فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد انقلاب مردم تازه؛
گربه نقشه ما «شیر» شده🇮🇷
به برکت پیروزی بر دشمنان، امسال با غرور و افتخار بیشتر عید ۲۲ بهمن را جشن می گیریم. انشاءالله
عیدتون مبارک
اعمال ۲۲ بهمن 🇮🇷 فراموش نشود.😂
🌹 الله اکبر شب ۲۲ بهمن
🌹 راهپیمایی روز ۲۲ بهمن
هدایت شده از محتوای ثامن پیربکران
سهم هر انقلابی و دوستدار ایران:
یاری رساندن در انتشار وسیع این پویش
در فضای حقیقی و مجازی
❤️🇮🇷❤️
گنجینه معارف
ملاقات امام خمینی(ره) با آیت الله سیدعلی قاضی(ره)
ملاقات امام خمینی(ره) با آیت الله سیدعلی قاضی(ره)
آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی نقل می کنند: که آقای حاج آقا روح الله قطعا به ایران باز می گردند و زمام امور ایران به دست ایشان خواهد افتاد.
تاریخ انتشار : 1399/7/30 بازدید : 2833 منبع : برداشتهایی از سیره امام خمینی (ره)، ج 3؛ رجایی، غلامعلی ,
آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی نقل می کنند: ما در خدمت مرحوم آیت الله حاج سید علی قاضی که استاد اخلاق بزرگانی مانند آقای بهجت، مرحوم آقای میلانی و... بودند حاضر بودیم. هر روز به محضر ایشان می رفتیم و استفاده می کردیم. یک روز دو نفر از شاگردهایی که هر روز به محضر مرحوم قاضی مشرف می شدند خبر دادند که آقای حاج آقا روح الله خمینی (امام در آن زمان به این لقب معروف بودند) به نجف آمده اند[1] و می خواهند با شما ملاقات کنند.
ما که سمت شاگردی امام را داشتیم خوشحال شدیم که در این ملاقات استاد ما (حضرت امام) در حوزه قم معرفی می شود. چون اگر شخصی مثل مرحوم قاضی ایشان را می پسندید برای ما خیلی مهم بود. روزی معین شد و امام تشریف آوردند ما هم در کتابخانه آقای قاضی نشسته بودیم وقتی امام به آقای قاضی وارد شدند به ایشان سلام کردند. روش مرحوم آقای قاضی این بود که هر کس به ایشان وارد می شد جلوی او هر کس که بود بلند می شد و به بعضی هم جای مخصوصی را تعارف می کرد که بنشینند ولی وقتی امام وارد شدند آقای قاضی جلوی امام بلند نشدند و هیچ هم به ایشان تعارف نکردند که جایی بنشینند امام هم در کمال ادب دو زانو دم در اتاق ایشان نشست.
طلاب و شاگردان امام که در آن جلسه حاضر بودند ناراحت شدند که چرا مرحوم آقای قاضی در برابر این مرد بزرگ و فاضل و وارسته حوزه قم بلند نشدند. آن دو نفری که معرف امام به آقای قاضی بودند هم وارد شدند و در جای همیشگی خودشان نشستند. بیش از یک ساعت مجلس به سکوت تام گذشت و هیچ کس هم هیچ صحبتی نکرد. امام هم در تمام این مدت سرشان پایین بود و به دستشان نگاه می کردند. مرحوم قاضی هم همینطور ساکت بودند و سرشان را پایین انداخته بودند.
