1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو را باب الحوائج نامیدند؛
که هیچ خواهشى در آستانه کرامتت بىپاسخ نبود.
حضرت باب الحوائج کاش دریابی مرا از راه دور...
#میلاد_امام_کاظم
25.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جدید ترین سرود 🌸گروه بنات الحسین🌸
نماهنگ "موکب فرشته ها"
کارگردان و تهیه کننده: میلاد مهرجو
کاری از بچه های مسجد چهارده معصوم
6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅دومین شاهکار استاد قرائتی در اثبات ولایت امیرالمومنین علیه السلام
♦️استاد قرائتی بعد از اثبات ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام در یک دقیقه در مناظره دیگر دومین شاهکار را خلق کردند.
19.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ شنیدنی ۴ دقیقه
تفسیر صدای ناقوس کلیسا از زبان امیرالمؤمنین علیه السلام
13.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنان تکاندهنده و اعترافات تلخ شیخ طارق یوسف المصری (عالم و دعوتگر اهل سنت) در مورد حدیث غدیر!
🔻شیخ طارق یوسف المصری: به خداوند قسم ما امتی هستیم که علی [علیه السلام] را تنها گذاشتیم!
برخی از صحابه پس از #غدیر بر ضدّ حضرت علی توطئه کردند و ایشان را از خلافت کنار گذاشتند و راه بغض و کینه را نسبت به وی در پیش گرفتند.
#عید_غدیر
#حدیث_نفس 🍁
🔻آیا ایران در حال عقبگرد از سیاستهای کلان منطقهای خود است؟
عبدالرضا هادیزاده، کارشناس روابط بینالملل:
🔹این شاید مهمترین سوالی باشد که از زمان توافق تهران و ریاض مطرح است؛ سیاستی که در داخل ایران با عینک سیاسی و توسط برخی جریانها به گونهای تفسیر میگردد که گویا راهبرد منطقهای ایران در دولت جدید با عقبگرد از رویکردهای کلان منطقهای کشور همراه بوده است.
🔹فارین پالیسی چندی قبل به قلم پژوهشگر شورای روابط خارجی یادداشتی نوشته و شکست یک طرف در تقابلهای منطقهای را علل شکل گیری این توافق معرفی کرده است.
🔹فارین پالیسی میگوید ایران برای تنشزدایی توافق نکرده بلکه این نتیجه طبیعی شکست سعودی از ایران در منطقه است.
🔹فارین پالیسی نوشته: «ماجرا این است که سعودی ها شکست خوردند و عادی سازی روابط دیپلماتیک با ایران تنها پوششی برای این شکست است. در خاورمیانه - به ویژه یمن، لبنان، سوریه و عراق - سعودیها نتوانستهاند ایرانیها را که در سالهای اخیر نفوذ خود را در هر چهار کشور تقویت کرده یا گسترش دادهاند، از خاک بیرون کنند.
🔹شاید دراماتیک ترین جلوه این امر تمایل عربستان سعودی برای بازگرداندن بشار اسد، رئیس جمهور سوریه - که ادامه حکومت خود را مدیون ایران است- به اتحادیه عرب باشد.»
🔹فارین پالیسی نوشته است تقابلهای ایران با با آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان میدهد ایران همچنان بر اصول سیاسی خود استوار است. پژوهشگر این مقاله میگوید: «اکنون که تهران، ریاض را از جلوی راه برداشته است، ایران در تلاش است تا آنچه از ائتلاف منطقه ای ضدایرانی منطقه باقی مانده است، تضعیف کند»
🔹از دید پژوهشگران روندهای منطقهای به نفع ایران در حال طی شدن است و پیروزی در میدان توانسته پیروزی در دیپلماسی را رقم بزند ایران بدون عقب نشینی از روکیردهای کلان مانند نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه توفیقات دیپلماتیک را رقم زده است.
🔹رحمت خدا بر حاج قاسم سلیمانی
⁉️گفتم چرا ۴۴ سال بعد از انقلاب هنوز دارن با بعضی ها مماشات میکنند؟!
گفت: این تصویر رو ببین
✍ به نظر من از سر محبت #الاغ را کول نکرده #میدان_مین است یک قدمِ اشتباهیِ این الاغ ، کل #عملیات رو مختل میکنه .
🔸ناچاریم به خاطر پیشبرد #انقلاب مان بسیاری از الاغ ها را روی سر بگذاریم و سالها کول کنیم و #محاکمه نکنیم تا مبادا فقط به خاطر یک الاغ نادان یا خائن عملیات #ظهور در این #پیچ_تاریخی بار دیگر۱۰۰۰سال #تعلیق شود!
📸 پاسخ تند یکی از موکبداران مهمونی ده کیلومتری به عباس عبدی/
خفه شو، خانواده من یکی از موکبهایی بود که از جیبش برای مولا هزینه کرد
#غدیر
⚜ ذکر صالحین ⚜
🌻 چرا دو سجده در نماز 🌻
🔸حضرت امام موسي بن جعفر علیه السلام فرمود: "در شب معراج خداوند به رسول خود امر كرد كه وضو بگيرد و نماز بخواند. پيامبر وضو گرفت و تكبيرة الاحرام گفت و حمد و سوره را خواند و ركوع رفت و به دستور خداوند سر به سجده گذاشت و تسبيح خدا كرد پس از سر برداشتن بدون اينكه خداوند مجدداً دستور سجده بدهد نبي گرامي اسلام به خاطر عظمت و جلالت پروردگار سر به سجده گذاشت و خدا را تسبيح نمود. به همين خاطر خداوند امر فرمود همه در نماز در هر ركعتي دو سجده نمايند.
📚 صدوق، علل الشرايع، ج ۲، ص ۳۱، حديث۳
امام صادق علیه السلام فرمود: "معنا و تأويل سجده اول در واقع اين است كه نماز گذار ميگويد: منها، خلقني؛ يعني از زمين مرا آفريدي. وقتي سر بلند ميكند، ميگويد: منها اخرجتنا؛ از خاك خارجم كردي، وقتي سجده دوم ميرود ميگويد: و اليها تعيدنا؛ به سوي زمين ما را برگرداندي و وقتي سر بلند ميكند، در واقع ميگويد: و از زمين بيرون مان ميسازی (و منها تخرجنا)
📚 صدوق، علل الشرايع، ج ۲، ص ۳۱،