eitaa logo
صالحه کشاورز معتمدی
6.6هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
10 فایل
کمکتون میکنم تا حال خانواده شما بهتر بشه طراح و مجری طرح سفیر و همیار خانواده ادمین : @Admiin114 ثبت نام دوره: @Sabte_name_doreh واحد مشاوره https://eitaa.com/joinchat/4035444855C167ad52bed
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣📣📣📣📣 🖥 ۵ لایو رایگان ♥️سیاستهای زنانه♥️ 🕕 رأس ساعت ۱۸ لایو چهارم امروز چهارشنبه با عنوان : 💰سیاست پول گرفتن از همسر😉👌 ‼️پیج در مسیر خدمت که با همین اسم تو اینستا هست. داخل پیج موسسه در مسیر خدمت 👇 https://instagram.com/dar_masire_khedmat به کانال توانمندسازی بانوان بپیوندید👇👇 💪 @Salehe_keshavarz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بریم سر مبحث اهمال کاری👇👇
آهسته و پیوسته پیش بروید ؛ تبدیل بهره‌وری به عادت👇👇 عزیزانم تا اینجا راهکارهای مبارزه با اهمالکاری رو شرح دادیم. حالا می‌خواهیم بفهمیم چطور می‌توان بهره‌وری بالا را تبدیل به عادت کرد و اجازه نداد اهمالکاری دوباره به زندگی ما برگردد. 🆔 @Salehe_keshavarz 🌐📚
📑برنامه روتین روزانه افراد موفق یکی از دلایل برگشت اهمالکاری به زندگی این است که اکثر ما سیستم ارزش‌گذاری درست و صریحی برای وظایف خود نداریم. یکی از بهترین سیستم‌های بهره‌وری (و در عین حال ساده‌ترین آن‌ها) روش «آی وی لی» (The Ivy Lee Method) است که پنج مرحله دارد: در انتهای هر روز کای شش هدف مهمی را که باید هفته آینده به آن‌ها دست یابید بنویسید. بیش از شش کار را ننویسید. شش وظیفه مهم را براساس اهمیت واقعی آن‌ها اولویت‌بندی کنید. روز بعد تنها روی وظیفه اول تمرکز کنید. تا زمانی که آن را به پایان نرسانده‌اید به سراغ کار بعدی نروید. به همین ترتیب تا انتهای لیست وظایفتان پیش بروید. در انتهای روز هر کاری را که نیمه تمام باقی مانده است وارد لیست شش بخشی روز بعد کنید. این فرایند را هر روز تکرار کنید. ‌ 🆔 @Salehe_keshavarz 🌐📚
مزایای این روش مبارزه با اهمال کاری عبارت است از: ⤵️⤵️
برنامه روتین که عرض کردیم روش بسیار ساده‌ای است😊👇 برخی انتقاداتی که به این روش وارد می‌شود بخاطر سادگی بیش از حد آن است. در پاسخ باید گفت که پیچیدگی بیش از حد باعث می‌شود در صورت خروج از برنامه، بازگشت به آن دشوار باشد. این برنامه برای بازگشت به برنامه یک راهکار ساده دارد و آن هم انتقال برنامه‌های اجرا نشده به زودترین زمان ممکن یعنی روز بعد است. ‌ 🆔 @Salehe_keshavarz 🌐📚
🖇شما را وادار به گرفتن تصمیم‌های دشوار می‌کند. زمانی که سرتان بیش از حد شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید بهترین راه این است که تصمیم بگیرید کارهای مهم‌تر را انجام داده و کارهای غیر ضروری را حذف کنید. روش «لی» مشابه قانون ۲۵-۵ وارن بافت (Warren Buffett’s 25-5 Rule) است که می‌گوید باید روی پنج وظیفه بسیار مهم تمرکز کنید و بقیه را نادیده بگیرید. 🆔 @Salehe_keshavarz 🌐📚
💯ترس از شروع را از بین می‌برد. بزرگ‌ترین مانعی که بر سر راه انجام دادن کارها وجود دارد «شروع» کردن آن‌ها است. روش لی شما را مجبور می‌کند تا از شب قبل درباره اولین و مهم‌ترین کار تصمیم‌گیری کنید. در نتیجه روز بعد بلافاصله به سراغ انجام کارها رفته و زمانتان را برای تصمیم‌گیری تلف نمی‌کنید. 🆔 @Salehe_keshavarz 🌐📚
باعث می‌شود تنها یک وظیفه را انجام دهید. جامعه امروزی از چند وظیفه‌ای بودن (Multi-Tasking) حمایت می‌کند. باور کلی این است که چندوظیفه‌ای بودن مترادف بهتر بودن است؛ اما واقعیت این است که متضاد این مسئله درست است. در صورتی که اولویت‌های کاری کمتری داشته باشید بهتر می‌توانید کار کنید. بین ورزشکاران، هنرمندان، دانشمندان، معلمان و مدیران موفق در جهان یک ویژگی مشترک وجود دارد: تمرکز! علت این امر هم ساده است. شما تا زمانی که به طور مداوم زمانتان را بین چند فعالیت تقسیم می‌کنید نمی‌توانید در هیچکدام از آن‌ها عالی باشید. 🆔 @Salehe_keshavarz 🌐📚