هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیشرفت دانش و کارآفرینی در کشور امری محسوس است.
🔺 گزیده بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارفرینان، تولیدکنندگان و دانشبنیانها
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
#امام_خامنهای
#کارآفرینی_و_اقتصاد_مقاومتی
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠ما پیشرفتهای زیادی داشتیم، نمونههای متعدّدی داشتیم؛ یک قلم، پیشرفت علم است.
ما در این سالهای بعد از انقلاب، از لحاظ #پیشرفت_علمی، از همهی دنیا جلوتر بودیم.
این قضاوت من نیست، قضاوت مراکز بینالمللی است؛
یعنی سرعت ما و شتاب پیشرفت علمی ما چندین برابرِ متوسّطِ جهان است که حالا بعضی گفتهاند دَه برابر، بعضی گفتهاند سیزده برابر.
خب علم خیلی مهم است: اَلعِلمُ سُلطان؛
علم به معنای واقعی کلمه قدرت است.
این شعرِ معروفِ «توانا بود هر که دانا بود» حرف درستی است.
«توانا بود هر که دانا بود»؛
دانش برای یک کشور توانایی میآورد، اقتدار میآورد.» ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | توانا بود هر که دانا بود
🔻حضرت آیتالله خامنهای: «ما پیشرفتهای زیادی داشتیم، نمونههای متعدّدی داشتیم؛ یک قلم، پیشرفت علم است. ما در این سالهای بعد از انقلاب، از لحاظ #پیشرفت_علمی، از همهی دنیا جلوتر بودیم. این قضاوت من نیست، قضاوت مراکز بینالمللی است؛ یعنی سرعت ما و شتاب پیشرفت علمی ما چندین برابرِ متوسّطِ جهان است که حالا بعضی گفتهاند دَه برابر، بعضی گفتهاند سیزده برابر. خب علم خیلی مهم است: اَلعِلمُ سُلطان؛علم به معنای واقعی کلمه قدرت است. این شعرِ معروفِ «توانا بود هر که دانا بود» حرف درستی است. «توانا بود هر که دانا بود»؛ دانش برای یک کشور توانایی میآورد، اقتدار میآورد.» ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠اگر همه ما عاشورایی باشیم، حرکت دنیا به سمت صلاح، سریع، و زمینه ظهور ولی مطلقِ حق، فراهم خواهد شد. ۱۳۷۴/۰۳/۰۳
☀️ #امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
13900528_3341_128k.mp3
3.81M
🔹کلیپ صوتی
«العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه» علم را اگر داشتید، میتوانید دست برتر را داشته باشید.
🔹حرف ما در این جلسه علیالقاعده حرف «اهمیت علم» است؛ این حرفِ تکراری، لیکن در عین حال لازمالتکرار را باید آنقدر بگوییم که به معنای حقیقی کلمه و از بن دندان، به این ضرورت اعتقاد پیدا کنیم.
۱۳۹۰/۰۵/۲۸
#تولید_علم
#پایهی_رشد_تمدن
#رویش_دانش
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠اگر کسی درباره یک مبنای فکری شبههای دارد، قانونش این است که آن را در مراکز تخصّصی و محافل علمی مطرح کند. یا باید شبهه را برطرف کرد و از ذهن خود زدود، یا اگر شبهه اشکال واقعی است، آن را به یک نظریّه تبدیل کرد و ذهنهای اهل علم و اهل نظر را نسبت به آن منقاد نمود. این حضرات از این قانون پیروی نمیکنند. شبههای به ذهن آنها میآید، خودشان دچار بیاعتقادی میشوند و بر اثر هزار گونه ابتلاء و گرفتاری، پایههای ایمان عمیق قلبیشان را موریانه هوی و هوس و رفاهزدگی و دنیاطلبی میجود و میخورد و شبههدار میشوند؛ آنگاه میآیند شبهه را در افکار عمومی مطرح میکنند و اسمش را هم تجدیدنظر میگذارند! این خیانت به افکار عمومی است. ۱۳۸۰/۰۸/۱۲
☀️ #امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
13900526_3336_128k.mp3
3.06M
🔹 کلیپ صوتی
«العلم سلطان» علم، قدرت است. «من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه». اگر علم داشتید، میتوانید سخن برتر را بگوئید، دست برتر را داشته باشید.
