فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣عنایت #امام_حسین_علیه السلام به خانواده طلبه جهادی
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
✅ ناراحتی مقام معظم رهبری از حذف كتاب فلسفي «شرح منظومه ملاهادی سبزواری» از دروس حوزه
🔸 آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی در همايش ملي "فلسفه مضاف":
🔹چندی پیش دیداری خصوصی با رهبر معظم انقلاب داشتم که از ایشان پرسیدم از وضع حوزه های علمیه مطلع هستید؛ ایشان فرمودند «شنیده ام که «شرح منظومه علامه سبزواری» را از دروس حوزه حذف کرده اند که خوب نیست.»؛ به مقام معظم رهبری عرض کردم که اگر لازم می دانید، خودتان دستور دهید تا کتاب «شرح منظومه علامه سبزواری» به دروس رسمی حوزه بازگردد که ایشان در پاسخ فرمودند «بنا ندارم در امور حوزه ها دخالت کنم و دخالت هم نمی کنم»
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 68.mp3
5.18M
🎤 #عشق_الهی (68)
🔸قرار گرفتن خدا در قله ي عشق چه اثري در عبادات و چه نقشي در مسير زندگي به دنبال دارد؟
🔸اذكار سيد مرتضي علم الهدي چه نتيجه اي داشت؟
🆔 @sajedi_ir
🎥 اشاره حضرت امام خمینی (ره) به رابطهی میان حوادث صدر اسلام با وقوع انقلاب اسلامی در ایران
🔻در روزهای اخیر، اظهارات یکی از کارشناسان شبکهی قرآن درباره دو بیانات حضرت امام خمینی (ره)، بازتابها و واکنشهای فراوانی داشته است. در ادامه به بررسی این اظهارنظرات میپردازد.
به طور خلاصه باید گفت هر دو اظهارنظر کارشناس شبکهی قرآن که یکی تناسب میان حادثهی ریزش چهارده کنگره طاق کسری و وقوع حوادثی در قرن چهارده هجری، و دیگری اشارهی حضرت جبرئیل به انقلاب اسلامی در زمان نزول بر حضرت صدیقهی طاهره بوده، در بیانات حضرت امام خمینی (ره) وجود دارد. اگرچه اصل و کلیت نقل قول صحیح است، اما به کیفیت نقل قول خدشههایی وارد است و مطابقت کامل با بیانات حضرت امام ندارد.
1️⃣ در مورد اول، حضرت امام در تاریخ ۰۹ آذر ۱۳۶۴ در جمع مسئولان نظام میفرمایند:
«اینکه چهارده کنگره از کنگرههای قصر ظلم خراب شد، به نظر شما نمیآید که یعنی در قرن چهاردهم این کار میشود، یا چهارده قرن بعد این کار میشود؟ به نظر شاید بیاید این، محتمل هست که این بنای ظلم شاهنشاهی بعد از چهارده قرن از بین میرود و بحمد الله رفت از بین... منتها ما حوصلهمان کم است. تمام دنیا از اول تا آخرش پیش حق تعالی یک جور پیداست، این ور و آن ور ندارد که یک راه دوری باشد.»
2️⃣ در مورد دوم نیز، حضرت امام خمینی (ره) در بیان فضائل حضرت صدیقهی طاهره سلاماللهعلیها در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۶۴ میفرمایند:
«حتی درباره ائمه هم من ندیدهام که وارد شده باشد این طور که جبرئیل بر آنها نازل شده باشد، فقط این است که برای حضرت زهرا- سلام الله علیها- ست که آنکه من دیدهام که جبرئیل به طور مکرر در این ۷۵ روز وارد میشده و مسائل آتیهای که بر ذریه او میگذشته است، آن مسائل را میگفته است و حضرت امیر هم ثبت میکرده است. و شاید یکی از مسائلی که گفته است، راجع به مسائلی است که در عهد ذریه بلندپایه او حضرت صاحب- سلام الله علیه- است، برای او ذکر کرده است که مسائل ایران جزو آن مسائل باشد، ما نمیدانیم، ممکن است. در هر صورت من این شرافت و فضیلت را از همه فضایلی که برای حضرت زهرا ذکر کردهاند، بالاتر میدانم.»