بعد از این مدت ناگهان مرحوم قاضی رو کردند به من و فرمودند آقای حاج شیخ عباس (قوچانی) آن کتاب را بیاور. من به تمام کتابهای ایشان آشنا بودم چون بعضی از این کتابها را شاید صد مرتبه یا بیشتر خدمت آقای قاضی آورده بودم و مباحثی را که لازم بود بررسی کرده بودم. تا ایشان گفتند آن کتاب را بیاور من دستم بی اختیار به طرف کتابی رفت که تا آن وقت آن کتاب را در آن کتابخانه ندیده بودم حتی از آقای قاضی نپرسیدم کدام کتاب. مثلا کتاب دست راست، دست چپ، قفسه بالا. همانطور بی اراده دستم به آن کتاب برخورد آن را آوردم و آقای قاضی فرمودند آن را باز کن. گفتم آقا چه صفحه ای را باز کنم؟ فرمودند هر کجایش که باشد من هم همین طوری کتاب را باز کردم دیدم که آن کتاب به زبان فارسی است و لذا بیشتر تعجب کردم. چون طی چند سالی که من در خدمت آقای قاضی بودم این کتاب را حتی یک مرتبه هم ندیده بودم حتی جلد آن را هم ندیده بودم کتاب را که باز کردم دیدم اول صفحه نوشته شده حکایت. گفتم آقا نوشته شده حکایت. فرمود، باشد بخوان.
مضمون آن حکایت آن بود که یک مملکتی بود که در آن مملکت سلطانی حکومت می کرد. این سلطان به جهت فسق و فجور و معصیتی که از ناحیه خود و خاندانش در آن مملکت رخ داد به تباهی دینی کشیده شد و فساد در آنجا رایج شد عالم بزرگوار و مردی روحانی و الهی علیه آن سلطان قیام کرد. این مرد روحانی هر چه آن سلطان را نصیحت کرد به نتیجه ای نرسید لذا مجبور شد علیه سلطان اقدام شدیدتری بکند. پس از این شدت عمل، سلطان آن عالم دینی را دستگیر و پس از زندان او را به یکی از ممالک مجاور تبعید کرد. بعد از مدتی که آن عالم در مملکتی که در مجاور مملکت خودش بود در حال تبعید به سر می برد آن سلطان مجددا او را به مملکت دیگری که اعتاب مقدسه (قبور ائمه اطهار) در آن بودند تبعید کرد.
این عالم مدتی در آن شهری که اعتاب مقدسه بود زندگی کرد تا اینکه اراده خداوند بر این قرار گرفت که این عالم به مملکت خود وارد شد و آن سلطان فرار کرد و در خارج از مملکت خود از دنیا رفت و زمان آن مملکت به دست آن عالم جلیل القدر افتاد و به تدریج به مدینه فاضله ای تبدیل شد و دیگر فساد تا ظهور حضرت بقیة الله به آن راه نخواهد یافت. مطلب که به اینجا رسید حکایت هم تمام شد.
عرض کردم آقا حکایت تمام شد، حکایت دیگر هم هست فرمود: کفایت می کند کتاب را ببند و بگذار سر جای خودش. گذاشتم. همه ما که هنوز از حرکت آقای قاضی ناراحت بودیم که چرا جلوی امام بلند نشدند بیشتر متعجب شدیم و پیش خود گفتیم که چرا به جای اینکه ایشان یک مطلب عرفانی، فلسفی و علمی را مطرح کنند که آقای حاج آقا روح الله آن را برای حوزه قم به سوغات ببرند فرمودند حکایتی خوانده شود. نکته مهمی که در برخورد آقای قاضی
با امام خیلی مهم بود این است که آن دو نفری که امام را همراهی می کردند وقتی از جلسه بیرون آمدند چون این برخورد آقای قاضی با امام برای آنها خیلی سنگین بود به امام عرض کردند: آقای قاضی را چگونه یافتید؟
امام بی آنکه کوچکترین اظهار گله ای حتی با اشاره دست یا چشم بکنند، سه بار فرمودند: من ایشان را فردی بسیار بزرگ یافتم. بیشتر از آن مقداری که من فکر می کردم. این عبارت امام نشان می داد که کمترین اثری از هوای نفس در امام نبود. چون هر کس در مقام و موقعیت علمی ایشان در حوزه قم بود و با او این برخورد و کم توجهی می شد اقلا یک سر و دستی تکان می داد که با این حرکت می خواهد بگوید برای من این مهم نیست ولی آن حرکات آقای قاضی (که قطعا حساب شده و شاید برای امتحان و اطلاع از قدرت روحی امام بود) کوچکترین اثری در ایشان ایجاد نکرد که نفس امام را به حرکت وادارد و این خیلی قدرت می خواهد که ایشان نه تنها با آقای قاضی مقابله به مثل نکردند بلکه به او تعظیم هم نمودند و ما در تمام ابعاد و حالات امام (اعم از حالات چشم و سکنات ایشان) به حقیقت دریافتیم که این مطلب را که در مورد آقای قاضی می فرمایند از روی صدق و صداقت است. بر عکس ما که تمام وجودمان بسته به تعارفات بی پایه و ساختگی است، امام تمام این حالات نفسانی را پی کرده و در خود کشته بودند.
این قضیه مربوط به قبل از جریان پانزده خرداد است که امام به ایران بازگشتند و به قم آمدند. هر کس از فضلا و طلاب از امام در مورد آقای قاضی می پرسیدند ایشان بسیار از او تجلیل می نمود و می فرمود کسانی که در نجف هستند باید از وجود ایشان خیلی استفاده بکنند.
بعدها مرحوم آقای قوچانی در جریان مقدمات انقلاب هر حادثه ای که پیش می آمد می فرمود این قضیه هم در آن حکایت بود بعد مکرر می گفتند که آقای حاج آقا روح الله قطعا به ایران باز می گردند و زمام امور ایران به دست ایشان خواهد افتاد. لاجرم بقیه چیزها هم تحقق پیدا خواهد کرد و هیچ شکی در این نیست. لذا پس از پیروزی انقلاب که امام به قم آمدند مرحوم قوچانی از اولین کسانی بود که به ایران آمد و با امام بیعت کرد.[2]
پی نوشت ها:
[1] این سفر قبل از تبعید امام بوده است.
[2] نقل قول از آیت الله سید احمد نجفی
🔰#سخنرانی_کوتاه_دهه_فجر
♦️۴ دلیل رفتن به راهپیمایی
❇️چرا باید همه در راهپیمایی روز ۲۲بهمن حضور پیدا کنند؟
قبل از بیان هردلیلی باید روی این کلام رهبر معظم انقلاب تاکید کنیم :
۲۲ بهمن، اوج قله حرکت پر افتخار ملت ایران و یادآور پر شکوهترین روز تاریخ ملت ایران است چرا که مردم در این روز عزت، عظمت و قدرت خود را به دست آوردند.
♦️۱.تعظیم شعائر
خداوند در آیه ۳۲ سوره حج می فرماید:
وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ
هر کس شعائر الهی را بزرگ دارد، این کار نشانه تقوای دلهاست.
شعائر به معنای علامتهاست و در آموزههای قرآنی و دینی برای معرفی دین، مکتب، دعوت به خداوند و دوری از شیطان است. شعار دادن و نشان دادن علامت، یک امر دینی است که در شکلهای گوناگون بهکار گرفته میشود و عمومیت دارد و مصداق بارز این شعائر امروز نیست مگر شرکت در حرکت عظیم ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن .
♦️۲. زنده نگاه داشتن ایام الله
خداوند در آیه ۵ سوره ابراهیم درباره زنده نگاه داشتن ایام الهی می فرماید:
وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ
ما موسی را همراه با نشانه ها و آیه هایمان فرستادیم (و دستور دادیم) قوم خودت را از ظلمت ها به سوی «نور» بیرون آر، و آنان را به یاد ایام الله بینداز.»
یادآوری روزهای بزرگ (اعم از روزهای پیروزی یا روزهای سخت) نقش مؤثری در بیداری و هوشیاری ملت ها دارد. بدین جهت امیرالمؤمنین در نامه ای به «قثم بن العباس» که کارگزار وی در مکه است چنین می نویسد: «برای مردم حج را بر پای دار، و آنان را به یاد «ایام الله » بینداز». (شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، ج 18، ص 30.)
