eitaa logo
حقیقت ناب
1.1هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5هزار ویدیو
453 فایل
سوالات دینی خود در جنبه های مختلف دینی. یافتن پاسخ سوالات فقهی طبق نظرمراجع تقلید، انتقادات و پیشنهادات سازنده ی خود در مورد مطالب کانال، ومطالب زیبا و آموزنده تان، با آیدی زیر👇 @Sajadi82 درارتباط باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽؛ 💟 برگ درخت 💟 🌳 رحیم صفوی می گوید: در نوفل لوشاتو نمازهای یومیه به جز نماز صبح به امامت حضرت امام در حیاط منزل برگزار می شد و چون جمعیت زیاد و مُهر کم بود، حضرت امام به جای مهر دوم که بعضی ها می گذارند، از یک برگ درخت استفاده می کردند. 🌳 (مستحب است در سجده بینی هم به خاک برسد و به همین خاطر برخی از مُهر دوم استفاده می کنند) 🌳 در نماز سوره های کوتاه را آن هم به طور نسبتاً سریع قرائت می فرمودند. 📚 امام و دفاع مقدس، ص 30
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻به مناسبت ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران 📹 ببینید | هدف درس و تربیت 🔻حجت الاسلام عباسی ولدی: شهید چمران بنده خدا بود، درس را هم برای خدا خوانده بود. حالا که خدا کار دیگری از او می‌خواست، مدرک را کنار گذاشت و رفت سراغ وظیفه‌اش ...
هدایت شده از حقیقت ناب
الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا سلامتی‌وتعجیل‌درأمرفرج‌مولانا حضرت‌بقية‌الله‌الاعظم‌ روحی‌وأرواح‌العالمین‌لتراب مقدمه الفداء صلوات
🔸 یک آیه، یک نکته 6️⃣2️⃣ ✳️ عزّت متعلق به خداست در منطق قرآن، عزت واقعی و کامل، متعلق به خداوند و متعلق به هر کسی است که در جبهه‌ خدایی قرار می گیرد. در مصاف بین حق و باطل، بین جبهه‌ خدا و جبهه‌ شیطان، عزت، متعلق به کسانی است که در جبهه خدایی قرار می گیرند. این، منطق قرآن است. در سوره فاطر می فرماید: «من کان یرید العزّة فللّه العزّة جمیعا». در سوره منافقون می فرماید: «و للّه العزّة و لرسوله و للمؤمنین و لیکنّ المنافقین لایعلمون». عزت، متعلق به خداست؛ عزت متعلق به پیامبر و مؤمنین است؛ اگرچه منافقان و کافردلان، این را درک نمی کنند؛ نمی فهمند که مرکز عزت واقعی کجاست. در سوره نساء، درباره کسانی که خود را متصل به مراکز قدرتهای شیطانی می کنند، برای اینکه حیثیتی به دست بیاورند، قدرتی به دست بیاورند، می فرماید: «أیبتغون عندهم العزّة فانّ العزّة لله جمیعا»؛ آیا دنبال عزتند این کسانی که به رقبای خدا، به دشمنان خدا، به قدرتهای مادی، پناه می برند؟ عزت نزد خداست. در سوره مبارکه شعراء، گزارشی از مجموعه چالشهای پیامبران بزرگ را مطرح می فرماید؛ درباره حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت هود، حضرت صالح، حضرت شعیب، حضرت موسی... در هر مقطعی که می خواهد غلبه جبهه نبوت را بر جبهه کفر، بیان بفرماید، می فرماید: «انّ فی ذلک لایة و ما کان اکثرهم مؤمنین و انّ ربّک لهو العزیز الرّحیم»؛ یعنی با اینکه طرف مقابل، اکثریت داشتند، قدرت دست آنها بود، پول دست آنها بود، سلاح دست آنها بود، اما جبهه توحید، بر آنها پیروز شد؛ در این، یک آیتی است از آیات الهی و خدای تو، عزیز و رحیم است. ◀️ بیانات در سالگرد رحلت امام، 91/3/14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جدول اوقات شرعی نماز آیات《خورشیدگرفتگی_کسوف》یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹در مراکز استان ها☝️ ╰═━⊰🍂🌺🌺🍂⊱━═╯ ‌‌╲\ ╭``┓ ‌ ╭``🌺``╯ ┗``╯ \╲‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 بسم الله الرحمن الرحیم 🌸 💠 ✅ نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد، و دستور آن به دو روش است به این ترتیب که: 1️⃣ انسان بعد از نیت، تکبیر بگوید و یک حمد و یک سوره تمام بخواند و به رکوع رود و سر از رکوع بردارد، دوباره یک حمد و یک سوره بخواند، باز به رکوع رود تا پنج مرتبه، و بعد از بلند شدن از رکوع پنجم دو سجده نماید و برخیزد و رکعت دوم را هم مثل رکعت اول بجا آورد و تشهد بخواند و سلام دهد. 2️⃣ در نماز آیات این روش هم ممکن است که طبق نظر اکثر مراجع، انسان بعد از نیت و تکبیر و خواندن حمد، آیه های یک سوره را پنج قسمت کند و یک آیه یا بیشتر از آن را بخواند و به رکوع رود و سر بردارد و بدون این که حمد بخواند قسمت دوم همان سوره را بخواند و به رکوع رود و همین طور تا پیش از رکوع پنجم سوره را تمام نماید. مثلا به قصد سوره "قل هو الله احد" 👈🏻 بسم الله الرحمن الرحیم بگوید و به رکوع رود، 👈🏻 بعد بایستد و بگوید: "قل هو الله احد" دوباره به رکوع رود 👈🏻و بعد از رکوع بایستد و بگوید: "الله الصمد" باز به رکوع رود 👈🏻 و بایستد و بگوید: "لم یلد و لم یولد" و برود به رکوع . 👈🏻 باز هم سر بردارد و بگوید: "و لم یکن له کفوا احد" و بعد از آن به رکوع پنجم رود 👈🏻 و بعد از سر برداشتن، دو سجده کند و رکعت دوم را هم مثل رکعت اول بجا آورد و بعد از سجده دوم، تشهد بخواند و نماز را سلام دهد. اگر در یک رکعت از نماز آیات پنج مرتبه حمد و سوره بخواند و در رکعت دیگر یک حمد بخواند و سوره را پنج قسمت کند، مانعی ندارد. 📕✍🏻 طبق نظر مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی (دام ظلهما العالی)، «بسم الله الرحمن الرحیم» به تنهایی برای یک قسمت کافی نیست. بلکه باید با آیه ی بعدی خوانده شود. 🔰مثلًا در سوره فلق اوّل «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ» بگوید و به رکوع رود 🔰بعد بایستد و بگوید «مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ» دوباره به رکوع رود 🔰و بعد از رکوع بایستد و بگوید «وَ مِنْ شَرِّ غاسِقٍ إِذا وَقَبَ» باز به رکوع رود 🔰و بایستد و بگوید «وَ مِنْ شَرِّ النَّفَّاثاتِ فِی الْعُقَدِ» و برود به رکوع 🔰باز هم سر بردارد و بگوید «وَ مِنْ شَرِّ حاسِدٍ إِذا حَسَدَ» و به رکوع برود. ✅ چیزهایی که در نماز یومیه واجب و مستحب است، در نماز آیات هم واجب و مستحب می باشد، ولی در نماز آیات مستحب است به جای اذان و اقامه سه مرتبه به قصد امید ثواب بگویند: "الصلاة ". ✅ مستحب است بعد از رکوع پنجم و دهم بگوید "سمع الله لمن حمده " و نیز پیش از رکوع و بعد از آن تکبیر بگوید، ولی بعد از رکوع پنجم و دهم، گفتن تکبیر مستحب نیست. ✅ مستحب است پیش از رکوع دوم و چهارم و ششم و هشتم و دهم قنوت بخواند، و اگر فقط یک قنوت پیش از رکوع دهم بخواند، کافی است . ✅ اگر در نماز آیات شک کند که چند رکعت خوانده و فکرش به جایی نرسد، نماز باطل است . ✅ اگر شک کند که در رکوع آخر رکعت اول است یا در رکوع اول رکعت دوم، و فکرش به جایی نرسد، نماز باطل است. ولی اگر مثلا شک کند که چهار رکوع کرده یا پنج رکوع، چنانچه برای رفتن به سجده خم نشده، باید رکوعی را که شک دارد بجا آورده یا نه، بجا آورد. و اگر برای رفتن به سجده خم شده، باید به شک خود اعتنا نکند. ✅ هر یک از رکوع های نماز آیات رکن است که اگر عمدا یا اشتباها کم یا زیاد شود، نماز باطل است.