همانطور که پیداست، در بیان حضرت امام خمینی (ره) هر دو موضوع نه به صورت یک گزارهی قطعی، که به صورت یک تحلیل و گمانهی مبتنی بر واقعیات بیان شده و صدالبته که بیان آنها از لسان حکیم الهی و عارف بالله و فقیه دوران و نائب عام امام زمان (عج)، معنای ویژهای دارد.
🌐 @meshkatnoor
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
#زبان_قرآن 9️⃣
✍️ ابوالفضل ساجدی
❓شك يا رد❓
⭕️ ديدگاه آقاي #شبستري: عبور از ترديد در #واقع_نمايي_قرآن به رد آن
🔹 قبلا در يادداشت #زبان_قرآن 6️⃣ عرض شد كه آقاي محمد #مجتهد_شبستري در برخي آثار اوليه خود عباراتي دارد كه واقع نمايي زبان قرآن (اعم از باورها، خبرهاي غيبي، داستان انبياء و ...) را مورد ترديد قرار مي دهد، اما در آثار جديد خود از ترديد عبور كرده و صريحا آن را رد ميكند. در اينجا به بيان دوم وي اشاره مي شود.
🔸 وي در مقاله (قرائت نبوي از جهان، ش15) چنين مي نويسد: " آیات قرآن گزاره هایی فلسفی به منظور اِخبار از واقعیت یا اخبار از غیب نیستند." ايشان در بخش ديگري از همين مقاله به طور خاص ناظر به گزاره هاي تاريخي قرآن مي نويسد: «این تاریخ که در قرآن روایت می شود فهمیدن روایت گونه راوی از روایت خود است. ... این فهمیدن متعلَّقی در جهان خارج ندارد و همه آن در تخیّل راوی صورت می بندد.»
🔹 منظور وي از راوي، پيامبر اكرم ص است كه بر اساس تخيلات خود مطالبي را روايت مي كند.
🔸 منظور وي از روايت آن است كه شنونده يا خواننده مطالبي را نقل مي كند كه با تكيه به تخيلات خود آنها را در روان يا درون خود احساس يا تجربه ميكند.
🔹 پاسخ اجمالي اين سخن قبلا در #زبان_قرآن 8️⃣ بيان شد، بعدا نيز خواهد آمد.
🔸 پاسخ تفصيلي به ديدگاه آقاي شبستري و مباني غربي آن را در كتاب #زبان_قرآن درس چهارم تا ششم آورده ام. توضيحاتي در مورد معرفي و فصول اين كتاب قبلا در اين كانال قرار داده شد.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
#زبان_قرآن 0️⃣1️⃣
✍️ ابوالفضل ساجدی
⭕️ پاسخ تفصيلي به آقاي #شبستري و ساير نافيان واقع نمايي قرآن
علاقه مندان به پاسخ به ديدگاه ايشان، به فايلهاي صوتي سلسه درسهاي #زبان_قرآن كه تا كنون 4 درس آن در اين كانال بارگذاري شده (و انشاالله ادامه دارد)، مراجعه فرمايند. يكي از محورهاي اين دروس، بيان و نقد ادله ي نافيان واقع نمايي قرآن و سپس بيان ادله اثباتي آن است. لازم به ذكر است كه واقع نمايي مساوي ظاهرگرايي نيست.
🔸 اين درس گفتار بر اساس متن كتاب "#زبان_قرآن_با_نگاهي_به_چالشهاي_كلامي_تفسير" در جامعه الزهراء ارائه و توسط اين مركز به صورت فايل صوتي و تصويري تهيه و تدوين شده است.