۱۳۹۰/۰۵/۱۹
#جهاد_دانشگاهی
#اقتدار_علمی
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠ما پیشرفتهای زیادی داشتیم، نمونههای متعدّدی داشتیم؛ یک قلم، پیشرفت علم است.
ما در این سالهای بعد از انقلاب، از لحاظ #پیشرفت_علمی، از همهی دنیا جلوتر بودیم.
این قضاوت من نیست، قضاوت مراکز بینالمللی است؛
یعنی سرعت ما و شتاب پیشرفت علمی ما چندین برابرِ متوسّطِ جهان است که حالا بعضی گفتهاند دَه برابر، بعضی گفتهاند سیزده برابر.
خب علم خیلی مهم است: اَلعِلمُ سُلطان؛
علم به معنای واقعی کلمه قدرت است.
این شعرِ معروفِ «توانا بود هر که دانا بود» حرف درستی است.
«توانا بود هر که دانا بود»؛
دانش برای یک کشور توانایی میآورد، اقتدار میآورد.» ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ| فراموشنشدنی
#رهبر_معظم_انقلاب
#امام_خامنه_ای
سالروز #انفجار_بمب_اتمی_آمریکا_در_هیروشیما
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠یک نمونه [دیگر] بمباران سال ۱۹۴۵ میلادی است که دو شهر ژاپن را آمریکاییها با بمب اتمی نابود کردند؛
🔸صدها هزار آدم کشته شدند،
🔺چندین برابر اینها در طول زمان تا امروز بر اثر اشعه اتمیای که وجود داشته، معیوب و ناقصالخلقه و دچار بیماریهای گوناگون شدند
🔺 که تا امروز مشکلات آن باقی است. ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
13930605_9145_192k.mp3
4.59M
🔹یک نمونه [دیگر] بمباران سال ۱۹۴۵ میلادی است که دو شهر ژاپن را آمریکاییها با بمب اتمی نابود کردند؛ صدها هزار آدم کشته شدند، چندین برابر اینها در طول زمان تا امروز بر اثر اشعه اتمیای که وجود داشته، معیوب و ناقصالخلقه و دچار بیماریهای گوناگون شدند که تا امروز مشکلات آن باقی است.
▪️بیانات در دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر کشور
۱۳۹۲/۰۸/۲۹
#انفجار_بمب_اتمی_آمریکا_در_هیروشیما
#نسلکشی
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠چالشی که بیست سال است ما با دشمنانمان بر سر قضیّهی هستهای داریم، حقایقی را هم روشن کرد؛
🔸 اوّلین حقیقت این است که توانایی و استعداد خارقالعادهی جوانهای ما را نشان داد.
🔹 این چیزهایی که امروز دیده شد ـ و البتّه آنچه واقعیّت دارد بیش از اینها است ـ همه در حال تحریم انجام گرفته، در حال تهدید انجام گرفته.
🔸دائماً دانشمندان ما تهدید شدند، دانشمندان ما ترور شدند؛
🔹بعضیها ترور شدند، بعضیها تهدید به ترور شدند، در عین حال این پیشرفتها حاصل شده.
🔸پس ما از لحاظ منابع انسانی فوقالعادهایم.
🔹ما از لحاظ منابع انسانی از بسیاری از کشورهای دنیا و از متوسّط دنیا بسیار بالاتریم، جلوتریم؛
🔸این در بخشهای دیگر هم نشان داده شده بود؛
🔹در قضیّهی اتمی، در این صنعت هستهای، کاملاً نشان داده شد. این یک حقیقت. ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
ÔÇÎÕåÇíÑÝÊÇÑíÇÓÊÈÇÑÇãÑæÒåÇÑãÝÑíÈÑíæÑÝÊÇÑãäÇÝÞÇäåموسیقیموسیقی.mp3
3.57M
🔹نظام استکبار که قصد سلطهی بر ملّتها را دارد، از این شیوه بهطور متعارف و معمول در همهی زندگیاش استفاده میکند؛ شیوهی توجیه جنایت و پوشاندن لباس خدمت به جنایت.