🔸جدول وقت وجوب نماز آیات (ادا و قضا شدن آن) باتوجه به پدیده خورشید گرفتگی روز یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹ ☝️
💠 عوامل موثر بر لطافت روح 🔻 برای لطافتِ روح مسیر‌ها و عوامل مؤثري هست، ما بايد آن عوامل مؤثر را بشناسيم. اگر آنها را بشناسيم و در سلوکمان مراعات کنيم بيشتر نتیجه خواهيم گرفت. 🔸 اين لطافت چيز محدودي نيست، از نقطه‌اي که شروع مي‌شود تا بي‌نهايت ادامه دارد؛ چون اسم خداست و در بخش اسماء همه امتيازات جمع است. 🔹 يکی از اسما، «لطيف» است و اين لطيف تا بي‌نهايت جا دارد. اما اين بشر چگونه آفريده شده که ساعات خلقتش، انعقاد نطفه‌اش و ارتباطش با سماء و سماوات ممکن است در تلطيف روحش اثر داشته باشد؟! 🔸 يعني مي‌تواند يک نفر حتي انعقاد نطفه‌اش و حملش در زماني باشد که در بخشي از امتيازات با ديگري فرق کند، بچه‌اي که در خانواده خشن به دنيا مي‌آيد، خشونت را مي‌گيرد؛ پس معلوم مي‌شود محیط نیز در این لطافت تأثير دارد؛ اطرافيان و امور تربيتي موثر است. 🔹 محیط، مدرسه و اجتماع همه اينها درصد لطافت را مي‌تواند بالا يا پائين بياورد و بقيه صفات هم همين‌جور است. ادامه دارد... ‌ ‌ ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄ 🔺 حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری ‌ ‌
راهکارهایی جهت آسیب کمتر برای فرزندانی که در معرض تنش های پدر و مادر هستند.Mp3
772.4K
❓چه راهکارهایی جهت آسیب کمتر برای فرزندانی که در معرض تنش های پدر و مادر هستند وجود دارد؟ 🎙پاسخ
💧☀️💧☀️💧 ✅پرسش: چندين سال که تصميم ميگيرم يه چله بگيرم براي اينکه عادت کنم روي رفتارام کنترل داشته باشم و عمدا گناه رو نکنم. اما سر دو سه رو همه چي رو به باد ميدم . عموما هم وقتايي که با ديگران رابطه برقرار ميکنم مثل فاميل و غيره ... چي کار کنم که بتونم اين چله رو تموم کنم 🌺پاسخ: چله بايد همراه با برنامه محاسبه نفس باشد تا به نتيجه برسد. در اين برنامه ضمن مراقبت روزانه هر شب نيز محاسبه انجام و در صورت بروز خطا توبه انجام ميشود. اين کار ضمن اينکه به مرور زمان خطاها را کاهش ميدهد باعث آمرزش گناهان روز و در نتيجه تداوم پاکي و دوري از گناه در دوران چهل روز ميشود. 🌸محاسبه نفس به معناي خودارزيابي و خودنظارتي يکي از بهترين روش هاي تهذيب نفس است. به کمک اين روش مي توان عيوب و اشتباهات خود را رصد کرد و آسان تر آنها را برطرف نمود. ☘️در روايتي امام کاظم عليه السلام مي فرمايند: کسي که هر روز خود را مورد محاسبه قرار ندهد از ما نيست.