🔸(زبان قران) از يكسو نگاهي نو به مجموعه آيات قرآن براي كشف زبان فهم آن دارد؛ و از سوي ديگر عهده دار پاسخگويي به چالشهاي جديدي است كه توسط برخي نويسندگان حوزوي يا دانشگاهي متاثر از غرب طرح شده و ترويج يافته است؛ چالشهايي مانند: 1. نفي معناداري قرآن 2. نفي واقع نمايي قرآن، 3. نگاه ناسوتي به اين كتاب و انكار آسماني بودن آن، 4. تلقي نمادين يا اسطوره اي از كل آيات قرآن كه در نتيجه به تاويل گسترده آيات و انكار كلي حجيت ظواهر آن و به تدريج به نفي شريعت مي انجامد.
حقير در دو كتاب به اين موضوعات پرداخته ام: يكي كتاب فوق و ديگري در كتاب (#زبان_دين_و_قرآن). تفاوت اين دو كتاب در يادداشت ديگري انشاالله بيان خواهد شد.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 69.mp3
5.73M
🎤 #عشق_الهی (69)
1️⃣ احساس حضور خدا در زندگي چه بركاتي دارد؟
2️⃣ چگونه عاشق خدا شدن انسان را از خطرات گناه حفظ مي كند؟
3️⃣ آيا رشد سن جسمي يا بيولوژيك ما با رشد سن معرفتي ما هماهنگ است يا در كودكي معرفتي باقي مانده ايم؟
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
شکوفایی اندیشه دینی 35.mp3
11.87M
🎤فایل صوتی
⭕️ موضوع : #تربيت_اعتقادي #نسل_نو
🔷 #قسمت_سی_و_پنجم :
✅ گام اول رفع موانع شناختي:
🔴 القاء خرافه انگاري دين از طريق برخي #شبكه_هاي_خارجي و مجازي 1️⃣
❓اما چگونه و با چه روشهايي❓
#شبكه_هاي_ماهواره_اي
مجموعه سخنان دکتر ساجدی که از شهریور ماه سال ١٣٩۴ ارائه و از برنامه راه بهشت رادیو معارف پخش شده است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
8.mp3
3.45M
#نماز_و_زندگي 8️⃣
1. مهمترين اثر نماز چيست؟
2. حيات دنيوي و اخروي چه تفاوتي دارند؟
3. آثار نماز در هر كدام، چيست؟
4. بندگي خدا چه بركاتي دارد؟
5. براي چه خلق شده ايم؟
مجموعه سخنان دکتر ساجدی در برنامه اذانگاهي "تا آسمان" که در سال 1396 از رادیو معارف پخش شده است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
☘️☘️#درس_زبان_قرآن، ج (5) ☘️☘️
✅ نگاهي نو به قرآن شناسي و پاسخ به چالشهاي جديد آن
⁉️ادعاي پوچ انگاري آموزه هاي ديني و قرآني⁉️
اين ادعا، چالشي است كه كساني در مورد معناداري زبان قرآن مطرح كرده اند، و تنها معيار معناداري را تجربه گرايي دانسته اند. اين نگرش نوعي تجربه گرايي افراطي است كه عينكي كاملا مادي بر چشم دارد.
تجربه گرايي در غرب سه مرحله را طي كرده است:
1. جهان شناختي (Cosmologic) : جهان خارج و انسان محدود به ماده است. اين ديدگاه، منكر عالم ماوراء طبيعت، خدا، و بعد غيرمادي انسان است.
2. معرفت شناختي (Epistemologic): اين ديدگاه يك پله از مادي گرايي قبلي جلوتر مي رود و مدعي است كه در عالم فهم و معرفت هم، جز معرفت مادي، اعتباري ندارد و صادق نيست.
