eitaa logo
شبکه تربیتی بسیج خوزستان
4.5هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
241 فایل
میعادگاه ارکان تربیتی صالحین خوزستان مباحث تربیتی ، مهارتی ، بصیرتی ، معرفتی کانال شبکه تربیتی صالحین خوزستان: eitaa.com/salehinkhoz ارتباط با ادمین: @jeysonmartin
مشاهده در ایتا
دانلود
💥*عیدانه کودکان و نوجوانان* 🎞تماشای انیمیشن فیلشاه با بلیط ۵۰ درصد تخفیف اهواز جمعه ساعت۱۰:۳۰ صبح ✅جهت ثبت نام تکی و جمعی با شماره تلفن مذکورتماس بگیرید @salehinkhoz
💥 من !!! میخوام احترام به حرف بزرگترارو به یاد بدم ،،، در حالی که خودم ذره ای طاقت ندارم حرف بزرگترارو گوش بدم ...!😒 یه قانونی هست که میگه ؛ گوش بدیم تا بهمون گوش بدن . ♨ خبرگزاری صالحین خوزستان 🌐 Gap.im/salehinkhoz 🌐 sapp.ir/salehinkhoz 🌐 eitaa.ir/salehinkhoz
💥صالحین/آیت الله موسوی جزایری در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در استان خوزستان ( ۹۷/۱/۲۸ ) : @salehinkhoz 1⃣ مامدیون زحمات برجسته ارتش هستیم عزت و اقتدار و امنیت داخلی وخارجی ما مدیون زحمات وجان فشانی های ارتش جمهوری اسلامی است 2⃣ اهداف و آرمانهای الهی و انقلاب ما برای مبارزه با استکبار جهانی توسط ارتش ودیگر ارگانهای نظامی تحقق می یابد 3⃣ عربستان جنایت را از حد گذرانده و به مردم مظلوم یمن تجاوز میکند و تنها کشوری که از مظلومین منطقه دفاع میکند و در برابر استکبار و ظالمین منطقه ایستادگی می کند ایران است. 4⃣ حقوق بشر و شعارهای آن همه پوچ هستند ولی ایران کشوری است که وقتی شعاری می دهد پایش می ایستد. ایران پای حمایت از مظلومین به رهبری رهبر انقلاب ایستاده است. 5⃣ مظلومین منطقه پناهی جز خدا و ایران اسلامی ندارند. 6⃣ عربستان مردمی فقیر دارد و ۸۰ درصد مردمش قادر به خرید خانه ی ملکی نیستند و یا در بیابان زندگی می کنند یا اجاره نشین هستند با وجود آن همه ثروت مردم عربستان فقیرند و حاکمان این کشور پول مردم را حیف و میل میکنند و صرف تجاوز به کشورهای مظلوم همسایه می کنند. 7⃣ باوجود همه ی حمایت های امریکا و اروپا و اسرائیل درحال حاضر ۹۰ درصد خاک سوریه در اختیار مردم سوریه است و این باحمایت ایران اتفاق افتاده است 8⃣ ایران اسلامی مانع اهداف شیطانی مستکبران جهان است. 9⃣ اینکه مستکبران جهان جرات حمله به ایران را ندارند بخاطر وجود ارتش قدرتمند و غیور و مومن و حاضر در صحنه ی ماست. 🔟 ارتش در زمینه ی تسلیحاتی و آموزش های پیشرفته روز به روز در حال پیشرفت است و درزمینه ی اعتقاد به اهداف مقدس و آرمانهای اصیل الهی و جاودانه از اول انقلاب تا به حال ثابت قدم است. 1⃣1⃣ امام ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد تا مردم از زحمات ارتش قدردانی کنند. 2⃣1⃣ وحدت و اتحاد مردم با ارتش از تاریخ ۲۹ فروردین سال ۵۸ شروع شد. 3⃣1⃣ حمایت مردم از ارتش روز به روز بیشتر می شود چون مردم می دانند ارتش وفادار به اسلام، امام و مردم است. 4⃣1⃣ صمیمیت میان مردم و ارتش و دیگر ارگانهای نظامی باید روز به روز بیشتر شود. 5⃣1⃣ ارتش کاری کرده که ایران ما آسیب ناپذیر شود. 6⃣1⃣ مردم و مسئولین باید در مراسم روز ارتش شرکت کنند و از زحمات ارتش قدردانی کنند. ♨ خبرگزاری صالحین خوزستان 🌐 Gap.im/salehinkhoz 🌐 sapp.ir/salehinkhoz 🌐 eitaa.ir/salehinkhoz
