9.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 *یک بانوی اصفهانی که تمام قرآن راچرخ دوزی کرده است.
@saja_ir
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔻 الگو پذیری
👤 #حاج_آقا_قرائتی 👇
چه اشكالی دارد مادری در حال ظرف شستن است، صدای #اذان را كه شنيد شير را ببندد و نماز بخواند و بعد مابقی ظرفها را بشويد.💖
بچهاش ياد میگيرد و اين طوری #تربيت میشود.👌🌱
تربيت به همين رفتارهاست.
#تربیت_فرزند
🆔 @saja_ir
10.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا افکار ما روی محیط تاثیر دارد یا خیر ⁉️ 👌🏻
@saja_ir
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
#درمحضربزرگان
🔸مرحوم آیت الله ناصری:
🌱اگر اسم خوب بر فرزند گذاشتی و مرتّب صدایش زدی، این اسم روی بچّه اثر خوب می گذارد. اگر اسم نامناسب گذاشتی که مورد رضایت حق و ولایت نیست، اثر سوء می گذارد.
همانطور که چند بار بگویید یا "حمید" یک اثری دارد، اگر مرتب به فرزندتان بگویید "یا علی"، "یا حسن"، "یا حسین"، "یا جعفر" آن هم اثر دارد، در نتیجه انسان در اسم گذاری مواظب باشد و اگر سعادت فرزندش و سعادت نسلش را میخواهد، اسم های اهل بیت علیه السلام و اولیای الهی، اسمهای انبیا، مقرّبان و اسم های با مضامین عالی را انتخاب بکند.
🆔 @saja_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محمودشحات(سوره شمس معروف ایشون درمقام کرد)
🆔 @saja_ir
10.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
....•✿°∞°❀~~~❀°∞°✿•....
«قدرت امام زمان(علیه السلام)»
🌺 استاد #پناهیان
🔹 با قدرت پوشالی، قدرتها و فکرها رو تسخیر کردند...
☑️ ما باید قدرت دین و امام زمان(علیه السلام) رو برگردونیم ، ما زمان را تغییر خواهیم داد
🌹 #اللَّهُمَّ_عَرِّفْنِےحُجَّتَڪ 🌹
🌹 #اللّٰھـُــم_عجِّل_لِوَلیڪَ_الفَرَجْ 🌹
@saja_ir
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید حاج قاسم سلیمانی: بر محفوظ بودن دختر خودمان حریص باشیم اما بر ولنگاری جامعه بیتفاوت باشیم؟
که کسی جرات نکند در جامعه امر به معروف و نهی از منکر بکند...
🆔 @saja_ir
وصیت تکان دهنده ی شهید سعید زقاقی به مادرش
«مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن …
زمان تشیع و تدفینم گریه نکن …
زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن …
فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را …
وقتی جامعه ما را بی غیرتی و بی حجابی گرفت، مادرم گریه کن که اسلام در خطر است …»
#شهیدانه
🆔 @saja_ir