮﮔﻨﺪ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﻲ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﻣﻰﺷﻮﺩ، ﭼﻴﺴت؟ النَّجْمُ الثَّاقِبُ🌠 ﻫﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﺭﺧﺸﺎنیﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﻇﻠمت را می شکافد ناشناس: https://gkite.ir/es/nashenas1401 @Sarbaze_Fadaei_Seyed_Ali ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
تيم فوتبال مقاومت.mp3
47.6M
🌟مجموعه سخنرانی های نظم جدید جهان عنوان : تیم فوتبال مقاومت 🎙میلاد نورپور ‌┏━━━ ✅@Faraghlit_ir 📖🎙 ┗━━━━━━━━━━━━
1. آیا فقط مسلمین می توانند در جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی قرار بگیرن؟! 🤔 2. از حمایت های مارادونا و کریستیانو رونالدو از آرمان فلسطین و مبارزه با اسرائیل چی می دونید؟! 🧐 3. رژیم موقت اسرائیل چطوری برای تمام سلبریتی های دنیا، تور پهن می کند؟! 😳 برای رسیدن به پاسخ این سوالات، صوت سخنرانی(تیم فوتبال مقاومت)را بشنوید 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ اظهار تأسف رهبر انقلاب از عدم بیان پیشرفت‌ها برای مردم.. ✖️از اتاق عمل کاملاً ایرانی گرفته تا کشتی و هواپیمای تولید ملی در حسینیه امام خمینی (ره) ❌پیشرفت هایی که در این دولت حمایت شد و صورت گرفت را هم ببینیم،عده ای کارشون شده توسط گرانی پمپاژ ناامیدی میکنن😞 @SAGHEBIN 🔶🔷
❌بزرگوارانی که دنبال حکم جهاد رهبری هستند... ✖️وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد... ✌️بسم الله @SAGHEBIN
سایه روشن.mp3
7.54M
🔊 این قسمت: ❌ مجازات زیر دستان عفو و گذشت _____________________ 🔸 به مناسبت ایام هر شب یک برش صوتی از داستان‌های کتاب "سایه روشن" اثر تقدیم می‌شود. 📚 جهت دریافت کتاب به فروشگاه اینترنتی سعداء مراجعه فرمایید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @SAGHEBIN
جنگ روایتها و فتنه گرانی در آخرین گردنه صعود به قله تمدن.mp3
22.68M
🎙جنگ روایتها و فتنه گرانی در آخرین گردنه صعود به قله تمدن 📌 5 شنبه 12 بهمن ➖➖➖➖ 🟢 حمایت مالی🟢 @SAGHEBIN
روایت اسرائیل از سقوط انقلاب اسلامی در جنگ روایت ها.mp3
25.91M
🎙 روایت اسرائیل از سقوط انقلاب اسلامی در جنگ روایت ها 😱تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود!!! 📌 4 شنبه 11 بهمن ➖➖➖➖ 🟢 حمایت مالی🟢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سامانه «کالا به فی» راه اندازی شد 🔹معاون تجارت و خدمات وزارت صمت : با راه اندازی سامانه کالا به فی، مردم می‌توانند نظرات، پیشنهادات و حتی شکایات خود را درباره قیمت کالا‌ها منعکس کنند. ♻️👇🏻 @SAGHEBIN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جناب ظریف واقعا چطور شما با این سطح از فریبکاری وزیر خارجه ی این‌کشور بودید!؟ @SAGHEBIN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻نیروهای مسلح یمن تهدید کردند که در صورت ادامه بمباران جنگنده‌های آمریکا و بریتانیا، کابل اینترنت دریای سرخ را قطع خواهند کرد. 🇮🇷@SAGHEBIN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📽 🔹 بالاخره در انتخابات شرکت بکنیم یا نکنیم؟ 🔹چرا برخی رسانه‌ها به دنبال دور کردن ما از صندوقهای رای هستند؟ 🔻 🔻 🗳| 🎞| 💢💢فرهنگی ورسانه سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان
🇮🇷 ثاقبین 🇮🇷
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸 ✨ تکنیک های پوشش رویدادهای خبری ✨ 🔵 ادامه مباحث قبلی، مهمترین تکنیک های ک