(1) 🌱حسابرسي نفس مشتمل بر چهار مرحله مشارطه، مراقبه، محاسبه و معاتبه است که در برخي از کتب اخلاقي بدين گونه تبيين شده است: 📌مشارطه آن است كه در اول روز شرط كند كه امروز گناهي انجام نخواهد داد و اين مطلب را تصميم بگيرد و معلوم است كه يك روز گناه نكردن كاري است آسان و سهل و مي توان به راحتي از عهده اش بر آمد. 📌پس از مشارطه بايد وارد مراقبه شوي يعني در تمام مدت متوجه عمل به شرط خود باشي و پيوسته مراقب اعمال و احوال خود باشي تا مرتكب گناهي نشوي و اگر در دلت افتاد كه مرتكب خلاف شوي بدان كه اين از شيطان است پس به آن لعنت كن و به خداوند متعال پناه ببر. ☘️و به همين حال مراقب باشي تا موقع محاسبه كه آخر شب وقتي اختصاص دهي و در آن وقت كه به تمام كارهاي شبانه روز خود رسيدگي نمايي و حساب نفس را بكني كه در اين روز مرتكب گناه شده يا نه. 🌱اگر گناهي مرتكب نشده باشد شكر خدا كن و بدان كه يك قدم پيش رفتي و منظور نظر الهي شدي و اميد است كار براي تو سهل و آسان شود و آن وقت است كه اطاعت خداوند و ترك معاصي برايت شيرين خواهد شد و اگر مرتكب گناه شده باشد بايد خود را مواخذه كني و از خداوند بخواهي و بنا بگذاري كه فردا مردانه عمل كني و بهمين حال باشي تا خداي تعالي ابواب توفيق و سعادت را بر روي تو باز كند. ................................... (1) کافي، ج2، ص453
🔰 از محبت اهل بیت علیهم السلام در به روایت 📒 طبرانی از علمای بزرگ اهل تسنن روایت کرده است: ✍️ ٩٤٠٦- حَدَّثَنَا الْهَيْثَمُ بْنُ خَلَفٍ الدُّورِيُّ، نَا أَحْمَدُ بْنُ يَزِيدَ بْنِ سُلَيْمَانَ، - مَوْلَى بَنِي هَاشِمٍ - نَا حُسَيْنُ بْنُ الْحَسَنِ الْأَشْقَرُ، نَا هُشَيْمٌ، عَنْ أَبِي هَاشِمٍ الرُّمَّانِيِّ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا تَزُولُقَدَمَا الْعَبْدِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ حَتَّى يُسْأَلَ عَنْ أَرْبَعٍ: عَنْ عُمُرِهِ فِيمَا أَفْنَاهُ، وَعَنْ جَسَدِهِ فِيمَا أَبْلَاهُ، وَعَنْ مَالِهِ فِيمَا أَنْفَقَهُ وَمِنْ أَيْنَ كَسَبَهُ، وَعَنْ حُبِّنَا أَهْلَ الْبَيْتِ» 📚 المعجم الاوسط، ج۹، ص۱۵۵-۱۵۶، ح ۹۴۰۶ 📝پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: در روز قیامت بنده گام از گام بر نمی‌دارد مگر آنکه چهار پرسش را گوید: زندگیش را در چه راهی گذرانده، پیکرش را در چه موردی از بین برده، داراییش را از چه راهی به دست آورده و در چه راهی خرج کرده است و از محبت ما اهل بيت علیهم السلام هم از او پرسش می‌شود.