3. معناشناختي (semantic): اين ديدگاه از هر دو پله قبلي جلوتر مي رود و مدعي است كه نه تنها در ساحت واقعيت خارجي و نه تنها در ساحت ذهن و فهم بلكه در ساحت معنا هم بايد تجربه گرا بود. يعني گزاره يا جمله ي غيرقابل تجربه، بي معناست. اينها نتيجه گرفتند كه هر چه در مورد خدا و دين و اخلاق گفته شود همه هيچ و پوچ است، چون قابل اثبات و ابطال تجربي نيستند. جمله "خدا يا آخرت وجود دارد" مثل اين است كه بگوييم: "شنبه آش را خوابيد". اين جملات معنا ندارند، لذا نوبت نمي رسد كه از نظر معرفت شناسي از امكان صدق و كذب آنها سخن بگوييم.
نگرش سوم به پوزيتيويسم منطقي معروف است كه در اوايل قرن بيستم مطرح شد و آموزه هاي ديني را بي معنا تلقي كرد.
با توجه به اينكه اعتقاد و عمل به آموزه هاي ديني در گرو معناداري آنهاست, اگر آنها را بي معنا و بي اعتبار بدانيم، جايي براي اعتقاد و عمل باقي نمي ماند.
اين ادعا به كشور ما هم سرايت كرد و برخي نويسندگان متاثر از غرب، آن را پذيرفتند.
درس زبان قرآن ج 6 تا 8 كه به تدريج بارگزاري مي شود اين موضوع را تبيين و بررسي مي كند.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
10-2-2.mp3
26.77M
☘️☘️#درس_زبان_قرآن، ج (6) ☘️☘️
✅ نگاهي نو به قرآن شناسي و پاسخ به چالشهاي جديد آن
⁉️ادعاي پوزيتيويستهاي منطقي: پوچ انگاري آموزه هاي ديني و قرآني⁉️ 1️⃣
براي اطلاعات بيشتر رجوع كنيد به كتاب "#زبان_دين_و_قرآن، دو فصل (معيار معناداري) و (ديدگاهها در معناداري يا بيمعنايي گزارههاي ديني) و به كتاب "#زبان_قرآن_با_نگاهي_به_چالشهاي_كلامي_تفسير " فصل (معناداري زبان قرآن).
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 70.mp3
4.12M
🎤 #عشق_الهی (70)
✅ #روش كسب:
✳️ تغيير عينك چشم دل
✳️ مبارزه با روحيه انكار كرامات معصومين ع و اولياء الهي 1️⃣
🆔 @sajedi_ir
شکوفایی اندیشه دینی 35-2.mp3
4.63M
🎤 موضوع : #تربيت_اعتقادي #نسل_نو (36)
✅ گام اول رفع موانع شناختي:
القاء خرافه انگاري دين از طريق برخي #شبكه_هاي خارجي و مجازي 2️⃣
🔴 امان از توجيهات نفساني كه پل پذيرش شبهات است.❗️
نمونه اي از اين توجيهات در فايل صوتي فوق، كه ناظر به يك ايراني ساكن كانادا است، مشاهده مي شود؛ اما قبل از گوش دادن، توجه به نكته زير لازم است:
▫️زمينه رواني تاثير پذيري از تبليغات خرافه انگارانه دين، توجيهات نفساني است. يكي از دلايلي كه سبب مي شود برخي مخاطبين شبكه هاي ماهواره اي و مجازي از شبهات و تبليغات خرافه انگارانه دين استفبال كنند و در عمل به احكام شرع دچار تزلزل شوند، آمادگي رواني آنها براي پذيرش راههاي توجيه براي ارتكاب گناهان است.
▫️در روانشناسي اين توجيهات از مصاديق مكانيزمهاي دفاعي شمرده مي شود. منظور از آنها اين است كه نفس انسان هنگام ارتكاب خطا براي رهايي از عذاب وجدان ناشي از احساس تعارض دروني، دنبال راههاي توجيه مي گردد تا با اين ابزار، از اميال نفساني خود در برابر عذاب وجدان دفاع كند.
