eitaa logo
محصولات صالحین
7.5هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
397 ویدیو
1.1هزار فایل
🔆کانال محتوایی شبکه تربیتی بسیج-صالحین (تربیت تشکیلاتی)🔆 👈🏻ويژه اركان تربيتي صالحين 👈🏻ویژه فعالين تربيتي مساجد🕌واقشار 👈🏻تخصصی سنين كودك،نوجوان وجوان 👈🏻 تخصصی برادر و خواهر انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع @salehinproducts
مشاهده در ایتا
دانلود
هفته ۳۰.pdf
957.7K
✅بسته محتوایی قطره ای از معارف ویژه گروه نوجوان خواهر ۲۷ مهر الی ۴ آبان موضوع : خداشناسی «۲» ............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproducts
بسته ی چند رسانه ای دانا - شماره ی ۹ موضوع : شخصیت شناسی دکتر عبدالعظیم کریمی https://eitaa.com/salehinproducts/10955 1⃣چیستی و چرایی مخاطب شناسی https://eitaa.com/salehinproducts/10969 2⃣حولات شخصیتی دوره نوجوانی https://eitaa.com/salehinproducts/10990 3⃣قابل تحول شخصیتی و وضعیت اجتماعی در نوجوان https://eitaa.com/salehinproducts/11005 4⃣انواع ارتباط ( رسانا و نارسانا) https://eitaa.com/salehinproducts/11014 5⃣ اهمیت بستر درونی مخاطب برای نفوذ کلام https://eitaa.com/salehinproducts/11047 6⃣عوامل موثر در ارتباط موثر با مخاطب : جایگاه مربی https://eitaa.com/salehinproducts/11064 7⃣عوامل موثر در ارتباط موثر با مخاطب : مضمون پیام https://eitaa.com/salehinproducts/11105 8⃣عوامل موثر در ارتباط موثر با مخاطب : روش و موقعیت https://eitaa.com/salehinproducts/11122 9⃣مولفه های غیر قابل تقلید در ارتباط موثر https://eitaa.com/salehinproducts/11150 🔟مولفه ناشناخته در ارتباط موثر https://eitaa.com/salehinproducts/11165 1⃣1⃣تاثیر ایمان و نیت در ارتباط موثر https://eitaa.com/salehinproducts/11193 2⃣1⃣تاثیر ایمان و نیت در ارتباط موثر https://eitaa.com/salehinproducts/11208 3⃣1⃣ملاحظات اساسی در ارتباط موثر https://eitaa.com/salehinproducts/11226 4⃣1⃣هنر تربیت: اعطایی یا اکتسابی https://eitaa.com/salehinproducts/11236 5⃣1⃣مراحل ارتباط موثر و ضرورت مفهوم شناسی تربیت https://eitaa.com/salehinproducts/11257 6⃣1⃣مرحله اول ارتباط موثر : آماده سازی https://eitaa.com/salehinproducts/11280 7⃣1⃣نیاز ( علاقه ) سنجی در متربی https://eitaa.com/salehinproducts/11305 8⃣1⃣مهندسی ذائقه مخاطبین https://eitaa.com/salehinproducts/11322 9⃣1⃣ایجاد کنجکاوی در مرحله آمادگی ذهنی https://eitaa.com/salehinproducts/11343 0⃣2⃣ اهمیت ایجاد کنجکاوی در متربی https://eitaa.com/salehinproducts/11354 1⃣2⃣روش برخورد با افراد دارای موضع منفی https://eitaa.com/salehinproducts/11378 2⃣2⃣مرحله دوم ارتباط موثر :ارائه پیام https://eitaa.com/salehinproducts/11394 3⃣2⃣همخوانی با پیام، درونی سازی و بازخورد در ارتباط https://eitaa.com/salehinproducts/11419 4⃣2⃣اهمیت شناخت مفاهیم وارونه در تربیت https://eitaa.com/salehinproducts/11434 5⃣2⃣حیطه های ارتباط و تربیت https://eitaa.com/salehinproducts/11450 6⃣2⃣مراحل تاثیر بر حیطه های ارتباطی https://eitaa.com/salehinproducts/11475 7⃣2⃣اصل اختیار در تربیت انسان https://eitaa.com/salehinproducts/11488 8⃣2⃣اصل شناساندن باطل درکنار حق https://eitaa.com/salehinproducts/11500 9⃣2⃣اصل توجه به تفاوت فردی و فطری بودن تربیت https://eitaa.com/salehinproducts/11518 0⃣3⃣ویژگی های مبلغ و مربی در تربیت اسلامی https://eitaa.com/salehinproducts/11539