در این آیه شریفه خداوند متعال، بعد از این که حضرت موسی را مامور می سازد تا ایام الله را یادآوری کند، یک نمونه از ایام الله یعنی، روز نجات بنی اسرائیل از چنگال فرعونیان را یادآوری می فرماید: إِذْ أَنْجَاكُمْ مِنْ آلِ فِرْعَوْنَ
روز ۲۲بهمن نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی، استقلال و آزادی بود.
♦️۳.یاری نظام و رهبری
در آیه ۱۲۰ سوره توبه می خوانیم:
مَا کَانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَمَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَلَا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ۚذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ
اهل مدینه و بادیهنشینان اطرافشان نباید هرگز از (همراهی) پیغمبر تخلف کنند و نه هرگز جان خود را از جان او عزیزتر شمارند، زیرا هیچ رنج تشنگی و خستگی و گرسنگی در راه خدا نکشند
از این آیه شریفه چند نکته مهم برداشت می شود:
الف:به امر خداوند متعال از قرمان ولی جامعه نمی توان تخلف کد و سر باز زد.
ب: به امر الهی حفظ جان و آبرو و قدرت ولی جامعه برای پیروان ولی جامعه خیلی باید مهمترازحفظ جان باشد.
و البته نکته مهم این است که حفظ ولی به معنای حفظ یک شخص نمی باشد بلکه حفظ یک جامعه است، اینکه می گوید: مراقب جان پیامبر باشید و جان او عزیزتر از حان شماست یعنی جامعه و رهبر حامعه به م پیوند اساسی خورده اند که اگر رهبر جایگاهش متزلزل شودف جامعه نیز پایه هایش متزلزل می شود.
♦️۴.عصبانی کردن دشمن
خداوند در آیه شریفه۱۲۰ سوره توبه به علت دیگری از علل شرکت در راهپیمایی دهه فجر اشاره کرده و می فرماید:
وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ
و هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود.
بنابر این آیه شریفه هر ضربه ای که جبهه مقاومت می خورد یا به دشمن می زند و هر هزینه مالی در این مسیر برای رزمندگان جبهه مقاومت رفتار پسندیده محسوب می شود.
حرکت های دسته جمعی که موجب خشم کفار شود، مطلوب است. گاهی بعضی از مجذوبان و مرعوبان غرب در برابر اقداماتی که باعث خشم دشمنان می شود، موضع گیری کرده و می گویند چرا کاری می کنید که موجب تحریک دشمن شود در حالی که قرآن تاکید می کند هر حرکتی که موجب خشم دشمن شود مستوجب عمل صالح است.
♦️برهم زدن اهداف دشمن
به فرموده رهبر معظم انقلاب:هدف اصلی دشمن برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی و از بین بردن آن ، ایجاد اختلاف و بی اعتمادی میان آحاد جامعه است لذا مهمترین وظیفه در مقابل این نقشه پلید، حفظ راهبرد وحدت است و به توفیق الهی مردم این پیام را به طور صریح به همه بدخواهان خواهند رساند که تلاش آنها برای ایجاد بیاعتمادی و از بین بردن اتحاد ملی، خنثی شده است
📱 پوستر | 🇮🇷🇮🇷 #می_آیم_چون
🖋 نمیخوام مثل گذشته برای رفتن به شمال و جنوب کشورم از روس و انگلیس برگه تردد بگیرم
—————————————
هدایت شده از محتوای ثامن پیربکران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 بچه نون خوره یا نون آور؟؟؟🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 هشدار دقیق و روشنگری عالمانه امام خامنهای نسبت به پرهیز از برخی موارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 چرا اصلاحطلبان حتی تا انتهای دوره اول رئیسی صبر نکردند؟
🇮🇷
🎥 نشست آنلاین
❄️🌹❄️
✅ موضوع: انقلاب اسلامی (اقتدار، امنیت، امید، جهادعلمی)
🎙با حضور: دکتر سیدجلال حسینی- معاون محترم سیاسی سازمان بسیج مستضعفین