▫️شبكه هاي ماهواره اي و مجازي اسلام ستيز غالبا به جاي مقابله با اصل دين، برخي احكام خاص آن مانند نماز، روزه، حجاب را مورد ترديد قرار مي دهند و از دينداري بدون شريعت و موافق آزادي جنسي دفاع مي كنند. اين دين با اميال نفساني سازگارتر است و برخي جوانان به دنبال يافتن راههاي توجيهي براي پذيرش چنين ديني هستند.
▫️لازم به ذكر است كه رد خرافه انگاري دين به معناي عدم وجود خرافات ميان برخي دينداران نيست بلكه به معناي خالي بودن اسلام از خرافات است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
9.mp3
5.32M
#نماز_و_زندگي 9️⃣
✅ #معنادرماني_نماز با معنابخشي به زندگي (1):
1️⃣ چه رابطه اي ميان نماز و معنابخشي به زندگي وجود دارد؟
2️⃣ معنابخشي به زندگي چه آثار رواني و دنيوي دارد؟
3️⃣ زندگي بي معنا چه دردهايي دارد؟
4️⃣ آيا رفاه مادي و اقتصادي براي معنابخشي به زندگي كافي است؟ چرا؟
✅ هر قدر نماز با توجه بيشتر باشد اثر معنادرماني آن بيشتر است.
مجموعه سخنان دکتر ساجدی در برنامه اذانگاهي "تا آسمان" که در سال 1396 از رادیو معارف پخش شده است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
برخي كاربران درخواست تهيه متن درسنامه براي "#درس_زبان_قرآن" (كتاب: زبان قرآن با نگاهي به چالشهاي كلامي تفسير؛ و كتاب: زبان دين و قرآن) را داشتند. بدين منظور به سايت انتشارات موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني http://eshop.iki.ac.ir/shop/7
مراجعه فرماييد. كتاب مورد نظر خود را جستجو كنيد و سفارش دهيد. همچنين مي توانيد با تماس در ساعات اداري با شماره 02537832193 داخلي 1 اقدام به خريد فرماييد.
کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
✍️ ابوالفضل ساجدی
📕 معرفي كتاب (زبان دين و قرآن) و بيان تفاوت آن با اثر ديگر نويسنده در اين موضوع
كتاب #زبان_دين_و_قرآن، چاپ موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني، قم، 1383 (چاپ سوم ان با ويراست جديد در 1395 انجام شده است). اين اثر، برگزيده كتاب سال حوزه در سال 1384و نيز كتاب سال سيزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن است.
قبلا گزارشي از كتاب #زبان_قرآن_با_نگاهي_به_چالشهاي_كلامي_تفسير ارائه شد. مراجعه كنيد به: #فهرست_كتاب_زبان_قرآن و به: #درس_زبان_قرآن، جلسه 1️⃣
🔸تفاوت اين دو اثر
1️⃣ كتاب (زبان قرآن) بر زبان قرآن متمركز است، اما كتاب (زبان دين و قرآن) سه بخش است كه فقط بخش سوم آن به اجمال به زبان قرآن ميپردازد؛
2️⃣ جهتگيري بحث در كتاب (زبان دين و قرآن)، طرح مباحث انديشمندان غربي درباره ي زبان دين، و نقد و بررسي كاربرد آنها در تحليل زبان قرآن توسط انديشمندان داخلي است؛ درحاليكه سير مباحث كتاب (زبان قرآن)، تبيين ابعاد زبان قرآن است؛
3️⃣ توجه ويژه به ديدگاههاي انديشمندان داخلي، مانند طرح آراي علماي اصول در فصل چيستي معنا و بيان رويكردهايي مانند زبان فطرت، هدايت، و مجاز دربارة زبان قرآن، و بيان تفصيلي زبان تأليفي ـ شبكهاي قرآن (در سه درس آخر) از ديگر اختصاصات كتاب (زبان قرآن) است؛
4️⃣ توجه ويژه و تفصيلي به ديدگاههاي انديشمندان خارجي كه مباني ديدگاههاي نويسندگان داخلي مانند دكتر سروش، و آقايان مجتهد شبستري، مصطفي ملكيان و ... بوده اند، از اختصاصات كتاب (زبان دين و قرآن) است.