محصولات صالحین
بسته ی چند رسانه ای دانا - شماره ی ۹ موضوع : شخصیت شناسی دکتر عبدالعظیم کریمی https://eitaa.com/sale
دکتر عبدالعظیم کریمی متولد ۱۳۳۵ و دانش آموخته رشته روان شناسی می باشد. ایشان در حال حاضر عضو هیئت علمی پژوهشگاه تعلیم و تربیت و مدیر ملی مطالعات بین‌المللی تیمز و پرلز در ایران می باشد. نقدهای چالش‌برانگیز ایشان از تعلیم و تربیت جاری، همواره جنجال‌ساز و متفاوت با دیدگاه‌های رایج بوده است. ایشان مولف بیش از پنجاه کتاب و صدها مقاله در حوزۀ روان‌شناسی و تعلیم و تربیت می باشد که از جمله می توان تربیت چه چیز نیست، آموزش به مثابه پرورش، تربیت در طبیعت، روانشناسی رشد (مراحل شکل گیری اخلاق در کودک با تاکید بر رویکردهای تحولی)، تربیت آسیب زا، کودک، تربیت، زندگی (کودک و معنای زندگی) و عشق درمانی (روان درمانی عارفانه، بر اساس قصه ی شاه و کنیزک) را نام برد.
#سخن_نگاشت اثر فضیلت صداقت بر ابعاد تربیتی راستگویی و تقید به آن انسان را از ارتکاب اکثر اعمال نادرست اخلاقی باز می دارد. وقتی راست گویی بر اعمال فرد حاکم باشد، این مصالح فردی نیست که اعمال وی را تغییرمی دهد، بلکه این واقعیت است که در عمل فرد متجلی می شود ... ............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproduct
✳️سخن نگاشت اثر فضیلت صداقت بر ابعاد تربیت متربی 🔆راستگویی و تقید به آن انسان را از ارتکاب اکثر اعمال نادرست اخلاقی باز می دارد. وقتی راست گویی بر اعمال فرد حاکم باشد، این مصالح فردی نیست که اعمال وی را تغییرمی دهد، بلکه این واقعیت است که در عمل فرد متجلی می شود؛ و از آ نجا که واقعیت یک چیز بی شتر نیست، عمل نیز از یکرنگی و وحدت تبعیت می کند. با غلبة راستگویی بر رفتار و اخلاق آدمی، انسان از اضطراب ناشی از فاش شدن دروغ هایی که می گوید و از اضطراب ناشی از چندگانگی رفتار و کلامش رها می شود و آرامش و سکون بر او حاکم می گردد. پس به او راستگویی را بیاموزیم، و این کار ممکن نیست، مگر این که خود به این عمل مقید باشیم
روشهای تربیتی ناظر بر رابطه تعاملی مربی و متربی از منظر نهج البلاغه جهت ارتقاء طرح تربیتی شجره طیبه صالحین بسیج .pdf
666.7K
🔶 #مقاله روش های تربیتی ناظر بر رابطه تعاملی مربی و متربی از منظر نهج البلاغه جهت ارتقاء طرح تربیتی شجره طیبه #صالحین بسیج 🔹فصلنامه پژوهشنامه نهج البلاغه ش۱۵ س ۱۳۹۵ نویسنده : دکتر هاشم ندایی #ارسالی_از_مخاطبین ....................................... ✅ کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproducts
✅بسته محتوایی #قطره_ای_از_معارف ویژه گروه #شبکه_ارکان ۲۷ مهر الی ۴ آبان موضوع : مقابله با روحیه لجبازی در نوجوان ............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproducts
هفته ۳۰.pdf
755.7K
✅بسته محتوایی قطره ای از معارف ویژه گروه شبکه ارکان ۲۷ مهر الی ۴ آبان موضوع : مقابله با روحیه لجبازی در نوجوان ............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproducts
۱۴ ➖➖➖➖➖ ❓❓باسلام و آرزوى قبولي طاعات. در مسائل تربيتي،بعضي از اعضا بابقيه هماهنگ نميشوند و هم عرض بابقيه پيش نميروند، چه كنيم؟ ➖➖➖➖➖ 🍀🍀باسلام خدمت شما پرسشگر محترم 🎚استعداد افراد در یک حلقه و گروه با یکدیگر یکسان نیست و این امری کاملا طبیعی است ، همیشه در هر جمعی بعضی از افراد ویژگی ها و استعداد های خاصی دارند که آنها را از سایرین ممتاز می سازد اما این مسئله نباید باعث بی توجهی سرگروه یا مربی به سایرین شود ، با وقت گذاری مناسب و صجبتهای خصوصی با افرادی که رشد کندتر و کمتری دارند و شناسایی و علت یابی ضعف آنها و همچنین مشاوره دادن به ایشان، می توان فاصله میان این دسته را با دیگران به حداقل رساند . ✅یکی از اموری که سرگروه و مربی را در این راه کمک می کند توجه یکسان و عادلانه داشتن به همه ی اعضا حلقه است و توجه به نقاط قوت و استعداد های کشف نشده در افرادی است که کندتر از بقیه رشد می کنند . پرورش و شکوفا کردن این استعداد ها می تواند برای آنها اعتماد به نفس ایجاد نموده و به رشد آنها سرعت بیشتری بخشد . تشویق اینگونه افراد در جمع و در بین سایر اعضا حلقه تاثیر بسیار خوبی می تواند داشته باشد و در نهایت اینکه بخش کمی از افراد نیز هستند که استعداد محدودی دارند و بیش از حد آنها نباید انتظار داشت و به اندازه ی ظرفیت و توان شان باید با آنها مدارا و همراهی کرد تا احساس ناخوشایندی نداشته و امیدوارانه به حرکتشان ادامه دهند . به عبارت دیگر مربی و سرگروه نباید این افراد را سرزنش و مایوس نمایند و با آنها صبورانه مسیر را ادامه دهند 🔅موفق و موید باشید. .............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproducts
✅بسته چند رسانه ای - شماره ۱۰ موضوع : مرحله تثبیت در صالحین حجت الاسلام ذوالفقاری در قالب ۱۳ قسمت از شب های آتی در کانال محصولات صالحین بارگذاری خواهد شد. .............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproducts
#سخن_نگاشت آموزش توکل به خدا حضرت در نخستین فرازهای وصیت شان، امام حسن(ع) را به تقوی و یاد خدا فرامی خوانند؛ درست بعد از اینكه به او می گویند تو پاره تن منی! ایشان این توصیه را تنها به عنوان امام یا حاكم اسلامی، بیان نمی كنند؛ این یك درخواست و وصیت، پدرانه هم هست.... ............. ✅کانال محصولات صالحین: 🆔 @salehinproduct
✳️سخن نگاشت آموزش توکل به خدا 🎯حضرت در نخستین فرازهای وصیت شان، امام حسن(ع) را به تقوی و یاد خدا فرامی خوانند؛ درست بعد از اینكه به او می گویند تو پاره تن منی! ایشان این توصیه را تنها به عنوان امام یا حاكم اسلامی، بیان نمی كنند؛ این یك درخواست و وصیت، پدرانه هم هست. در واقع می خواهند بگویند كه چون این همه دوستت دارم و برایم ارزشمندی به تو می گویم كه «از خدا پروا داشته باش و به دستورات او پایبند باش». 📛ما به عنوان والدین، چقدر نگران كم و كیف ارتباط فرزندمان با خدا هستیم؟ چقدر برنامه داریم كه دستورات الهی را یاد بگیرد و به آنها پایبند باشد؟ آنقدر كه نگرانیم كدام مدرسه برود؟ از چه سنی كلاس زبان را شروع كند؟ چه بپوشد؟ چه تولدی برایش بگیریم؟ و... نگران این هستیم كه یك تكیه گاه محكم و دائمی به نام خداوند متعال را به فرزندمان معرفی كنیم؟ برای معرفی درست و كامل این تكیه گاه اخلاقی، چقدر هزینه می كنیم؟ چقدر زمان می گذاریم؟