eitaa logo
شبکه تربیتی صالحین
842 دنبال‌کننده
5هزار عکس
1هزار ویدیو
458 فایل
کانال را جهت تقویت شبکه تربیتی صالحین راه اندازی نموده ایم
مشاهده در ایتا
دانلود
مسابقات حلقه ورزشی پایگاه بقیه الله حوزه امام حسین (ع)
کارگاه تربیتی : برگزاری دوره محتوا شناسی و نیاز نوجوان وجونان توسط حجت الاسلام والمسلمین شاه سون حوزه امام حسین (ع)
کارگاه تربیتی : ( توضیح مسائل درکارها تشکیلاتی و جزئیات آن توسط حجت الاسلام والمسلمین نوربخش ) حوزه امام حسین (ع)
کارگاره تربیتی در نجف آباد درکنار شهید مدافع حرم حججی حوزه امام حسین (ع)
حلقه تربیتی شورای پایگاه امام حسین (ع) حوزه امام حسین (ع)
حلقه صالحین پایگاه حضرت رسول (ص) قلعه قاسم حوزه امام حسین (ع)
حلقه ورزشی پایگاه حضرت رسول(ص) حوزه امام حسین (ع)
کارگاه تربیتی : قرائت زیارت عاشورا در جوار شهید حججی
کارکاه تربیتی : مباحثه در مورد مبحث اموزش وتربیت ، و تفاوت این دو وهمچنین مسائل مهم عمق بحشی در کارهای تربیتی و تربیت جوان مومن انقلابی حوزه امام حسین (ع)
برنامه اوقات فراغت پایگاه رجایی
حلقه صالحین بزرگسالان پایگاه مقاومت کچو
حلقه صالحین پایگاه امام حسین
✅سواد‌ رسانه ای 🔸بر اساس نظریه ، سواد رسـانه ای يـک واژه کلی است که سه مرحله پیوستاری را در برمـی گیـرد و منجـر بـه سـواد رسانه ای ميشود. ✅ مرحله اول؛ اهمیت برنامه ريزی شخصی در نحوه و میزان استفاده از رسانه ها ( ) است. به اين معنا که مخاطب توجه بیشـتری بـه انتخـاب اسـتفاده از انواع مختلف برنامه ها دارد. ✅ مرحله دوم؛ شامل يادگیری مهارتهای ويژه استفاده، و يـادگیری بـا هدف تحلیل و پرسیدن اين سؤال اسـت کـه ايـن قالـب چگونـه سـاخته شـده و چـه چیزهايی ممکن است حذف شده باشند. مهارت های استفاده انتقـادی، بهتـرين کـاوش علمي برای فعالیت های گروهی يا کلاسـی در آمـوزش سـواد رسـانه ای در خصـوص آفرينش پیامهای رسانه ای هستند. ✅ مرحله سوم؛ در اين مرحله، مخاطب به رسـانه_ای توجـه مي کند، به پرسشها و موضوع های عمیقی مانند: چه کسی پیام های رسانه ای را مي سازد؟ چه هدفي با فرستادن پیام دنبال می شود؟ چه کسي از ارسال پیام سود می برد و چه کسي ضرر ميکند؟ و ... مـي پـردازد. 🔸آنچـه در ايـن لايـه اهمیـت دارد، شـناخت حقـايق و جنبه هايی از پیام است که حذف شده‌اند؛ به عبارت ديگر، فهم متن از سوی مخاطب ، در گرو شناسايی ابعاد جا افتاده پیام است. اين بعد از سواد رسانه ای به اندازه ای اهمیت دارد که هابز از آن با عنوان ياد مي کند. 🔺از نظر هـابز، ايـن جنبـه از سـواد رسانه‌اي، توان پیش بینی کننده زيادی برای شناسايی نیازها و انتظارات مخاطبـان فـراهم ميآورد. 🔹 در نتیجه، با برخورداری از سواد رسانه ای (از ) و رسیدن به مرحله بالاتر آن ( ) ايـن امکـان بـرای مخاطـب فراهم می شود که در برابر هجوم سرسام آور پیامهای رسانه ای و القای آنها، هويت خود را حفظ کند. 🔸بر ايـن اسـاس، سـواد رسـانه ای، نظامی تفسـیری و ترجیحی، است که مواجهـه فـرد را بـا پیـام هـای رسـانه ای (چـه در دسترس و چه جستجوگرانه) شکل مي دهد و موجب مي شود مخاطبان، در استفاده از پیامهـا و انتخاب آنها مسئولیت بیشتری احساس کنند. @salehinlenjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قال الصادق(ع): مَن قرا القرآن و هو شابّ مومن اختلط القرآن بلحمه و دمه. برگزاری حلقه صالحین قرآنی هرهفته دوشنبه شب ها همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با مدیریت استاد معتمدی در مسجدحمزه(ع)چرمهین زمان: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ مقاومت بسیج حمزه (ع) مقاومت بسیج شهدای چرمهین مقاومت بسیج لنجان
💥 موتور کارآمدی نوجوان 💠 کارآمدی و سلامت در نوجوان زمانی تایید می‌شود که او بتواند نسبت به ناراحتی و خوشحالی اعضای خانواده واکنش مناسب داشته باشد؛ 👈 یعنی بتواند از رنجاندن بقیه دوری کرده و موجبات رضایتشان را فراهم کند؛ به‌عنوان‌مثال در قبال نصیحت‌های پدرش به‌جای واکنش تند و منفی، درک کند صحبت پدرش از روی دلسوزی و دوست داشتن است. ••✾•🍃🌺🍃•✾•• @salehinlenjan