▪️بیانات در دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر کشور
۱۳۹۲/۰۸/۲۹
#انفجار_بمب_اتمی_آمریکا_در_هیروشیما
#فریب
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠یک نمونه [دیگر] بمباران سال ۱۹۴۵ میلادی است که دو شهر ژاپن را آمریکاییها با بمب اتمی نابود کردند؛
🔸صدها هزار آدم کشته شدند،
🔺چندین برابر اینها در طول زمان تا امروز بر اثر اشعه اتمیای که وجود داشته، معیوب و ناقصالخلقه و دچار بیماریهای گوناگون شدند
🔺 که تا امروز مشکلات آن باقی است. ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠 ما اگر از دکتر چمران تجلیل میکنیم، در حقیقت از خطّ اسلام و جهاد و مبارزهى براى حاکمیّت قوانین اسلامى با استفاده از شیوههاى اسلامى داریم تجلیل میکنیم؛
🔸 و این همان چیزى است که امروز ملّت ما باید متوجّه به آن باشد
🔹 و امتحان عمومى ملّت ما این است. ۱۳۶۰/۰۴/۰۲
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠انبياى خدا براى اين مبعوث شدند كه آدم تربيت كنند؛ انسان بسازند؛ بشر را از زشتيها، پليديها، فسادها و رذايل اخلاقى دور سازند، و با فضايل و آداب حسنه آشنا كنند: بعثت لاتمّم مكارم الاخلاق.
🔻چنين علمى كه خداوند متعال نسبت به آن آن قدر اهتمام داشته كه انبيا را مبعوث فرموده است، اكنون در حوزه هاى ما رواجى ندارد، و كسى به طور شايسته به آن اهميت نمى دهد؛
🔻بر اثر كمبود علوم معنوى و معارف در حوزه ها كار به آنجا رسيده كه مسائل مادى و دنيوى در روحانيت رخنه كرده و بسيارى را از معنويت و روحانيت دور داشته است كه اصلا نمى دانند روحانيت يعنى چه، يك نفر روحانى چه وظيفه اى دارد، چه برنامه اى بايد داشته باشد.
🔻بعضيها فقط در صددند چند كلمه ياد بگيرند و بروند در محل خود، يا جاى ديگر، دستگاه، جاه و مقامى به چنگ آورند و با ديگران دست و پنجه نرم كنند!
مانند آنكه مى گفته: بگذار «شرح لمعه» را بخوانم، مى دانم با كدخدا چه كنم!
▪️جهاد اكبر، ص: 25-24
☀️#امام_خمینی(رضواناللهعلیه)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠اگر بخواهیم دانشگاه را تعریف کنیم، رکن اصلی تعریف دانشگاه علم است، دانش.
سه وظیفهی اصلی دانشگاه دارد. اول عالم تربیت کند، دوم علم تولید کند، سوم به تربیت عالم و تولید علم جهت بدهد.
✏️ دانشگاههای دنیا عالم تربیت میکنند، علم هم تولید میکنند، اما در این رکن سوم لنگند.
🔸نتیجه چه میشود؟ نتیجه این میشود که محصول تربیت علم و تولید علم و تربیت عالم میشود ابزار دست قدرتهای صهیونیستی و قدرتهای استکباری دنیا.
🔹همهی ارکان دانشگاه باید به این سه نقطه توجه کنند. مدیر، استاد، دانشجو، متن درسی، فرایندهای آموزشی، همه باید در خدمت این سه جهت باشند. ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
☀️ #امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بیانات امام خامنه ای
🎥 #کلیپ_نموداری
🔹العِلمُ سُلطانُ : علم قدرت است.
📎تربیت و علم آموزی
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠ما پیشرفتهای زیادی داشتیم، نمونههای متعدّدی داشتیم؛ یک قلم، پیشرفت علم است.
ما در این سالهای بعد از انقلاب، از لحاظ #پیشرفت_علمی، از همهی دنیا جلوتر بودیم.
این قضاوت من نیست، قضاوت مراکز بینالمللی است؛
یعنی سرعت ما و شتاب پیشرفت علمی ما چندین برابرِ متوسّطِ جهان است که حالا بعضی گفتهاند دَه برابر، بعضی گفتهاند سیزده برابر.
خب علم خیلی مهم است: اَلعِلمُ سُلطان؛
علم به معنای واقعی کلمه قدرت است.
این شعرِ معروفِ «توانا بود هر که دانا بود» حرف درستی است.
«توانا بود هر که دانا بود»؛
دانش برای یک کشور توانایی میآورد، اقتدار میآورد.» ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠وقتی ما میتوانیم به آینده کشور و آیندهسازان امیدوار شویم که به آنان در مسائل گوناگون بها دهیم،
🔻و از اشتباهات و خطاهای کوچک آنان بگذریم،
🔻 و به همه شیوهها و اصولی که منتهی به تعلیم و تربیت صحیح آنان میشود احاطه داشته باشیم.
