eitaa logo
شبکه طراحی راهبردی سحاب
214 دنبال‌کننده
668 عکس
88 ویدیو
206 فایل
شبکه طراحی راهبردی سحاب; پیشران نوپاهای اجتماعی #اگوباتور #Eggubator
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آکادمی لوحه
7.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 مقطع متوسطه اول و دوم این مقیاس در یک پروژه علمی به سرپرستی (ریاست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان ) در حال هنجار یابی است . 📣علاقه مندان به شرکت در این طرح 🔹نام و نام خانوادگی 🔹سن 🔹جنسیت 🔹نام مدرسه 🔹شماره تماس خود را به یکی از سه شیوه زیر ارسال کنید: ۱-پیامک به شماره 09932293729 ۲- ارسال در پیام رسان ایتا به آدرس 🆔 @Education_lohe ۳-ثبت در سایت لوحه به نشانی http://lohe.academy/?page_id=1473&preview=true 📌قابل توجه شرکت کنندگان: ۱-آزمون به صورت فردی و با رعایت فاصله گذاری بین آزمونگر و آزمودنی اجرا می شود. ۲-مدت اجرای آزمون میانگین ۳ ساعت است. @lohe_academy www.lohe.academy www.instagram.com/lohe_academy
هدایت شده از گندم
سلام با خانواده هایی در همسایگی شهرمان مرتبطیم که بدلیل : بیماری ، بد سرپرستی ، بیکاری و ... با حداقل درآمد مثل یارانه ... زندگی می کنند!! چند نفر !! باورش هم حتی سخت است. امسال که امیدواریم با محدودیت کرونایی 😷 هزینه های شب یلدا به صفر برسد ،، می توانید ما را در تامین معیشت این خانواده های آبرومند، یاری رسانید. سپاس ✔️ به رسم امانت از آذر ۱۳۹۶ تا آذر ۱۳۹۹ , با سرمایه مردمی توانسته است به ارزش ۸۷۰/۲ میلیون تومان روی پروژه های خیراندیشانه سرمایه گذاری کند. 💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه"" 6037-9981-1321-5007 بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور www.eitaa.com/gandom_link
13.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر فرد تا قبل از رسیدن به سن دبیرستان باید به ۱۵ مهارت اقتصادی اگاهی داشته باشه! . توی این فیلم اولین مهارتو یادتون میدیم و ادامه مهارتها در ویدئو های بعدی خدمتتون ارائه میشه😊 حتتتتما تا آخرشو ببینید. . مفید بود؟ برای بقیه هم بفرست استفاده کنند🙂 👈تربیت اقتصادی باید دست به دست منتقل و معرفی بشه تا همه اونو بشناسند و در روند تربیتیشون به نحو صحیح اعمال کنند.😍 . 🎙اقای دکتر محمدمهدی کمال، دکترا اقتصاد دانشگاه اصفهان، مدرس و پژوهشگر تربیت اقتصادی کودک و نوجوان مفتاح؛ موسسه فرهنگی هنری تربیت اقتصادی حکیم @ecoedu_meftah
حکمرانی مشترک (Collaborative) تمرکز حکمرانی مشترک بر تعاملات رسمی و غیر رسمیِ دولت و بخش خصوصی است تا در خلال این همکاری، هم‌افزایی در رسیدنِ به اهداف حاصل شود. هدف نهایی، توسعهٔ یک رویکرد اقتضایی برای همکاری است که بتواند اثربخشیِ حکمرانیِ مشترک را نسبت به سیاست‌گذاری و مدیریت عمومی در شرایط مختلف بسنجد. این نوع حکمرانی به سه رکن پشتیبانی، رهبری و انجمن (فروم) نیاز دارد: «پشتیبانی» مشخص می‌کند که چه موضوعِ سیاستی ای باید بررسی شود و «رهبری»، بخش‌های مختلف را در یک «فروم» گردآوری می‌کند و در نهایت، اعضای فروم هستند که برای توسعهٔ سیاست‌ها، راه‌حل‌ها و پاسخ‌ها همکاری می‌کنند. واژهٔ مشارکتی (Participatory) بر مشارکت دولت با شهروندان و واژهٔ مشترک (Collaborative) بر مشارکت نهادهای مختلف دلالت دارند.
حکمرانی مشارکتی (Participatory) این نوع حکمرانی بر مشارکتِ عمیق و دموکراتیک از طریق مشارکت شهروندان تمرکز دارد و ایدهٔ پشتیبانِ آن این است که شهروندان باید نقش مستقیم‌تری را در تصمیمات عمومی داشته باشند، یا حداقل با مسائل سیاسی عمیق‌تر دخیل شوند. در عمل، این نوع حکمرانی می‌تواند مکمل نقش شهروندان، به‌عنوان رأی دهنده و ناظرِ [کارکردهای دولت]، باشد.[۸] واژهٔ مشارکتی (Participatory) بر مشارکت دولت با شهروندان و واژهٔ مشترک (Collaborative) بر مشارکت نهادهای مختلف دلالت دارند.
حکمرانی خوب
STPL_Volume 08_Issue 1_Pages 69-86.pdf
536.7K
حکمرانی سیاست نوآوری رانش راهکارهای حل مسئله توسط مردم از طریق پلتفرم های نوآوری
15895.pdf
787.3K
نوآوری اجتماعی