🔥صالحین/سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در راس هیئتی با حضور در دفتر سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان ، ترفیع درجه سرتیپی ایشان را تبریک گفت. 🌐 eitaa.ir/salehinkhoz
🔸شاخص ها و بايدهای تشكيلات موفق انقلابی از نگاه امام خامنه ای: 🔺مديريت متمركز🔺 ▫️من اگر بخواهم تشکيلات درست کنم و اعضاي آن تشکيلات - به قول شما بازوهايش - همين برادران و خواهران روشنفکر و هنرمند انقلابي باشند، اين با اسم نمي شود. خاصيت مجموعه‌هاي انساني اين است. اگر کسي در امور حزبي و تشکيلاتي کار و فعاليت کرده باشد، اينها را خوب مي داند. بنده چون سال هاىِ متمادي در تشکيلاتِ دولتي کار کرده‌ام - کار و فعاليت در حزب و نظاير آن، به جاي خود محفوظ - مي دانم که مجموعه‌ي تشکيلاتي، حياتش به اين است که **از بالا مرتّب زير نظر باشد.** يعني يک نفر، دائم به آن تشکيلات نگاه کند. اين نگاه، مثل نور چراغ قوّه است و تا زماني که به يک نقطه افتاده باشد، آن نقطه روشن است. اما به مجرّدي که چراغ قوّه را گردانديد، ديگر آن نقطه روشن نيست. کسي که بالا سر است، بايد دائم مجموعه را زير نظر داشته باشد و با چشم و نگاه اوست که مجموعه جان مي گيرد. «نگاه» که عرض مي کنم، نگاه ظاهري نيست؛ مقصود، مدد رساندنِ فرد ناظر و بالاسر است. با اين حساب، آيا من فرصتِ نظارت بر مجموعه‌ي مورد اشاره را دارم؟ معلوم است که ندارم. اگر واقعاً به اين نتيجه مي رسيد که اين مجموعه، احتياج به يک تمرکز دارد و آن تمرکز هم منافات با تجمّع هاي کوچک تر ندارد، خودتان قدم پيش بگذاريد... . ▫️ مجموعه‌اي تشکيل دهيد که همه‌ي اينها در آن، جا بگيرند و رياستي هم برايش انتخاب کنيد. از ميان خودتان يک مجموعه‌ي سه الي پنج نفري، واقعاً انتخاب کنيد. ولو فردي را در اين مجموعه‌ي کوچک، چندان هم توانا نمي دانيد؛ ولي هنگامي که اين مجموعه‌ي سه الي پنج نفري، مطلبي را عنوان کرد و سخني گفت، همه قبول کنند. البته مجموعه‌ي منتخب هم احترام خودشان را نگه دارند، و زياده‌گويي نکنند؛ مقداري بگويند. اگر چنين مجموعه‌اي به وجود بياوريد، خيلي خوب است. 📆 ۱۳۷۳/۰۴/۲۲ 🔉بيانات در ديدار هنرمندان و مسئولان فرهنگي کشور 🇮🇷 پیام رسان های ایرانی: ➡️ @salehinkhoz
🔸 #اصول_کار_تشکیلاتی مدیریت از بیرون 🚫 مدیریت از درون ✅ 🇮🇷 پیام رسان های ایرانی: ️ @salehinkhoz
بررسی_وضعیت_پارلمان_عراق.pdf
336.4K
🔗 🔘 بررسی صف آرایی ها و جناح بندی های آینده پارلمان عراق برای انتخاب نخست وزیر و تشکیل دولت 🇮🇷 پیام رسان های ایرانی: ️ @salehinkhoz
13.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 🔘 نماهنگ | خرمشهرها در پیش است 🇮🇷 پیام رسان های ایرانی: ️ @salehinkhoz
