eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 صدقه اول ماه فراموش نشود💳 🟢 📚در کتاب مکیال المکارم از وظایف ما نسبت به امام زمان علیه السلام در وظیفه شماره ۲۳ و ۲۴ آمده است : 🔺صدقه دادن به قصد سلامتی امام 🔺 صدقه دادن به نیابت از امام عصر 🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️ 🔖 امام علی علیه السلام: اگر بردبار نیستی خود را بردبار جلوه بده زیرا کمتر کسی است که خود را شبیه گروهی کند و به زودی یکی از آنها نشود.
💚امام جعفرصادق(ع): 🍁هرکس یک مرتبه ازروی اخلاص و نیت قلبی، 💚بررسول خدا(ص)صلوات فرستدحق تعالی 🍁صدحاجت او را روا سازد 💚سی دردنیا و هفتاد درآخرت 📚 منبع:بحارالانوارج ۹۴ص۷۰ 🍁 اللَّـهُمَّ 🍁 🍂 صَلِّ 🍂 🍁 عَلَى 🍁 🍂 مُحَمَّد 🍂 🍁وعلی آلِ 🍁 🍂 مُحَمَّد🍂 🍁وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم🍁 ____🍃🌸🍃____
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 💥 «صیحه آسمانی و شیطانی» 👤 🚨 موج‌های آخرالزمانی و سحر نهایی مردم دنیا با دو صیحه ✨ صیحه آسمانی و اعلام عمومی ظهور 👹 صیحه شیطانی و فریب مردم جهان ☘ ای شمس ولایت به شب‌تیره اسیریم ☘ ما روز نداریم... مگر روز ظهورت... ❤️ علیه‌السلام: در تعجيل بسیار دعا كنيد كه تعجيل در فرج ، گشايش كار خود شماست.
حملهٔ کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در راسک 🔹سخنگوی پلیس از حملهٔ کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه‌شب گذشته خبر داد. در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از نیروی پلیس مجروح شدند و به شهادت رسیدند. اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل است.
اصابت موشک به یک کشتی در دریای سرخ 🔹آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که یک کشتی با پرچم لیبریا در دریای سرخ پس از اصابت موشکی که از یمن شلیک شده بود دچار آتش‌سوزی شده است.
تصاویر شهدای حادثه تروریستی
مشخصات کشتی هدف‌قرارگرفته در دریای سرخ 🔹خبرنگار «المیادین» نوشته کشتی‌ای که در تنگهٔ «باب المندب» نزدیک بندر الحدیدهٔ یمن هدف قرار گرفت، با نام «الجسره» متعلق به شرکت آلمانی «HAPAG-LLOYD» در هامبورگ است. این شرکت دفاتر نمایندگی در فلسطین اشغالی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 حکم شرعی نشستن و خوردن غذا بر سفره شراب
🔺رهبر انقلاب بعد از مراسم دیشب، به حاج مهدی گفتند این مرثیه‌ی شما (اشاره به مداحی ‎)‌ کار یک منبر نه بلکه کار چند منبر رو با هم کرد.
سومین حادثهٔ امنیتی در دریای سرخ از صبح امروز 🔹ادارهٔ عملیات تجارت دریایی انگلیس گفت که گزارش‌هایی از یک حادثهٔ امنیتی جدید در نزدیکی تنگهٔ «باب‌المندب» و ۵۵ کیلومتری جنوب غربی بندر «المخا» دریافت کرده است.
1_1212714191.mp3
7.53M
📿 صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی 📖 متن و ترجمه صلوات👇 ✅ eitaa.com/ppt_doa/2696 🔺خواندن از روی متن👆 7 دقیقه 🔺گوش دادن صوت دعا 15 دقیقه 🎙 با نوای استدیویی مهدی نجفی
1_915931995.pdf
698.8K
🌸متن پی دی اف صلوات ضراب اصفهانی🌸 عصر جمعه ها ازخوندنش غافل نشیم توصیه امام زمان برای عصرجمعه
صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی.mp3
3.06M
🔸️اگر از هر عملی در عصر جمعه غافل شدیم از صلوات ابوالحسن ضراب اصفهانی غافل نشویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ما نگران بودیم مثل این دخترها تو استادیوم یوقت فحش نشنون! 👈🏻همینقدر از مرحله پرت بودیم و نمیدونستیم وضع جوریه که جلوی بعضی دخترها باید نگران پسرها بود حرف بد یاد نگیرن!
باسلام ختم نادعلی و۷۰ بار لاحول ولا قوه‌ الا بالله العلی العظیم شروع از یکشنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا تا ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام برای شرکت در چله به این گروه تشریف بیارین👇👇 https://eitaa.com/joinchat/315228474Cbd70688e2c
🚨 یحیی سریع: دو کشتی که مقصدشان رژیم صهیونیستی بود را با موشک هدف قرار دادیم 🔹یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن: نیروهای یمنی دو عملیات را علیه دو کشتی کانتینری که مقصدشان رژیم صهیونیستی بود، اجرا کردند. 🔹پس از آنکه این دو کشتی به هشدارهای نیروهای مسلح یمن اعتنا نکردند، به واسطه دو موشک هدف قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا از خلیج فارس 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه: ناوگروه آیزنهاور کمتر از ۲۰ روز در خلیج فارس بود و اکنون از منطقه خارج شده است. 🔹حضور این ناو تنها جنبهٔ تبلیغاتی دارد و هیچ خاصیت عملیاتی برای آن‌ها ندارد چرا که رزمندگان نیروی دریایی سپاه هوشمندانه، روزانه و لحظه‌ای تحرکات این ناوگروه را در سطح، بالای سطح و زیرسطح تحت نظر داشته‌اند.
دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با طرحی از مجاهدین فلسطینی و حدیث حضرت فاطمه (س) در سالروز تاسیس حماس رونمایی شد.