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸 ✨ تکنیک های پوشش رویدادهای خبری ✨ 🔵 ادامه مباحث قبلی، مهمترین تکنیک های که رسانه ها در پوشش رویدادهای خبری ۴-برجسته سازی 🔶شیوه های برجسته سازی اخبار در رسانه ها؛ 🔹مکان پخش خبر و میزان زمان اختصاص داده به آن؛ همانگونه که در مطبوعات با انتشار خبرها در صفحه اول و با حجم بیشتر می توان خبرها را بزرگنمایی کرد، در رادیو و تلویزیون هم با پخش اخبار در اولویت های بالا (خبرهای اول، دوم و سوم) و دادن زمان بیشتر، می توان آنها را برجسته و احتمالاً خاکریز توجه مخاطبان را فتح کرد. چینش اخبار، اولویت بندی و تاخیر پخش اخبار از رادیو و تلویزیون را در بر می گیرد. این اقدامات از جمله کارهای معمول سردبیران اخبار رادیو و تلویزیون است که بعد از انتخاب و تنظیم اخبار صورت می گیرد؛ به عبارت دیگر سردبیران پس از انتخاب و تنظیم اخبار باید جایگاه هر خبر را در میان خبرهای هر بخش خبری مشخص و برای هر خبر «جایابی» کنند. آنها ناگزیرند با توجه به محدودیت عملی، (یعنی اینکه نمی توانند همه خبرهای یک بخش را همزمان پخش کنند)، نیاز مخاطبان و همچنین وزن و اهمیت نامساوی اخبار، خبرهای هر بخش خبری را اولویت بندی و مشخص کنند هر خبر دقیقاً در کدام قسمت کنداکتور قرار گیرد. نکته دیگر اینکه سردبیران با چینش و اولویت بندی اخبار، دیدگاه و برخی مواقع جهت گیری خود را به مخاطبان اعلام می کنند. در واقع به مخاطبان می گویند از نظر آنان و رسانه کدام خبر اهمیت بیشتری دارد و مخاطبان به چه چیزی فکر کنند. بنابراین گزارش های خبری مهم در ابتدای برنامه خبری و خبرهای با اهمیت کمتر به دنبال آن آورده می شود. بدین ترتیب، محل ذکر یک گزارش خبری، بر تشخیص اهمیت خبر توسط خوانندگان یا بینندگان بسیار موثر است. 🔸 ساعت پخش؛ همه ساعت های شبانه روز به لحاظ دسترسی به مخاطبان رادیویی و تلویزیونی اهمیت یکسانی ندارند. مثلاً بیشتر مردم معمولاً در ساعت های بین ۹ تا ۱۹ در شش ماه اول سال و ۹ تا ۱۷، در شش ماه دوم سال درگیر کارهای اداری و شغلی خود هستند و به جز برخی از اقشار (رانندگان تاکسی برای رادیو و افراد خانه دار برای تلویزیون) و برخی مواقع بحرانی، مخاطبان اخبار نیستند؛ بنابراین غیر از اخبار مهم مشترک همه رسانه ها و خارج از کنترل مدیران خبری، با پخش اخبار اختصاصی در بخش های خبری ابتدای شب در تلویزیون و ۷ تا ۸:۳۰ صبح در رادیو می توان توجه بیشتری را جلب کرد تا اینکه همان خبر در نیمه های شب پخش شود. 🔹قالب های انتشار (ارتباط زنده، دعوت به استودیو و...) علاوه بر قالب های مصاحبه، گزارش و خبر برای برجسته سازی در همه رسانه ها، ارتباط زنده و دعوت از کارشناسان و یا مسئولان در استودیو از ظرفیت های مهم بزرگنمایی اخبار رادیو و تلویزیون است. 🔸 نحوه اجرای گوینده ؛ گویندگان می توانند با لحن و فراز و فرود صدای خود و همچنین نوع استفاده از ارتباطات غیر کلامی، خبرها را برجسته سازی و یا کوچک نمایی کنند. 🔹خبر فوری ؛ خبرهای فوری یکی از ظرفیت های استثنایی برای جلب توجه مخاطبان و بزرگنمایی اخبار در تلویزیون است. وقتی که پخش عادی تلویزیون قطع و خبری پخش می‌شود، توجه مخاطبان به آن جلب می شود. 🔸هدلاین و چینش آن ؛ همانگونه که در خبرهای مطبوعاتی، تیترها از یک نوع و اندازه نیستند و در صفحه نخست منتشر نمی شوند؛ در رادیو و تلویزیون نیز، همه خبرها شانس پخش در هدلاین را ندارند و فقط برخی از آنها(معمولاً بین ۳تا ۵ عنوان) در هدلاین قرار می گیرند. بدیهی است پخش برخی از خبرها در هدلاین توجه های بیشتری را می تواند به خود جلب کند و در واقع نوعی اولویت گذاری و برجسته سازی در رادیو و تلویزیون است. ادامه دارد.... ✍️ برگرفته از کتاب رسانه های خبری در ناآرامی‌های اجتماعی (محمد جوانی) 🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷🌸🇮🇷 @SAGHEBIN | ثاقبین🤍
