eitaa logo
حقیقت ناب
1.2هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
5.2هزار ویدیو
457 فایل
سوالات دینی خود در جنبه های مختلف دینی. یافتن پاسخ سوالات فقهی طبق نظرمراجع تقلید، انتقادات و پیشنهادات سازنده ی خود در مورد مطالب کانال، ومطالب زیبا و آموزنده تان، با آیدی زیر👇 @Sajadi82 درارتباط باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حقیقت ناب
الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا سلامتی‌وتعجیل‌درأمرفرج‌مولانا حضرت‌بقية‌الله‌الاعظم‌ روحی‌وأرواح‌العالمین‌لتراب مقدمه الفداء صلوات
┈•‌‌‌‌‌‌꧁ ༼﷽༽꧂•┈ ✨ راهکارهای زندگی موفق در جزء چهاردهم 🕊 •┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈•
AUD-20210410-WA0026.mp3
3.84M
┈•‌‌‌‌‌‌꧁༼﷽༽꧂•┈ ✨تند‌خوانی‌ جزء چهاردهم 🌱 🍃قاری استاد معتز آقائی •┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیره امام حسن مجتبی علیه السلام در تعامل با همسر 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری ‌⏱ ۲ دقیقه
💢اهداء خون وحجامت ✅پرسش: حکم اهداء خون وحجامت برای روزه دارچیست؟ 🌺پاسخ: همه مراجع : اگر باعث ضعف شود، مكروه است 📚توضيح المسائل 16 مرجع، مسأله 1573- العروه الوثقی،جلد 2 ،کتاب الصوم،فصل فیمایجب الامساک ،مسأله3.
💠 احوالات پیروان حضرت ولی عصر (عج) 🔻امام صادق علیه السلام: طُوبى لِشِيعَةِ قائمِنا المُنتَظِرِينَ لِظُهورِهِ في غَيبَتِهِ، وَالمُطيعينَ لَهُ في ظُهورِهِ، اُولئكَ أولِياءُ اللّهِ الَّذينَ لا خَوفٌ عَلَيهِم وَ لا هُم يَحزَنونَ ❇️ خوشا به حال پيروان قائم ما كه در زمان غيبت او منتظر ظهورش هستند و در زمان ظهورش فرمانبردار اويند. آنان دوستان خدايند كه نه بيمى بر آنان است و نه اندوهگين مى شوند. 📚 كمال الدين: ۳۵۷ / ۵۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠دعای روز چهاردهم ماه رمضان 🔹اَللّهُمَّ لاتُؤَاخِذْنِی فِیهِ بِالْعَثَرَاتِ وَ أَقِلْنِی فِیهِ مِنَ الْخَطَایا وَ الْهَفَوَاتِ وَ لاتَجْعَلْنِی فِیهِ غَرَضا لِلْبَلایا وَ الْآفَاتِ بِعِزَّتِک یا عِزَّ الْمُسْلِمِینَ 🔸خدایا مرا در این ماه بر لغزشها سرزنش مکن، و از خطاها و افتادن در گناهان دور بدار، و هدف بلاها و آفات قرار مده، به عزّتت ای عزّت مسلمانان🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم جواب ظریف را داد.. 👌 🎥حاج قاسم : اگر صاحب‌منصبانی آدرس غلط دادند و در جامعه دو صدایی پیرامون دشمن درست کردند، مرتکب شده‌اند. کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن، حساسیت جامعه را از بین بردن و در درون آن تفرقه درست کردن، خیانت است! ‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌تخریب شخصیت امام (ع) توسط .... ◀️یکی از تهمت هایی که از طریق منابع به منابع نیز راه یافته است، (بسیار ازدواج کننده) و (بسیار طلاق دهنده) بودن امام حسن(ع) است. به گونه ای که در برخی منابع هفتاد، نود و گاه 250 همسر برای آن حضرت ذکر کرده اند. این تهمت ها آنقدر گسترش یافت که حتی برخی منابع شیعی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. ◀️در پاسخ به این شبهه چند نکته حائز اهمیت است: ◀️نخست آنکه بنابر نقل طبری(م310ق) و مسعودی(م346ق)، منصور عباسی برای تحقیر سادات حسنی این تهمت را در میان مردم شایع کرد. ◀️قابل ذکر است که این روایات جعلی و سند آنها دارای خدشه هستند. محتوای آنها نیز، برخلاف و کلام خود اهل بیت است که در آن زنان عمل نزد خدواند است. به عنوان طبق گزارشی، امیرمؤمنان (ع) فرمودند: «طلاق، قبیح است و من آن را دارم.» ◀️امام حسن(ع) دو تا زن را به دلیل با امیرمومنان علیه السلام و ناسازگاری طلاق داد و این معنایش زیاد طلاق دادن یا زیاد ازدواج کردن نیست. ◀️ اهل بیت چون معصوم هستند، چگونه ممکن است که فعلی مکروه و مبغوض را آنهم به فراوانی مرتکب شوند. ◀️میتوان پرسید که، چرا در منابع تاریخی جز دو مورد آنهم با دلیل، هیچ نشانی از همسران مطلقه امام نیست؟ ◀️این تعداد همسر که برای امام ذکر شده با تعداد فرزندانی(15 فرزند) که برای آن حضرت نام برده اند، هیچ تناسبی ندارد. ◀️در روایات موجود، امیرمومنان علی(ع) از رفتار امام حسن(ع) و اشتباهات مردم در تزویج دختران خود برای امام انتقاد کرده است و این با منطق امامت الهی و شواهد تاریخی وصایت به امام حسن(ع) سازگاری ندارد. 📚طبری، تاريخ الأمم و الملوك، ج8، ص؛93 📚مسعودي، مروج الذهب و معادن الجوهر، ج3، ص300. 📚کلینی، الکافی، ج6، ص54، ح4- 2. 📚قاضی نعمان مغربى، دعائم الاسلام، ج2، ص257.