حلقه صالحین قرآنی
دارالقرآن امام صادق علیه السلام
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
پایگاه مقاومت بسیج کچوییه
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر
چون کوه استوار
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 تولید، پشتیبانیها، مانع زداییها
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ حوزه مقاومت بسیج شهدای چرمهین
ناحیه مقاومت بسیج لنجان
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷@Basij_kachoo1
|﷽|
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘
⚘⚘
✅
♦️جلسه هیئت اندیشه ورزی پایگاه بسیج حضرت رسول ص جهت هم فکری و جمع بندی برنامه های مربوط به اعیاد شعبانیه در محله قلعه قاسم
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
•┈┈•••••✾•◇•✾•••••┈┈•
پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول ص
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
🔰معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام
🌹 @emamhoseenbasij (ایتا)
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
🔰حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام (ایتا) @javananashorai
ناحیه مقاومت بسیج #لنجان
برگزاری حلقه های صالحین.
پایگاه بسیج چمطاق رده های سنی کودکان ونوجوانان.
پنج شنبه1400/12/12👆👆👆👆
|﷽|
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘⚘
⚘⚘⚘
⚘⚘
✅کلاس آموزش سرود ویژه حلقه صالحین مقطع ابتدایی باحضور مربی گرامی آقای حسنی
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
•┈┈•••••✾•◇•✾•••••┈┈•
پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول ص
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
🔰معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام
🌹 @emamhoseenbasij (ایتا)
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
🔰حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام (ایتا) @javananashorai
ناحیه مقاومت بسیج #لنجان
#گزارش_تصویری
🌿هرهفته پنج شنبه ها
حلقه صالحین با موضوع کتاب خوانی (باحضور نوجوانان)
•┈┈•••••✾•◇•✾•••••┈┈•
پایگاه مقاومت بسیج مسجد حضرت ابوالفضل(زرین شهر)
🌹
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
🔰معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج امام حسین
@emamhoseenbasij (ایتا)
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
🔰حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام
ناحیه مقاومت بسیج #لنجان
🔴 اختتامیه پنل نظم نوین انقلابی/سومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی جریان حلقههای میانی تمدنساز
🔸سخنرانان ویژه:
👤دکتر فواد پورآرین؛ دانشیار دانشگاه خوارزمی تهران
👤دکتر ابراهیم متقی؛ استاد تمام دانشگاه تهران
🔸مقالات برگزیده:
👤دکتر رضا مقیسه؛ دکترای مدیریت آینده پژوهی دانشگاه داعا
💠 موضوع:ماهیت، نمونهها و الزامات استفاده از حلقههای میانی برای تمدنسازی نوین اسلامی با تاکید بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی
👤دکتر روحالله غلامی؛ عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه جامع امام حسین علیهالسلام
💠موضوع: خوانشی تجربهمحور از جهاد سازندگی به عنوان جریان حلقه میانی
👤دکتر علی رضایی؛ دکتری دانشگاه خوارزمی
💠موضوع:شناسایی و تبیین نقش حلقههای میانی در راستای تحقق مردمسالاری دینی
📆شنبه ۱۴اسفندماه ۱۴۰۰
🕙ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰
✅برای پیوستن به جلسه از طریق مجازی به لینک زیر مراجعه نمایید👇🏻
🌐http://hgaam2.ihu.ac.ir
🔰برای شرکتکنندگان در نشست گواهی حضور صادر میگردد.