14-mianji-makareme-khooban(www.rasekhoon.net)_09.mp3
3.21M
📌 مرحوم آیت الله (رضوان الله علیه) زمان:26/42 🌿🌿🌿 🔅به هنگام فتنه ها و بلاها به قرآن پناه ببرید 💻برای ترویج و تبلیغ آموزه های قرآنی خالصانه تلاش کنیم. 🔅 در رساندن سخن حق و پایبندی به آن استقامت بورزیم و ثابت قدم باشیم.یاریگر ما در انتشار این دغدغه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در ، درِ خونه‌ی فاطمه .... میرسه هـنوز صـدای فاطـمه سینه‌زن با دشمنی یا با مَنی؟ 🔊 با نوای 💥ببینید و انتشار دهید 📒 علیه السلام فرمودند که از من عهد گرفت که: "لَا يُحِبَّنِي إلا مُؤْمِنٌ ولا يُبْغِضَنِي إلا مُنَافِقٌ" (صحيح مسلم، ج۱ ص٨۶) 📝تو را دوست نميدارد مگر و تو را ندارد مگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 با زبانهای مختلف آنها[بنی صدر و منافقین] را دعوت کردم 🔹امام خمینی(ره): من قبلًا هم گفته بودم که اگر من احساس خطر بکنم، آن چیزی را که به شما داده‌ام پس می‌گیرم. 📅 به مناسبت حکم عزل بنی صدر توسط امام خمینی(ره)
✅اغلالِ دست و پاگیر در ازدواج ◀️زنجیرِ آداب و عادات باطل/1️⃣ 🔸الآن حرف وجود مبارك پيغمبر(صلّي الله عليه و آله و سلّم) اين است كه ما با حيوانات فرق داريم، ما با نباتات فرق داريم، ما با اقوام ديگر فرق داريم. 🔸نباتات بالأخره تلقيح در آنها هست، نر و ماده‌اي دارند؛ حيوانات نر و ماده‌اي دارند، اين نر و ماده‌ با هم جمع مي‌شود. 🔸ما نيامديم كه مذكر و مؤنث را با هم جمع كنيم؛ ما انبياء يك چيز تازه‌اي آورديم و آن نكاح است؛ نكاح غير از اجتماع مذكر و مؤنث است، غير از اجتماع نر و ماده است. 🔸«النكاح سنّتي» و اگر كسي نكاح بكند «مَن تزوّج فقد أحرز نصف دينه»؛ ما اين را آورديم! ما اجتماع مذكر و مؤنث را نياورديم! 🔸اين مهريه زياد، اين جهيزيه زياد، اين تجمّل‌پرستي، اين مشكلات، اين اغلال دست‌ و پاگير است! 🔸اين است كه سنّ ازدواج را مي‌برد بالا و ده‌ها مفاسد مي‌آورد؛ فرمود انبياء مخصوصاً وجود مبارك پيغمبر آمدند كه اين اغلالِ دست و پاگير را از دست و پاي جامعه باز كند. 🔸فرمود «النكاح سنّتي»؛ اجتماع مذكر و مؤنث يا نر و ماده در حيوانات هم هست، در كفار هم هست، ما اين را نياورديم. 🔸«النكاح سنّتي»، «مَن تزوّج فقد أحرز نصف دينه» اين اجتماع كجا و آن نكاح كجا! 🔸غرض اين است كه اگر اغلال گفته شد، زنجير گفته شد، اينها مصاديق فراواني دارد. 🔹درس تفسیر قرآن حضرت آیت الله العظمی
الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا سلامتی‌وتعجیل‌درأمرفرج‌مولانا حضرت‌بقية‌الله‌الاعظم‌ روحی‌وأرواح‌العالمین‌لتراب مقدمه الفداء صلوات