بیانات در دیدار مسئولان نظام.pdf
262.1K
🔗 مشروح بیانات مهم امام خامنه ای در دیدار مسئولان نظام 🔺 علاوه بر دانلود فایل PDF می توانید جهت مطالعه از لینک زیر استفاده نمایید: 🌐 khozestan.salehin.ir/?p=4354
🔺مجموعه ۱۰۲ پرسش و پاسخ کوتاه در مورد ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران ◀️ نظريه نصب و انتخاب ولی فقيه درباره ولايت فقيه فرق بين دو نظريه نصب و انتخاب چيست؟ ⁉️ هر دو نظريه معتقد به «ولايت عامه فقيه» مى باشند؛ ليكن تفاوت آنها در مسئله ملاك و منبع مشروعيت ولايت فقيه است. 1⃣ نظريه نخست، مشروعيت ولى فقيه را الهى و متكى به نصب از سوى شارع مى داند. بر اساس اين نگرش نقش خبرگان، كارشناسى و تشخيص مصداقِ ولى منصوب از ناحيه پروردگار و معرفى وى به مردم است. 2⃣ نظريه دوم، مشروعيت ولايت فقيه را زمينى و مردمى مى داند؛ يعنى، مشروعيت ولى فقيه به انتخاب مردم است و آنان انتخاب خود را با واسطه انجام مى دهند. بنابراين كار خبرگان انتخاب با واسطه ولايت فقيه از سوى مردم است. 📎جهت دانلود این مجموعه به آدرس زیر مراجعه فرمایید: 🌐 http://khozestan.salehin.ir/?p=4394 کانال صالحین خوزستان در پیام رسان های ایرانی 🇮🇷 ▫️ @salehinkhoz
🔺میزان فطریه و کفاره قضای روزه عمد و غیر عمد از سوی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان آیت الله موسوی جزایری اعلام شد: 🌙 با توجه به قیمت گندم و تحقیقاتی که ‌صورت گرفته است، امسال بهای زکات فطره برای هر نفر از مردم شریف خوزستان پنج هزار و چهارصد تومان و بنابراحتیاط پنج هزار و پانصد تومان خواهد بود. 🔻همچنین کفاره یک روز قضای روزه غیرعمد هزار و پانصد تومان و کفاره یک روز قضای روزه عمد نود هزار تومان می باشد. کانال صالحین خوزستان در پیام رسان های ایرانی 🇮🇷 ▫️ @salehinkhoz
◀ حفظ آثار ماه رمضان ❓چه كنيم تا آثار و بركات ماه رمضان را در خود بيشتر حفظ كنيم؟ 🔺 بدون ترديد يك ماه روزه دارى و مبارزه عملى با هواهاى نفسانى، تأثير بسيار عميقى در روح و روان و سلامت جسمانى انسان دارد؛ اما چه كنيم روزه ما اثرش بر نفس و جان باقى بماند؟ 🔹در مرحله نخست بايد بكوشيم روزه ما كامل و واقعى باشد؛ آن گاه اثر آن تا سال آينده؛ بلكه براى هميشه باقى مى ماند. امام جعفر صادق عليه السلام مى فرمايد: «هرگاه روزه دار هستى، پس بايد گوش و چشم تو از حرام به دور و جوارح و اعضاى تو از زشتى ها پاك باشد. بايد كارهاى بيهوده و لغو را از خود دور كنى... لازم است بر تو حلم و وقار و خشوع روزه واقعى [ زيرا روزه دار واقعى كسى است كه] كاملاً مراقب و مواظب تمامى شئون زندگى اش باشد تا كوچك ترين نواقص شرعى، عرفى و اخلاقى از او مشاهده نگردد... روزه دار بايد در حد امكان، سكوت و خاموشى را اختيار كند؛ مگر ذكر خدا و بيان نيازمندى هايش. از قهقهه و بلند خنديدن بپرهيزد؛ زيرا خداوند بر خنده هاى قهقهه خشم دارد». از اين سخنان پر معناى امام صادق عليه السلام، استفاده