🖥 hgaam2.ihu.ac.ir
┄┅─═◈═─┅┄
🆔 @hgaam2
🆔@farhanghi_E
🔊 روابط عمومی سومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی📚
دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای (مدّظلّه العالی) در مشهد برگزار می نماید:
نشست مجازی مبنا
باموضوع:
الزامات جامعه سازی و جامعه پردازی
از منظر آیتاللهالعظمی خامنهای (مدّظلّه العالی)
باحضور:
دکتر عادل پیغامی
زمان :
یکشنبه ۱۵ اسفند راس ساعت ۱۶
خانه انقلاب اسلامی
دریافت لینک مجازی:
با ارسال عدد ۵۰ به سامانه ۱۰۰۰۴۰۰۲۰
پاسداری حرکتی عاشقانه است
🔹پاسداران، فرزندان اسلام و انقلاب هستند، همان فرزندانی که لحظهای سپری نمیشود مگر اینکه مراقب انقلاب و نگران سرنوشت آن باشند و بر همین اساس است که امام امت در دیدار با پاسداران میگوید: «تاریخ اسلام، جز یک برهه از صدر اسلام، جوانانی مثل جوان های ایران ما سراغ ندارد.»
روز پاسدار بر تمامی سبز پوشان مبارک
@neshast
May 11
45.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❧🔆✧﷽✧🔆❧
🎬#کلیپ_تصویری
🔺 حدود ۲دقیقه اول کلیپ جایگاه و عظمت مناجات شعبانیه از دیدگاه امام خمینی ره و در ادامه مناجات شعبانیه
پیشنهاد دانلود✌️
⏰( ۲۵دقیقه و ۳۲ثانیه )
📌 حاج میثم#مطیعی
#ماه_شعبان
#مناجات_شعبانیه
••✾•🍃🌺🍃•✾••
@salehinlenjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 اعمال توصیه شده در ماه شعبان المعظم:
♦️ هر روز ۷۰ مرتبه استغفار
♦️ روزه مستحبی در روزهای دوشنبه و پنج شنبه
#ماه_شعبان
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج
••✾•🍃🌺🍃•✾••
@salehinlenjan
#تربیتی
" تشویق و تنبیه "
به یاری خدای متعال در چند قسمت به بررسی موضوع تشویق و تنبیه در کانال هندسه تربیت اسلامی خواهیم پرداخت امید که مورد توجه علاقه مندان قرار گیرد
چرا تشویق و تنبیه این قدر مهم است؟؟؟ واقعیت این است که این موضوع بخش بزرگی از ذهن والدین را اشغال کرده است وبخش مهمی از رابطه ی والدین وکودک صرف تنبیه و تشویق میشود. آیا واقعا لازم است که این قدر وقت صرف این موضوع شود و یا این همه به آن فکر کنیم؟
در ایران از دیرباز و در نگاه سنتی تنبیه وجود داشته و حتی در گذشته تنبیه ها بسیار خشن بوده ولی تنبیه وتشویق به این صورت که این قدر مورد علاقه ی ما و به خصوص والدین جدید و تحصیلکرده ی امروزی است که چگونه تنبیه کنیم، چگونه تشویق کنیم و...... همه به این دلیل است که رویکرد حاکم بر فضای تعلیم و تربیت ما رویکرد رفتارگراست واین رویکرد بیشترین توجه را به حوزه ی تنبیه و تشویق دارد و بیش از صدسال است که رویکرد حاکم بر نظام آموزش و پرورش دنیاست و امروزه رویکرد غالب در آمریکاست، همچنین رویکرد غالب بر فضای تعلیم و تربیت ما از خانواده تا مدرسه حتی تا دانشگاه و سطح جامعه رفتارگرایی است، تنبیه و تشویق جایزه و پاداش. جایزه به خصوص از ویژگی های رویکرد رفتارگرایی است چون این رویکرد معتقد است که با محرک بیرونی می توان پاسخ گرفت و رفتارهای انسان پاسخی است به محرکهای بیرونی که دریافت می کند.
