هدایت شده از محمدتقی
🔔جمعه های هیجان انگیز با مسجد صاحب الزمان (عج)
⚽️ویژه برنامه فوتسال
⚜ویژه پایه های پنجم و ششم
🔰مدارس
🔗امام خمینی(ره)
🔗تزکیه
🔗سماء شهرری
🔗علی اکبر طالبی
🏟مکان: سالن ورزشی شهید چمران/سعادت
⏰زمان ثبت نام: دوشنبه های هر هفته تا تکمیل ظرفیت
⌛️ظرفیت : ۳۵ نفر🙍♂
👈نحوه ثبت نام:
نام خودتون و مدرسه تون رو به شماره ۰۹۹۳۵۶۵۰۵۱۴ ارسال کنید.
منتظر شما هستیم😉😍
@m_tarbiati313
هدایت شده از hassan karimi
تلاش سوئد برای رفع تنهایی مردم؛
در خیابان به غریبهها سلام کنید!
مقامات یک شهر در شمال سوئد برای مقابله با انزوای اجتماعی از مردم خواستهاند در خیابان به یکدیگر سلام کنند.
همزمان با سردتر شدن هوا و آغاز شبهای طولانی در سوئد، مقامات شهر «لولئو» در این کشور میگویند برای مقابله با «تنهایی» افراد و «انزوای اجتماعی» کارزاری را آغاز کرده و مردم را تشویق میکنند در خیابان به یکدیگر سلام کنند.
به گزارش گاردین، هدف از این کارزار افزایش تعاملات اجتماعی میان مردم است. در حال حاضر تبلیغات مرتبط با آن در اتوبوسها اجرا شده و کارگاههای آموزشی مرتبط با آن نیز در مدارس تشکیل میشود.
تحقیقات نشان داده حدود ۴۵ درصد افراد ۱۶ تا ۲۹ ساله ساکن شهر لولئو، مشکلاتی را تجربه میکنند که به خاطر تنهایی آنهاست. این آمار در میان افراد ۸۵ ساله و بالاتر، برای مردان ۳۹ درصد و برای زنان ۲۶ درصد است.
مایکل داهلن، تحلیلگر سوئدی میگوید که اگرچه تنهایی به ویژه در میان جوانان یک مشکل جهانی است، اما احتمالا در سوئد به دلیل زمستانهای تاریک و طولانی گستردهتر باشد.
گفتنی است، عدم تمایل به تعاملات اجتماعی در سوئد تقریبا رایج است. در زمان همهگیری ویروس کرونا، مفسران به شوخی میگفتند فاصلهگذاری اجتماعی برای بسیاری از سوئدیها امر جدیدی نیست، زیرا این قانون نانوشته مدتهاست در تمام جنبههای زندگی روزمره آنها اعمال میشود و از سوپرمارکتها گرفته تا ایستگاههای اتوبوس دیده میشود
#روابط اثربخش #شاگرد و #معلمی
#قدرت معلمان
#تأثیر معلمان
به عنوان یک معلم، وقتی در کلاس حضور مییابیم، برخورد شخصی و رفتارمان، جوّی خاصی را در کلاس ایجاد میکند. باید بدانیم که رفتار و روحیهی روزمرهمان تأثیر قابل توجهی بر حال و هوای کلاس دارد. این قدرت بزرگ ما معلمان میتواند زندگی دانش آموزان را تغییر دهد و آنها را به سمت پیشرفت هدایت کند یا برعکس، آنها را تحقیر کرده و به پایین بکشد.
#ما معلمان توانایی داریم به عنوان ابزاری برای الهامبخشی و رشد شاگردانمان عمل کنیم. میتوانیم به آنها انگیزه بخشیم، یا در مقابل، با رفتارهای ناپسند و تحقیرآمیز، اعتماد به نفس آنها را سست کنیم. به طور خلاصه، واکنشهای ما به شاگردانمان میتواند عاملی برای رشد و بهبود یا بحران و تغییر شخصیت آنها باشد.
با احترام🌸🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏
🔰 #نکــــــــات_تربیتی (۵۷)
💠 داستان برای فرزندان(۱)
🔆 توصیه من به مادران این است که باید
خودشــــــان یک داستانگوی حرفهای بوده و
بـه ایـن نـکــــــــــات تـوجـه داشـتـه باشـنـد کـه:
1⃣ شخصیت داستــان همجنس و همسن
فرزندشان باشد.
2⃣ شخصیت داستان مثبتباشد نهمنفی،
چـون بـچـهها با شخصیت داستـــــــان همزاد
پنداری میکنند.
3⃣ برای بچههای کوچک، داستــان کوتـــاه
بـــاشـد و از ده دقـیـقـه بـیـشـتـر طول نکشد؛
تمرکز بچه هــــــا در این سنین بیشتر از این
مقدار نیست.🍎🍎🍎🍎🍎🍎
🔆 در هنگام قصهگفتن باید توجهشود که
1⃣ داسـتــــــان سـریـالـی بـاشـد، ولـی در هـر
بـخـش، مـاجـرای آن قسمت تمام شود. قطع
داستان روینقطهحساس، جنبهتربیتی ندارد.
2⃣ نکـــــــــات تربیتی که در داستان ها گفته
میشود با ظرافت باشد. ما گاهی یک کتــاب
مینویسیم ولی از همـــان اول قصد نصیحت
کردن داریم! اجــازه دهید بچهها با شخصیت داسـتــــــــــان مـانـوس و هـمـزاد پنداری کـنـنـد.