eitaa logo
سیمای صالحان -ثامن فلاورجان
217 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
7.2هزار ویدیو
1.1هزار فایل
اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺ژنرال صهیونیست: اسرائیل آماده جنگ منطقه‌ای نیست؛ نیروی زمینی ما در حال فروپاشی است 🔹ژنرال «اسحاق بریک» فرمانده ارشد نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی: اسرائیلی‌ها حقیقت تحقق سناریوی وحشت شرقی را چشیدند که فروپاشی کامل این نظریه که در جنگ‌ها می‌توان از طریق نیروی هوایی پیروز شد را مجسم ساخت. 🔹نیروی زمینی مورد اهمال، غفلت و زوال قرار گرفته و اکنون در آستانه فروپاشی است. در طول جنگ، اسرائیل فلج و خسارات اقتصادی میلیارد دلاری وارد شد. 🔹حماس و جهاد اسلامی ما را مسخره کردند و اسرائیل در توقف روند شلیک موشک‌ها و خمپاره‌ها شکست خورد، به گونه‌ای که گویی به آنها چیزی اصابت نکرده و به نظر می‌رسید می‌توانند به این امر برای مدتی طولانی ادامه دهند.
🔻حمایت سعید محمد از آیت الله رئیسی/ هیچ شرط و پیش شرطی برای دولت آینده نداریم سعید محمد: 🔹 طبق بررسی‌ها و جلساتی که از جمله با حضرت آیت الله ‎رئیسی داشتیم به این نتیجه رسیدیم هم از لحاظ تطابق دیدگاه و هم از لحاظ رای آوری به رغم رفاقت و ارادت ما به همه‌ی عزیزان جبهه‌ی انقلاب، ایشان مصداق اصلی برای کمک ظرفیت ما در این عرصه هستند. 🔹 ما برای کمک به جبهه‌ی انقلاب، هیچ شرط و پیش شرطی برای دولت آینده نداریم و مسائلی هم که در رسانه‌ها و فضای مجازی صحبت می‌شود ابدا مورد تایید ما نیست و خواهش هم می‌کنیم چنین مسائلی مطرح نشود و هدف اصلی اقتدار نظام اسلامی و ‎مشارکت حداکثری باشد و بس!
⭕️ امروز رأی نمی‌دهد چون اوضاع بد است؛ اوضاع بد است چون دیروز رأی اشتباه داده! نمیخواهد بفهمد مشکل رأی اشتباه دادن است نه رأی دادن... 👤 🇮🇷نیمه پنهان ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
9.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 🔴 «خارج از دید» عنوان مجموعه مستند جذّابی است که به روایت جزء به جزء حوادث انتخابات سال 1388 و آشوب‌های پس از آن می‌پردازد. ما در این مجموعه، روایتی متفاوت و متناوب از این مستند را به تماشا می‌گذاریم. 💬 🎬 | ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
8.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: در مورد مسئله‌ی مشارکت، که بعضی نگرانند مشارکت کم خواهد شد. بنده به نظرم این جور میرسد که در مشارکت مردم عامّه‌ی مردم و عموم مردم دنبال اسم این و آن نیستند؛ عامّه‌ی مردم دنبال این هستند که ببینند چه کسی دارای یک مدیریّتی است، [دارای] یک قوّت عمل یا قوّت اراده‌ای است، [دارای] یک کارآمدی‌ای است که میتواند مشکلات کشور را از میان بردارد؛ دنبال این هستند. اینکه حالا چه کسی با چه نامی، با چه عنوانی و از چه جناحی وارد میدان بشود، برای عموم مردم مطرح نیست؛ اگر نامزدهایی که امروز در صحنه‌اند بتوانند بیان کنند و به مردم نشان بدهند که دارای این کارآمدی هستند، مردم پای صندوقها هم میروند و مشارکت بالایی هم خواهد بود ان‌شاءالله به توفیق الهی. مهم این است که نامزدها بتوانند مردم را قانع کنند، مردم را به این نتیجه برسانند که این آقا یا این اشخاص میتوانند کشور را اداره کنند، مدیرند، مدبّرند، باصداقتند؛ باید صداقت افراد شناخته بشود و کسانی باشند که دردهای جامعه را بشناسند. ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
🔴 همتی‌: اختیاراتی فراتر از بانک مرکزی می‌خواهم! وقتی فقط بانک مرکزی دستشه و دلار ۲۶ تومن میده دست ملت،با امکانات بیشتر قراره چیکار کنه؟! 😂 ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاریخ شما را با مواضعتان قضاوت خواهد کرد... ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
