eitaa logo
ثامن لنجان
861 دنبال‌کننده
12.5هزار عکس
4.1هزار ویدیو
504 فایل
ارتباط با ادمین : http://eitaa.com/Alamdar_jafari لینک: https://eitaa.com/joinchat/2481520700C37e0ccc129 https://eitaa.com/samen_lenjan با احترام ، تبلیغات نداریم...
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🇮🇷🍃 🔴 به چی رای بدم؟ ✅ به ایرانی که بزرگترین تولید کننده متانول جهان است ✅ به ایرانی که پنجمین کشور تولید کننده کاغذ از سنگ در جهان است ✅ به ایرانی که سازنده داروی درمان زخم‌های دیابتی و کنترل ایدز در جهان است
✳️ مقام معظم رهبری : هرکسی به ایران و امنیت آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند 🌷🌷🌷🌷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 ملّت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.
⭕️چند روش برای رسیدن به انتخاب درست در انتخابات 1️⃣ تفاوت شعار و برنامه را تشخیص دهید مبتنی بر مسائل اصلی کشور و مردم است، راهکار دارد و جزئی‌تر مطرح می‌شود. اما اکثرا کلی، پر ابهام و با استفاده از واژگان فریبنده مطرح می‌شود. 2️⃣ آیا وعده‌های کاندیدا در حیطه اختیارات رئیس‌جمهور است گاهی کاندیداها قول‌هایی می‌دهند که طبق قانون اساسی در حیطه اختیارات رئیس‌جمهور نیست. مثلا در حیطه اختیارات مجلس یا ستاد کل نیروهای مسلح یا سایر بخش‌هاست. مهم است بدانیم فرد قانونا توانایی اجرای وعده‌اش را دارد یا فقط بنا دارد با ذکر برخی مسائل، از این مرحله عبور کند. 3️⃣ به کلیدواژه‌ها دقت کنید واژگان بی‌علت انتخاب نشده‌اند و به شما کمک خواهند کرد میزان دغدغه فرد در قبال مسائل کشور را ارزیابی کنید. مثلا کاندیدایی که از هشتگ یار کمکی یا نامزدپوششی بسیار زیاد بهره می‌برد مسأله اصلی کشور را پوششی بودن نامزدها می‌داند یا موضوعات اقتصادی. کلیدواژه‌های پرتکرار یک کاندیدا اگر ناظر بر مسائل اصلی کشور نبوده و مربوط به حواشی باشد، یکی از روش‌های است که به شما در انتخاب بهتر کمک کند. 4️⃣ فقط تیتر اخبار را نخوانید در هفته‌های گذشته به‌وفور اخباری را دیده‌ایم که تیترشان به نکته‌ای جنجالی اشاره کرده که اساسا آن جملات و کلمات به شکلی دیگر در متن اظهارات فرد بوده است. دقت کنید تیترها می‌توانند شما را گمراه کنند. 5️⃣برچسب است یا واقعیت؟ در انتخابات رقبا برای بی‌اثر کردن تبلیغات یکدیگر اقدام به برچسب‌زنی و انگ زدن می‌کنند. لزوما برچسب‌ها با واقعیت یکی نیستند و گاهی حتی در تضاد با واقعیت هستند اما در زرورق واژگان جذاب پیچیده می‌شوند و شما را از مسیر اصلی دور می‌کنند. ✍️معصومه نصیری_مدرس سواد رسانه‌ای
✅ دست‌نوشته‌های یکی از مادران میدان انتخابات