مى شود كه روزه وقتى كامل است و ما روزه دار واقعى محسوب مى شويم كه اين عمل، فقط خوددارى از خوردن و آشاميدن نباشد؛ بلكه همه اعضا و جوارح ما روزه دار باشد. چنين روزه اى كامل و واقعى است و طبعا اثر آن پايدار خواهد بود. البته علاوه بر آنچه گفته شد، دو عمل مهم ديگر بايد انجام دهيم تا اثر روزه تا ماه مبارك رمضان بعدى باقى بماند: 1⃣ پرهيز از آنچه كه موجب زايل شدن اثر روزه مى شود. علت غايى روزه دستيابى به «تقوا» (دورى از گناه) است؛ چه اينكه گناه با غايت و هدف روزه منافات دارد و در تعارض است و ما هنگامى مى توانيم از اثر روزه (تقواى الهى) به طور مستمر بهره مند شويم كه رفتارمان، همسو و هم جهت و در راستاى پرهيزگارى باشد. 2⃣ علاوه بر اجتناب از گناه، بايد ارتباط خود را با آنچه در ماه مبارك رمضان انجام داده ايم، قطع نكنيم؛ يعنى، براى تقويت آثار روزه، گاهى روزه بگيريم. البته اين روزه ها واجب نيست؛ ولى از نظر كيفيت بايد به همان صورتى باشد كه در ماه مبارك رمضان روزه مى گيريم؛ يعنى، همه اعضا و جوارح ما روزه باشد. بنابراين استوارى عمل و مداومت بر آن، موجب مى شود اثر آن عمل باقى بماند. امام باقر عليه السلام فرمود: «دوست داشتنى ترين عمل نزد خداوند، عملى است كه بنده آن را ادامه دهد؛ هر چند اندك باشد» و يكى از دلايل استمرار عمل، حفظ و بقاى اثر آن است. از نظر علمى و تجربى نيز اين حقيقت ثابت شده است كه براى ماندگارى يادگيرى و نهادينه شدن صفات اخلاقى و معنوى، يك فرآيند دو مرحله اى را بايد طى كرد: شكل گيرى و تثبيت و بقا. هر مهارتى كه انسان به دست مى آورد، براى تثبيت و بقاى آن، بايد ارتباط خود را با آن مهارت ـ اگر چه به صورت اندك ـ حفظ كند. اين مطلب در مورد مسائل معنوى و اخلاقى نيز صدق مى كند؛ يعنى، اگر مى خواهد اثرات ماه مبارك رمضان، نه تنها تا ماه رمضان بعدى حفظ شود؛ بلكه به عنوان يك سرمايه معنوى براى هميشه باقى بماند، بايد ارتباط خود را با اين ماه حفظ كند. نگه داشتن اين ارتباط، ممكن نيست؛ مگر با انجام دادن همان اعمالى كه در ماه رمضان انجام مى داد. از اين رو توصيه مى شود بعد از ماه مبارك رمضان، گاهى روزه بگيريد و تلاوت قرآن را ـ هر چند روزى يك صفحه ـ قطع نكنيد و دعاهاى مربوط به ماه هاى بعد از رمضان را هر روز بخوانيد. سيره عملى بزرگان دين ـ مانند پيامبر و ائمه عليه السلام ـ همواره اين بوده كه بعضى از روزها را روزه مى گرفتند و توصيه مى كردند كه حداقل هر ماه سه روز، روزه بگيريد (اول، وسط و آخر ماه) و حداقل هر روز پنجاه آيه قرآن را تلاوت كنيد و... اين سيره و سفارش ها شايد براى استمرار و بقاى آثار ماه مبارك رمضان و تبديل آن حالات معنوى، به صفات و ملكات ماندگار و هميشگى است؛ به گونه اى كه اين آثار جزء وجود و شخصيت انسان شود و همواره رفتارهاى او را تحت تأثير قرار دهد. 📎مشاهده مطلب در سایت: 🌐 http://khozestan.salehin.ir/?p=4401 کانال صالحین خوزستان در پيام رسان هاي سروش، ايتا و گپ: 🆔 @salehinkhoz