93279_901(1).pdf
6.64M
🔰 پاورپوینت مشارکت حداکثر و انتخاب آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ برای استفاده اساتید و سخنرانان ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
 💥☄💥☄💥☄💥☄💥 ☄ ⭕️جنگ روانی در انتخابات (بخش چهارم و پایانی) 🔶اولین باری که اصطلاح را شنیدید احتمالا حدس زدید که دارای بار منفی است و ارتباط مستقیمی با دارد. همانطور که انتظار می رود در با ذهن و عقاید مردم و تاثیر بر آنها سروکار دارد. 🔴ترفندهای جنگ روانی در انتخابات (۳) 💠جنگ روانی در انتخابات و فریب؛ شایعه پراکنی و پاره حقیقت گویی 🔷 و هم یکی دیگر از روش های متداول ایجاد در است. در این روش که سمت و سوی خاصی دارد، و یا تصاویر ناقص از وقایع ارائه می شود. از زمان های دور این شیوه برای فریب دادن مردم به کار برده می شده است. امروزه نیز کاندیداها از آن بهره می گیرند. در این روش می توان از ابزارهایی استفاده کرد: 🔷الف) : سرعت بالاست و در زمان اندکی به طور گسترده پخش میشود که البته امری مذموم است. ب) : یعنی نقل بخشی از یک خبر موثق و بهم پیوسته که در نتیجه پیام خبر منحرف میشود. چنانچه یکی از عناصر خبری شش­گانه (که، کجا، کی، چه، چرا، چگونه) در خبر بیان نشود، خبر ناقص است. در با استفاده از خبر، جهت پیام خبر را به نفع خود تغییر می­دهند. همه و همه این اقدامات است.   💠تکنیک تکرار 🔷کاندیداها وقتی باید شعارشان را به رای دهندگان حالی کنند! بنابراین آنقدر آن را می کنند، تا پیامشان ملکه ذهن مخاطبان شود. در این روش با ، سعی در و جا انداختن پیام در ذهن مخاطب دارند. تکرار باید با دقت انجام شود و از قاعده خاصی پیروی می کند. نباید فاصله زمانی تکرارها زیاد باشد و نه آنقدرها کم و پی در پی که مخاطب را عاصی کند. 🔴جمع بندی؛ در عملیات تاکتیکهای زیادی به کار گرفته میشود. در این مقاله مجال پرداختن به همه ابعاد و تاکتیک های جنگ روانی نبوده است. تنها هدف از این مقاله، آگاهی از تاکتیک های جنگ روانی است. به هیچ عنوان استفاده از روش های غیراخلاقی برای رسیدن به هدف که همان پیروزی در انتخابات است، توصیه نمیشود. ✍مرجان‌ساعدی - کارشناس ‌ارشد علوم‌سیاسی منبع: وبسایت‌کانون‌آگهی وتبلیغات‌نبض
🌐فرهنگ؛ فرهنگِ انقلابی 🔹در تهاجم فرهنگی، چیزهایی که به ملّتِ مورد تهاجم می‌دهند، چیزهای خوب نیست، بلکه چیزهای بد است! فرض بفرمایید اروپایی‌ها، وقتی را در کشور ما شروع کردند، نیامدند روحیه‌ی را، روحیه‌ی و در مسائل را، یا و را در ملّت ما منتشر کنند و با تبلیغات و تحقیقات سعی کنند ملّت ایران، ملّتی دارای وجدان کاری یا وجدان علمی شود. این کارها را که نمی‌کنند! 🔹مساله‌ی لاابالیگری جنسی را وارد کشور ما می‌کردند. ملّت ما در طول هزاران سال، ملّتی بود دارای مبالات جنسی، یعنی رعایتهای مربوط به زن و مرد، و این در تمام دوران اسلامی بوده است. نه اینکه کسی خطا و تخلّف نمی‌کرده، خطا همیشه هست. در همه‌ی دوران‌ها و در همه‌ی زمینه‌ها افراد بشر خطا می‌کنند. خطا هست، اما خطا غیر از این است که چیزی بشود «عُرف جامعه»! 🗓۱۳۷۱/۵/۲۵
🔹دغدغه بنده این است؛ [خسارت فرهنگی دشمن] مثلا خسارت ضربه‌زدن به نسل جوان است؛ یعنی چیزی که هیچ جایگزینی ندارد، یا ضربه‌زدن به است؛ ضربه تهاجم فرهنگی اینهاست. 🔹خدای متعال نگذاشته که بعضی بفهمند "و مَنْ لَمْ یَجْعَلِ اللّهُ لَه نُوراً فَما لَه مِنْ نورٍ"! عدّه‌ای هم حاضر نیستند که به این معنا اعتراف کنند. امّا بنده می‌بینم و این تهاجم را در مقابل چشم مشاهده می‌کنم. وقتی هم می‌شود، هرکس می‌شنود، می‌بیند که درست است. بعضی هم بدون اینکه ما تبیین کنیم، خودشان مثل ما مشاهده می‌کنند. اصل قضیه که بنده از آن نگرانم، همین است.