هدایت شده از نشست تربیتی صلحا
کلیات ونمونه نظام تربیتی.pdf
297K
کلیات نظامنامه تربیتی
و نمونه نظام محتوایی چند پایگاه برتر استان
هدایت شده از نشست تربیتی صلحا
نظام نامه تربیتی صالحین.rar
7.5M
فایل جزوه نظام نامه تربیتی صالحین استان اصفهان
(فایل پی دی اف و فشرده شده است)
1پساکرونا.pdf
1.69M
✔ایده های ادامه فعالیت حلقه های صالحین در زمان شیوع کرونا.✔
شجره طیبه صالحین
معاونت تعلیم و تربیت
محمدرضا فلاحتی
حوزه امام محمدباقر(ع)
ناحیه آران و بیدگل
4_5963299573504934944.pdf
749.9K
#پرده_خوانی_غدیر
👈متن داستان های پرده خوانی غدیر فایل pdf
@salehinlenjan
#تلنگر
#تشکیلات
#حرکت_جمعی
🧠 نخبه کسی ست که بماند و شرایط را تغییر دهد، فرار کردن را که بیهنران هم بلدند!
#تربیت_کودک
🔰 رسول اکرم(ص): «الوَلَدُ سَیدٌ سَبعَ سِنینَ » کودک در هفت سال اول سید و آقاست.
وسائل الشیعه، ج15، ص195
🔻 پدر، مادر و مربیان وظیفه دارند در هفت سال اول کودک را به تراز آقایی، کرامت و انسانیت برسانند تا کودک در دوره بعد در جایگاهی قرار گیرد که بتواند مورد خطاب خدا قرار گیرد. چون انسان کریم و عزیز مورد خطاب خدا واقع میشود و کسی که ذلیل است و برای وجود خودش ارزشی قائل نیست خدا هم برای او ارزشی قائل نمیشود که او را مورد خطاب قرار دهد.
استاد دسمی- کرامت2
#استاد_دسمی
#تعلیم_و_تربیت_ناحیه_لنجان
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@salehinlenjan
✨❧🔆✧﷽✧🔆❧✨
#موعظه
#تربیت_آمریکایی!
🔸جوانكى را ديدم كه به سبك فلان مجله مى گويد كه من كمبود محبت دارم و كسى را مى خواهم كه به من محبت كند.
و باز به سبك همان مى گفت كه كسى مرا درك نكرده، كسى مرا درك نمى كند!
🔹خنديدم در حالى كه در درونم طوفانى بود. آرام گفتم برادر تو هنوز ظرفيت خودت را درك نكرده اى.
تو خودت را درك نكرده اى و گرنه محتاج درك ديگران نبودى.
و گفتم : كسى كه با اين همه محبت از خدا، كمبود محبت دارد،
كسى كه محبت خدا او را پر نكرده، ديگر محبت چه كسى او را سرشار مى كند؟!
🔸بيچاره تو كه درياى محبت را احساس نكرده اى، با قطره هاى به منت آلودهى اين زن و فرزند و پدر و مادر چه مى كنى؟
🔹ما نمى دانيم كه حرفهامان به كجا مى خورد و همين طور تقليد زده مى گوييم، كمبود محبت داريم. ما كمبود محبت نداريم. ما محبت را نمى شناسيم و جلوههاى گوناگون آن را نمى فهميم.
🔸خيال مى كنيم مرگ پدر، مريضى مادر، تنهايى و بى كسى و خوارى و ذلت، دليل بر كمبود محبت است.
همينها بزرگترين محبت هاست كه مى سازد، كه بارور مى كند.
مگر آمده ايم كه با پدر بزرگ باشيم و دست مادر را بر صورت خود احساس كنيم. و مگر اين كمبودها خودش سرشار كننده نيست؟
🔹ما هنوز نمى خواهيم از اين تربيت آمريكايى صرف نظر كنيم.
🔸ما نمى خواهيم ارزش عقده ها را بفهميم؛
عقده هايى كه اگر با شناخت و آگاهى تو تركيب شوند و اگر با رهبرى تو هدايت شوند، بزرگترين حركتها را به دنبال مى آورند.
🔹ما نصف راه را رفته ايم كه سرشاريم، نصف ديگرش را بايد با آگاهى ها و شناخت هايى از خودمان و از دنيا تأمين مى كرديم.
🔸ما خيال مى كنيم كه آمده ايم تا خانه بسازيم، بزمى بسازيم و همين كه خانه مان راخراب مى كنند و بزممان رابه هم مى زنند ناله مى كنيم و بانگ برمى داريم كه مسلمانى نيست، كه خدا نيست.
🔹بى خبر! بى خبر! آنها مى خواهند تو را بسازند
و تو را آورده اند كه بسازند و اين است كه بزمت را مى سوزانند، كه خانه ات را خراب مى كنند، كه محبوب هايت را مى شكنند، كه مگر برخيزى.
🔸خرابت مى كنند، تا آب شوى. ديوارهايت را مى ريزند تا به وسعت برسى.
🔹و اين است كه تو بايد خودت بخواهى و طلب كنى و اگر نخواهى و كردند، شكر كنى و يا لااقل صبر داشته باشى كه بارور شوى،
نه آنكه جزع بزنى و فرياد، كه فرياد خريدارى ندارد و در زير اين گنبد كبود، بازارى ندارد، كه
🔸دنيا با درد همراه است و با غم مخلوط و با رنج پيچيده...
✍استاد علی صفایی حائری
📚 کتاب صراط، صفحه ۱۲۱
#تعلیم_و_تربیت_ناحیه_لنجان
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@salehinlenjan