🔸 یک آیه، یک نکته 7️⃣2️⃣ ✳️ خدا را به یاد خودتان بیندازید از خدای متعال، عذرخواهی کنید. حال که خدای متعال به من و شما میدان داده است که به سوی او برگردیم، طلب مغفرت کنیم و از او معذرت بخواهیم. این کار را بکنیم؛ و الا روزی خواهد آمد که خدای متعال به مجرمین بفرماید: «لایؤذن لهم فیعتذرون». خدای نکرده در قیامت، به ما اجازه‌ عذرخواهی نخواهند داد. به مجرمین اجازه نمی‌دهند که زبان به عذرخواهی باز کنند؛ آنجا جای عذرخواهی نیست. اینجا که میدان هست، اینجا که اجازه هست، اینجا که عذرخواهی برای شما درجه می ‌آفریند، گناهان را می ‌شوید و شما را پاک و نورانی می ‌کند، از خدای متعال، عذرخواهی کنید. اینجا که فرصت هست، خدا را متوجه به خودتان و لطف خدا و نگاه محبت الهی را متوجه و شامل حال خودتان کنید؛ «فاذکرونی اذکرکم»؛ مرا به یاد آورید تا من شما را به یاد آورم. در همان لحظه ‌ای که شما دلتان را متوجه خدای متعال و خدا را در دل خودتان حاضر می ‌کنید و به یاد خدا می ‌افتید، خدای متعال در همان لحظه، چشم لطف و مهر و عطوفتش متوجه شماست؛ دست لطف و بذل و بخشش او به سوی شما دراز است. خدا را به یاد خودتان بیندازید؛ و الا روزی خواهد رسید که خطاب الهی به سمت گناهکاران می ‌آید که «انا نسیناکم»؛ ما شما را فراموش کردیم؛ ما شما را به دست فراموشی سپرده ‌ایم؛ بروید. عرصه‌ قیامت، این ‌گونه است. امروز که خدای متعال، اجازه داده است که شما به زاری، تضرع و گریه بپردازید، دست ارادت به سوی او دراز کنید؛ اظهار محبت نمایید و اشک صفا و محبت را از دل گرم خودتان، به چشمهایتان جاری سازید. ◀️ بیانات در نمازجمعه، 76/10/26
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرکهای زیر ناخن در وضو یا غسل👆👆
عرفان و تصوف را زیاد خوانده ام، دست کم صدها کتاب عرفانی از تصوف قدیم و جدید خوانده ام، هفت سال در هند و آسیای میانه صوفیان و دراویش گوناگونی را از نزدیک دیدم و هزاران کتاب عرفانی را ورق زده ام از ایران بگیر تا افغانستان و پاکستان و تاجیکستان و هند و ترکیه و سوریه و لبنان و تا لندن و افریقا و شرق دور را گشته ام و همه جور صوفی و درویش را با چشم خویش دیده ام و با آنها هم صحبت شده ام ! شهادت می دهم به لفظ جلاله که خدمت تو به خلق از تمام آنان بالاتر بود و تو از همه آنان عارف تر به خدا بودی و شهادت می دهم که قاتلانت شقی ترین نااهلانی بودند که نام صوفی و درویش را دزدیده بودند و یک مو از سبیل و ریش تو به هزار خروار ریش و موی سفید نادرویش مثل آن سفلگان می ارزید! شهادت هنر واقعی مردان عارف و بسیجیان انقلاب است. در روزگاری که از تصوف حتی نام و ظاهری نمانده است! تصوف واقعی خود تو بودی ! قاتلانت مشتی اشقیا بودند، مشتی لجاره و مشتی یزید! و تمام آنان که از حقیقت و مظلومیت تو نگویند مشتی کوفی اند و مشتی دنیایی! که نوشتن و گفتن از تو غیرت می خواهد و دل پاک و وزغ های دنیاپرست چنین ذوق و جرات و جسارتی را ندارند! گفتم حکایتی و مکرر نمی کنم و این حکایت بسیجیان آخرالزمان است که پاکی شان از سیمای شان هویداست! عليرضا قزوه