هدایت شده از اخبار آموزش و پرورش استان اصفهان
اصفهان.pdf
حجم:
143.4K
🎖لیست دانش آموزان استان اصفهان راه یافته به مرحله قطبی بخش مفاهیم بیست و نهمین کنگره قرآنی
🔷 کانال اطلاعرسانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان
https://eitaa.com/sampad_isfahan
⚠️اطلاعیه مهم⚠️
📌با عنایت به هماهنگیهای صورت گرفته، اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان در نظر دارد از میان واجدان شرایط، تعدادی از افراد را مأمور به خدمت نماید، لذا افرادی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد به بالاتر هستند و مشمول خدمت وظیفه عمومی شده اند در اسرع وقت لینک زیر را تکمیل نمایند.
✅لازم به ذکر است این افراد میبایست حائز یکی از ویژگی های زیر باشند:
1⃣دانش آموختگان مدارس استعدادهای درخشان
2⃣مدال آور المپیادهای علمی
3⃣برگزیدگان جشنواره های ملی دانش آموزی
🌐لینک فراخوان امریه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان
https://form.sampad.gov.ir/sampad/formView/2037
‼️مهلت ثبت نام متقاضیان صرفا تا ۲۰ خردادماه میباشد
🔷 کانال اطلاعرسانی اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان
https://eitaa.com/sampad_isfahan
دومین دوره مسابقات تورنوارث برگزار میشود
🔹 «صنعتکار»، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانشپژوهان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: این مسابقات دررابطهبا چالشهای زیستمحیطی و زمینشناسی شهر اصفهان به همت دانشآموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید اژهای ۲ دوره دوم برگزار خواهد شد.
🔹 تورنوارث مسابقهای است که بهمنظور جمعآوری ایدههای خلاقانه دانشآموزان دررابطهبا مشکلات زیستمحیطی استان اصفهان است که با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دبیرستان دوره دوم شهید اژهای ۲ در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ برگزار میشود و ثبتنام دانشآموزان از ۱۶ اردیبهشتماه تا یکم تیرماه انجام میگیرد، ارائه طرح نهایی به دبیرخانه نیز تا پانزدهم شهریورماه اعمال شده، سپس اعلام نتیجه و تجلیل از برگزیدگان هم تا پایان مهر انجام خواهد شد.
🔹 باتوجهبه آسیبهایی که انسانها در قرون متمادی و بهویژه در عصر کنونی به محیطزیست و زمین وارد کردهاند این مسابقه برای آگاهسازی دانشآموزان و مسئولان در نظر گرفته شده است و مخاطب تورنوارث تمام دانشآموزان دختر و پسر مدارس استان اصفهان هستند.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/183144
💠 کانالهای آموزش و پرورش استان اصفهان:
📍| ایتا | 📍شاد | 📍روبیکا | 📍بله |