مثال بارز این عقیده آزمایش سگ پاوولف است، پاوولف یکی از نظریه پردازان مکتب رفتار گرایی است قفس اسکینز نیز از بزرگترین نظریه های رفتارگرایی است. رفتارگراها معتقدند که انسان به محرک بیرون پاسخ می دهد و واکنش نشان می دهد بنابراین باتغییر محرک می توانیم رفتار را عوض کنیم و تعلیم وتربیت حیوانات سیرک بر این اساس است واصولا رفتارگرایان در ابتدا نظریه هایشان را روی حیوانات آزمایش وتجربه می کردند مثل سگ پاوولف و موش قفس اسکینز که بسیار معروف است، بعد نتایج حاصله از این آزمایشات را به انسان تعمیم می دادند امروزه نظریه های جدیدی آمده است که در این مبحث نمی گنجد که بیان کنیم،اما همانطور که جوهره ی نظریه رفتارگراها این است که ما بامحرک های بیرونی می توانیم رفتار را تغییر دهیم، امروزه این نظریه ابطال شده و نظریات جدید معتقدند که ما نمی توانیم بامحرک رفتار انسان را تغییر دهیم چون رفتار انسان برپایه ی انتخاب است و انتخاب رفتار به دلیل نیازهای درونی اوست نه محرکهای بیرونی.
محرکهای بیرونی می تواند اجبار ایجاد کند و ما با اجبار نمی توانیم رفتار صحیح ایجاد کنیم بلکه با انتخاب می توانیم.امروزه نظریه انتخاب در مقابل نظریه اجبار است و نظریه انتخاب می گوید که انسان بر پایه ی نیازهای درونی اش انتخاب می کند تمام زندگی ما از تولد تا مرگ رفتار است واین رفتارها تماما بر مبنای انتخاب های ماست الان می بینیم که چقدر ما به محرکهای بیرونی می پردازیم.درک مقصر و مظلوم را به یاد دارید؟ هر دوی این درک ها به محرک بیرونی توجه دارند. نظریه اجبار از رویکرد رفتارگرایی می آید. ما کتابهایی را که مطالعه می کنیم ریشه آن ها را جستجو نمی کنیم بعد دچار تعارض می شویم. رویکرد رفتارگرایی برای اصلاح رفتار معتقد به محرکهای بیرونی است و ما هم متأسفانه امروزه به محرکهای بیرونی معتقدیم. (ادامه دارد...)
تنبیه {قسمت1}
••✾•🍃🌺🍃•✾••
@salehinlenjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ترانهی همیشه روی لب عاشقا حسین
🌺 ولادت امام حسین(ع) تبریک و تهنیت باد.
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
••✾•🍃🌺🍃•✾••
@salehinlenjan
#احادیث_ناب
🔵اهل بيت(ع)، معلمان ملائكه
🌸«اَىّ شَىْءٍ كُنْتُمْ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَ اللّهُ عَزّوَجَلّ آدَمَ (ع)؟
🔸️قَالَ[امام حسین(ع)] كُنّا اَشْبَاحَ نُورٍ نَدُورُ حَوْلَ عَرْشِ الرّحْمنِ فَنُعَلّمُ لِلْمَلاَئِكَةِ التّسْبِيحَ وَ التّهْلِيلَ وَ التّحْمِيدَ».
🌸از امام حسين (ع) پرسيده شد: «قبل از اينكه خداوند عزّوجل آدم (ع) را خلق كند، شما چه چيزى بوديد؟
🔹️فرمود: ما شبحهايى از نور بوديم كه بر گرد عرش خدا مىچرخيديم و به ملائكه درس تسبيح و توحيد و ستايش خدا را مىآموختيم».
📚بحار الانوار، ج ۵۷ ص ۳۱۱ ح۱
••✾•🍃🌺🍃•✾••
@salehinlenjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کتاب_صوتی_ویژه_کودک
💠 تولد عطر سیب
✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد
🎤 با اجرای: ناهید هاشم نژاد، سما سهرابی و محمد علی حکیمی
🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا
💠 هدف قصه: آشنایی کودکان با توسل ملائکه به امام حسین علیه السلام
••✾•🍃🌺🍃•✾••
@salehinlenjan
#به_روایت_تصویر
❇️برگزاری جشن میلاد سرداران کربلا، حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید یونس امیری و پایگاه خواهران شهیده بنیانیان جنب شهرداری محله فرهنگ۴
🗓یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهید_یونس_امیری
💠@safinatonejatt
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
#حوزه_مقاومت_بسیج_شهید_حاج_قاسم_سلیمانی
💠@Soleimani_School
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
#ناحیه_مقاومت_بسیج_لنجان