eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.2هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 توماج صالحی از داخل زندان و مهدی یراحی در حال گذراندن مجازات با پابند الکترونیکی هم برای سالگرد اغتشاشات پست و استوری گذاشتند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 رهبر انقلاب: دم از رهبری می زنند اما با فتنه‌گران همکاری می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: اینکه دختر عزیز ما مدال خودش را اهدا می‌کند به بچه‌های غزه یا ، این خیلی در دنیا پرمعناست
قاب ماندگار عکس یادگاری اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دلجویی رهبر انقلاب از صادق بیت‌سیاح 🔹ان‌شاءالله که خود جناب ام‌البنین عوض‌تان بدهد.
🔺بزرگترین کانال رسانه غزه در تلگرام: درحالیکه ایران هنوز انتقام ترور هنیه را نگرفته رئیس جمهورشان میگوید ما با آمریکا برادریم....
🔺بزرگترین کانال رسانه غزه در تلگرام: درحالیکه ایران هنوز انتقام ترور هنیه را نگرفته رئیس جمهورشان میگوید ما با آمریکا برادریم....
♨️حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم خطاب به پزشکیان: جناب آقای دکتر پزشکیان! 🔹از شما به عنوان رییس جمهور کشور اسلامی ایران که سوگند به قرآن خورده اید که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشید انتظار می رفت که در برابر این زن حرمت شکن و قانون شکن این گونه منفعل نباشید! 🔹این زن اولا به صورت آزاد بی حجاب می چرخد و استوری هم می زند و با مجری برنامه شما کنار آسانسور عکس یادگاری می گیرد و بعد از کوچه پس کوچه‌های شهر سخن می گوید به گونه ای که گشت ارشاد همه خیابان ها و کوچه ها را گرفته است و شهر حکومت نظامی است!! آقای پزشکیان! 🔹اگر در خیابان های تهران عبور کنید حتی یک مورد هم گشت ارشاد نمی بینید. واقعا شما که دایما از امیر المومنین دم می زنید و نهج‌البلاغه می خوانید و قسم خورده اید که پاسدار مذهب رسمی کشور باشید هیچ تکلیفی نسبت به پدیده بی حجابی و شکستن حکم خدا و قرآن ندارید ؟! 🔹آیا در نهج‌البلاغه نوشته شده که زن می تواند تمام آرایش و بی حجاب و نیمه عریان در خیابان رفت و آمد کند و جوانان را به ورطه فساد بکشاند و هیچ کس نباید حق تذکر به او داشته باشد،نه دولت و نه مردم و نه پلیس ؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نبویان نماینده مجلس خطاب به پزشکیان: 🔹 از آقای روحانی عبرت بگیرید؛ برای یکبار هم که شده متن FATF را بخوانید! 🔹️تحریم‌ها از ۸۰۰ عدد به ۱۵۰۰ عدد رسید آقای پزشکیان سعی کنید اولاً متن برجام و fatf را برای یک بار بخوانید و صرفاً به وسوسه‌های کسانی که خانواده و بچه‌هاشان در خارج از کشور هستند اعتماد نکنید 🔹 ثانیاً از تلاش‌های باطل و چشم امید بستن به دشمنان ملت به جای اعتماد به ملت بزرگ ایران در دولت آقای روحانی عبرت بگیرید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ تذکر رسایی نماینده مجلس به برخورد صدا و سیما با مجری برنامه افق 🔹 رسایی، نماینده مجلس، در تذکری به ریاست صدا و سیما نسبت به رفتار این سازمان با مجری برنامه "افق فلسطین" انتقاد کرد. 🔹 وی تاکید کرد که تلویزیون باکو بارها به مسئولین جمهوری اسلامی توهین کرده و اخیراً نیز ادعایی بی‌ارزش درباره خاک ایران مطرح کرده است. 🔹 رسایی اظهار داشت: "مجری شبکه افق در پاسخ به این توهین، حرف درستی زده بود، اما به دلیل عدم هماهنگی با مسئولین صدا و سیما از ادامه برنامه منع شده است. این در حالی است که این واکنش، وظیفه‌ مجری بوده و تصمیم صدا و سیما پیام اشتباهی به مخاطبان در آذربایجان ارسال می‌کند."