⏱زمان نشست: جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱- ساعت:۲۱
📱لینک شرکت در جلسه:👇
https://rubika.ir/nasl_zoohor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 حرکت خود جوش یک دانش آموز هنگام سرود سلام فرمانده و عکس العمل تماشایی سایر دانش آموزان
❄️🌹❄️
✅ مراسم دهه فجر- مدرسه بهرامی هیدج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 وحدت و یکپارچگی | شرط مهمی که تا وقتی وجود داشته باشد، دشمن نمیتواند ما را شکست دهد
❄️🌹❄️
🎙«شهید آیت الله بهشتی»
هدایت شده از خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان
با سلام واحترام شب عید خانه تکانی لوازم دست دوم که در منرل دارید واستفاده نمی کنید با ما تماس بگیرید که از شما تحویل بگیریم و به نیازمندان تحویل بدهیم و شب عید خنده را به صورت یک خانواده هدیه کننید
مرکز نیکوکاری خیریه شهدا خط شکن شهرستان فلاورجان
آماده جمع آوری کمک ها شما مردم خط شکن هست
هر کمکی به خیریه شهدا می کنید مشخص کنید برای چه کاری استفاده شود وبا این شماره ارسال کنید 09130857625باتشکر
روشهای جلب مشارکتهای مردمی
110769749001شماره حساب بانک ملی شناسه واریز881105084
شماره کارت
6037997950411455
شمارهای تماس با مرکز نیکوکاری خیریه شهدای خط شکن
تماس
03137429804
09131352264
@kheiriyeh_shohaday_khatshekan
جمهوری اسلامی قرارگاه حسین ابن علی است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن گرامیداشت ۴۴ روم الله انقلاب اسلامی تاملی بر واژه عدالت بین مسئولین و مردم را خدمتتان عرض می کنم شاید بر این محور اساسی که جزء اصول اعتقادی مسلمانان است گام برداریم،از آنجا که عدالت از اهداف اساسى بعثت پیامبران است، در دین محمّدى که خاتم آنهاست اجراى عدالت در جامعه بشرى هدف اصلى است و در آیات و روایات در سیره عملى رسول اکرم(ص) و اهل بیت او نیز اجراى عدالت به صورت اصلى بنیادین مطرح گشته و مورد تأکید بسیارى قرار گرفته است. رابطه انسان با خداوند، با خویشتن، با محیط پیرامون و نیز با انسانهاى دیگر، هر کدام ویژگى و مقوله خاصى است و داراى قلمرو و اعمالى مىباشد ولى همه در صورت رعایت عدالت شکل درستى بخود مىگیرند. در واقع هر عملى که امکان دارد از انسان سر بزند و یا لازم باشد که انجام بگیرد از این چهار قلمرو بیرون نمىباشد و بنابراین مىتوان گفت که همگى اصول شرایع و آیین ادیان آسمانى در عدل و احسان خلاصه مىگردد و این دو، جوهر همه احکام و تعالیم آسمانى است. ابومالک مىگوید به امام سجاد(ع) عرض کردم مرا از دین خدا آگاه کن، امام فرمود همه تعالیم دین، حقگویى، داورى طبق عدالت و وفاى به عهد است. همه دین خدا همین هاست، لذا برهمین سیر و روش اهلبیت هم مبنای خود در برخورد با مردم می دانند امیرالمومنین علی علیه السلام که خود شهید راه عدالت است در برخورد با برادر خود این چنین است امام علی(ع) در بیان قضیه ی درخواست برادرشان، عواملى را كه در نظر اهل دنيا مجوز تبعيض است اینگونه شرح می دهد: «از يكسو تقاضاى چيز زيادى نداشت و از سویی فقير بود و فرزندانش پريشان حال بودند و از سویی مكرّراً تقاضاى خود را بيان مى كرد». آری همه اینها موجب نشد که ایشان سهم برادرش از بيت المال مسلمين را بيشتر کند و براى او امتياز خاصّى نسبت به ديگران قائل شود و با داغ کردن قطعه ای آهن به او فهماند از آتش آخرت كه با این آتش قابل مقايسه نيست، بپرهيزد . در سیره و روش امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم همین را انسان مشاهد می کند برخورد حضرت امام خمینی (ره) به قضایای مختلف در دوران حیات ایشان مثل باند مهدی هاشمی معدوم بدون هیچ ملاحضه و خط قرمز ایشان به اجرای عدالت اصرار ورزید و امام خامنه ای عزیز در قضیه فتنه ۸۸ بر اجرای بدون ملاحظه و خط قرمز عدالت پرداختند اما در مقوله اجرای عدالت در دولتها ( مجلس ،دولت،قوه قضاییه ) با اینکه یکی از شعارهای مهم آنها عدالت و اجرای آن است میبینم به خوبی انجام نمی گردد چرا که و قتی به ملاحظات و خط قرمزها می رسند توان اجرای آن را ندارند که این مسئله برای مردم به عنوان میراث داران انقلاب اسلامی قابل سوال بوده و است که چرا دولتها در مسئله عدالت مردودند شاید چون فاصله کاخ نشین و کوخ نشین هر روز زیادتر می شود و در شهرستان فلاورجان وقتی به چند نمونه آن نگاه می کنیم همین را مشاهده می کنیم وقتی کسی که از بین خود همین مردم برای خدمت گذاری به همین مردم انتخاب می شود به مرور زمان بخاطر اسباب قدرت خود را تافته جدا بافته می داند و در بیانی از خودشان شهرستان فلاورجان با این همه شهید و افتخارات دهستانی بیش نمی بیند که جای تهلیل این سخن بماند و در مسئله درخواست غیر قانونی از ریاست محترم داد گستری فلاورجان و مطالبه جمعی از نخبگان شهرستان بر پاسخگویی قوه قضاییه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر اعلام این مطالبه غیر قانونی می بینیم رئیس دادگستری را عوض می کنند تا این هم مثل بقیه موارد مسکوت بماند ،یا در همین قضیه اخیر شکستن گوشی می بینیم به جای عذر خواهی گفته می شود که پولش داده می شود خوب این همان نگاه آن سلبریتی است که می گوید همه مردم ایران فدای یک تار موی فرزندم یا در اداره وقتی وارد می شوی بالای سر کارمندان روی کاغذ نوشته شده هرگونه توهین به کارمندان ۸۰ ضربه شلاق یا سه ماه حبس دارد ای کاش کنار همین نوشته می نوشتند هر گونه توهین کارمند به ارباب رجوع هم این مجازات را دارد این همان فکر و نگاهی است که وقتی مردم متوجه تبعیض مسئولین در اجرای عدالت می شوند نمره مردودی به مسئولین می دهند جناب آقای دادستان در قضیه شکستن دوربین تلفن همراه اگر قضیه برعکس اتفاق می افتاد شما به عنوان دادستان و نماینده مدعی العموم چه می کردید که در این قضیه انجام نمی دهید انتظارم مردم اجرای عدالت است همان که دولتها ( مجلس، قوقضائیه، دولت) حرف عدالت را می زنند اما مانند امامین انقلاب نمی توانند به آن عمل کنند در پایان سوال من این است کجای قوانین کشور مصونیتی را برای مسئولین وخانواده مسئولین آورده که به تکلیف مان عمل نمی کنیم وجه تمایز مسئولین و کوخ نشینان در چیست
🔴۲۵ بهمن ماه برنامه بعدی ائتلاف منافقین و میرحسین
♦️طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد این فتنه گر داده شده است.
🔺برنامه بعدی منافقین برای موسوی برای تاریخ ۲۵ بهمن طراحی شده که باز هم امیرارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود.
🔺یک منبع مطلع امنیتی گفت: اردشیر امیر ارجمند همان زندانی فراری است که در جریان فتنه ۸۸ میرحسین را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره میکرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام جمهوری اسلامی بود.
🔺این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان، توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آنها در اطراف پاریس منتقل شد.
🔺منبع مطلع افزود: برادر اردشیر امیرارجمند به نام منصور از سران سازمان تروریستی منافقین است که اکنون نمایندگی آن سازمان تروریستی در استراسبورگ فرانسه را به عهده دارد. این فرد عامل وصل اردشیر به گروهک نفاق و سرپل بعدی اردشیر با گروهک است. از آنجا که منافقین برای اردشیر ماموریت مهمی را طراحی کرده و اصرار داشتند که عضویت وی در گروهک آشکار نشود لذا نامبرده را پس از مدت کوتاهی با هماهنگی اطلاعاتی فرانسه به محل امن دیگری منتقل و برادرش منصور را به عنوان رابط سرویس با سازمان قرار دادند.
🔺سرویس اطلاعاتی فرانسه نیز با اغتنام از فرصت ارتباط خود با اردشیر امیر ارجمند را تقویت و گسترش داد و به تدریج وی را به عنوان منبع اطلاعاتی به استخدام خود درآورد.
🔺این فرد آگاه اضافه کرد: با این که افراد شناخته شده دیگری در داخل تحت عنوان مشورت به میرحسین موسوی خط میدهند و برایش بیانیه مینویسند، اما همچنان مؤثرترین عنصری که به شکل سؤال برانگیزی اراده آن فتنه گر را در اختیار دارد و از قدرت وتوی نوشتهها و نظریات سایر خطدهندگان به میرحسین برخوردار است همان اردشیر امیرارجمند است که طبق اطلاع موثق بیانیه اخیر میر حسین را با کمک محمد جواد اکبرین به نگارش در آورده و به آن فتنه گر متوهم ابلاغ کرده است.
🔺این منبع آگاه افزود: اصولاً سیر عبور موسوی از خط حضرت امام (ره)، نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خطی است که امیرارجمند به صورت تدریجی به میرحسین القا کرد و آثار این عبور در بیانیههای پیشین منتسب به موسوی به صورت گام به گام و تدریجی مشاهده میشد. اما در بیانیه اخیر به صورت کاملاً صریح و عریان از آن رسماً پرده برداری کرد.
🔺این منبع مطلع امنیتی اضافه کرد: طبق اطلاعات موجود گروهک تروریستی منافقین با هدف مصادره محصول خیالی اغتشاشات پاییز گذشته خط مشی منافقانه «همبستگی» با سایر گروهکهای ضد انقلاب اعم از چپ، جمهوریخواهان، تجزیه طلبان قومی و ... را در پیش گرفتهاند. به عنوان مثال در اوایل ماه گذشته هیاتهایی از مرکزیت منافقین و حزب منحله دمکرات در حومه پاریس با کارگردانی و تحت نظارت سرویس اطلاعاتی فرانسه ملاقات مفصلی داشتهاند و اکنون همان خط مشی را به اردشیر امیرارجمند ابلاغ کردهاند تا در ۲۵ بهمن ماه و به بهانه تبیین مفاد بیانیه عبور میرحسین از گفتمان انقلاب اسلامی و راهگشایی برای سازمان منافقین در تعیین آلترناتیو جمهوری اسلامی (!) اجلاسی متشکل از کلیه عناصر و گروهکهای ضدانقلاب، ضد اسلام و تجزیه طلبان قومی برگزار نماید. البته سازمان منافقین دو استثنا قائل شدهاند یکی خود آن سازمان(تا هویت منافقانه امیرارجمند بر ملا نشود) و دیگری سلطنت طلبان (تا آبروی ریخته میرحسین موسوی بیش از این زایل نشود و صدها موضع گیری دوران نخست وزیریاش علیه منافقین و رژیم منحوس پهلوی زیر سوال نرود)
🔺این منبع مطلع در پایان گفت: البته شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون همیشه بسیاری از معادلات دشمنان ایران را تغییر میدهد و حتی ممکن است امیرارجمند منافق را به لغو اجلاس ابلاغی گروهک تروریستی نفاق وا دارد.