🇮🇷﷽🇮🇷 📌عنوان کنفرانس : انتخابات 🎙مفتخر به حضور استاد : جناب آقای دکتر ادریس محمّدی 🔹عضو کمیته سیاسی ستاد آیةالله دکتررئیسی 🔸جانشین معاونت سیاسی سپاه قزوین 🔹معاونت فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و فرهنگیان 🔸هادی سیاسی و سخنران منتخب کشور 🔹مسئول کمیته فضای مجازی و محتواسازی ستاد دکتر رئیسی 🔸نویسنده ، هادی سیاسی و سخنران منتخب کشوری 🔹عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی 🔸دارای دو مقاله‌ی علمی و پژوهشی 🗓 زمان : جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ساعت ۲۱:۳۰ 🔹مکان: ابرگروه‌فدائیان‌امام‌خامنه‌ای‌عزیز ⬅️لطفا سوالات و ابهامات مربوط به موضوع کنفرانس را به آیدی مدیر گروه @HASAN_5026 ارسال فرمائید➡️ 🆔آرشیو کنفرانس @Fedayeen ❇️ ارتباط با مدیریت: @HASAN_5026
هدایت شده از .کانال مطالبه گری از مسئولان کشور
وصییت نامه انتخاباتی شهدا🌷🌷✅️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبح تا الآن ۱۰ بار نگاه کردم... حقیقت بسیاری از جوانان لبنانی.... @SAGHEBIN
✍ارسالی مخاطب کانال محله محور از تو پنهان نیست بدجوری به دنیا باختم کاخ خود را روی کاهِ آرزوها ساختم من به سمت معصیت آهسته و آرام نه! من به سمت معصیت با اسب غفلت تاختم خنده‌های من دلیل اشک‌هایت شد، ببخش تو به من مشغول بودی، من به خود پرداختم آه روزی چند بار از پیش من رد می‌شوی من ولی یک‌بار هم حتی تو را نشناختم معذرت می‌خواهم آقا جان حلالم کن ببخش با گناهانم ظهورت را عقب انداختم سلامتی وتعجل در امر فرجش صلوات یابی بی رقیه(س) 🆔 @SAGHEBIN
❌مُهر پایان دولت بر عملیات ۲۰ ساله ساخت راه‌آهن سنندج همدان 🔹ساخت پروژه راه‌آهن همدان سنندج از اوایل دهه ٨٠ کلید خورد، اما نیمه‌کاره رها شد؛ دولت‌ سیزدهم این پروژه را با پیشرفت ٦٣ درصدی تحویل گرفت و مثل بسیاری از طرح‌های دیگر به سرانجام رساند. @SAGHEBIN
سایه روشن.mp3
9.39M
🔊 این قسمت: ❌ نقش‌آفرینی در انحراف مقابله قاطع با انحراف _____________________ 🔸 به مناسبت ایام هر شب یک برش صوتی از داستان‌های کتاب "سایه روشن" اثر تقدیم می‌شود. 📚 جهت دریافت کتاب به فروشگاه اینترنتی سعداء مراجعه فرمایید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء @SAGHEBIN
با توجه به گستردگی حمله آمریکا نتیجه میگیریم؛ تلفات پایگاه اردن ۳ نفر نبوده.... @SAGHEBIN
کتابش را بخوانید! خوب می دانیم که تعداد زیادی از شما مخاطبان عزیز کانال، دغدغهٔ انتخابات دارید؛ دوست دارید یک کاری بکنید؛ پس اول کتابش را بخوانید! باید قبول کنیم در هر کاری، ما اولین نفر نیستیم و خیلی ها این مسیر را رفته اند و تجربه هایی به دست آورده اند. کتاب «مادران میدان جمهوری» در برگیرنده فعالیت‌های انتخاباتی گروه «مادرانه سبزوار» است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با حضور در کوچه‌ها، بوستان‌ها، مساجد و سایر مکان‌های عمومی مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کردند. این دعوت در قالب‌های مختلفی از جمله گفت‌وگوهای چهره به چهره، تلفنی، فعالیت‌های مجازی، تولید بروشور و... صورت می‌گرفت. بخشی از کتاب: «...بعد از یکی دو بار سلام کردن، بالاخره به چشم‌شان آمدیم و جواب‌مان را دادند. اجازه گرفتیم و نشستیم. دوستم خسته از مقدمه چینی‌های صبح تا حالا توی جلسه‌های مختلف، یک راست رفت سر اصل مطلب! با همان صدای گرفته‌اش گفت: «نظرتون راجع به انتخابات چیه؟» خانمی که چند قدم دورتر ازش نشسته بود با عصبانیت گفت: «هرکس رأی بده احمقه!» خانم دیگری که کنارش مشغول تخمه شکستن بود گفت: «برنج کیسه‌ای ۳۰۰تومنه. برای چی رأی بدیم؟» مطالعه کتاب «مادران میدان جمهوری» در فراکتاب: www.faraketab.ir/b/192822?u=35694 🌊جریان؛ تربیت نویسندهٔ جریان ساز 🇮🇷فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی قم🇮🇷 🆔@sazandegi_qom http://rubika.ir/qomsazandegi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙️ جدال و مِراء در مسائل سیاسی و دینی روح ما را نابود می‌کنه @SAGHEBIN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 میکنیم اگر با تربیت و آموزش به هرقشری از جامعه سروکار داریم، این نصایح کمتردیده شده ی مرحوم رو ببینیم دم براتون خوبه گوش،بدید @SAGHEBIN