📷 لحظهٔ دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط روح‌الله رستمی
🚨 | منابع لبنانی: اسرائیل ده ها دستگاه ارتباطی(پیجر) را از راه دور در بیروت منفجر کرد 🔹بیش از ۵۰ نفر تاکنون زخمی شده‌اند. 🔺 این یک رویداد امنیتی بسیار مهم است.
✍🏻پیجر چیزی که از نوکیا ۱۱۰۰ هم‌ابتدایی تر است ولی دشمن کاملا روی آن مسلط است و تمام پیجرها‌ را می‌تواند همزمان منفجر کند! ❗️تصور کنید اگر بخواهد موبایل‌های یک شهر را در یک آن منفجر کند چه فاجعه‌ای خواهد شد... ❌ جوامع اسلامی حتما باید برنامه جدی برای استقلال تکنولوژیک داشته باشند که گرچه بسیار سخت است ولی چاره‌ای از آن نیست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨هشدار جدی سیدحسن که شنیده نشد! ❗️این موبایل و ابزارهای ارتباطی دستگاه است!...
🚨پیچر های مورد استفاده حزب الله از آخرین نسخه تولید شده کمپانی موتورولا می‌باشد.
🖤تعداد مجروحان در لبنان به 1800 نفر رسید. 🔹هنوز اخبار دقیقی از شهدا این حمله مخابره نشده است.
🚨علی عمار نماینده حزب الله در پارلمان لبنان: پسرم در انفجار وسایل ارتباطی به شهادت رسید.
🛑بیانیه دوم حزب‌الله : ما دشمن «اسرائیلی» را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که بر غیرنظامیان نیز تأثیر گذاشت و منجر به شهید شدن و مجروحیت‌های مختلف شد. در بیانیه حزب الله آمده است: دشمن خائن و جنایتکار قطعاً مجازات عادلانه خود را برای این تجاوز گناه از جایی که انتظار می رود و از جایی که انتظار نمی رود، خواهد گرفت و خداوند بر آنچه ما می گوییم گواه است.
✍بار دیگر اهمیت تجهیزات بومی و داخلی خودش را نشان داد
🔴 منابع پزشکی لبنانی : برخی از نیروهای حزب‌الله دچار قطع عضو شده‌اند 🔹 قطع انگشتان و آسیب به صورت بیشترین نوع قطع اعضا می باشد.
رئیس دیوان عالی: در برخی انتصابات رئیس‌جمهور افراد سابقۀ خوبی ندارند 🔹منتظری: در انتصاباتی که شاهد آن هستیم، برخی افرادی سابقۀ خوبی ندارند و طبق فرمایش امام علی(ع) این موضوع به نفع نظام اسلامی نیست که تحت عنوان وفاق ملی همۀ افراد باسابقه خوب و بد و مُحسن و مُسی را در یک‌جا جمع کنیم که اگر این‌گونه عمل کنیم، افراد نیکوکار و خوش‌سابقه بی‌رغبت می‌شوند و افراد بدنام به رفتار بدشان تشویق می‌شوند. 🔹دیروز در نشست خبری رئیس‌جمهور خانمی با وضعیت نامناسب پوششی به‌محض اینکه پشت تریبون قرار گرفت، به گشت ارشاد طعنه زد و آقای رئیس‌جمهور هم گفتند که مگر گشت ارشاد هنوز هست و اذیت می‌کند؟ 🔹قول برخورد با آن را دادند که باید عرض کنیم اگر قرار است با گشت ارشاد برخورد شود باید با وضع نامناسب حجاب آن فرد هم برخورد شود و نباید ارزش‌ها پایمال شود و خون شهدا زیر پا گذاشته شود. 🔹وقتی آن خانم با آن وضع نامناسب حجاب صحبت می‌کنند، توقع است که رئیس‌جمهور در پخش زندۀ سیما موضع صحیحی اتخاذ کند البته در موضوع حجاب باید کار فرهنگی و تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری آموزشی در مدارس صورت گیرد و آخرین نهادها دستگاه انتظامی و قضایی است که باید وارد عمل شوند.