eitaa logo
یا صاحب الزمان عجل الله ادرکنی
329 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
14.1هزار ویدیو
138 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم کجاست منتقم خون کربلایی ها خدا کند که بیاید به انتقام خون حسین( علیه السلام ) اللهم عجل لولیک الفرج ان شالله که همه جزء یاوران آقا امام زمان علیه السلام باشید و خیر دنیا و آخرت ببینید. کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
12.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✘ امکان نداره آدم شادی باشید، یا بتونید خونه‌تون رو شاد نگه دارید، مگر اینکه ... ※ منبع: ارتباط موفق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام علی علیه السلام.... ‌
9.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاک کردن اعضا و دل بیانات نورانی عارف بزرگ آیت الله محمد صالح کمیلی حفظه الله
4.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی دنیا به پایان می رسد آخرین مخلوق روی زمین کیست و چگونه می میرد؟ 🎙استاد عالی
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 فرق صبر و حلم چیست ⁉️ استاد دانشمند ‌🔸جدید‌ ترین‌ فایل‌ های‌ صوتی‌ و تصویری‌ استاد‌ مهدی‌ دانشمند
6.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«تجارتی پر سود» آیت‌ الله العظمی جوادی‌ آملی
18.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورتان می‌شود شما می‌توانید معشوق حضرت ولی (عج) باشید ! استاد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬انتقاد از سکوت برخی سلبریتی ها 🎙 حجت الاسلام
✨﷽✨ 🌼عزیزِ باتقوا ✍تقوا یعنی مرتکبِ گناه نشدن؛ یعنی ترس؛ ترس از چیزهایی که راهِ آسمان را به رویت می‌بندد. یعنی مواظبِ چشممان باشيم؛ مواظبِ گوشمان باشيم به چراغ قرمزِ دين كه رسيديم، ترمز كنيم و از حرام پرهیز کنیم. شاه کلید اصلیِ رابطه با خدا همین است. یاران حضرت‌ مهدی چنین خصوصیاتی دارند. علاوه بر این، زرق و برق دنیا چشمشان را نمی‌گیرد و حضرت هم از آنان بیعت می‌گیرد که طلا و نقره پس‌انداز و گندم و جو ذخیره نکنند. ۱ ⚪️ جاذبه‌های دنیایی دلِ آنان را نمی‌لرزاند و تاثیری در آنان ندارد. چنان ممتازند که پیامبر‌ اکرم آنان را بهترینِ امتش می‌داند. ۲ رعایت این قوانین و چهارچوب‌هاست که انسان را نزدِ خدا و بندگانش محبوب‌ خواهد کرد. 🔸 پس بدانید برای یار امام زمان شدن باید تقوای الهی پیشه کنیم. یعنی چه؟ یعنی انجام واجبات و ترک محرمات یعنی ترس از دست دادن توجه خدا و ولیّ او 📚 ۱. روزگار رهایی، ج۱، ص۴۶۵ ۲. کمال‌الدین و تمام‌النعمه، ج۱، ص۵۳۵