🔸 فرهنگ دانشگاهها و مراکز غیر حوزهای به صورتی است که با تجربه و لمس واقعیتها بیشتر عادت کرده است، تا فرهنگ نظری و فلسفی.
🔹باید با تلفیق این دو فرهنگ و کم کردن فاصلهها، حوزه و دانشگاه درهم ذوب شوند، تا میدان برای گسترش و بسط معارف اسلام وسیعتر گردد. ۱۳۶۷/۰۴/۲۹
☀️#امام_خمینی(رضواناللهعلیه)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بیانات امام خامنه ای
🎥 #کلیپ_نموداری
🔹العِلمُ سُلطانُ : علم قدرت است.
📎تربیت و علم آموزی
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠ما پیشرفتهای زیادی داشتیم، نمونههای متعدّدی داشتیم؛ یک قلم، پیشرفت علم است.
ما در این سالهای بعد از انقلاب، از لحاظ #پیشرفت_علمی، از همهی دنیا جلوتر بودیم.
این قضاوت من نیست، قضاوت مراکز بینالمللی است؛
یعنی سرعت ما و شتاب پیشرفت علمی ما چندین برابرِ متوسّطِ جهان است که حالا بعضی گفتهاند دَه برابر، بعضی گفتهاند سیزده برابر.
خب علم خیلی مهم است: اَلعِلمُ سُلطان؛
علم به معنای واقعی کلمه قدرت است.
این شعرِ معروفِ «توانا بود هر که دانا بود» حرف درستی است.
«توانا بود هر که دانا بود»؛
دانش برای یک کشور توانایی میآورد، اقتدار میآورد.» ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠وقتی ما میتوانیم به آینده کشور و آیندهسازان امیدوار شویم که به آنان در مسائل گوناگون بها دهیم،
🔻و از اشتباهات و خطاهای کوچک آنان بگذریم،
🔻 و به همه شیوهها و اصولی که منتهی به تعلیم و تربیت صحیح آنان میشود احاطه داشته باشیم.
🔸 فرهنگ دانشگاهها و مراکز غیر حوزهای به صورتی است که با تجربه و لمس واقعیتها بیشتر عادت کرده است، تا فرهنگ نظری و فلسفی.
🔹باید با تلفیق این دو فرهنگ و کم کردن فاصلهها، حوزه و دانشگاه درهم ذوب شوند، تا میدان برای گسترش و بسط معارف اسلام وسیعتر گردد. ۱۳۶۷/۰۴/۲۹
☀️#امام_خمینی(رضواناللهعلیه)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چه کسی در جنگ جهانی از #بمب_اتم استفاده کرد؟!
🍃🌹🍃
🔹عامل جنگها و کشتارها مسلمانان هستند یا مسیحیها؟!
🔸مدعی حقوق بشر؛ در صدر استفاده از تسلیحات اتمی
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠یک نمونه [دیگر] بمباران سال ۱۹۴۵ میلادی است که دو شهر ژاپن را آمریکاییها با بمب اتمی نابود کردند؛
🔸صدها هزار آدم کشته شدند،
🔺چندین برابر اینها در طول زمان تا امروز بر اثر اشعه اتمیای که وجود داشته، معیوب و ناقصالخلقه و دچار بیماریهای گوناگون شدند
🔺 که تا امروز مشکلات آن باقی است. ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠اين چيزى كه دشمنان اسلام خواستهاند به بسيارى از افراد در دنياى اسلام بباورانند كه اسلام مايهى عقبافتادگى و سرافكندگى آنهاست، يك تلقين شيطانى است.
این، تلقین کسانی است که خواستهاند امّت اسلامی را از اصل خودش جدا کنند، تا بتوانند به راحتی بر او فرمان برانند. ۱۳۷۶/۱۱/۰۹
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠اين چيزى كه دشمنان اسلام خواستهاند به بسيارى از افراد در دنياى اسلام بباورانند كه اسلام مايهى عقبافتادگى و سرافكندگى آنهاست، يك تلقين شيطانى است.
این، تلقین کسانی است که خواستهاند امّت اسلامی را از اصل خودش جدا کنند، تا بتوانند به راحتی بر او فرمان برانند. ۱۳۷۶/۱۱/۰۹
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠...و لهذا، میبینید فساد در آن وقت (زمان پیغمبر اکرم صلی الله عليه و آله) [هم] بود
🔸و حالا هم هست و تا آخر هم خواهد بود.
🔹بله، در زمان حضرت صاحب - سلام الله علیه - حکومت واحد میشود.
🔸 قدرت حکومت ... عدالت، یک عدالت اجتماعی در همه عالم میآید،
🔺اما نه اینکه انسانها بشوند یک انسان دیگر.
🔸انسانها همانها هستند که یک دستهشان خوباند، یک [دسته] بد.
🔹منتها آنهایی که بد هستند، دیگر نمیتوانند که کارهای خلاف بکنند. ۱۳۶۶/۰۱/۰۸
☀️#امام_خمینی(رضواناللهعلیه)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🎙شرح دعای ماه صفر؛ یا شدید القوی
🔹استاد حاجآقا #رجالی زیدعزه
جلسهاول
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠علماي بزرگ، فقهاي بزرگ، فلاسفه باارزش، محدّثان عالي مقام و مؤلّفان عالي قدر از اين شهر برخاستند يا به اين شهر پناه آوردند و در زير پرتو مطهّر پاره تن امامت و ولايت - يعني حضرت معصومه عليها سلام - اقامت گزيدند. ۱۳۷۹/۰۷/۱۴
☀️ #امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
شرح دعای یا شدیدالقوی، جلسه اول، ۱۶_۰۵_۱۴۰۳.mp3
3.75M
🎙شرح دعای ماه صفر؛ یا شدید القوی
🔹استاد حاجآقا #رجالی زیدعزه
▫️ جلسه اول، ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
سایر جلسات
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠علماي بزرگ، فقهاي بزرگ، فلاسفه باارزش، محدّثان عالي مقام و مؤلّفان عالي قدر از اين شهر برخاستند يا به اين شهر پناه آوردند و در زير پرتو مطهّر پاره تن امامت و ولايت - يعني حضرت معصومه عليها سلام - اقامت گزيدند. ۱۳۷۹/۰۷/۱۴
☀️ #امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠اینکه در قرآن کریم میفرماید «رُحَماءُ بَینَهُم»(سوره مبارکه فتح، آیه ۲۹) یعنی با یکدیگر مهربانند، رحیمند، این فقط مربوط به بیمارها نیست، مربوط به همه است.
همه باید نسبت به همدیگر با شفقت باشند، با مهربانی باشند؛ این کاری است که پرستار انجام میدهد.
پرستارها برای این کار، خودشان را، روحیهشان را آماده میکنند، خسته هم میشوند؛
این کار، خیلی خستهکننده هم هست امّا در عین حال تحمّل میکنند؛
آنجایی که باید لبخندی بزنند به بیمار، لبخند میزنند.
این یکی از مهمترین ارزشهای اسلامی و از توصیههای اسلامی است.
واقعاً تلاش برای کاهش آلام یک انسان، جزو زیباترین مناظر زندگی انسانها است. ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
☀️ #امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
امام علی علیه السلام:
لَا خَيْرَ فِي الصَّمْتِ عَنِ الْحُكْمِ، كَمَا أَنَّهُ لَا خَيْرَ فِي الْقَوْلِ بِالْجَهْلِ
آنجا كه بايد سخن درست گفت، در خاموشى خيرى نيست، چنانكه در سخن نا آگاهانه نيز خيرى نخواهد بود..
حکمت 182 نهج البلاغه
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
منْ سَعَى لِمَرِيضٍ فِي حَاجَةٍ قَضَاهَا أَوْ لَمْ يَقْضِهَا خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ كَيَوْمَ وَلَدَتْهُ أُمُّهُ
كسي كه برای برآوردن حاجت شخص بيماري کوشش کند -خواه آن حاجت برآورده شود یا نه-
همه گناهانش آمرزيده ميشود، همانند روزي كه از مادر متولد شده است
وسائل الشیعة ج2 ص427
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
قرآن کتاب هدایت است.
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
هدایت شده از 🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
آیه قرآن :امانت ها را به اهلش بسپارید!
إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا
خداوند به شما فرمان میدهد که امانتها را به اهلش بدهید!
سوره نساء آیه 58
—————————
🇮🇷 مجموعهی فرهنگی سنگر 🇮🇷
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