5️⃣ منابع انگليسي مورد استفاده دركتاب (زبان دين و قرآن) بسي بيشتر از كتاب (زبان قرآن) است.
6️⃣ كتاب (زبان قرآن) درسبندي و مختصر در 300 صفحه نگارش يافته و براي استفاده در كلاسهاي آموزشي است اما كتاب (زبان دين و قرآن) تفصيلي و 500 صفحه است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
فهرست و مقدمه.docx
46.5K
فهرست و مقدمه كتاب (زبان دين و قرآن)
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 71.mp3
5.95M
🎤 #عشق_الهی (71)
✅ #روش كسب:
✳️ مبارزه با روحيه انكار كرامات معصومين ع و اولياء الهي 2️⃣
✳️ روش حضرت آيه الله بهجت چه بود؟
🆔 @sajedi_ir
مناظرات.pdf
1.39M
👆پیشنهاد ویژه👆
📚 دانلود متن کتاب
🗣مناظرات تاریخی امام رضا علیه السلام
با پیروان مذاهب و مکاتب دیگر ✡️✝️ 🔰 اثر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی 🌐 @meshkatnoor
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
11-2.mp3
30.15M
☘️☘️#درس_زبان_قرآن، ج (7) ☘️☘️
✅ نگاهي نو به قرآن شناسي و پاسخ به چالشهاي جديد آن
⁉️ادعاي پوزيتيويستهاي منطقي: پوچ انگاري آموزه هاي ديني و قرآني⁉️ 2️⃣
براي اطلاعات بيشتر رجوع كنيد به كتاب "#زبان_دين_و_قرآن، دو فصل (معيار معناداري) و (ديدگاهها در معناداري يا بيمعنايي گزارههاي ديني) و به كتاب "#زبان_قرآن_با_نگاهي_به_چالشهاي_كلامي_تفسير " فصل (معناداري زبان قرآن).
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال و شادی شيخ عرعور (مفتي سرشناس وهابی عربستاني كه به فتاواي ضد شيعي شهرت دارد) از سخنان جدید و عجيب آقاي سيد کمال حیدری...‼️
@hawzeh_velaei
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
10.mp3
6.63M
🌿🌿 #نماز_و_زندگي (10) 🌿🌿
✅ #معنادرماني_نماز با معنابخشي به زندگي (2):
1️⃣ نماز چگونه به زندگي معنا مي دهد؟
2️⃣ نتايج دنيوي بي معنايي زندگي چيست؟
3️⃣ فرانكل كه مبدع معنادرماني است چه مي گويد؟
مجموعه سخنان دکتر ساجدی در برنامه اذانگاهي "تا آسمان" که در سال 1396 از رادیو معارف پخش شده است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_adminش
12-2.mp3
36.87M
☘️☘️#درس_زبان_قرآن، ج (8) ☘️☘️
✅ نگاهي نو به قرآن شناسي و پاسخ به چالشهاي جديد آن
⁉️ادعاي پوزيتيويستهاي منطقي: پوچ انگاري آموزه هاي ديني و قرآني⁉️ 3️⃣
🌿 در دو جلسه گذشته اصل ادعا تبيين شد. اين جلسه بررسي و نقد آن بيان مي شود.
براي اطلاعات بيشتر رجوع كنيد به كتاب "زبان دين و قرآن، دو فصل (معيار معناداري) و (ديدگاهها در معناداري يا بيمعنايي گزارههاي ديني) و به كتاب "زبان قرآن" فصل (معناداري زبان قرآن).
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin