بله عزیزانم بله
تو دنیایی زندگی میکنیم که یه کودن کله اسهالی از اون سر دنیا میتونه اینجوری گند بزنه به زندگی مون.
ثن ایچ 🍹
طبیعیه که حس آلمان بعد از پایان جنگ جهانی اولو دارم؟
ولی من حس آلمان بعد جنگ جهانی دوم و دار_
هدایت شده از رحمتیسم | Rahmaatism
✍🏻 هدف آمریکا برای رسیدن به پیروزی کامل، فقط شکست نظامی طرف مقابل نیست.
آمریکا معمولاً در خلال جنگ یا پس از یک آتشبس موقت، تلاش میکند آن سیستم و حکومت را از نظر ایدئولوژیک و اعتباری بیآبرو کند تا حامیانی که با اعتقاد و انگیزه پای آن نظام ایستادهاند، بهتدریج از آن فاصله بگیرند.
وقتی بدنه حامی یک حکومت دچار تردید شود و اعتمادش را از دست بدهد، کاری که بمب و موشک نتوانسته انجام دهد، جنگ روانی و فرسایش اعتقادی انجام میدهد. به همین دلیل، برای رسیدن به پیروزی کامل، تضعیف باور حامیان به اندازه تضعیف توان نظامی اهمیت دارد.
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین