eitaa logo
🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷
4.2هزار دنبال‌کننده
35.8هزار عکس
14.6هزار ویدیو
960 فایل
‏🇮🇷 جوانان ایرانِ اسلامی، تاریخ‌سازند. در این کانال با همراهی شما، آرمانهای انقلابِ اسلامی را پی‌ می‌گیریم. با ما همراه باشید. ‏‏🌸🇮🇷🌸 https://eitaa.com/joinchat/2299658249C55a066ac42‏
مشاهده در ایتا
دانلود
@shervamusiqiirani-2 - سنتور & چهارمضراب ماهور.mp3
964.6K
. 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-4 - تصنیف : نگاه گرمِ تو.mp3
2.72M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 اون نگاه گرم تو، اون نگاه گرم تو، جام شرابه اما سرابه زندگی بی چشم تو رنج و عذابه، رنج و عذابه. آهِ من ترسم شبی، آهِ من ترسم شبی، دامنت بگيره دامنت بگيره با دلم بازی مکن، با دلم بازی مکن، عاشق و اسيره ترسم بميره زندگی بی چشم تو رنج و عذابه رنج و عذابه يک شب از روی صفا، يک شب از روی صفا با دلم وفا کن با دلم وفا کن يا وفا کن با دلم يا وفا کن با دلم يا مرا رها کن يا مرا رها کن زندگی بی چشم تو رنج و عذابه رنج و عذابه ميشکنی شيشه دلم ميشکنی شيشه دلم قدرشو ندونی قدرشو ندونی مهربونی با همه با من و دلِ من نامهربونی زندگی بی چشم تو، زندگی بی چشم تو، رنج و عذابه رنج و عذابه 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-3 - دوبیتی خوانی با نی و عود.mp3
2.84M
‌✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 شو تاریک و دشتسون و مو مست قدح از دست مو افتاد و نشكست نگهدارم ده اش نیكو نگهداشت وگرنه صد قدح نفتاده و بشكست 🎶🎶🎶🎶🎶🎶 مو که سر در بیابانم شو و روز سرشک از دیده بارانم شو و روز نه تب دیرم نه جایم میکند درد همیدونم که نالونم شو و روز 🎶🎶🎶🎶🎶🎶 دلی نازک بسان شیشه دیرم اگر آهی کشم اندیشه دیرم سرشکم گر بود خونین عجب نیست مو آن نخلم که در خون ریشه دیرم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-5 - رِنگ ماهور.mp3
708.6K
. 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-6 - پیش در آمد سه گاه.mp3
1.17M
. 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-7 - تار و چهارمضراب سه گاه.mp3
1.43M
. 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-8 - ساز و آواز سه گاه.mp3
3.86M
‌ ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود به هر درش که بخوانند بی‌خبر نرود طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی ولی چگونه مگس از پی شکر نرود سواد دیده غمدیده‌ام به اشک مشوی که نقش خال توام هرگز از نظر نرود ز من چو باد صبا بوی خود دریغ مدار چرا که بی سر زلف توام به سر نرود دلا مباش چنین هرزه گرد و هرجایی که هیچ کار ز پیشت بدین هنر نرود مکن به چشم حقارت نگاه در من مست که آبروی شریعت بدین قدر نرود من گدا هوس سروقامتی دارم که دست در کمرش جز به سیم و زر نرود تو کز مکارم اخلاق عالمی دگری وفای عهد من از خاطرت به در نرود سیاه نامه‌تر از خود کسی نمی‌بینم چگونه چون قلمم دود دل به سر نرود به تاج هدهدم از ره مبر که باز سفید چو باشه در پی هر صید مختصر نرود بیار باده و اول به دست حافظ ده به شرط آن که ز مجلس سخن به در نرود 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-9 - تصنیف : مدارا نکنی.mp3
2.21M
‌ ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی دردمندان بلا زهر هلاهل دارند قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی رنج ما را که توان برد به یک گوشه چشم شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی دیده ما چو به امید تو دریاست چرا به تفرج گذری بر لب دریا نکنی نقل هر جور که از خلق کریمت کردند قول صاحب غرضان است تو آن‌ها نکنی بر تو گر جلوه کند شاهد ما ای زاهد از خدا جز می و معشوق تمنا نکنی حافظا سجده به ابروی چو محرابش بر که دعایی ز سر صدق جز آن جا نکنی 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani - G t 11- shahidi.mp3
2.78M
‌ ‌ ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 سه تار مطرب شوقم گسسته سیم جانسوزم شبان وادی عشقم شکسته نای نالانم نه جامی کو دمد در آتش افسرده جان من نه دودی کو برآید از سر شوریده سامانم خیال رفتگان شب تا سحر در جانم آویزد خدایا این شب آویزان چه می خواهند از جانم چه دریایی چه طوفانی که من در پیچ و تاب آن به زورقهای صاحب کشته سرگشته می مانم ازین شورم که امشب زد به سر آشفته و سنگین چه می گویم نمی فهمم چه می خواهم نمی دانم گره شد در گلویم ناله جای ساز هم خالی که من واخواندن این پنجه پیچیده نتوانم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani - دلنوازان - اساتيد : شهيدي و قوامي.mp3
4.33M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 بيا بيا که مرا با تو ماجرايي هست بگوي اگر گنهي رفت و گر خطايي هست روا بود که چنين بي حساب دل ببري مکن که مظلمه خلق را جزايي هست توانگران را عيبي نباشد ار وقتي نظر کنند که در کوي ما گدايي هست به کام دشمن و بيگانه رفت چندين روز ز دوستان نشنيدم که آشنايي هست کسي نماند که بر درد من نبخشايد کسي نگفت که بيرون از اين دوايي هست هزار نوبت اگر خاطرم بشوراني از اين طرف که منم همچنان صفايي هست به دود آتش ماخوليا دماغ بسوخت هنوز جهل مصور که کيميايي هست به کام دل نرسيديم و جان به حلق رسيد و گر به کام رسد همچنان رجايي هست به جان دوست که در اعتقاد سعدي نيست که در جهان بجز از کوي دوست جايي هست 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani-1 - گله دارم - استاد عبدالوهاب شهیدی.mp3
1.9M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 مفریبم به نگاهی ز دست تو گله دارم تو همه نقشِ گناهی ز دست تو گله دارم گله دارم سبوی باده شکستم به پای دل بنشستم دل مرا بشکستی ، گسستی و نگسستم گله دارم ز دست تو گله دارم چه فتنه ها که خریدم چه قصه ها که شنیدم برو که از تو رمیدم، تو ساغر همه دستی گله دارم، ز دست تو گله دارم نه وفایی، نه صفایی، تو به جانم چو بلایی ز دست تو گله دارم، گله دارم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
@shervamusiqiirani - تکنوازان : 298 & دشتی.mp3
1.92M
. 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
بشدی و دل ببردی و به دست غم سپردی شب و روز در خیالی و ندانمت کجایی... . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های قابل تامل رهبری در خصوص سرودی مثل امام خامنه ای (مدظله): این خیــلــی مــهـــم است اگربتوانید یک سرود زیبای اثر گذار خوش مضمون درست کنید ، جوری که بچه ها وقتی توی کوچه راه میروند ، از خانه به مدرسه می روند ، زیرلب هایشان آن را زمزمه کنند. . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های قابل تامل رهبری در خصوص سرودی مثل امام خامنه ای (مدظله): این خیــلــی مــهـــم است اگربتوانید یک سرود زیبای اثر گذار خوش مضمون درست کنید ، جوری که بچه ها وقتی توی کوچه راه میروند ، از خانه به مدرسه می روند ، زیرلب هایشان آن را زمزمه کنند. . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
30.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13880922_6169_128k.mp3
1.32M
🔹 تبلیغ باید جریان ساز باشد، تبلیغ باید گفتمان ساز باشد، تبلیغ باید فضا ایجاد کند؛ گفتمان ایجاد کند. ◾️بیانات در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون ۱۳۸۸/۰۹/۲۲ . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‼️نماز در خانه اجاره ای ‌ 🔷 نماز خواندن در ملکی که منفعت آن متعلق به دیگری است، بدون اجازه او باطل است؛ مثلاً در خانه اجاره ای اگر صاحب خانه یا فرد دیگری بدون اجازه کسی که آن خانه را اجاره کرده است، نماز بخواند، نمازش باطل است. 📕 منبع: رساله نماز و روزه، مسأله ۱۰۵ . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️قرائت قلبی در نماز 🔷س ۵۹۲۳: آیا بر قرائت قلبی در نماز یعنی گذراندن کلمات در قلب بدون تلفظ آنها، قرائت صدق می‏کند یا خیر؟ ✅ج: عنوان قرائت بر آن صدق نمى‏کند و در نماز واجب است که کلمات تلفظ شوند، به‌طورى که قرائت بر آن صدق کند. 📕منبع: khamenei.ir . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️ محروم کردن از ارث 🔷 س ۵۹۲۴: آیا پدر می تواند فرزندش را از ارث محروم کند یا به برخی از فرزندان سهم بیشتری بدهد؟ ✅ ج: محروم كردن برخى از ورثه از ارث در شرع مقدّس اسلام جایز نیست و باطل است؛ ولى هر كس مى‌تواند قبل از فوت اموال خود را به برخى فرزندان يا اشخاص ديگر ببخشد و به آنها تحويل دهد. البته نباید به گونه ای عمل کند که موجب اختلاف و دشمنی میان ورثه شود. . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
👩نوستالژی شیرین😍زنگ زدن به مادر مُفتی! ❤️ . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
💠 پرِ کاهی در برابر کوه... !! 🔹بوکسور آمریکایی،محمدعلی کلی،قهرمان مشت زنی جهان در دهه ۷۰ سفری به ایران داشت. در طی این سفر، روزنامه خراسان با او مصاحبه ای انجام داد. 🎤 او در جواب خبرنگار که خاطره‌اش را از سفر به تهران پرسید، گفت: ▫️« در مرقد رهبر فقید ایران، مردم زیادی بودند و فضای معنوی و خوبی آن جا حکمفرما بود ... می‌دانید بیش از ۱۰ سال پیش وقتی که انقلاب شما به ثمر نشست، من تصویری از آیت الله خمینی را در تلویزیون لبنان دیدم. آن هنگام احساس می‌کردم قوی‌ترین مرد جهان هستم و هیچ رقیبی را برای خود نمی‌شناختم اما با دیدن چهره او و تحول عظیمی که ایجاد کرده بود خودم را در مقابل ایشان چون پر کاهی مقابل کوهی یافتم!» 📃 مصاحبه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۷۲ به چاپ رسیده است. . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی از اولین توزیع کوپن بعد از انقلاب . 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ☀️ ————————— 🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷 🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